Vaisut vakkarit tapaavat sunnuntaina 9.10.

Info tulevista miiteistä
pertzi

Vaisut vakkarit tapaavat sunnuntaina 9.10.

Viesti Kirjoittaja pertzi »

Moi kaikki:

Vaisujen vakkareiden hiljaiselo päättyy taas hetkeksi. Sunnuntaina on ohjelmaa, mutta tarkempi aikataulu on vielä auki. Ehdotan, että tapaamme sunnuntaina keskipäivällä Stokkan kellon alla. Pistä tähän ketjuun viestiä, jos olet tulossa. Samoin tänne voi laittaa viestiä, jos kello on huono tapaamispaikka.

p.
Edith

Re: Vaisut vakkarit tapaavat sunnuntaina 9.10.

Viesti Kirjoittaja Edith »

Mä tuun, ehdottomasti. Mutta aika rajua tuo keskipäivällä tapaaminen, mikäli se on tulkittavissa todellakin kello kahdeksitoista.

Mut mua sikäli hirvittää, et mä ehdotin ekana tätä tulevaa/olevaa viikonloppua ja mun luona kyllä ainakin on tällä hetkellä todella oikeesti sen verran sotkusta, että mä en haluais tätä koppia meidän loppusijoituspaikaksi.
Aito_Johanna

Re: Vaisut vakkarit tapaavat sunnuntaina 9.10.

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

Joo toi keskipäivä on aika kummallinen. Oliko jokin erityinen syy tavata juuri keskipäivällä?
Mä oon siivonnut, joten esimerkiksi tänne voisi kyllä varmaan tulla pelailemaan pelejä, mutta mielellään joskus alkuillasta vasta.
pertzi

Re: Vaisut vakkarit tapaavat sunnuntaina 9.10.

Viesti Kirjoittaja pertzi »

Sopiiko tapaamisajaksi 17.00? Ehdotan yhä Stokkan kelloa, josta voimme sitten jatkaa vaisuilemaan johonkin.

p.
Edith

Re: Vaisut vakkarit tapaavat sunnuntaina 9.10.

Viesti Kirjoittaja Edith »

Kello 17 on loistava aika. Olisin itsekin ehdottanut sitä.
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Vaisut vakkarit tapaavat sunnuntaina 9.10.

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Edith kirjoitti:Kello 17 on loistava aika. Olisin itsekin ehdottanut sitä.
Kuulostaa hyvälle. Oisko tää ny Aito_Johannan kotosalla? Vai tarviiko mun alkaa siivoomaan illalla.... :shock:
pertzi

Re: Vaisut vakkarit tapaavat sunnuntaina 9.10.

Viesti Kirjoittaja pertzi »

mustaenkeli kirjoitti:
Edith kirjoitti:Kello 17 on loistava aika. Olisin itsekin ehdottanut sitä.
Kuulostaa hyvälle. Oisko tää ny Aito_Johannan kotosalla? Vai tarviiko mun alkaa siivoomaan illalla.... :shock:
Tavataan silloin viideltä ja päätetään sitten, mitä tehdään.

Niin, ja vaikka ketju saattaa jonkun herkän silmissä vaikuttaa sisäpiirin juttusilta, niin kyllä tämä on ihan julkinen miittikutsu. Tervetuloa siis.

p.
RolloTomasi

Re: Vaisut vakkarit tapaavat sunnuntaina 9.10.

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

pertzi kirjoitti: Tervetuloa siis.

p.
Kiitos, kiitos. Valitettavasti en paase, mutta alkee antake sen haitata - ette te ole ennenkaan antaneet.
Edith

Re: Vaisut vakkarit tapaavat sunnuntaina 9.10.

Viesti Kirjoittaja Edith »

Haa, mysteeriohjelmaa! Mä voisin kumminkin ottaa varalta reppuun mukaan Aliaksen ja Pictionaryn.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12372
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vaisut vakkarit tapaavat sunnuntaina 9.10.

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Homie on tulossa... :sir: :hep:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Enthu

Re: Vaisut vakkarit tapaavat sunnuntaina 9.10.

Viesti Kirjoittaja Enthu »

kiva kun sain kutsun sätin kautta,mutta en taida saada sopimaan aikatauluuni...pe/la pvät sopis sunnuntaita paremmin :)
Aito_Johanna

Re: Vaisut vakkarit tapaavat sunnuntaina 9.10.

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

Ehkä tulen, ehkä en, se on ihan fifty-sixty. Olen syytön ja sillä sipuli.
Chap

Re: Vaisut vakkarit tapaavat sunnuntaina 9.10.

Viesti Kirjoittaja Chap »

Yritän ehtiä paikalle, koska olen jo lupautunut häviämään surkeasti aliaksessa.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23502
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Vaisut vakkarit tapaavat sunnuntaina 9.10.

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Taidan jättää väliin.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Dumari

Re: Vaisut vakkarit tapaavat sunnuntaina 9.10.

Viesti Kirjoittaja Dumari »

hups, väärä ketju :P
Edith

Re: Vaisut vakkarit tapaavat sunnuntaina 9.10.

Viesti Kirjoittaja Edith »

Kantsiiko mun ottaa noita isoja pelilaatikkoja mukaan? Jos illan kuluessa vaikka päädyttäis johkin baariin, jossa ois pelejä? Varsinkin toi Pictionary on niin iso, että tekee tiukkaa mahtua isoonkaan reppuun.
pertzi

Re: Vaisut vakkarit tapaavat sunnuntaina 9.10.

Viesti Kirjoittaja pertzi »

Edith kirjoitti:Kantsiiko mun ottaa noita isoja pelilaatikkoja mukaan? Jos illan kuluessa vaikka päädyttäis johkin baariin, jossa ois pelejä? Varsinkin toi Pictionary on niin iso, että tekee tiukkaa mahtua isoonkaan reppuun.
Ei varmaankaan kannata. Saahan nuo sitten tarpeen vaatiessa haettua.

p.
Edith

Re: Vaisut vakkarit tapaavat sunnuntaina 9.10.

Viesti Kirjoittaja Edith »

Joo, mä jätän pelit himaan lepäämään. Mulla onkin vähän kuin mielessä yks keskustan baari, jossa olis pelejä, jos nyt tuollaiseen vaihtoehtoon päädytään.

Mut harmittaa kyllä vaisuuden tänpäivänen suosio. Viikonpäiväketjussakin kieltäytyjiä yks toisensa perään.

Jajoo, mä muuten analysoin ne sadut jo. Vähänks mä oon nopee ja taitava!
Chap

Re: Vaisut vakkarit tapaavat sunnuntaina 9.10.

Viesti Kirjoittaja Chap »

Edith kirjoitti: Mut harmittaa kyllä vaisuuden tänpäivänen suosio. Viikonpäiväketjussakin kieltäytyjiä yks toisensa perään.
Minäkin joudun kyllä nyt himmaamaan vaisuilut muista kiireistä johtuen. Vaisuilen kotonani maailman parhaassa seurassa.
Edith

Re: Vaisut vakkarit tapaavat sunnuntaina 9.10.

Viesti Kirjoittaja Edith »

Chap kirjoitti: Minäkin joudun kyllä nyt himmaamaan vaisuilut muista kiireistä johtuen. Vaisuilen kotonani maailman parhaassa seurassa.
No jestas. Tätä menoa koko vaisuus alkaa olla vaakalaudalla. Laitoin juuri kriisiviestit Mustaenkelille ja Pertzille. Onko meitä enää vaisua vähimmäismäärää kasassa? Vastatkaa, ihmiset!
pertzi

Re: Vaisut vakkarit tapaavat sunnuntaina 9.10.

Viesti Kirjoittaja pertzi »

Vaisu vähimmäismäärä on kasassa. Kaikille ilmoittautuneille on infottu jatko-ohjelmasta, joten emme tapaakaan Stokkan kellon alla. Jos joku vielä haluaa mukaan, niin tähän ketjuun voi pistää viestiä. Me varmaankin luemme sitä.

p.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vaisut vakkarit tapaavat sunnuntaina 9.10.

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Mustaenkeli, kiitos kutsusta, mutta olen valitettavasti kymmeneen asti töissä :( Seuraavalla kerralla!

Pitäkää hauskaa :)
The great club outshines the individual, always and forever.
Edith

Re: Vaisut vakkarit tapaavat sunnuntaina 9.10.

Viesti Kirjoittaja Edith »

Moon tunnin päästä paikalla. En ois näköjään ees sittenkään ehtinyt viideksi kellolle. Piti syödä taas.
Edith

Re: Vaisut vakkarit tapaavat sunnuntaina 9.10.

Viesti Kirjoittaja Edith »

pertzi kirjoitti: Jos joku vielä haluaa mukaan, niin tähän ketjuun voi pistää viestiä. Me varmaankin luemme sitä.
Ei lueta, me ollaan menossa käsittääkseni netittömään paikkaan. Eli soittamalla saa lisätietoja.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Vaisut vakkarit tapaavat sunnuntaina 9.10.

Viesti Kirjoittaja aasi »

Edith kirjoitti: Ei lueta, me ollaan menossa käsittääkseni netittömään paikkaan. Eli soittamalla saa lisätietoja.
Voi hyvä luoja, miten te voitte selvitä! Netitön paikka!
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Vastaa Viestiin