Tupanderit

Info tulevista miiteistä
Gina

Tupanderit

Viesti Kirjoittaja Gina »

Useammassa edellisessä kämpässä on jääneet moiset järkkäämättä, nyt otan vahingon takaisin. Elikkäs 22.10 lauantaina olisi tarkoitus hyvässä seurassa aiheuttaa häiriötä naapureille juopottelun, paskan (ja vähän asiankin) jauhannan merkeissä. Raskasta musiikkia tullaan soittamaan ja isolla. The more, the merrier! Eli Kityrunkkarit ja heistä erityisesti Oulu-jaosto on erittäin tervetullutta Patelaan viettämään iltaa. Jossain vaiheessa on kaupungille päästävä joten bussi, kimppataksi, kuski on harkinnassa.

Aikataulua ehtii tässä miettiä vielä, mutta iltasellahan sitä aloitellaan :)

Tervetuloa!
Starflare

Re: Tupanderit

Viesti Kirjoittaja Starflare »

Harmin paikka, ja oulussa taas pietään kivaa :( .
Gina

Re: Tupanderit

Viesti Kirjoittaja Gina »

Starflare kirjoitti:Harmin paikka, ja oulussa taas pietään kivaa :( .
Ei se ole harmillista ollenkaan!
Oulussa tapahtuu aina. Tänne vain, ei tänne pitkä matka oo. Majoitusta järjestetään. :)
Starflare

Re: Tupanderit

Viesti Kirjoittaja Starflare »

Gina kirjoitti:
Starflare kirjoitti:Harmin paikka, ja oulussa taas pietään kivaa :( .
Ei se ole harmillista ollenkaan!
Oulussa tapahtuu aina. Tänne vain, ei tänne pitkä matka oo. Majoitusta järjestetään. :)
Eipä siinä muuta harmia olekaan kuin se että jää kemuista paitsi :) . Ouluun on täältä kyllä muutama hassu kilometri sen verran liikaa että ellei joku muukin ole lähdössä että kyydillä pääsisi, niin jää tuo minunkin oulun valloitus haaveeksi toistamiseen.

Kyytivinee.
Exsat

Re: Tupanderit

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Myö ollaan tulossa ainakin. Sopiiko mukaan yksi Tampereenvahvistus, mikäli syyslomailemaan tuleva ystäväni on vielä maisemissa?
Gina

Re: Tupanderit

Viesti Kirjoittaja Gina »

Exsat kirjoitti:Myö ollaan tulossa ainakin. Sopiiko mukaan yksi Tampereenvahvistus, mikäli syyslomailemaan tuleva ystäväni on vielä maisemissa?
Kylläkyllä, tottakai! :) Ja IA ottaa myös kaverinsa ja halutessaan siskonsakin mukaan :)
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Tupanderit

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Gina kirjoitti:
Exsat kirjoitti:Myö ollaan tulossa ainakin. Sopiiko mukaan yksi Tampereenvahvistus, mikäli syyslomailemaan tuleva ystäväni on vielä maisemissa?
Kylläkyllä, tottakai! :) Ja IA ottaa myös kaverinsa ja halutessaan siskonsakin mukaan :)
No toki! Haaremi kintereillä :D
Avatar
KisSandra
Kitisijä
Viestit: 1126
Liittynyt: 14.08.2005 21:43
Paikkakunta: Hevonvitunjeera jota Tyrnäväksikin kutsutaan

Re: Tupanderit

Viesti Kirjoittaja KisSandra »

Ympäripyöreäkin ilmoittautuu..

Tosin sillä varauksella, että jos ei ole yhtään penniä rahaa tuona kauniina päivänä niin sitten pitänee passata. Tilanne selvinnee tarkemmin ensi vkonlopun jälkeen jonka tulen viettämään kauniissa pääkaupungissamme, saa nähä kuinka hyvin ko. reissu taas tyttöä syö (niin taloudellisesti kuin muutenkin).
ninnithequeen

Re: Tupanderit

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Perkele, pitääkö sen Oulun olla niin kaukana :evil:
Gina

Re: Tupanderit

Viesti Kirjoittaja Gina »

ninnithequeen kirjoitti:Perkele, pitääkö sen Oulun olla niin kaukana :evil:
Hä? :shock:

Oulu on ihan lähellä. Helsinki se on ihan hiton kaukana :lol:
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Tupanderit

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Gina kirjoitti:Tänne vain, ei tänne pitkä matka oo. Majoitusta järjestetään. :)
Uskaltaiskohan sitä rohjeta tulla...
Aattelin lähtä käväseen karhunkierroksella ja takastullessa vois periaatteessa kai poiketa... *empii*
Avatar
KisSandra
Kitisijä
Viestit: 1126
Liittynyt: 14.08.2005 21:43
Paikkakunta: Hevonvitunjeera jota Tyrnäväksikin kutsutaan

Re: Tupanderit

Viesti Kirjoittaja KisSandra »

mustaenkeli kirjoitti:Uskaltaiskohan sitä rohjeta tulla...
Aattelin lähtä käväseen karhunkierroksella ja takastullessa vois periaatteessa kai poiketa... *empii*
Joo! Jee! Tule vain! Olis kiva nähdä suakin piiitkästä aikaa :) Itsekin siis pidän tavoitteena olla paikalla.
Exsat

Re: Tupanderit

Viesti Kirjoittaja Exsat »

mustaenkeli kirjoitti:
Gina kirjoitti:Tänne vain, ei tänne pitkä matka oo. Majoitusta järjestetään. :)
Uskaltaiskohan sitä rohjeta tulla...
Aattelin lähtä käväseen karhunkierroksella ja takastullessa vois periaatteessa kai poiketa... *empii*
Joo joo, ilman muuta Ouluun matkalla! Me ollaan melkovaarattomia, ja varmaan suurimman osan meistä olet jo kertaalleen nähnyt (tai ainakin puolet?). :P
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tupanderit

Viesti Kirjoittaja Elppis »

No voi hitsit!! Tulkaa pitämään niitä Tupareitanne tänne Helsinkiin :D
Viimeksi muokannut Elppis, 11.10.2005 18:54. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
The great club outshines the individual, always and forever.
Hunis
Kitinä paheena
Viestit: 37
Liittynyt: 10.10.2005 13:15
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tupanderit

Viesti Kirjoittaja Hunis »

Elppis kirjoitti:No voi hitsit!! Tulkaa pitämään niitä Tupareitanne tänen Helsinkiin :D

:shock: Se teki kirotus virheen :lol: :lol:

Siinä muka oikein kirjoittaja... :lol:
Pohjalta on helppo ponnistaa ylöspäin.
Gina

Re: Tupanderit

Viesti Kirjoittaja Gina »

mustaenkeli kirjoitti:
Gina kirjoitti:Tänne vain, ei tänne pitkä matka oo. Majoitusta järjestetään. :)
Uskaltaiskohan sitä rohjeta tulla...
Aattelin lähtä käväseen karhunkierroksella ja takastullessa vois periaatteessa kai poiketa... *empii*
No tottakai uskaltaa tulla :) Tule ihmeessä!

Elppis kirjoitti:No voi hitsit!! Tulkaa pitämään niitä Tupareitanne tänne Helsinkiin :D
:lol:
se ikäänkuin vähän sotii tupareiden ideaa vastaan...
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Tupanderit

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Siskosta ja miehestänsä ei vielä sitten muuten tiedä.. (lapsenlikat yms) ja acidnaamankaan tulo ei ole kirkossa kuulutettua (finanssipoliittiset seikat yms). Mutta minä kyllä tulen vaikka yksin, ja läpi harmaan kiveksen.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Tupanderit

Viesti Kirjoittaja aasi »

Viikonlopun aikataulu lutviutuikin sitten ihan itsekseen sellaiseksi että pääsen paikalle.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Gina

Re: Tupanderit

Viesti Kirjoittaja Gina »

aasi kirjoitti:Viikonlopun aikataulu lutviutuikin sitten ihan itsekseen sellaiseksi että pääsen paikalle.
HuiPPuvaa!!!

Mä ajattelin että jos valuisitte paikalle 19.00 ----> Kun mä pääsen töistä neljän aikoihin niin ehdin piilottaa luurangot kaappeihin.
Avatar
KisSandra
Kitisijä
Viestit: 1126
Liittynyt: 14.08.2005 21:43
Paikkakunta: Hevonvitunjeera jota Tyrnäväksikin kutsutaan

Re: Tupanderit

Viesti Kirjoittaja KisSandra »

Minä tulen myös ja luultavasti tuon mukanani yhden mustan enkelinkin :) Laittasikko Gina mulle txtarina tai yv:nä sun osotteen tarkemmin, kiits.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Tupanderit

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Joo, ja mä haluaisin kyllä tulla jonkun kanssa yhtämatkaa pliis if possible, mikäli joku on menossa samoilla kulkuneuvoilla sinnepäin. Ei ole minkäänäköistä haisua noista maantieteellisyyksistä siis kertakaikkiaan.
Exsat

Re: Tupanderit

Viesti Kirjoittaja Exsat »

irmelianneli kirjoitti:Joo, ja mä haluaisin kyllä tulla jonkun kanssa yhtämatkaa pliis if possible, mikäli joku on menossa samoilla kulkuneuvoilla sinnepäin. Ei ole minkäänäköistä haisua noista maantieteellisyyksistä siis kertakaikkiaan.
Juu ei meilläkään, mutta suunnistellaan porukalla. Onpahan ainakin eväät mukana, jos matka venähtää!
Avatar
KisSandra
Kitisijä
Viestit: 1126
Liittynyt: 14.08.2005 21:43
Paikkakunta: Hevonvitunjeera jota Tyrnäväksikin kutsutaan

Re: Tupanderit

Viesti Kirjoittaja KisSandra »

Exsat kirjoitti:
irmelianneli kirjoitti:Joo, ja mä haluaisin kyllä tulla jonkun kanssa yhtämatkaa pliis if possible, mikäli joku on menossa samoilla kulkuneuvoilla sinnepäin. Ei ole minkäänäköistä haisua noista maantieteellisyyksistä siis kertakaikkiaan.
Juu ei meilläkään, mutta suunnistellaan porukalla. Onpahan ainakin eväät mukana, jos matka venähtää!
Moon kyllä taas puolestaan aika virtuoosi suunnistamaan koskilinjojen reittejä jos tiiän vaan matkaajien lähtöpisteet ja yhteisen määränpään :) Mua saa lähennellä! (yv:llä ;)
Gina

Re: Tupanderit

Viesti Kirjoittaja Gina »

Mä pistän teille niitä ajo ohjeita. Mustaenkeli ei oo tainnu saada mun yv:tä, pistän sille vielä tekstariakin. :) Tänne tulee ainakin ykkönen ja vissiin kymppikin...

Kiva kun tulette :)
bedlam

Re: Tupanderit

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Gina kirjoitti:Tänne tulee ainakin ykkönen ja vissiin kymppikin...
Onko kakkonen ykkönen? Yritän aikatauluja selvittää.
Vastaa Viestiin