Tuhannes pikkujouluketju, ilmot VAIN YKSITYISVIESTILLÄ!!

Info tulevista miiteistä

Osallistun pikkujouluissa seuraavaan:

Äänestys päättyi 13.10.2005 11:23

Syön
3
12%
Juon
5
20%
Syön & juon
17
68%
 
Ääniä yhteensä: 25

gullible

Re: Tuhannes pikkujouluketju, ilmot VAIN YKSITYISVIESTILLÄ!!

Viesti Kirjoittaja gullible »

ninnithequeen kirjoitti: Niin jotta soitanko tähän baariin, jonka ehkä saisimme omaan käyttöömme?
Oletko lainkaan lukenut tätä keskustelua?
ninnithequeen

Re: Tuhannes pikkujouluketju, ilmot VAIN YKSITYISVIESTILLÄ!!

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

gullible kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti: Niin jotta soitanko tähän baariin, jonka ehkä saisimme omaan käyttöömme?
Oletko lainkaan lukenut tätä keskustelua?
Håmå.
Olen. Enkä soita sinne. Se on liian kaukana. Itsekkäästi ajattelin vain meitä itä-Helsinkiläisiä. Häpeän.
killkill

Re: Tuhannes pikkujouluketju, ilmot VAIN YKSITYISVIESTILLÄ!!

Viesti Kirjoittaja killkill »

gullible kirjoitti:Suosittelen lämpimästi loppuillan viimeiseen paikkaan menemistä heti jo kello 22
Kauhukseni huomaan, etten ole eri mieltä. Pusnusz?!
ninnithequeen

Re: Tuhannes pikkujouluketju, ilmot VAIN YKSITYISVIESTILLÄ!!

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Vaola kirjoitti: oman nurkkauksen valtaaminen on helpompaa, mikäli innostumme merkkaamaan reviiriämme.
Mulla tuli irvokas mielikuva siitä, kuinka Elco ja Manala kuseksivat pitkin nurkkia...
SingleMalt

Re: Tuhannes pikkujouluketju, ilmot VAIN YKSITYISVIESTILLÄ!!

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

killkill kirjoitti:
gullible kirjoitti:Suosittelen lämpimästi loppuillan viimeiseen paikkaan menemistä heti jo kello 22
Kauhukseni huomaan, etten ole eri mieltä. Pusnusz?!
Ja minä komppailen teitä molempia, jos tuossa luki rivien välissä, että jatkopaikassa ei soi tikitikitikitikitikitikitikitikitikitiki-poppi, eikä mesta ole suunnattu 18 vuotialle.
ninnithequeen

Re: Tuhannes pikkujouluketju, ilmot VAIN YKSITYISVIESTILLÄ!!

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

SingleMalt kirjoitti:
killkill kirjoitti:
gullible kirjoitti:Suosittelen lämpimästi loppuillan viimeiseen paikkaan menemistä heti jo kello 22
Kauhukseni huomaan, etten ole eri mieltä. Pusnusz?!
Ja minä komppailen teitä molempia, jos tuossa luki rivien välissä, että jatkopaikassa ei soi tikitikitikitikitikitikitikitikitikitiki-poppi, eikä mesta ole suunnattu 18 vuotialle.
Minä puolestani komppaan Sinkkumattia.
gullible

Re: Tuhannes pikkujouluketju, ilmot VAIN YKSITYISVIESTILLÄ!!

Viesti Kirjoittaja gullible »

SingleMalt kirjoitti: Ja minä komppailen teitä molempia, jos tuossa luki rivien välissä, että jatkopaikassa ei soi tikitikitikitikitikitikitikitikitikitiki-poppi, eikä mesta ole suunnattu 18 vuotialle.
No nyt päästiin taas oravanpyörässä siihen, ettei kaikkia voi ikinä miellyttää. Hesari/Memphis tai Onnela (puke) olisivat varmaan siinä suhteessa parhaat vaihtoehdot, että jokaiselle on edes jotain.

Memphisiin ei maksa mitään sisään, äidin-pikku-poika-lähti-muille-maille -poppia. On pöytiä ja tuoleja isommallekin populalle. Halukkaat voivat maksaa sisään hesarille technohelvettiin klubbaamaan tai mennä ryytymään yläkerran rokkibaariin; kulku Mempparista Hesarille onnistuu esteettä illan aikana, jos on jossain vaiheessa mennyt hesarin kautta sisään ja ostanut lipun. Tämä kaikki siis, jollei konsepti ole muuttunut sen vuoden aikana, jolloin en ole siellä käynyt. Miinusta varmaan joillekin se, että on kallista ja K-24.

Vastapäätä on Amarillo, joka on keravameininkiä. S-ryhmän ketjuravintelissa on tanssilattia ja kolme baaria ja taatusti riittävästi tilaa ryhmälle. Miinusta: kaikki edellämainittu. Luultavasti jonkinmoinen sisäänpääsymaksu ja ikäraja ehkä 22. Tähän tarkoitukseen voisi kuitenkin olla OK jatkopaikka.

Rocks on kaupungin paras paikka. Miinusta sisäänpääsy, kalleus, K-23(?).

Lostari on myös kaupungin paras paikka. Yläkerrassa pöytiä ryhmälle, ei maksa sisään, alakerrassa loistava meno. Miinusta: sisään pitää tällä ryhmällä mennä ehdottomasti viimeistään kymmeneltä, syrjässä, jos alakerrassa on yksityistilaisuus niin sisäänpääsy voi olla epävarmaa, ei homokammoisille, tiukka K-24.

Helmi on erinomainen paikka, jonne ei maksa mitään sisään; alhaalla baari ja ylhäällä tanssilattia ynnä nurkkaus mihin ryhmä voisi mahtua. Miinusta: syrjässä, potentiaalinen yksityistilaisuus.

Sedupaikat: Onnela, 51, Kärpänen, Soho, Club. Joku muu tilittäköön. Itse en pahemmin niistä perusta.

Ihan-vaan-baari: Joku muu saa ehdottaa.
ninnithequeen

Re: Tuhannes pikkujouluketju, ilmot VAIN YKSITYISVIESTILLÄ!!

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Niin noista ikä-rajoista vielä...onkohan kukaan meistä alle 20 (paitsi RAM13)?

Gullible puhuu taas asiaa, kommentoikaa ihmiset, mie en uskalla...
SingleMalt

Re: Tuhannes pikkujouluketju, ilmot VAIN YKSITYISVIESTILLÄ!!

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

Ottakaa turkishaalarit, lapikkaat ja karvalakit messiin. Jatkot pidetään kymppipussien kera espan puistikossa. Trangialla varustautuneet keräävät eniten faneja.

Samapa tuo minne mennään.
tuulenpuiska

Re: Tuhannes pikkujouluketju, ilmot VAIN YKSITYISVIESTILLÄ!!

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

Yhtäkaikki homma kuitenkin taitaa degeneroitua siihen, että CW:ssä alkaa janottamaan ja ennenkuin huomataakaan hups kello on 23 ja sormi pepussa (omassa tai riippuen päihdetilassa muitten).
Dumari

Re: Tuhannes pikkujouluketju, ilmot VAIN YKSITYISVIESTILLÄ!!

Viesti Kirjoittaja Dumari »

tuulenpuiska kirjoitti:Yhtäkaikki homma kuitenkin taitaa degeneroitua siihen, että CW:ssä alkaa janottamaan ja ennenkuin huomataakaan hups kello on 23 ja sormi pepussa (omassa tai riippuen päihdetilassa muitten).
Oma peppus on sormessas, miksei nimeä näy listoilla?
tuulenpuiska

Re: Tuhannes pikkujouluketju, ilmot VAIN YKSITYISVIESTILLÄ!!

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

Dumari kirjoitti: Oma peppus on sormessas, miksei nimeä näy listoilla?
Mä dissaan teitä ja katson kun te ensin säädätte koko järjestelyajan, sitten riitelette miitissä ja jälkeen päin palstaflametatte. Minä nauran partaani täältä kaukaa. Bwahahahahaha!
Gina

Re: Tuhannes pikkujouluketju, ilmot VAIN YKSITYISVIESTILLÄ!!

Viesti Kirjoittaja Gina »

tuulenpuiska kirjoitti:
Dumari kirjoitti: Oma peppus on sormessas, miksei nimeä näy listoilla?
Mä dissaan teitä ja katson kun te ensin säädätte koko järjestelyajan, sitten riitelette miitissä ja jälkeen päin palstaflametatte. Minä nauran partaani täältä kaukaa. Bwahahahahaha!
Sua odotetaan paikalle. Niih.
Dumari

Re: Tuhannes pikkujouluketju, ilmot VAIN YKSITYISVIESTILLÄ!!

Viesti Kirjoittaja Dumari »

tuulenpuiska kirjoitti:
Dumari kirjoitti: Oma peppus on sormessas, miksei nimeä näy listoilla?
Mä dissaan teitä ja katson kun te ensin säädätte koko järjestelyajan, sitten riitelette miitissä ja jälkeen päin palstaflametatte. Minä nauran partaani täältä kaukaa. Bwahahahahaha!
Se parta leikataan ennen pikkujouluja!
tuulenpuiska

Re: Tuhannes pikkujouluketju, ilmot VAIN YKSITYISVIESTILLÄ!!

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

Gina kirjoitti: Sua odotetaan paikalle. Niih.
Siinähän odotatte. Elekää pidätelkö hengitystä.
Herra Manala

Re: Tuhannes pikkujouluketju, ilmot VAIN YKSITYISVIESTILLÄ!!

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Odotatko tuulenpuiskaa paikalle?

o Kyllä odotan, hengitystäni pidätellen.
o En pidättäisi hengitystäni.
o Kuka vitun tuulenpuiska?
x EVVK / tuulenpuiska
__________
| Äänestä |

Näytä tulokset
Viimeksi muokannut Herra Manala, 03.11.2005 2:28. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
ninnithequeen

Re: Tuhannes pikkujouluketju, ilmot VAIN YKSITYISVIESTILLÄ!!

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Voe tokkiinsa.

Puiska olisi kiva tavata ihan aidosti oikeesti eikä vaan sillee EVVK.
Avatar
KisSandra
Kitisijä
Viestit: 1126
Liittynyt: 14.08.2005 21:43
Paikkakunta: Hevonvitunjeera jota Tyrnäväksikin kutsutaan

Re: Tuhannes pikkujouluketju, ilmot VAIN YKSITYISVIESTILLÄ!!

Viesti Kirjoittaja KisSandra »

Vähäisellä kokemuksella kaupunkinne baareista komppaisin ihan ekammaisena Lostaria tai Rocksia, näissä olen molemmissa viihtynyt.

Sedun paikkoihin en ole tutustunut, joku on jotakin niistä kyllä monipuoliseksi kehunut ja monipuolisuutta pidän kyll aina hyvänä, varsinkin kun on monen kaliberista ihmistä samassa hetkessä liikenteessä.

Yhteiseen juopottelupaikkaan syöpöttelyn jälkeen siirtymistä suosittelisin minäkin siinä vimeistään 22-23 välillä, jos elättelemme mitään toiveita sisäänpääsystä ja siitä, että emme jonottaisi kolmea tuntia.

Kaikkien tapaamista Cantinassa aluksi en komppaa. Syöpöt riittäköön sinne. Muut, vähemmän syöpöt, voinevat kokoontua ensikertalaisten ja muiden turvaksi sinne sovituun jatkopaikkaan jo vähän ennen syöpöttelijöitä, suoraan joko keskustan tai kallion tai minkä ikinä etkoiltaan. Näin ehkä voisimme jollain tapaa hallita jonojen pituutta edes oman porukkamme osalta. Ajatelkaa nyt, kaikki kokoonnutaan Cantinaan ja sit on 100 runkkua jonossa samaan paariin samaan aikaan, no hoh!
Pikku Myy veti henkeä nenän kautta ja puhalsi sen ulos hampaiden välistä hyvin keljulla tavalla, joka merkitsi:En-ole-eläissäni-kuullut-mitään-näin-hullua.
(T. Janson: Muumipappa ja meri)
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18753
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Tuhannes pikkujouluketju, ilmot VAIN YKSITYISVIESTILLÄ!!

Viesti Kirjoittaja Niba »

Etkot trik shotissa(A-paikka) ja ne jotka eivät sieltä lähteä halua joku mu paikka heillä?
Patz kirjoitti:Päivitys:

Olen tänään ollut yhteydessä Westiin, ja muuttanut varausta 45 henkilöön. Tämän seurauksena emme mahdu enää kabinettiin, vaan ruokailemma rahvaan seassa. Koska kyseessä on näin suuri lössi, joudumme tekemään ruokatilauksen etukäteen. Saan huomenna lisätietoa ko. vaihtoehdoista. Kävisikö kaikille esim. noutopöytä, jossa tarjolla "jokaiselle jotain"?

Mielipiteitä, ajatuksia?
Patz ! Se kabinettu heti takas jos ei oo menny, koska jokunen juhlija väsynyt jo etukäteen?
En halua kaikenlaisen porukan messissä syödä..

Etkot trik shotissa(A-paikka) ja ne jotka eivät sieltä lähteä halua, joku mu paikka heillä? 12-18
Siirto Kantinaan esim metrolla jossa suurin kuljetuskabasiteetti.
toinen vaihtoehto linja 17(vähemmän kävelymatkaa)
Noutopöytä on tietenkin ihan hyvä kunhan täyttösysteemit pelaa!
syöminen alkaa 19? poistuminen 21--> paikkaan X, joka kävelymatkan päässä?
Paikka X, oleskelua nappiin asti?
Mahdollinen mielenhäiriö ja siirtyminen yksityisiin sisätiloihin, kaukomatkalaiset menevät sovittuihin kohteisiin? Heidän seurasssaan olevat jatkavat juhlintaa muassaan aamuun asti?
Jokainen kirjoittelija on oikeassa täällä, eikö niin? Siitähän ei mihinkään päästä? :twisted:

Paikka X?
Kappelissa olisi 150 tilat kellarissa, mutta rahaa menis juomista..
Memphiksessä olis valikoimaa mutt' nukkavierupaikka(uudistakaa prkl se)
SEDU helvetit?
Hevit paikat ei käy joillekin tietyille herkkäkorvaisille ihmistyypeille, vaikka nahkaan pukeutuminen kuuluu kuilttuuriin..
Huorisopoppipaikat ei taas joillekin, vaikka yönmusta sais sieltä paremmin..sellasen voitas tyhjentää alkamalla heruttaa niin pirusti?
Yök-erhoissa tilaa varmasti, mainstream pauhaa niin pirusti..
Meillä kk aikaa tehdä itsemme tietoisiksi vaihtoehdoista.
Pyyhin Netikettiin..
Patz

Re: Tuhannes pikkujouluketju, ilmot VAIN YKSITYISVIESTILLÄ!!

Viesti Kirjoittaja Patz »

Niba kirjoitti: Patz ! Se kabinettu heti takas jos ei oo menny, koska jokunen juhlija väsynyt jo etukäteen?
En halua kaikenlaisen porukan messissä syödä...
Luovun mielelläni ja täysin vapaaehtoisesti järjestelytoimikunnan osastani. Ole ystävällinen ja tee oma varaus, voidaan sitten perua se mun tekemä...
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18753
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Tuhannes pikkujouluketju, ilmot VAIN YKSITYISVIESTILLÄ!!

Viesti Kirjoittaja Niba »

Patz kirjoitti:
Niba kirjoitti: Patz ! Se kabinettu heti takas jos ei oo menny, koska jokunen juhlija väsynyt jo etukäteen?
En halua kaikenlaisen porukan messissä syödä...
Luovun mielelläni ja täysin vapaaehtoisesti järjestelytoimikunnan osastani. Ole ystävällinen ja tee oma varaus, voidaan sitten perua se mun tekemä...
Taisteluväsymys?
Kyllä voisin mutta risteily nyt imee ylimääräiset järjestelyenergiat..
Tällä sanomalla myönnän olevani tyytyväinen järjestelyihisi ja olevani kiitollinen sinulle antamastasi energiasta meidän KAIKKIEN pikkujouluviihtyvyyden hyväksi..senkin! :P <3
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
alja
Kitinän uhri
Viestit: 521
Liittynyt: 17.08.2005 8:08
Paikkakunta: saunan taka
Viesti:

Re: Tuhannes pikkujouluketju, ilmot VAIN YKSITYISVIESTILLÄ!!

Viesti Kirjoittaja alja »

yhä vaan olen sitä mieltä että tälläinen porukka ansaitsee jonku frebarin kaltaisen räkälän jossa ei muita pyöri. me saadaan niiltä niiiin pahoja katseita kuitenkin :twisted:
harmi kun en ole itse pääkaupunkilainen niin en voi osallistua juurikaan järjestelyihin.... pätsille kiitti muru, ja joku saisi nyt varata sen kuppilan meille, ja taas itsekkäistä syistä sanon sen, että elkää kauaa syökö! 8)

ainiinjoo mä oon luvannu leipoa pinppapiiraita, ärf :P
Ulkona paistaa aurinko,
mutta sisällä sataa.
kaakki
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 146
Liittynyt: 23.09.2005 20:45
Paikkakunta: Hyvinge

Re: Tuhannes pikkujouluketju, ilmot VAIN YKSITYISVIESTILLÄ!!

Viesti Kirjoittaja kaakki »

alja kirjoitti:ainiinjoo mä oon luvannu leipoa pinppapiiraita, ärf :P
mitenkähän nuo sun "piiraat" olisi ymmärrettävä..? :wink: vai oliko kyse sittenkin kekseistä?

Puznuz Aljaseni ja nähdään pikkujouluissa.. :gee:
Patz

Re: Tuhannes pikkujouluketju, ilmot VAIN YKSITYISVIESTILLÄ!!

Viesti Kirjoittaja Patz »

kesseli kirjoitti:voisiko tähän asiaan saada jotain selvennystä?
Nimi poistettu listasta.
slam

Re: Tuhannes pikkujouluketju, ilmot VAIN YKSITYISVIESTILLÄ!!

Viesti Kirjoittaja slam »

Tulen syömään ruokaa, minulle on aivan sama, mitä te muut teette.

(ei ole yhtään haisua, missä näissä asioissa mennään?, mutta paikalle tulen)
Vastaa Viestiin