lautapeli-ilta

Info tulevista miiteistä
Avatar
Jyrki73
Kitinän uhri
Viestit: 765
Liittynyt: 14.08.2005 19:20
Paikkakunta: Kotka

lautapeli-ilta

Viesti Kirjoittaja Jyrki73 »

Vieläkö 'tylsät vakkarit' kokoontuu vai mikä se nyt oli? Pääsenkö joskus mukaan? osuuko ensviikon loppupuolelle yhtään peli-iltaa? Sunnuntai ei tosin kelpaa. Saanko mahdollisesti tuoda ystävän (kitinän ulkopuolelta) mukanani (nainen tietysti). :)
Pelaatteko muutakin kuin shakkia? Shakki voi olla turhan vaikeaa ja vaatii liikaa älliä. Ei jaksa keskittyä.
Geep

Re: lautapeli-ilta

Viesti Kirjoittaja Geep »

Oisko vähän siistiä ripustaa kimpassa hiljaa pyykkejä narulle jonkun pihalle. Se ei vaadi ees hirveesti älliä. Tuli vaan mieleen kun mietin mitä ihan kaikki osaa ja missä oon silti ite paras.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: lautapeli-ilta

Viesti Kirjoittaja huima »

Geep kirjoitti:Oisko vähän siistiä ripustaa kimpassa hiljaa pyykkejä narulle jonkun pihalle. Se ei vaadi ees hirveesti älliä. Tuli vaan mieleen kun mietin mitä ihan kaikki osaa ja missä oon silti ite paras.
Ihanasti sä vedät :-D Joko tää on kuume tai toi oli oikeasti suhteettoman hauskaa.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23502
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: lautapeli-ilta

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Kaippa tuommoinen alkoholiton/vähäalkoholinen lautapelisessio olisi järjestettävissä jopa Espoon mustassa aukossa eli meikäläisen kämpillä 3.10.

Ainut vain, että asuinpaikkani soveltuu erityisen huonosti autolla saapumiseen.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Geep

Re: lautapeli-ilta

Viesti Kirjoittaja Geep »

huima kirjoitti:Ihanasti sä vedät :-D Joko tää on kuume tai toi oli oikeasti suhteettoman hauskaa.
No oli se kyllä hauska! Tulin jo yöllä kattomaan miten sanatarkasti kaikki menikään ja paljonko valehtelin.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: lautapeli-ilta

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Geep, niitä laudalla olevia nappuloita ei saa syödä eikä tunkea muihinkaan ruumiinaukkoihinsa.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Geep

Re: lautapeli-ilta

Viesti Kirjoittaja Geep »

Frederik Krueger kirjoitti:Geep, niitä laudalla olevia nappuloita ei saa syödä eikä tunkea muihinkaan ruumiinaukkoihinsa.
En ymmärrä mistä puhut. Meillä on käytössä puiset isoäidin vanhat pyykkipojat eikä niitä tee mieli maistella tai survoa. Ainoa lauta pihassa olen minä itse. (Mut en mä välttisti miittiä kyl omaan pihaan haluiskaan!)
Avatar
Teraslilja_m
Kitisijä
Viestit: 1177
Liittynyt: 30.10.2005 14:31
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: lautapeli-ilta

Viesti Kirjoittaja Teraslilja_m »

Jyrki73 kirjoitti:Vieläkö 'tylsät vakkarit' kokoontuu vai mikä se nyt oli? Pääsenkö joskus mukaan? osuuko ensviikon loppupuolelle yhtään peli-iltaa? Sunnuntai ei tosin kelpaa. Saanko mahdollisesti tuoda ystävän (kitinän ulkopuolelta) mukanani (nainen tietysti). :)
Pelaatteko muutakin kuin shakkia? Shakki voi olla turhan vaikeaa ja vaatii liikaa älliä. Ei jaksa keskittyä.
Minä olisin kiinnostunut lautapeleistä ja muistakin. Mutta erityisesti Munchkin rokkaa :)
Munchkin kirjoitti:Go down in the dungeon. Kill everything you meet. Backstab your friends and steal their stuff. Grab the treasure and run.

This award-winning card game, designed by Steve Jackson, captures the essence of the dungeon experience . . . with none of that stupid roleplaying stuff. You and your friends compete to kill monsters and grab magic items. And what magic items! Don the Horny Helmet and the Boots of Butt-Kicking. Wield the Staff of Napalm . . . or maybe the Chainsaw of Bloody Dismemberment. Start by slaughtering the Potted Plant and the Drooling Slime, and work your way up to the Plutonium Dragon . . .
Life is complex, it has real and imaginary parts.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23502
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: lautapeli-ilta

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Perun tarjoukseni. Ylitöitä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Jyrki73
Kitinän uhri
Viestit: 765
Liittynyt: 14.08.2005 19:20
Paikkakunta: Kotka

Re: lautapeli-ilta

Viesti Kirjoittaja Jyrki73 »

Bluntly kirjoitti:Kaippa tuommoinen alkoholiton/vähäalkoholinen lautapelisessio olisi järjestettävissä jopa Espoon mustassa aukossa eli meikäläisen kämpillä 3.10.

Ainut vain, että asuinpaikkani soveltuu erityisen huonosti autolla saapumiseen.
Ei se mitään, mulla ei ole autoa.
Bluntly kirjoitti:Perun tarjoukseni. Ylitöitä.
Ei sekään haittaa, ei tuo ilta olis mulle sopinu kuitenkaan.
Avatar
Jyrki73
Kitinän uhri
Viestit: 765
Liittynyt: 14.08.2005 19:20
Paikkakunta: Kotka

Re: lautapeli-ilta

Viesti Kirjoittaja Jyrki73 »

Teraslilja_m kirjoitti:Minä olisin kiinnostunut lautapeleistä ja muistakin. Mutta erityisesti Munchkin rokkaa :)
Munchkin kirjoitti:Go down in the dungeon. Kill everything you meet. Backstab your friends and steal their stuff. Grab the treasure and run.

This award-winning card game, designed by Steve Jackson, captures the essence of the dungeon experience . . . with none of that stupid roleplaying stuff. You and your friends compete to kill monsters and grab magic items. And what magic items! Don the Horny Helmet and the Boots of Butt-Kicking. Wield the Staff of Napalm . . . or maybe the Chainsaw of Bloody Dismemberment. Start by slaughtering the Potted Plant and the Drooling Slime, and work your way up to the Plutonium Dragon . . .
Voi olla että, mua ei innosta laudalla pelattavat roolipelit. Toisaalta oletan että mahdollisesti peli-iltaan osallistuvia naisia ne kiinnostavat vielä vähemmän. En tosin ole myöskään trivialpursuitin ystävä.
Vastaa Viestiin