Haluja etkoilla Kalliossa? ILMOITTAUDU TÄSSÄ KETJUSSA!

Info tulevista miiteistä

Mikä on se paari, jossa otetaan pohjat?

Mascot
5
36%
Trickshot
6
43%
oma ehdotukseni!
3
21%
 
Ääniä yhteensä: 14

Dumari

Haluja etkoilla Kalliossa? ILMOITTAUDU TÄSSÄ KETJUSSA!

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Hejpådei, koska menemme 3.12 Käntinä Westiin pikkujouluruokailemaan, niin etkoilut kuuluupi asiaan. Äänestäkää jompakumpaa paaria, jossa voi pelata kivoja pelejä ja juoda nestettä janoon. Toki jos kalliosta löytyy parempi paari kuin jompikumpi vaihtoehdoista, niin pallota vaihtis "muu, jokin oma ehdotus."

Vaihtikset:

1. Mascot: Legendaarinen paari, josta löytyy lautapelejä sekä bilispöytiä.
Sijainti: joku linja&hämeentien alussa.

2. Trickshot: Uutukaisempi paari, joka on melkein samanlainen paikka kuin Mascot. Löytyy lautapelejä, sekä pilispöytiä. Pennin verran halvempi sekä vähemmän porukkaa... kerran olen nähnyt k.o. paikan täynnä, jolloin siellä päättivät vaihto-oppilaat kokoontua. Sijainti: Mascottia vastapäätä hämeentien toisella puolen.

3. oma ehdotus: ehdota jokin kallion viihtyisä paari, jossa ei ole deekuja, mutta ei myöskään tuopin hinta 5e... jotain aktiviteettia juomisen ohessa olisi myös suotavaa olla.

edit: Koska ruokailemme 19.00, niin klo 16.00-18.30 voisi olla sopiva etkoiluaika... aion itse saapua joskus neljän kulmilla, jos vaan porukkaa onpi jo paikalla.
Viimeksi muokannut Dumari, 01.11.2005 9:28. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
ninnithequeen

Re: Haluja etkoilla Kalliossa? ILMOITTAUDU TÄSSÄ KETJUSSA!

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Mascotti käypi, sinne myö ainakin mahdutaan.
Faghag

Re: Haluja etkoilla Kalliossa? ILMOITTAUDU TÄSSÄ KETJUSSA!

Viesti Kirjoittaja Faghag »

Mascotti jees. Mikä tahansa baari Kalliossa, jonne on konttausmatka.
Dumari

Re: Haluja etkoilla Kalliossa? ILMOITTAUDU TÄSSÄ KETJUSSA!

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Mie äänestän TrickShottia!
Toim.huom. tunnen omistajan :jouden:
Patz

Re: Haluja etkoilla Kalliossa? ILMOITTAUDU TÄSSÄ KETJUSSA!

Viesti Kirjoittaja Patz »

Dumari kirjoitti:Mie äänestän TrickShottia!
Toim.huom. tunnen omistajan :jouden:
Noniin, kai sä hoidat tän putiikin meille jatkoja varten?? Jos muutenkin on hiljaista, ei 50 janoista runkkaria varmaankaan ole omistajalle huono juttu...
Dumari

Re: Haluja etkoilla Kalliossa? ILMOITTAUDU TÄSSÄ KETJUSSA!

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Vaola kirjoitti:En äänestänyt. Kaikki käy. Mutta harkitsen vakavasti paikalle saapumisen plussapuolia, sillä haluan olla Cantina Westissä silloin paikalla kun Patz on meidät sinne kutsunut ja teitin kanssa saattaa muuten vähän venähtää jo etkoiluissa. :P
Matkanjohtaja juomari eikä ikinä petä! Olemme kän *n/t* inässä ajoissa, jossei etkoiluaika riitä, niin aloitetaan bilis sitten heti kun paari aukeaa aamulla.

Patz: Trickshot on kuitenkin sen kokoinen paari että epäilen ettei saada sitä yksityikäyttöön, kun siellä kerran vietettiin jonkun tuntemattoman jäbän synttäreitä ja silloinkin siellä oli avoimet ovet... jolloin me mentiin ja voitettiin tietokilpailu kavereideni kanssa, vaikka puolet kyssäreistä oli tyyliin mikä on "juhlakalun" kengännumero?

Erittäin luultavasti sinne kyllä sitten mahtuu ruokailun jälkeenkin... Voin toki kysellä, katsotaan :wink:
Viimeksi muokannut Dumari, 20.10.2005 12:26. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Enthu

Re: Haluja etkoilla Kalliossa? ILMOITTAUDU TÄSSÄ KETJUSSA!

Viesti Kirjoittaja Enthu »

mulle käy sekä maskotti että trickshotti enhän ole mikään luuseri hottentotti
:P
SingleMalt

Re: Haluja etkoilla Kalliossa? ILMOITTAUDU TÄSSÄ KETJUSSA!

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

Mites hevimesta tai patis? ne olis lähellä..
Angita

Re: Haluja etkoilla Kalliossa? ILMOITTAUDU TÄSSÄ KETJUSSA!

Viesti Kirjoittaja Angita »

Mascotia äänestin ku se on musta tunnelmallisempi tai jotain.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Haluja etkoilla Kalliossa? ILMOITTAUDU TÄSSÄ KETJUSSA!

Viesti Kirjoittaja Niba »

Prkl! Trickshotissa urkki-tuoppi 3,5 egee..
ei oo Urkin voittanutta..
Kaikki ei kuiteskaa tule etkoilemaan, joten tilaa ei tarvita varmaan taivaattomasti?
Siellä on coolimpaa..
Pyyhin Netikettiin..
Herra Manala

Re: Haluja etkoilla Kalliossa? ILMOITTAUDU TÄSSÄ KETJUSSA!

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Vaola kirjoitti:
SingleMalt kirjoitti:Mites hevimesta tai patis? ne olis lähellä..
Yhtä lähellä Patista olisi sitten jo Swengikin, joka todennäköisesti on alkuillasta tyhjempi, sen lisäksi että on muistaakseen Patista isompi. Mutta siellä ei ole halpa tuoppi. :think:
Hei mutta tää oli oikeasti hyvä idea. Swengi on ihan viihtyisä ja tosiaan aika tyhjä alkuillasta. Ja bonuksena siellä pääsee häpeämään leikkiessään heavya karaokelaulajaa. Eikä tosiaan olisi ikuisuuspitkää matkaa Cantinaan. Äänestän tätä.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Haluja etkoilla Kalliossa? ILMOITTAUDU TÄSSÄ KETJUSSA!

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Herra Manala kirjoitti:
Vaola kirjoitti:
SingleMalt kirjoitti:Mites hevimesta tai patis? ne olis lähellä..
Yhtä lähellä Patista olisi sitten jo Swengikin, joka todennäköisesti on alkuillasta tyhjempi, sen lisäksi että on muistaakseen Patista isompi. Mutta siellä ei ole halpa tuoppi. :think:
Hei mutta tää oli oikeasti hyvä idea. Swengi on ihan viihtyisä ja tosiaan aika tyhjä alkuillasta. Ja bonuksena siellä pääsee häpeämään leikkiessään heavya karaokelaulajaa. Eikä tosiaan olisi ikuisuuspitkää matkaa Cantinaan. Äänestän tätä.
Mä olen myös tämän kannalla. Ei tarvitse Mascotista/Trickshotista asti lähteä pienessä pirteässä Espan suuntaan suunnistamaan. Ja vaikka siellä Swengissä olut maksaisikin enemmän, en mä ainakaan aikonut vetästä perseitä ennen buffaa, eihän sinne masuun enää mitään mahdu sen jälkeen :o
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Haluja etkoilla Kalliossa? ILMOITTAUDU TÄSSÄ KETJUSSA!

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Mä en taida uskaltaa etkoilla, Mulla on niin luvattoman huono viinapää ja itsekontrolli, että loppuillan humalasaldo ja -esiintyminen voivat riistäytyä käsistä. Juopottelen hillitysti ruuan kera ja vähemmän hillitysti ruuan jälkeen.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Haluja etkoilla Kalliossa? ILMOITTAUDU TÄSSÄ KETJUSSA!

Viesti Kirjoittaja Niba »

Svengi? Oliko se joku spielbergin elokuva?
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Haluja etkoilla Kalliossa? ILMOITTAUDU TÄSSÄ KETJUSSA!

Viesti Kirjoittaja Niba »

Elppis kirjoitti:
Herra Manala kirjoitti:
Vaola kirjoitti:
Yhtä lähellä Patista olisi sitten jo Swengikin, joka todennäköisesti on alkuillasta tyhjempi, sen lisäksi että on muistaakseen Patista isompi. Mutta siellä ei ole halpa tuoppi. :think:
Hei mutta tää oli oikeasti hyvä idea. Swengi on ihan viihtyisä ja tosiaan aika tyhjä alkuillasta. Ja bonuksena siellä pääsee häpeämään leikkiessään heavya karaokelaulajaa. Eikä tosiaan olisi ikuisuuspitkää matkaa Cantinaan. Äänestän tätä.
Mä olen myös tämän kannalla. Ei tarvitse Mascotista/Trickshotista asti lähteä pienessä pirteässä Espan suuntaan suunnistamaan. Ja vaikka siellä Swengissä olut maksaisikin enemmän, en mä ainakaan aikonut vetästä perseitä ennen buffaa, eihän sinne masuun enää mitään mahdu sen jälkeen :o
Oluella laajennetaan tyhjää vatsaa, ett' sinne mahtuu enemmän?
Pyyhin Netikettiin..
Faghag

Re: Haluja etkoilla Kalliossa? ILMOITTAUDU TÄSSÄ KETJUSSA!

Viesti Kirjoittaja Faghag »

Herra Manala kirjoitti: ..Swengi on ihan viihtyisä ja tosiaan aika tyhjä alkuillasta. Ja bonuksena siellä pääsee häpeämään leikkiessään heavya karaokelaulajaa. Eikä tosiaan olisi ikuisuuspitkää matkaa Cantinaan. Äänestän tätä.
Valitettavasti rakastan karaoken laulamista. En sen takia, että minulla olis lauluääntä :-D Äänestän aina karaoken puolesta.
Dumari

Re: Haluja etkoilla Kalliossa? ILMOITTAUDU TÄSSÄ KETJUSSA!

Viesti Kirjoittaja Dumari »

HomePerseet! Minä olen presidentti etkoiluklubilla! Etkot tulee ottaa kalliossa. Autot on keksitty ja taksikuski ajaa Cantina Westiin mielellään ja taksikustannuskin olisi huimat (max.) 3e per pipo. Juu, aion juoda monta tuopillista olutta ennen ruokailua, mulla nääs tuo rakko toimii... Saa sitä käydä pissillä myös ennen ruokailua :P
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Re: Haluja etkoilla Kalliossa? ILMOITTAUDU TÄSSÄ KETJUSSA!

Viesti Kirjoittaja Mojo »

Tulen jos ehdin. Voipi olla töitä aamuvuorossa joten ei sinnä itäblokkiin pääse heti kukonlaulun aikaan.

Paikalla ei ole miinkään maan merkitystä. Koska en ole ollut pitkään aikaan helsingissä baarissa (tai noh viime vuonna parit urheilutalon vieressä sijaitsevassa juottolassa) ja näin ollen olen täysin vieroutunut helsinging yöelämästä annan teitän viisaampien päättää.
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
Herra Manala

Re: Haluja etkoilla Kalliossa? ILMOITTAUDU TÄSSÄ KETJUSSA!

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Dumari kirjoitti:HomePerseet! Minä olen presidentti etkoiluklubilla! Etkot tulee ottaa kalliossa. Autot on keksitty ja taksikuski ajaa Cantina Westiin mielellään ja taksikustannuskin olisi huimat (max.) 3e per pipo. Juu, aion juoda monta tuopillista olutta ennen ruokailua, mulla nääs tuo rakko toimii... Saa sitä käydä pissillä myös ennen ruokailua :P
Voi rakkaani, vaikka kyseessä olisi vain puolet itse pöytävaratuista (45), on yli kahdenkymmenenkin ihmisen taksittelu jo aikamoista odottelua ja kyydityksen sumplimista. Kaikille kun ne (tila)taksit ei varsinkaan pikkujouluaikaan pamahda peräkkäin pihaan kuin liukuhihnalta kuskaamaan kymmeniä kityrunkkuja.

Toisin sanoen minä en itse lähde missään nimessä kallioon etkoille. Joko tulen suoraan himasta Cantinaan, tai sitten käyn etkoilemassa jossain lähimaastossa, ja siirryn sieltä Cantinaan apostolinkyydillä. Etkojen nyt ei muutenkaan tarvitse olla mikään yksi iso yhteistapahtuma kaikille. Viettäköön jokainen etkonsa missä haluaa.
Dumari

Re: Haluja etkoilla Kalliossa? ILMOITTAUDU TÄSSÄ KETJUSSA!

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Herra Manala kirjoitti:Voi rakkaani, vaikka kyseessä olisi vain puolet itse pöytävaratuista (45), on yli kahdenkymmenenkin ihmisen taksittelu jo aikamoista odottelua ja kyydityksen sumplimista. Kaikille kun ne (tila)taksit ei varsinkaan pikkujouluaikaan pamahda peräkkäin pihaan kuin liukuhihnalta kuskaamaan kymmeniä kityrunkkuja.
KULTA!
Kyllä se nyt vaan niin menee, että jos tilaan ETUKÄTEEN 8-10 "pikkutaksia" oven eteen 18.30, niin ehdimme vallan loistavasti. Jossei yhdessä firmassa ole niin montaa antaa, niin sitten tilaan loput takseista tois*e/i*sta firmasta/firmoista... Ei se elämä ja taksilla-ajo ole nyt niin vaikeeta :D
Herra Manala kirjoitti:Toisin sanoen minä en itse lähde missään nimessä kallioon etkoille. Joko tulen suoraan himasta Cantinaan, tai sitten käyn etkoilemassa jossain lähimaastossa, ja siirryn sieltä Cantinaan apostolinkyydillä. Etkojen nyt ei muutenkaan tarvitse olla mikään yksi iso yhteistapahtuma kaikille. Viettäköön jokainen etkonsa missä haluaa.
Toki ei tarvitse olla mikään iso yhteistapahtuma, ajattelin vain mennä kallioon juomaan olutta ja pelaamaan bilistä ennen sapuskointia. Kaikki ovat vapaita etkoilemaan missä huvittaa, eikä sinne Cantina Westiin ole pakko taksillakaan mennä, voi käyttää julkisiakin jos siltä tuntuu.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Haluja etkoilla Kalliossa? ILMOITTAUDU TÄSSÄ KETJUSSA!

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Dumari kirjoitti: voi käyttää julkisiakin jos siltä tuntuu.
Just meinasin sanoa, että esim. Hakaniemestä Kaisaniemeen metrolla ja siitä kluuvikadun poikki, Espan läpi ja voila, sitä oltais cantinassa.
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Sleazoid
Elämätön Kitisijä
Viestit: 363
Liittynyt: 16.08.2005 3:02
Paikkakunta: Helsinki

Re: Haluja etkoilla Kalliossa? ILMOITTAUDU TÄSSÄ KETJUSSA!

Viesti Kirjoittaja Sleazoid »

Dumari kirjoitti:Toki ei tarvitse olla mikään iso yhteistapahtuma, ajattelin vain mennä kallioon juomaan olutta ja pelaamaan bilistä ennen sapuskointia.
Siinä tapauksessa sun kannattaa mennä Trickshotiin. Mascotissa on lauantaisin biliskisat ja jos ne on peruttu, niin se tarkoittaa yleensä sitä että yläkerta on varattu yksityistilaisuuteen. Joka tapauksessa siis jäänee Mascotissa bilikset pelaamatta ja yläkertaankin mahtuminen on vähän niin ja näin. Lopuks vielä linkit Mascotiin ja Trickshotiin, niistä selviää ainakin mestojen sijainnit.
Dumari

Re: Haluja etkoilla Kalliossa? ILMOITTAUDU TÄSSÄ KETJUSSA!

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Sleazoid kirjoitti:
Dumari kirjoitti:Toki ei tarvitse olla mikään iso yhteistapahtuma, ajattelin vain mennä kallioon juomaan olutta ja pelaamaan bilistä ennen sapuskointia.
Siinä tapauksessa sun kannattaa mennä Trickshotiin. Mascotissa on lauantaisin biliskisat.
Niin ja sitten siinä samassa korttelistossa on vielä Metropool, jossa voi pelaa kanssa. Mutta toki toivoisin että runkkuja tulisi paikalle, vaikkei pelaisikaan pilistä. Heille sitten trickshotista löytyisi sitten
lauta -yms pelejä.

Juttelin myös trcikshotin omistajan kanssa ja hän sanoi ettei enää mielellään järkkää yksityitilaisuuksia, koska se syö vakioasiakkaita. Joten jatkoille sinne on turha mennä :?
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Haluja etkoilla Kalliossa? ILMOITTAUDU TÄSSÄ KETJUSSA!

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Mihin me tarvitaan yksityistilaisuutta ja meitä varten varattua ravintolaa, suunnitelma on seuraava:

Valitaan kohteeksi sopivan pienikokoinen juottola, rykäistään kerralla paikalle humalaisella viisikymmenpäisellä joukolla ja ennen kuin kissaa ehditään sanoa on mökä, huonot jutut ja tunku ahdistanut ulkopuoliset asiakkaat muualle. Sitten meillä on ihan oma baari käytettävissä :P
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Dumari

Re: Haluja etkoilla Kalliossa? ILMOITTAUDU TÄSSÄ KETJUSSA!

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Lolita kirjoitti:Mihin me tarvitaan yksityistilaisuutta ja meitä varten varattua ravintolaa, suunnitelma on seuraava:

Valitaan kohteeksi sopivan pienikokoinen juottola, rykäistään kerralla paikalle humalaisella viisikymmenpäisellä joukolla ja ennen kuin kissaa ehditään sanoa on mökä, huonot jutut ja tunku ahdistanut ulkopuoliset asiakkaat muualle. Sitten meillä on ihan oma baari käytettävissä :P
Kyl sä oot ihQ! Nirppanokat jätetään kotioven narikkaan ja mennään pitämään hauskaa stadiin! Kyllä me jokin sopiva ja valloitettava kolo keksitään 50 jurrisen pään voimalla.
Vastaa Viestiin