MIITTI ->Island

Info tulevista miiteistä
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

MIITTI ->Island

Viesti Kirjoittaja Niba »

Järjestetäänkö seuraava miitti Islannissa Ikuisen tulen ja roudan maassa?



Kuva
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: MIITTI ->Island

Viesti Kirjoittaja Niba »

Kiitos monsterimaisesta kannatuksesta kyselylle mutta en nyt enää 10 vuotta opiskelujen jälkeen jaksa innostua tiukkatissisten opiskelijaneitojen kanssa porealtaassa polskuttelusta laivalla.. :wink: Kokeile Gattia hän taitaa olla enempi iki-opiskelija/iki-teekkariainesta?
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: MIITTI ->Island

Viesti Kirjoittaja Niba »

Nyt kun ITSE Alisuorittaja on ilmoittautunut, niin matkan varausjärjestelyt voivat pikku hiljaa alkaa!
Pyyhin Netikettiin..
Duck

Re: MIITTI ->Island

Viesti Kirjoittaja Duck »

Nyt kun Islanti meni konkkaan, onkohan siellä halvempaa? Hieno maa se olis kyllä käydä. Jos ehtis niitä maisemiakin käydä kahtelemassa.
SikaMika

Re: MIITTI ->Island

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Mä tulen jos Geetsu tulee. Minne vain, missä vain ja mihin vain.
Alisuorittava G

Re: MIITTI ->Island

Viesti Kirjoittaja Alisuorittava G »

Mua kun ei niin ne maisemat kiinnosta, niin keksisköhän SikaMika jotain muuta puuhaa.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: MIITTI ->Island

Viesti Kirjoittaja Niba »

Alisuorittava G kirjoitti:Mua kun ei niin ne maisemat kiinnosta, niin keksisköhän SikaMika jotain muuta puuhaa.
Sikamaki voisi riisua alasti ja hypätä paikalliseen porealtaaseen, geisiriin? :wink:

Äsh taas menis Geetzulla maisemien katsomiseksi!
Pyyhin Netikettiin..
SikaMika

Re: MIITTI ->Island

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Alisuorittava G kirjoitti:Mua kun ei niin ne maisemat kiinnosta, niin keksisköhän SikaMika jotain muuta puuhaa.
No jos vähän pinnistäisin niin ehkä. Mullakin vähän muut maisemat mielessä! *runks*
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: MIITTI ->Island

Viesti Kirjoittaja Niba »

Duck kirjoitti:Nyt kun Islanti meni konkkaan, onkohan siellä halvempaa? Hieno maa se olis kyllä käydä. Jos ehtis niitä maisemiakin käydä kahtelemassa.
Nyt alkaa olla kiire!Maailmanpankki lainaa yli miljardin ja Iso-brittany 4 miljardia ja suomikin 50 miljardia suomalaisille pankeille jotta suomalaiset voi nostaa islannista tekemänsä ylikorkoiset sijoitukset pois, kyllä islantilaiset ovat taas kohta rahoissaan ja rahoituskriisin positiiviset puolet haihtuu, kuten halpa Islanti matkailukohteena.. :cry: Mädäntyneen holkerin hinta ei varmaan heilahtele niin paljon koska se on ollut vähintään kaksi vuotta kiven kolossa korkoa kasvamassa.
Pyyhin Netikettiin..
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: MIITTI ->Island

Viesti Kirjoittaja Elppis »

SikaMika kirjoitti:Mä tulen jos Geetsu tulee. Minne vain, missä vain ja mihin vain.
Mä tulen KUN geetsu tulee, minne vain ja missä vain. Joo.
The great club outshines the individual, always and forever.
Alisuorittava G

Re: MIITTI ->Island

Viesti Kirjoittaja Alisuorittava G »

No aika surkee magnetismi mulla!!!11 Kiitti teille parille ku edes yritätte! :D
1108

Re: MIITTI ->Island

Viesti Kirjoittaja 1108 »

En lähe jos Gee lähtee.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: MIITTI ->Island

Viesti Kirjoittaja Niba »

1108 kirjoitti:En lähe jos Gee lähtee.
Nii sä voisit nauttia matkasta?
Pyyhin Netikettiin..
Alisuorittava G

Re: MIITTI ->Island

Viesti Kirjoittaja Alisuorittava G »

Okei, menkää te. Meil on serkusten miitti koht just Tallinnassa, en oo varma selviääkö sieltä ehjänä kuiteskaan back.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: MIITTI ->Island

Viesti Kirjoittaja Niba »

Alisuorittava G kirjoitti:Okei, menkää te. Meil on serkusten miitti koht just Tallinnassa, en oo varma selviääkö sieltä ehjänä kuiteskaan back.
Jos teil ei oo kivaa siellä keskenään niin wanhana Tallinnan kävijänä olen valmis natiivioppaaksi, paitsi kohtlan kulmilla..vai mikä se nyt olikaan sillamäe ja mustamäe ei komitea suosita.
Jaaha mitenhän se olis nos mullakin olis serkusten muutti? Pitää järjestää ainoo on et kuinka mä saan 60 ihmistä kasaan? ;(
Pyyhin Netikettiin..
SikaMika

Re: MIITTI ->Island

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Alisuorittava G kirjoitti:Okei, menkää te. Meil on serkusten miitti koht just Tallinnassa, en oo varma selviääkö sieltä ehjänä kuiteskaan back.
Kai tiesit, että mä olen jonkin hyvin käyrän mutkan kautta sun pikkupikkuserkkusi?! Mitä pikkupikkuserkumpi, sitä pikkupikkuherkumpi! *odottelee kutsua*
Alisuorittava G

Re: MIITTI ->Island

Viesti Kirjoittaja Alisuorittava G »

SikaMika kirjoitti:
Alisuorittava G kirjoitti:Okei, menkää te. Meil on serkusten miitti koht just Tallinnassa, en oo varma selviääkö sieltä ehjänä kuiteskaan back.
Kai tiesit, että mä olen jonkin hyvin käyrän mutkan kautta sun pikkupikkuserkkusi?! Mitä pikkupikkuserkumpi, sitä pikkupikkuherkumpi! *odottelee kutsua*
Ihkuu! Päivän paras ylläri! Oonki jo käyny serkut ja pikkuserkut läpi, pikkupukkuserkkuherkku houkuttaa kummasti! Kutsu tulossa. 8)
SikaMika

Re: MIITTI ->Island

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Alisuorittava G kirjoitti:Kutsu tulossa. 8)
Järjestin juuri spostilootaani tilaa!
Vastaa Viestiin