Pikkujouluihin menevä € määrä.

Info tulevista miiteistä
1108

Pikkujouluihin menevä € määrä.

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Kikkailin aikani kuluksi hotellimajoituksen itselleni. Ja alkoi päässä raksuttaan.

Matkat HELLsinkiin 60€ (junalla)
Hotelli 110€
Itse pikkujoulut 100€ - ?
Aamupala 20€ ?
Muut 80€ ??
------------------
YHTEENSÄ: 370€

Ja samaan hintaan saisi vissiin kohtuu hyvän loman etelässä...

ELÄMÄ ON!
Geetzu

Re: Pikkujouluihin menevä € määrä.

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Kasikympillä mitä? Juomaa naisille?
Dumari

Re: Pikkujouluihin menevä € määrä.

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Geetzu kirjoitti:Kasikympillä mitä? Juomaa naisille?
Mikado, Mikado...

edit: tosin eipä tuolla kummoista saada :oops:
MarthaFocker

Re: Pikkujouluihin menevä € määrä.

Viesti Kirjoittaja MarthaFocker »

Näppärämpää on punkata jonkun luona, syödä sen luona ja dogata sen rahat. Itse käytän Snapaa. Ystävyys on ihanaa.
Geetzu

Re: Pikkujouluihin menevä € määrä.

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Dumari kirjoitti:
Geetzu kirjoitti:Kasikympillä mitä? Juomaa naisille?
Mikado, Mikado...

edit: tosin eipä tuolla kummoista saada :oops:
Jep, eipä saada. Ja muutenkin tuo on kyllä alakanttiin heitetty. Safkat ja juomat yht. 100€? Haha. Äijä perkele, keskity nyt. Olihan se viiva siellä toki mut pyöristähän sinne kahteensataan... Ja tuo 80€ voipi kulua kätevästi vaikka hotlan minibaariin.
Dumari

Re: Pikkujouluihin menevä € määrä.

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Toki äijä voi peruuttaa hotlansa ja kräshtä mun soffalle, se on ilmainen.
ninnithequeen

Re: Pikkujouluihin menevä € määrä.

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Oho.
Ei mulla kyllä mene tuon verran, toki asun lähempänä ja täällä Helsingissä asun. Ei helvetti, ei mulla mene varmaan kuin se 100 e kaikkineen. Nii ja sit tietty taksit ja...no joo, tuleehan se kalliiksi :shock:
Starflare

Re: Pikkujouluihin menevä € määrä.

Viesti Kirjoittaja Starflare »

1108 kirjoitti:Kikkailin aikani kuluksi hotellimajoituksen itselleni. Ja alkoi päässä raksuttaan.

Matkat HELLsinkiin 60€ (junalla)
Hotelli 110€
Itse pikkujoulut 100€ - ?
Aamupala 20€ ?
Muut 80€ ??
------------------
YHTEENSÄ: 370€

Ja samaan hintaan saisi vissiin kohtuu hyvän loman etelässä...

ELÄMÄ ON!
Summahan pienenisi kyllä jos paineltas kattomaan makasiineille Enochian Crescentiä.... :wink:
killkill

Re: Pikkujouluihin menevä € määrä.

Viesti Kirjoittaja killkill »

1108 kirjoitti:Kikkailin aikani kuluksi hotellimajoituksen itselleni. Ja alkoi päässä raksuttaan.

Matkat HELLsinkiin 60€ (junalla)
Hotelli 110€
Itse pikkujoulut 100€ - ?
Aamupala 20€ ?
Muut 80€ ??
------------------
YHTEENSÄ: 370€
Erikoinen hotelli muuten, jos aamupala ei sisälly hintaan.
Jos kyyti kelpaa, pannaan naftakulut puoliksi, ajattelin tulla autolla. Menovesistä tulee ehkä kymppi per naama. Se mitä kurkustasi kaadat onkin sitten ihan toinen juttu :D
1108

Re: Pikkujouluihin menevä € määrä.

Viesti Kirjoittaja 1108 »

killkill kirjoitti:Erikoinen hotelli muuten, jos aamupala ei sisälly hintaan.
Jos kyyti kelpaa, pannaan naftakulut puoliksi, ajattelin tulla autolla. Menovesistä tulee ehkä kymppi per naama. Se mitä kurkustasi kaadat onkin sitten ihan toinen juttu :D
Siinä touhuissani ehtinyt edes katsoon kuuluiko. Mutta kyyti homma kuulostaa hyvältä, tähän palaan kun saan suunnitelmani selviksi.
ninnithequeen

Re: Pikkujouluihin menevä € määrä.

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

killkill kirjoitti: Jos kyyti kelpaa, pannaan naftakulut puoliksi, ajattelin tulla autolla. Menovesistä tulee ehkä kymppi per naama.
No näinpä. Eikös Tampesterista päin ole muitakin tulijoita? Oululaisetkin tulevat kimppakyydillä.
Se mitä kurkustasi kaadat onkin sitten ihan toinen juttu :D
Joo. Se juo paljon. Mut mä en kyllä kanna sitä tällä kertaa.
1108

Re: Pikkujouluihin menevä € määrä.

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Geetzu kirjoitti:Kasikympillä mitä? Juomaa naisille?
Taksit, juomat naisille, sikarit, black jackit jne... Mihin sitä nyt kännipäissään rahaa menee muualle kuin omasta kurkusta alas.

Ja helevetti Dumarin kanssa pitäs kiskoa juomakisaa tai ainakin juottaa sille velkana olevat drinkit naamaan. Siitä 60€ lisää pottiin...
1108

Re: Pikkujouluihin menevä € määrä.

Viesti Kirjoittaja 1108 »

ninnithequeen kirjoitti:Joo. Se juo paljon. Mut mä en kyllä kanna sitä tällä kertaa.
Ei muuten juo enään. 2kk nenänvalkasu on opettavaa aikaa.
1108

Re: Pikkujouluihin menevä € määrä.

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Dumari kirjoitti:Toki äijä voi peruuttaa hotlansa ja kräshtä mun soffalle, se on ilmainen.
Kyllä tämä tarjous vielä käytetään hyväksi. Thänx, mutta ei pikkujouluna.
Gina

Re: Pikkujouluihin menevä € määrä.

Viesti Kirjoittaja Gina »

Matkat: osuus löpöistä n. 20 egee.
Ruuat: oliko se 24 tai jotain?
Juoma: sixpäkki ja tuoppi baarissa yht. 12 egee.
Huoltsikkaruoka 20 egee.
Majoitus: Ilmainen tai maksimissaan pari kybää.

Yht: perkele, saattaa tähän reissuun 80 upota. Pitää miettiä mistä nipistää.
ninnithequeen

Re: Pikkujouluihin menevä € määrä.

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

1108 kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Joo. Se juo paljon. Mut mä en kyllä kanna sitä tällä kertaa.
Ei muuten juo enään. 2kk nenänvalkasu on opettavaa aikaa.
Kuin monta Camparia vetoa että herralle pikkujouluissa taas maittaa?
1108

Re: Pikkujouluihin menevä € määrä.

Viesti Kirjoittaja 1108 »

ninnithequeen kirjoitti:Kuin monta Camparia vetoa että herralle pikkujouluissa taas maittaa?
Maittaa mutta missä määrin on asia erikseen. Olen liittynyt "kaksi tuoppia ja himaan koisaan" kerhoon. Uskon jo että viina ei Suomesta juomalla lopu.
SingleMalt

Re: Pikkujouluihin menevä € määrä.

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

Gina kirjoitti:Yht: perkele, saattaa tähän reissuun 80 upota. Pitää miettiä mistä nipistää.
:shock: Taika Jim?

Mulla on 8 kilsaa keskustaan, enkä edes pysty harkitsemaaan tuolla lähtöä. Pitäsköhän sitä oikeasti hieman alkaa tarkkailemaan kulutustaan..
Gina

Re: Pikkujouluihin menevä € määrä.

Viesti Kirjoittaja Gina »

SingleMalt kirjoitti:
Gina kirjoitti:Yht: perkele, saattaa tähän reissuun 80 upota. Pitää miettiä mistä nipistää.
:shock: Taika Jim?

Mulla on 8 kilsaa keskustaan, enkä edes pysty harkitsemaaan tuolla lähtöä. Pitäsköhän sitä oikeasti hieman alkaa tarkkailemaan kulutustaan..
No mitä sitä paskaa jos rahat riittää. Mulla sitä ei vaan ole roiskittavaksi asti. Jos yleensä käytän baari iltaan yli kympin, poden äärimmäisen huonoa omaatuntoa. :oops:
Starflare

Re: Pikkujouluihin menevä € määrä.

Viesti Kirjoittaja Starflare »

Onpas porhoa porukkaa, itselläni menisi:

12pak lämmittelyyn 10€
Baariin 20€
Junamatka 5.20€

TOTAL: 35.20€

Vittu miten paljon! :shock: .
1108

Re: Pikkujouluihin menevä € määrä.

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Geetzu kirjoitti:Jep, eipä saada. Ja muutenkin tuo on kyllä alakanttiin heitetty. Safkat ja juomat yht. 100€? Haha. Äijä perkele, keskity nyt. Olihan se viiva siellä toki mut pyöristähän sinne kahteensataan... Ja tuo 80€ voipi kulua kätevästi vaikka hotlan minibaariin.
Sie tunnet mut liian hyvin. :shock:

Ihan oikeesti, sisko mee nukkuun jo. (pakko olla sukua kun tolleen tuntee...)
SingleMalt

Re: Pikkujouluihin menevä € määrä.

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

Gina kirjoitti:No mitä sitä paskaa jos rahat riittää.:
Ei se siitä ole kiinni. Kyllä munkin perse aukeaa, kun jetset-elämää elelee. Mä en vain koskaan ole osannut pitää nuukuushauskaa. Suurpiirteinen höveli kun olen.

Toisaalta olen myös aina ajatellut niin, että käärinliinoissa ei ole taskuja ja että vanhainkodissa en valehtelemaaan rupea. Kulukoot raha. Ei paskastakaan ole hyötyä, jos ei sitä levitetä pellolle.
Dumari

Re: Pikkujouluihin menevä € määrä.

Viesti Kirjoittaja Dumari »

1108 kirjoitti:Ja helevetti Dumarin kanssa pitäs kiskoa juomakisaa tai ainakin juottaa sille velkana olevat drinkit naamaan. Siitä 60€ lisää pottiin...
Jospa jätetään se juomaskaba vaikka ens kesään, koska sulla on ihan selvästi liian vähän treeniä nyt alla.
Gina

Re: Pikkujouluihin menevä € määrä.

Viesti Kirjoittaja Gina »

SingleMalt kirjoitti:
Gina kirjoitti:No mitä sitä paskaa jos rahat riittää.:
Ei se siitä ole kiinni. Kyllä munkin perse aukeaa, kun jetset-elämää elelee. Mä en vain koskaan ole osannut pitää nuukuushauskaa. Suurpiirteinen höveli kun olen.

Toisaalta olen myös aina ajatellut niin, että käärinliinoissa ei ole taskuja ja että vanhainkodissa en valehtelemaaan rupea. Kulukoot raha. Ei paskastakaan ole hyötyä, jos ei sitä levitetä pellolle.
Tajuan pointtisi täysin. Siitä hauskasta ei vaan osaa nauttia jos tietää ettei seuraavassa löydä rahoja vuokraan, ruokaan, bensaan ja semmoisiin aika olennaisiin juttuihin :cry: Okei, ton ruuankin voi skipata. Persaukisuus on suhteellinen käsite. Mä kävin pankissa talousneuvonnassa. Pankkineiti katso pikkasen pitkään ja sanoi: Sun pelkät pakolliset menot vie sut joka kuukausi 200 miinukselle... :shock: Mitäpäs siinä, kyllä mä sen tiesin. Ei siis pysty upottaan yhteen iltaan kovin isoja summia vaikka mieli tekis.

Pikkujouluihin tullaan silti. Ette te kuitenkaan edes erota olenko mä päishään vai en ;)
huima

Re: Pikkujouluihin menevä € määrä.

Viesti Kirjoittaja huima »

1108 kirjoitti:Kikkailin aikani kuluksi hotellimajoituksen itselleni. Ja alkoi päässä raksuttaan.

Matkat HELLsinkiin 60€ (junalla)
Hotelli 110€
Itse pikkujoulut 100€ - ?
Aamupala 20€ ?
Muut 80€ ??
No huh huh. Mä hoidan homman paljon halvemmalla.

Ensinnäkin matkat menevät kuukausikortilla, pikkujouluissa hieman ehkä ruokaa ja juomaa ( 50€ ), nukkumaan sopivan tytön luokse ( taksi 20 €) , aamupala ( 0 €) ja muut 20 €.

Taksi ja aamupala voidaan toki kääntää toisinpäin, jos Exsat tulee kumiankkoineen Töölön majoitukseen.

Yhteensä 90€.
Vastaa Viestiin