Kannunkulma-Tukiaismiitti Espoon keskus ke 20.8

Info tulevista miiteistä
Herra Manala

Kannunkulma-Tukiaismiitti Espoon keskus ke 20.8

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Swirlin ideasta (älkää syyttäkö minua) nyt olisi eroottisille tanssijoille kysyntää!

Tarkoitus olisi siis lähteä Ravintola Kannunkulmaan katselemaan Johannan supereroottista hötkyntää keskiviikkona 20.8. Kello 20 asti kyseessä olisi ymmärtääkseni ilmainen sisäänpääsy, ja kello 20 jälkeenkin vain 2,5 euron narikkamaksu (ainakaan sivuilla ei puhuta muista pääsymaksuista).

Ravintola sijaitsee Kannusillankatu 2:ssa, ainoastaan 50 metriä (tienylitys) Espoon Keskustan juna-asemalta. Kulkuyhteydet ovat siis loistavat.

Tukiaisen esiintymisaikataulu on vielä pimennossa, mutta ehdottaisin miittiä kyseiseen paikkaan alkaen kello 19. Ilmoittautumisia? Tätä ei voi missata, mutsiskaan!
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

KAnnunkulma

Viesti Kirjoittaja Niba »

Saatana, jos et olisi avannut tätä ilmoittautumista en olisi voinut siihen ilmoittautua..
Pelkona on kun näin myöhään avasit ettei kukaan ehdi enää ilmoittautua tuonne!
Tukiaisen puolesta tai vastaan nyt ja aina!

"Kannunkulma perustettiin vuonna 1998.
Ravintolassa suoritettiin iso laajennusremontti vuonna 2002, koska se suljettiin alaikäisille ja humalaisille tarjoilun vuoksi ja laajennettu ravintola avattiin 01.01.2003."

EDIT: Espoossa ei ole keskustaa vain Espoon keskus tai se on vain Suomen Keskustan paikallisosasto.
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Kannunkulma-Tukiaismiitti Espoon keskus ke 20.8

Viesti Kirjoittaja Niba »

Näyttää vähän huonolta jos ainoat kiinnostuneet ovat tässä, ilmeistä halua todistaa tämäkin kauheus ei löydy kitinästä. Mä voisin tulla mukaan ettei MAnalalle tule huono mieli ja pillitys.
Pyyhin Netikettiin..
ninnithequeen

Re: Kannunkulma-Tukiaismiitti Espoon keskus ke 20.8

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Broidi on menossa, sanokaa terveisiä :D
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Kannunkulma-Tukiaismiitti Espoon keskus ke 20.8

Viesti Kirjoittaja Niba »

ninnithequeen kirjoitti:Broidi on menossa, sanokaa terveisiä :D
En tiedä tunnenko sun pilottitakkista veljeäsi, mut jos sinne alkaa tulla enempää espoon valkoista väestöä niin en tiedä lähtötehokkuuttani. Mut jos nään yhdenkään hiphopparin käännyn takaisin.
Pyyhin Netikettiin..
BettyB.

Re: Kannunkulma-Tukiaismiitti Espoon keskus ke 20.8

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Todellakin osallistun! Pakko päästä oppimaan muutama muuvi!
ninnithequeen

Re: Kannunkulma-Tukiaismiitti Espoon keskus ke 20.8

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Niba kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Broidi on menossa, sanokaa terveisiä :D
En tiedä tunnenko sun pilottitakkista veljeäsi, mut jos sinne alkaa tulla enempää espoon valkoista väestöä niin en tiedä lähtötehokkuuttani. Mut jos nään yhdenkään hiphopparin käännyn takaisin.
Se on kaikista pisin (oikeesti) ja komein ja söpöin niistä skineistä. Huudappas vaikka että "Kuka teist on Ninnin broidi?" ja mä veikkaan että pojat liukenee hyvin äkkiä :lol:
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kannunkulma-Tukiaismiitti Espoon keskus ke 20.8

Viesti Kirjoittaja Elppis »

ninnithequeen kirjoitti:
Niba kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Broidi on menossa, sanokaa terveisiä :D
En tiedä tunnenko sun pilottitakkista veljeäsi, mut jos sinne alkaa tulla enempää espoon valkoista väestöä niin en tiedä lähtötehokkuuttani. Mut jos nään yhdenkään hiphopparin käännyn takaisin.
Se on kaikista pisin (oikeesti) ja komein ja söpöin niistä skineistä. Huudappas vaikka että "Kuka teist on Ninnin broidi?" ja mä veikkaan että pojat liukenee hyvin äkkiä :lol:
Pystyn hyvin kuvittelemaan Niban siellä baarissa: parkkeiraa itsensä skiniporukan viereiseen pöytään, tarkkailee jokaisen naamaa pitkään, ja yrittää etsiä sitä söpöintä ja komeinta. Loppupeleissä niitä on kaksi, niin Niba tarkistaa vielä että "kumpi teistä on söpömpi, mä en osaa päättää. Yks NInni lähetti mut :jouden:". Jostain kumman syystä Niba on sairauslomalla pitkäääääään. Hmm.. :think:
The great club outshines the individual, always and forever.
ninnithequeen

Re: Kannunkulma-Tukiaismiitti Espoon keskus ke 20.8

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

^Ei ne mun kavereihin koske :D

Niban pitää tosiaan huutaa "Mä tunnen Ninnin mä tunnen Ninnin" ni säästyypi.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kannunkulma-Tukiaismiitti Espoon keskus ke 20.8

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Kiinnostais kyllä, mutta palataan Tallinnasta keskiviikkona päivällä eikä kunnosta ja jaksamisesta ole oikein tietoa.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
BettyB.

Re: Kannunkulma-Tukiaismiitti Espoon keskus ke 20.8

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Mulla on keskiviikkona muutenkin asiaa Tsadiin, eli mun kyydissä vois päästä Espooseen...
nastamuumio

Re: Kannunkulma-Tukiaismiitti Espoon keskus ke 20.8

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

Tässä on vaan tää, että onko toi Tukiainen mulle riittävä syy menettää kallisarvoista yöuniaikaa? Vaikka baari avaiskin jo aikasin, niin ei kai tollanen stara ja sellanen viihde ainakaan paljoa ennen puolta yötä ala?
kaakki
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 146
Liittynyt: 23.09.2005 20:45
Paikkakunta: Hyvinge

Re: Kannunkulma-Tukiaismiitti Espoon keskus ke 20.8

Viesti Kirjoittaja kaakki »

Voi video! Vihdoinkin taas laadukas miitti johon osallistua! ;DD

Eiku mielellänihän mä tulisin mukaan ihailemaan Johkun muhkeita muotoja ja nauttimaan laadukasta ööliää (ööh, not, sitä siellä ei ole) mut oon edelleen vielä elokuun loppuun kiinni täällä saaristossa haistelemassa sianpaskaa ja ottamassa matsia pässien (jooh, ihan oikeiden sellaisten..) kanssa. Josko se neitokainen olisi niin suosittu että uusii esiintymisensä vielä syyskuussa...? ;)
ninnithequeen

Re: Kannunkulma-Tukiaismiitti Espoon keskus ke 20.8

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Kaakkiperkele!!!!

Missä oot ollu ja mikset oo soitellu????? :D

Just Riksan kaa juttelin.
kaakki
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 146
Liittynyt: 23.09.2005 20:45
Paikkakunta: Hyvinge

Re: Kannunkulma-Tukiaismiitti Espoon keskus ke 20.8

Viesti Kirjoittaja kaakki »

Oh ja öh ja.. Niinku Mikko/Alberoni/.. tuossa meren yli soitellessa tokaisikin, mulla taitaa sit todellakin olla elämä..:DD Tai sit ei.

Ihanaa, jos jollakin edes tulee mieleen "mä", olen siis olemassa. :) Väännän työharjoittelun loppuun (enää kaks vkoa!! Jeee!) täällä Pernajassa (Porvoosta itään) ja sit palaan (ainakin syyskuuksi) pääkaupunkiseudulle. Ja todella, Tukiainen jääköön näkemättä, mutt useaa teistä olen kaivannut.<3 Täällä maalla näköjään höperöityy lopullisesti. ;)
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Kannunkulma-Tukiaismiitti Espoon keskus ke 20.8

Viesti Kirjoittaja swirl »

Jos en oo kamalan väsynyt ja saan miehen puhuttua ympäri lähtemään, saavumme paikalle. Eihän tuota vois oikein missata!
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Kannunkulma-Tukiaismiitti Espoon keskus ke 20.8

Viesti Kirjoittaja Niba »

Elppis kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:
Niba kirjoitti:
En tiedä tunnenko sun pilottitakkista veljeäsi, mut jos sinne alkaa tulla enempää espoon valkoista väestöä niin en tiedä lähtötehokkuuttani. Mut jos nään yhdenkään hiphopparin käännyn takaisin.
Se on kaikista pisin (oikeesti) ja komein ja söpöin niistä skineistä. Huudappas vaikka että "Kuka teist on Ninnin broidi?" ja mä veikkaan että pojat liukenee hyvin äkkiä :lol:
Pystyn hyvin kuvittelemaan Niban siellä baarissa: parkkeiraa itsensä skiniporukan viereiseen pöytään, tarkkailee jokaisen naamaa pitkään, ja yrittää etsiä sitä söpöintä ja komeinta. Loppupeleissä niitä on kaksi, niin Niba tarkistaa vielä että "kumpi teistä on söpömpi, mä en osaa päättää. Yks NInni lähetti mut :jouden:". Jostain kumman syystä Niba on sairauslomalla pitkäääääään. Hmm.. :think:
Voitin Pietarin metrossa taannoin painimaaottelun Suomi-Venäjä 8-0 ja olen lapsirakas(Notthatway). Ootan vain niin kauan että poika lähtee vessaan ja teen asian tiettäväksi pojulle, en kyllä usko että skinit uskaltaa mennä edes sinne yksin? Sairaslomakunnossa oon jo valmiiksi, löin varvasparkani tuolinjalkaan ja se on musta ja turvonnut.
Pyyhin Netikettiin..
BettyB.

Re: Kannunkulma-Tukiaismiitti Espoon keskus ke 20.8

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Jahas, tajusin just että munhan pitää pönöttää torstaina 7:30 Pickalassa golfkentän laidalla, joten voi olla etten sittenkään pääse paikalle. Show on kuitenkin vasta joskus puolen yön jälkeen ja siitä sitten kotimatka vähintään 45min ja aamulla ylös viideltä jotta oon ajoissa kentällä. Taitaa uni kärsiä liikaa kun asun täällä periferiassa...
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Kannunkulma-Tukiaismiitti Espoon keskus ke 20.8

Viesti Kirjoittaja Niba »

kaakki kirjoitti:Oh ja öh ja.. Niinku Mikko/Alberoni/.. tuossa meren yli soitellessa tokaisikin, mulla taitaa sit todellakin olla elämä..:DD Tai sit ei.

Ihanaa, jos jollakin edes tulee mieleen "mä", olen siis olemassa. :) Väännän työharjoittelun loppuun (enää kaks vkoa!! Jeee!) täällä Pernajassa (Porvoosta itään) ja sit palaan (ainakin syyskuuksi) pääkaupunkiseudulle. Ja todella, Tukiainen jääköön näkemättä, mutt useaa teistä olen kaivannut.<3 Täällä maalla näköjään höperöityy lopullisesti. ;)
Ainoa asia minkä minä tiedä on se että Kaakki on ihanin olento maan päällä.
Pyyhin Netikettiin..
Herra Manala

Re: Kannunkulma-Tukiaismiitti Espoon keskus ke 20.8

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Onkohan tänne nyt sitten oikeasti lähtemässä ketään muita kuin Niba?
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Kannunkulma-Tukiaismiitti Espoon keskus ke 20.8

Viesti Kirjoittaja Niba »

Herra Manala kirjoitti:Onkohan tänne nyt sitten oikeasti lähtemässä ketään muita kuin Niba?
Peru, Peru! On Valtio Etelä-Amerikassa!

Mä en ole mikään nysvä jos mä sanoin meneväni niin silloin there's no other choice! 8)

Shäppinen varmaan, onhan se ingengör?

http://www.hymy.fi/blogit/seksia-ja-sam ... nttilomake
Pyyhin Netikettiin..
Herra Manala

Re: Kannunkulma-Tukiaismiitti Espoon keskus ke 20.8

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Joo kiitti, menkää ihmeessä kahdestaan.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Kannunkulma-Tukiaismiitti Espoon keskus ke 20.8

Viesti Kirjoittaja Niba »

Herra Manala kirjoitti:Joo kiitti, menkää ihmeessä kahdestaan.
Sori kotihoito oli manuaalisenakin niin hyvä ettei ehtinyt nauttimaan! ? :shock: JoHannan nannasta, Ninnin veikka varmaan kertoo Ninnin kautta mikä oli meno jos ja vain jos pystyy?

Tsori en siis mennytkään! :lol: :lol: :lol:
Ehkä seuraavana kertana? EHKÄ! EHKÄ!
En tarvi tukisukkiakaan..

Hänen pitää yrittää Suomen Keskustan listoilla päästä eteenpäin, koska nimikin varmiiksi TUKIAINEN! :lol: :lol: :lol:
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Sleazoid
Elämätön Kitisijä
Viestit: 363
Liittynyt: 16.08.2005 3:02
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kannunkulma-Tukiaismiitti Espoon keskus ke 20.8

Viesti Kirjoittaja Sleazoid »

Nyt vähän harmittaa moisen korkeakulttuuripläjäyksen missaaminen.
Loppuiko data & argumentit?
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Kannunkulma-Tukiaismiitti Espoon keskus ke 20.8

Viesti Kirjoittaja Niba »

Kiitos Videosta Chap!
Pyyhin Netikettiin..
Vastaa Viestiin