Parittakaa numerot. (Pikkujoulujen oma ennustusketju.)

Info tulevista miiteistä
Exsat

Re: Parittakaa numerot. (Pikkujoulujen oma ennustusketju.)

Viesti Kirjoittaja Exsat »

killkill kirjoitti:
Exsat kirjoitti:Näistä mä olen nähnyt molemmista (gullisetä ja kk-papa) jo untakin, tosin kumpikaan ei näyttänyt yhtään samalta kuin livenä. Kumpikaan unista ei ollut myöskään erityisen eroottinen.
Haluatko pzyk.. spykk.. psyt.. lanttumaakarini puhelinnumeron? Tuo alkaa oikeasti kuulostamaan huolestuttavalta.
Hehe. Molemmat unet olen julkistanutkin. Toisessa jonotettiin kitymiittiin liukumäen rappusilla, ja Gulliblen avatar puristeli peppuani. Ja toinen oli se homouni jossa myös äitisi seikkaili.


edit. Tajusin pointin vähän jäljessä. Siis psykiatria tarvitaan luonnollisesti siihen, että nämä unet saadaan muutettua erottissävytteisiksi. :wink:
killkill

Re: Parittakaa numerot. (Pikkujoulujen oma ennustusketju.)

Viesti Kirjoittaja killkill »

Exsat kirjoitti:Ja toinen oli se homouni jossa myös äitisi seikkaili.
No tämä se häiritsevin piirre olikin. Gene Simmons puristelemassa istumalihaksistoa on vielä ihan normaali päiväuni, itsekin... öööh. Mitkäs ne miitin menyyvaihtoehdot taas olivatkaan? *nolo exit*
pertzi

Re: Parittakaa numerot. (Pikkujoulujen oma ennustusketju.)

Viesti Kirjoittaja pertzi »

Ei penetraatiota, mutta henkinen synkkaus ja 15-9 & 35-8:aa lukuunottamatta mieletön romanttinen jännite:

3-14
15-9 *)
26-5
35-8 **)
9-7
9-3
2-4

*) 15-9: Äijillä ajatukset synkkaavat niin hyvin yhteen, että kumpikin suostuisi oitis ottamaan toisen seuraavan lapsensa kummiksi.

**) 35-8: Molemmat huomaavat ajattelevansa pitkälti samoin kaikista tärkeistä asioista. Alkava ystävyys kehittyy ajan kanssa syväksi kunnoitukseksi toisen mielipiteitä ja arvomaailmaa kohtaan.

p.
killkill

Re: Parittakaa numerot. (Pikkujoulujen oma ennustusketju.)

Viesti Kirjoittaja killkill »

pertzi kirjoitti:*) 15-9: Äijillä ajatukset synkkaavat niin hyvin yhteen, että kumpikin suostuisi oitis ottamaan toisen seuraavan lapsensa kummiksi
Juurikin näin. Tunnetustihan tamperelaiset ja turkulaiset tulevat toimeen aina ja kaikkialla.

:on:
Veikkaukseen on varma yllätyskaksari, mutten julkaise.
Chap

Re: Parittakaa numerot. (Pikkujoulujen oma ennustusketju.)

Viesti Kirjoittaja Chap »

pertzi kirjoitti:3-14
Wow, olen otettu päästessäni ehdolle henkisen penetraation suorittajaksi pikkujouluissa. Löytyyköhän tälle veikkaukselle jotain erityisiä perusteluita? Siis muuta kuin se, että Fägis on mun mielestä <3 ... :oops:
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Re: Parittakaa numerot. (Pikkujoulujen oma ennustusketju.)

Viesti Kirjoittaja Mojo »

killkill kirjoitti:Juurikin näin. Tunnetustihan tamperelaiset ja turkulaiset tulevat toimeen aina ja kaikkialla.
Voinemme siis olla yksimielisä sarkasmisi paikkansapitävyydestä.

:miitti: :hood:
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
ninnithequeen

Re: Parittakaa numerot. (Pikkujoulujen oma ennustusketju.)

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

pertzi kirjoitti: 2-4
:shock:

Edelleen se Elppa, uskokaa jo perkeleet :evil:
Exsat

Re: Parittakaa numerot. (Pikkujoulujen oma ennustusketju.)

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Mä varasin tänään hotellihuoneen Helsingistä kahdelle ko. viikonlopuksi. Kuka menee sinne tuon Beddiksen kanssa? (mullahan on Huiman kylpyamme jo varattuna.) :wink:
Gina

Re: Parittakaa numerot. (Pikkujoulujen oma ennustusketju.)

Viesti Kirjoittaja Gina »

Exsat kirjoitti:Mä varasin tänään hotellihuoneen Helsingistä kahdelle ko. viikonlopuksi. Kuka menee sinne tuon Beddiksen kanssa? (mullahan on Huiman kylpyamme jo varattuna.) :wink:
valitettavasti joudun passaamaan, mulla on jo suunnitelmat tehtynä hyvissä ajoin ;)
killkill

Re: Parittakaa numerot. (Pikkujoulujen oma ennustusketju.)

Viesti Kirjoittaja killkill »

M-ojo kirjoitti:Voinemme siis olla yksimielisä sarkasmisi paikkansapitävyydestä.
*ojentaa puuttuvan i-kirjaimen*
ninnithequeen

Re: Parittakaa numerot. (Pikkujoulujen oma ennustusketju.)

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Exsat kirjoitti:Mä varasin tänään hotellihuoneen Helsingistä kahdelle ko. viikonlopuksi. Kuka menee sinne tuon Beddiksen kanssa? (mullahan on Huiman kylpyamme jo varattuna.) :wink:
Joo mä meen sinne, meille voi sit mennä kaikki muut :D
pertzi

Re: Parittakaa numerot. (Pikkujoulujen oma ennustusketju.)

Viesti Kirjoittaja pertzi »

Chap kirjoitti:
pertzi kirjoitti:3-14
Wow, olen otettu päästessäni ehdolle henkisen penetraation suorittajaksi pikkujouluissa. Löytyyköhän tälle veikkaukselle jotain erityisiä perusteluita? Siis muuta kuin se, että Fägis on mun mielestä <3 ... :oops:
Mun mieletön intuitio ja meedion kyvyt. :)

p.
pertzi

Re: Parittakaa numerot. (Pikkujoulujen oma ennustusketju.)

Viesti Kirjoittaja pertzi »

ninnithequeen kirjoitti:
Exsat kirjoitti:Mä varasin tänään hotellihuoneen Helsingistä kahdelle ko. viikonlopuksi. Kuka menee sinne tuon Beddiksen kanssa? (mullahan on Huiman kylpyamme jo varattuna.) :wink:
Joo mä meen sinne, meille voi sit mennä kaikki muut :D
Eikun mennään kaikki siihen hotellihuoneeseen jatkoille. Eka hotellin baariin tuhlaamaan rahat ja sitten remuamaan yläkertaan.

p.
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Re: Parittakaa numerot. (Pikkujoulujen oma ennustusketju.)

Viesti Kirjoittaja Mojo »

killkill kirjoitti:
M-ojo kirjoitti:Voinemme siis olla yksimielisä sarkasmisi paikkansapitävyydestä.
*ojentaa puuttuvan i-kirjaimen*
Kiitän ja kumarran. En kuitenkaan jaksa laittaa sitä paikoilleen sillä siitä saattaa olla hyötyä muualla... ehkä...
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
killkill

Re: Parittakaa numerot. (Pikkujoulujen oma ennustusketju.)

Viesti Kirjoittaja killkill »

M-ojo kirjoitti:En kuitenkaan jaksa laittaa sitä paikoilleen sillä siitä saattaa olla hyötyä muualla... ehkä...
Tähän pitäisi lasauttaa jotain nasevaa, mutten osaa/jaksa.
Turku - Tampere siis 1-0 :D
slam

Re: Parittakaa numerot. (Pikkujoulujen oma ennustusketju.)

Viesti Kirjoittaja slam »

En ole varmaan vielä listassa, misä se edes on viimeisin lista? :roll:
Vastaa Viestiin