Tuhannes pikkujouluketju, ilmot VAIN YKSITYISVIESTILLÄ!!

Info tulevista miiteistä

Osallistun pikkujouluissa seuraavaan:

Äänestys päättyi 13.10.2005 11:23

Syön
3
12%
Juon
5
20%
Syön & juon
17
68%
 
Ääniä yhteensä: 25

1108

Re: Tuhannes pikkujouluketju, ilmot VAIN YKSITYISVIESTILLÄ!!

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Rautavittu kirjoitti:Tapaamme sitten sen jälkeen, mielummin kuitenkin ei.

Vitun dikkihomo kun saa tollasia lupaamaan, ja muistaa vielä jälkikäteen...
Älä ämmä viitti, vingut seuraa kuin lintuinfluenssainen ihminen apua. Kova kuoresi on rikkoutunut.
SingleMalt

Re: Tuhannes pikkujouluketju, ilmot VAIN YKSITYISVIESTILLÄ!!

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

Ja missäs on muuten helykän nimi listalta?
ninnithequeen

Re: Tuhannes pikkujouluketju, ilmot VAIN YKSITYISVIESTILLÄ!!

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

SingleMalt kirjoitti:Ja missäs on muuten helykän nimi listalta?
Tai Sipsin?

Ai nii, jos ne ei syö? Tuossa listassa on vaan ruokailijat, eivät ne jotka tulevat muuten vaan paikalle.
MarthaFocker

Re: Tuhannes pikkujouluketju, ilmot VAIN YKSITYISVIESTILLÄ!!

Viesti Kirjoittaja MarthaFocker »

1108 kirjoitti:
Älä ämmä viitti, vingut seuraa kuin lintuinfluenssainen ihminen apua. Kova kuoresi on rikkoutunut.
Haista sinä visvamulkku mutsis pilluhönkää.
1108

Re: Tuhannes pikkujouluketju, ilmot VAIN YKSITYISVIESTILLÄ!!

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Rautavittu kirjoitti:Haista sinä visvamulkku mutsis pilluhönkää.
Ei saatana, ei sellaista hajua kestä kukaan. Vittu jotakin rajaa näihin rangaistuksiin.

...ööö, Vai eikö näitä pidäkään ottaa tosissaan???

VITTU KUINKA MINÄ SELITÄN TÄMÄN MUTSILLE???????????

Voi vittu.
MarthaFocker

Re: Tuhannes pikkujouluketju, ilmot VAIN YKSITYISVIESTILLÄ!!

Viesti Kirjoittaja MarthaFocker »

1108 kirjoitti:
...ööö, Vai eikö näitä pidäkään ottaa tosissaan???
Ei. Ja arvaa mitä? Naama ei oikeesti jää siihen asentoo jos irvistelee. Niin ja sitte, siit ei tuu oikeesti sokeeks jos runkkaa.
1108

Re: Tuhannes pikkujouluketju, ilmot VAIN YKSITYISVIESTILLÄ!!

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Rautavittu kirjoitti:Ei. Ja arvaa mitä? Naama ei oikeesti jää siihen asentoo jos irvistelee. Niin ja sitte, siit ei tuu oikeesti sokeeks jos runkkaa.
Ei vai? Onko tämä nyt faktatieto?

Perkele, tilasin sitten luotiliivit Martan takia. Jotakin suojaa pikkujouluissa. Martta on sitten 560€ pystyssä.
MarthaFocker

Re: Tuhannes pikkujouluketju, ilmot VAIN YKSITYISVIESTILLÄ!!

Viesti Kirjoittaja MarthaFocker »

1108 kirjoitti:
Perkele, tilasin sitten luotiliivit Martan takia. Jotakin suojaa pikkujouluissa. Martta on sitten 560€ pystyssä.
Hah! Ihmisillä on tiettävästi tapana syyttää minua heräteostoksistaan, mutta tämä on kyllä yliveto.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Tuhannes pikkujouluketju, ilmot VAIN YKSITYISVIESTILLÄ!!

Viesti Kirjoittaja sipsi »

ninnithequeen kirjoitti:
SingleMalt kirjoitti:Ja missäs on muuten helykän nimi listalta?
Tai Sipsin?

Ai nii, jos ne ei syö? Tuossa listassa on vaan ruokailijat, eivät ne jotka tulevat muuten vaan paikalle.
Luxusta! Minua kaipaillaan!
Juu, ei mun tarvitse syödä, oon vähän niinku semmonen robotti. Siideristä saa kaikki tarvittavat ravintoarvot jokatapauksessa.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Avatar
KisSandra
Kitisijä
Viestit: 1126
Liittynyt: 14.08.2005 21:43
Paikkakunta: Hevonvitunjeera jota Tyrnäväksikin kutsutaan

Re: Tuhannes pikkujouluketju, ilmot VAIN YKSITYISVIESTILLÄ!!

Viesti Kirjoittaja KisSandra »

Ajattelin taas vaihteeksi kysäistä notta onko nyt siis haudattu kokonaan ajatus siitä, että kysellään meille syömisen jälkeen frebaria tai muuta vastaava vain oman väen käyttöön? Jotenkin tuntuisi edelleen mielestäni mukavalta ajatukselta, että ei porukka heti syöminkien jälkeen hajoaisi kukin suuntiinsa ja kivahan se olis yhteisesti viettää aikaa niidenkin kanssa ketkä eivät syömään ole tulossa. Jossain vaiheessa iltaa sitten kuitenkin aika suurella varmuudella porukka hajoaa useampiin pienempiin ryhmittymiin jo ravinteli valintojenkin takii, kun yksi tykkää discohileestä ja toinen tukan heiluttamisesta..
Pikku Myy veti henkeä nenän kautta ja puhalsi sen ulos hampaiden välistä hyvin keljulla tavalla, joka merkitsi:En-ole-eläissäni-kuullut-mitään-näin-hullua.
(T. Janson: Muumipappa ja meri)
Herra Manala

Re: Tuhannes pikkujouluketju, ilmot VAIN YKSITYISVIESTILLÄ!!

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Pyysin patsyä poistamaan itseni ja LL:n ruokailusta. Ei nappaa maksaa 150 vanhaa markkaa per lärvi jostain seisovan pöydän porsaankyljestä. Homma oli ok vielä siihen asti kun kabinetti + a la carte oli Se Juttu.

Mennään sitten mieluummin vaikka alakertaan syömään kaksisteen Just Sitä Mitä Halutaan.
Patz

Re: Tuhannes pikkujouluketju, ilmot VAIN YKSITYISVIESTILLÄ!!

Viesti Kirjoittaja Patz »

Herra Manala kirjoitti:Pyysin patsyä poistamaan itseni ja LL:n ruokailusta. Ei nappaa maksaa 150 vanhaa markkaa per lärvi jostain seisovan pöydän porsaankyljestä. Homma oli ok vielä siihen asti kun kabinetti + a la carte oli Se Juttu.
Nyt on pakko vähän kommentoida, vaikken haluakaan arvostella. Jokainen tekee päätöksensä itse.

Ymmärtänet varmaan, ettei juuri millään ravintolalla ole resursseja palvella tällaista lössiä niin, että jokainen tilaa juuri sitä mitä haluaa ja saa vielä ruokansakin samaan aikaan muun seurueen kanssa. Siksi buffa.

Toisekseen: Olisiko ruokailuvaihtoehto pitänyt päättää sen mukaan, kuka kovaäänisemmin vaatii omaa vaihtoehtoaan valittavaksi, vai sen mukaan mikä tyydyttää suurinta osaa joukosta?
Herra Manala kirjoitti: Mennään sitten mieluummin vaikka alakertaan syömään kaksisteen Just Sitä Mitä Halutaan.
Tehän voitte jäädä vaikka kahdestaan kotiinkin, niin saatte olla juuri niissä vaatteissa kun haluatte, katsoa juuri sitä tv-ohjelmaa mitä haluatte, tehdä muutenkin ihan juuri sitä mitä haluatte, valita keskusteluaiheenne ihan kahdestaan ja muutenkin nauttia ihan siitä omasta ihanasta seurastanne, kahdestaan.
gullible

Re: Tuhannes pikkujouluketju, ilmot VAIN YKSITYISVIESTILLÄ!!

Viesti Kirjoittaja gullible »

Patz kirjoitti:
Tehän voitte jäädä vaikka kahdestaan kotiinkin
Mä komppaan tätä!
bedlam

Re: Tuhannes pikkujouluketju, ilmot VAIN YKSITYISVIESTILLÄ!!

Viesti Kirjoittaja bedlam »

KisSandra kirjoitti:Ajattelin taas vaihteeksi kysäistä notta onko nyt siis haudattu kokonaan ajatus siitä, että kysellään meille syömisen jälkeen frebaria tai muuta vastaava vain oman väen käyttöön?
Minusta missään muussa ei ole järkeäkään kuin tässä. Pitäisi vain kanske laittaa galluppi pystyyn siitä, kuinka moni on yhteensä tulossa syömisien lisäksi myös juominkeihin, jotta osaa edes parinkymmenen tarkkuudella arvailla.
killkill

Re: Tuhannes pikkujouluketju, ilmot VAIN YKSITYISVIESTILLÄ!!

Viesti Kirjoittaja killkill »

bedlam kirjoitti:laittaa galluppi pystyyn
Anteeksi, mutta eriävä mielipide.
Näitä galluppeja etkoista, jatkoista ja varmaan kohta istumajärjestyksestäkin on niin paljon, että lopputuloksena porukka hajoaa 38 kuppilaan ympäri kaupunkia.

Kunhan saadaan suunnilleen kaikki, suunnilleen samaan paikkaan, suunnilleen samaan aikaan niin loppu pitää kyllä huolen itsestään. Unohdetaan byrokratia, eihän nyt herranjumala kyse oli Kelan tai Veroviraston illanistujaisista?

EDIT:
Jatkan vielä:
- demokratia on kaunis ajatuksena, mutta tällaisessa tapauksessa toimimaton tapa järjestää illanistujaisia
- nähdäkseni ainoa tapa on jatkaa niin, että yksi taho (tässä tapauksessa PinkPatxzs) pistää järjestelyt alulle ja jokaisen osallistujan kohdalle jää päätettäväksi
a) tulenko
b) enkö tule

Turha kuvitellakaan että löytyisi ratkaisu, joka sopii 70 naamalle ilman ensimmäistäkään soraääntä.
Viimeksi muokannut killkill, 01.11.2005 10:08. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
bedlam

Re: Tuhannes pikkujouluketju, ilmot VAIN YKSITYISVIESTILLÄ!!

Viesti Kirjoittaja bedlam »

killkill kirjoitti: Kunhan saadaan suunnilleen kaikki, suunnilleen samaan paikkaan, suunnilleen samaan aikaan niin loppu pitää kyllä huolen itsestään. Unohdetaan byrokratia, eihän nyt herranjumala kyse oli Kelan tai Veroviraston illanistujaisista?
Me tulemme sentään pororajalta asti teitä katsomaan. Haluan, että minulla on tasapuolinen mahdollisuus saastuttaa jokainen ihminen puheillani pohjoisen revontulista, 50-asteen pakkasista, siitä että Oulu on Suomen hevipääkaupunki ja että Kärpät voittaa mestaruuden tänäkin vuonna.
killkill

Re: Tuhannes pikkujouluketju, ilmot VAIN YKSITYISVIESTILLÄ!!

Viesti Kirjoittaja killkill »

bedlam kirjoitti:Haluan, että...
Jos ihmettelet, kuka paholaismaisen komea herrasmies istuu vieressäsi mustamakkarapötköt korvissa sekä Tappara-Ilves -kääntöpaita yllä, se olen luultavasti minä :P
bedlam

Re: Tuhannes pikkujouluketju, ilmot VAIN YKSITYISVIESTILLÄ!!

Viesti Kirjoittaja bedlam »

killkill kirjoitti:
bedlam kirjoitti:Haluan, että...
Jos ihmettelet, kuka paholaismaisen komea herrasmies istuu vieressäsi mustamakkarapötköt korvissa sekä Tappara-Ilves -kääntöpaita yllä, se olen luultavasti minä :P
Varopa niiden makkarakorvien kanssa, luulen sua vielä poroksi ja tekasen käristyksen. Mutta juu, en hoksannutkaan että gallupeja etkoista, jatkoista, pukeutumisesta ja majoituksesta on jo koko alue pullollaan. Kaikkein tärkeintähän loppupeleissä on kuitenkin, että tiskille ei joudu jonottamaan tuntia.
ninnithequeen

Re: Tuhannes pikkujouluketju, ilmot VAIN YKSITYISVIESTILLÄ!!

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

bedlam kirjoitti:Kaikkein tärkeintähän loppupeleissä on kuitenkin, että tiskille ei joudu jonottamaan tuntia.
Eikös se nyt olisi tärkeintä että löydetään ravintola johon mahdutaan...?
killkill

Re: Tuhannes pikkujouluketju, ilmot VAIN YKSITYISVIESTILLÄ!!

Viesti Kirjoittaja killkill »

ninnithequeen kirjoitti:Eikös se nyt olisi tärkeintä että löydetään ravintola johon mahdutaan...?
Mitvit? Eikös ravintola ole jo varattu? Mitä tässä nyt vielä säädetään?
ninnithequeen

Re: Tuhannes pikkujouluketju, ilmot VAIN YKSITYISVIESTILLÄ!!

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

killkill kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Eikös se nyt olisi tärkeintä että löydetään ravintola johon mahdutaan...?
Mitvit? Eikös ravintola ole jo varattu? Mitä tässä nyt vielä säädetään?
Kun sinne Cantinaan ei vissiin baarin puolelle mahdu vajaata 100 henkeä...Jatkopaikka on siis haussa vielä.
Ruokapaikka on varattu. Thats it. Mut mitäs sitte ku ollaan syöty?
Viimeksi muokannut ninnithequeen, 01.11.2005 10:25. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
bedlam

Re: Tuhannes pikkujouluketju, ilmot VAIN YKSITYISVIESTILLÄ!!

Viesti Kirjoittaja bedlam »

killkill kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Eikös se nyt olisi tärkeintä että löydetään ravintola johon mahdutaan...?
Mitvit? Eikös ravintola ole jo varattu? Mitä tässä nyt vielä säädetään?
No sitähän mä tässä alunperin, jotta jos ei meille ole mitään juopottelupaikkaa varattu niin eihän me mihkään samaan paikkaan mahduta mitenkään.
ninnithequeen

Re: Tuhannes pikkujouluketju, ilmot VAIN YKSITYISVIESTILLÄ!!

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Mites se Bakersin yläkerta? Sielläkin oli viimeksi aika monta runkkua kerrallaan plus muut asiakkaat. Onkos kukaan kysellyt sitä?
nypari

Re: Tuhannes pikkujouluketju, ilmot VAIN YKSITYISVIESTILLÄ!!

Viesti Kirjoittaja nypari »

Ei voi muuta kuin todeta, että odotukset ovat yleisesti ottaen kovat. Ehdollistetaan oma reissu pimpin saamisella ja toisaalla vaaditaan desingn-tuotetta minä-itse-asenteella.

Tärkeintä on todellakin, että olisi se baari, johon mieluiten kaikki mahtuvat. Mä en ainakaan esitä muita vaatimuksia, vaikka Tampereelta asti olenkin tulossa.

En kai ole ainoa, joka ajattelee näin?
killkill

Re: Tuhannes pikkujouluketju, ilmot VAIN YKSITYISVIESTILLÄ!!

Viesti Kirjoittaja killkill »

ninnithequeen kirjoitti:Mut mitäs sitte ku ollaan syöty?
Jaa. Kiitos tarkennuksesta. Tuo kyseinen viikonloppu on se THE Pikkujouluruuhka, jolloin joka paikassa on gaziljoona ihmistä. Jos jostain löytyy tilaa jota ei ole varattu jo viime kesänä, kiwa. Epäilenpä, että joudutaan tyytymään siihen mihin sattuu pääsemään sisään.

En aio ruveta esittämään raideria. Kunhan nyt ei ihan sadomasokistihomobaariin mennä.. (tämä siksi että olisi nolo tavata tuttuja :) )
Vastaa Viestiin