Oulusta kimppakyyti pikkujouluihin?

Info tulevista miiteistä
Exsat

Re: Oulusta kimppakyyti pikkujouluihin?

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Ei tuota herääminen vaikeuksia, joten sikäli ihan sama, että mihinkä aikaan lähetään. Jos ollaan enemmän kuin yksi yö pois, niin kissa tarvitsisi hoitajan.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Oulusta kimppakyyti pikkujouluihin?

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

bedlam kirjoitti:En tiä onko maanantaina töitä, vielä kahden vaiheilla näpistänkö talvilomista yhden päivän
Näpistä ihmeessä!
Gina

Re: Oulusta kimppakyyti pikkujouluihin?

Viesti Kirjoittaja Gina »

No mä en oo ottanut nyt sitä perjantaita vapaaksi eli pääsen töistä yhdeksän aikaan illalla. Ma töitä 6.30- 21.00 Että eipä tässä kauheita vaihtoehtoja....
Exsat

Re: Oulusta kimppakyyti pikkujouluihin?

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Gina kirjoitti:No mä en oo ottanut nyt sitä perjantaita vapaaksi eli pääsen töistä yhdeksän aikaan illalla. Ma töitä 6.30- 21.00 Että eipä tässä kauheita vaihtoehtoja....
Ok. Käytäiskö kotimatkalla Ikealla? Kun meillä (siis minä, Beddis ja Aasi) on ne huoneiden luovutukset jo klo 12, niin saisi vähän lisäaikaa ennen suurta ajoa kun kävisi siellä vaikka syömässä ja vähän kiertelemässä. Huonokuntoisimmat voivat odotella vaikka kahvilan puolella.
bedlam

Re: Oulusta kimppakyyti pikkujouluihin?

Viesti Kirjoittaja bedlam »

irmelianneli kirjoitti:
bedlam kirjoitti:En tiä onko maanantaina töitä, vielä kahden vaiheilla näpistänkö talvilomista yhden päivän
Näpistä ihmeessä!
Kyllähän se sunnuntai-iltana olisi mukavaa, että seuraavana aamuna ei tarvitse herätä, mutta toisaalta kevättalvella se taas ketuttaa, jos joutuu keskellä lomaviikkoa tulemaan yhdeksi päiväksi töihin. Tää on niin tätä.
Gina

Re: Oulusta kimppakyyti pikkujouluihin?

Viesti Kirjoittaja Gina »

Exsat kirjoitti:
Gina kirjoitti:No mä en oo ottanut nyt sitä perjantaita vapaaksi eli pääsen töistä yhdeksän aikaan illalla. Ma töitä 6.30- 21.00 Että eipä tässä kauheita vaihtoehtoja....
Ok. Käytäiskö kotimatkalla Ikealla? Kun meillä (siis minä, Beddis ja Aasi) on ne huoneiden luovutukset jo klo 12, niin saisi vähän lisäaikaa ennen suurta ajoa kun kävisi siellä vaikka syömässä ja vähän kiertelemässä. Huonokuntoisimmat voivat odotella vaikka kahvilan puolella.
missä se ikea on? Tarviiko sinne mennä autolla? suoraan sanottuna ei kiinnosta pätkääkään mutta enköhän mä kestä jos te haluatte siellä käydä.
bedlam

Re: Oulusta kimppakyyti pikkujouluihin?

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Van jos Ginalla kerran maanantaina noin aikaisin töihin lähtö, niin eiköhän myö lähdetä ajelemaan silloin kun hän haluaa?
Exsat

Re: Oulusta kimppakyyti pikkujouluihin?

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Gina kirjoitti: missä se ikea on? Tarviiko sinne mennä autolla? suoraan sanottuna ei kiinnosta pätkääkään mutta enköhän mä kestä jos te haluatte siellä käydä.
No jos kävis siellä Vantaalla, niin se on melkein matkalla, ei taida paria kilsaa enempää tulla ekstraa, joten siinä voisi poiketa ihan vaan niinku matkalla. Mutta tietenkin auton omistaja päättää, ja kai siellä joku tunti menis sitten ylimääräistä.
Gina

Re: Oulusta kimppakyyti pikkujouluihin?

Viesti Kirjoittaja Gina »

ainakin minä ajelisin mielellään sieltä suoraan kotiin kun on taas ma niin mahtava työrupema.... Mutta katellaan sit siellä mitkä fiilikset. :)
Gina

Re: Oulusta kimppakyyti pikkujouluihin?

Viesti Kirjoittaja Gina »

Dumari kirjoitti: Vaikken epäile yhtään teidän matkustelumäärää Helsinki-Oulu välillä, mutta nyt teitin täytyy sitten huomioida keli sitten kun tulette. Nyt ainakin on tosi paska keli, loppuviikosta ei voi tietää, tuskin hirmusti paremmaksi muuttuu.

Me lähdettiin Bluntlyn kanssa joskus 8.30 ja oltiin perillä Oulussa kai 17.00 ja myö tultiin aika rauhallisesti... Toisaalta teillä taitaa olla enemmän kuskeja kuin meitä oli vain kaksi. Pysähdyttiin joku 5 kertaa ja lopun pätkää kartturi nautti ohrapirtelöä, ihme että löydettiin Exsatti ykkösellä. Onnea matkaan ja tulkaa ehjänä perille.
Epäile vaan, mä en oo koskaan ajanut tuota väliä kerralla. Toi nyt oli aika karkea arvio.

Eli koska kukaan ei vastusta niin jospa aikaistamme lähtöä tunnilla? Vai puolellatoista? Sanokaa nyt rehellisiä mielipiteitä, kaikkihan niihin löpökustannuksiin osallistuu ja joutuu myös ajamaan.

Martta, onhan tämä vähän hullua juu, mutta tässä porukassa jo matkasta voi tulla aika hauska ;) sitä paitsi oon toooosi utelias näkemään noin monta uutta runkkua kerralla kun mihin tässä tarjoutuu mahdollisuus. :)

Niin Edit: pysähdysehdotuksia? Itse ehdotan niin vähän kuin mahd. Jos ottais jotain eväitä ja yrittäis pidättää pissaa oikein kovasti. Toki pahakseni en pistä vaikka jossain välillä huilattaisiinkin.

Mä muuten sit kuolaan kun nukun. Varautukaa.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Oulusta kimppakyyti pikkujouluihin?

Viesti Kirjoittaja aasi »

Mulle ei ainakaan tuota mitään vaikeuksia heräämisen suhteen vaikka aikaistettaisiin lähtöä jopa puolellatoistatunnilla.
Gina kirjoitti:Martta, onhan tämä vähän hullua juu, mutta tässä porukassa jo matkasta voi tulla aika hauska ;)
Ai vähän hullua? Minä olen jo selvittänyt kuinka saan lähetteen mielenterveystoimistoon. Jotain nappeja tässä varmaan jo tarvitsisi.

Pysähtymisistä en ossaa sanoa mittään, yleensä tuppaa menemään fiilisten mukaan.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Exsat

Re: Oulusta kimppakyyti pikkujouluihin?

Viesti Kirjoittaja Exsat »

aasi kirjoitti: Ai vähän hullua? Minä olen jo selvittänyt kuinka saan lähetteen mielenterveystoimistoon. Jotain nappeja tässä varmaan jo tarvitsisi.
Kävelet vaan ovesta sisään virka-aikana. Sano, että joudut istuun mun kanssa samassa autossa Helsinkiin ja takas, kyllä ne tajuu. Paitsi Vesa. Vesa ei tajuu.
bedlam

Re: Oulusta kimppakyyti pikkujouluihin?

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Semmonen 8 tuntia siihen reissuun kannattee varata. Jos ei mitään kauhiaa hirmumyrskyä heitä siksi päiväksi, niin tuossa ajassa hyvinni köröttelee. Van määhän herään sillon kun käsketään.
Gina

Re: Oulusta kimppakyyti pikkujouluihin?

Viesti Kirjoittaja Gina »

No minäpä sitten päätän että lähtö oulusta tapahtuu 6.00 keskustasta ja sieltä lähiön kautta moottoritielle. Ihan sairas aika, mutta nukutaan autossa sitten.
Exsat

Re: Oulusta kimppakyyti pikkujouluihin?

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Gina kirjoitti:No minäpä sitten päätän että lähtö oulusta tapahtuu 6.00 keskustasta ja sieltä lähiön kautta moottoritielle. Ihan sairas aika, mutta nukutaan autossa sitten.

Sopii!
Avatar
KisSandra
Kitisijä
Viestit: 1126
Liittynyt: 14.08.2005 21:43
Paikkakunta: Hevonvitunjeera jota Tyrnäväksikin kutsutaan

Re: Oulusta kimppakyyti pikkujouluihin?

Viesti Kirjoittaja KisSandra »

Gina kirjoitti:No minäpä sitten päätän että lähtö oulusta tapahtuu 6.00
No huh.. Onneksi menen jo hiukan aiemmin ja lentäen, ei olisi minusta nousemaan nuin aikasin :)

Itse suuntailen etelään huomenna iltasesta.

Olette siis perillä HELLsinkISSÄ arviolta 13-14 välillä. Ihan hyvä aika niin ei tarvi suorilta pyyhältä baariin. Muistakaa kuitenkin nukuskella matkalla ja mieluusti myös pe-la yönä mahdollisimman paljon, ettei käy niin hassusti että jo illalla ysin maissa joko A) sammutte tai B) joudutte muuten vain antamaan periksi väsymykselle.

Lauantaina näkyiltäs siis.
Pikku Myy veti henkeä nenän kautta ja puhalsi sen ulos hampaiden välistä hyvin keljulla tavalla, joka merkitsi:En-ole-eläissäni-kuullut-mitään-näin-hullua.
(T. Janson: Muumipappa ja meri)
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Oulusta kimppakyyti pikkujouluihin?

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Aikas aikasin ollaan stadissa juu.. mutta se on varmaan ihan hyvä. Minä en kyllä autossa tai muissa kulkuneuvoissa nuku. Hyvä ku omassa sängyssä omassa seurassani saan unta. Vaan on sitä ennenkin valvottu ja juhlittu :wink:
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Oulusta kimppakyyti pikkujouluihin?

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Tiedustelen tässä nöyrimmin, voisinko saada kenties ensimmäisen nakin huomenna? Kun tuo pätkä täältä Pyhikseen on ainoa jonka tunnen täysin, ja muutenkin, muut sais vaikka jatkaa vielä siinä unia, kun minähän nyt tunnetusti en pysty kuitenkaan nukkumaan tuommosissa tilanteissa, tai ikinä. Voisin ajaa vaikka sinne ekalle pyssäyspaikalle, missä se sitten meillä olisikaan.. Pulkkila, Pyhäsalmi, Pihtipudas?
bedlam

Re: Oulusta kimppakyyti pikkujouluihin?

Viesti Kirjoittaja bedlam »

irmelianneli kirjoitti:Tiedustelen tässä nöyrimmin, voisinko saada kenties ensimmäisen nakin huomenna? Kun tuo pätkä täältä Pyhikseen on ainoa jonka tunnen täysin, ja muutenkin, muut sais vaikka jatkaa vielä siinä unia, kun minähän nyt tunnetusti en pysty kuitenkaan nukkumaan tuommosissa tilanteissa, tai ikinä. Voisin ajaa vaikka sinne ekalle pyssäyspaikalle, missä se sitten meillä olisikaan.. Pulkkila, Pyhäsalmi, Pihtipudas?
Mä kans ajattelin, että voisin ajaa aamusta koska mäkään en varmaan unta autossa saa. Viittaan jo kakkosnakin puolesta siis!
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8601
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Oulusta kimppakyyti pikkujouluihin?

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Mä olen vähän kateellinen teidän road tripistä. Yhteinen porukkamatkailu, tunnelman nostatusta, musiikkia, eväitä ja ajovuoroja. Kaikki mitä mulla on, on vaan 25 minuutin junamatka Safin kanssa. Safia tietenkään väheksymättä.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Oulusta kimppakyyti pikkujouluihin?

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Lolita kirjoitti:Mä olen vähän kateellinen teidän road tripistä. Yhteinen porukkamatkailu, tunnelman nostatusta, musiikkia, eväitä ja ajovuoroja. Kaikki mitä mulla on, on vaan 25 minuutin junamatka Safin kanssa. Safia tietenkään väheksymättä.
Onko ajatus sunnuntain road tripistä yhtä riemullisen kutkuttava..? Musta ei! Vaihtaisin lennosta kyllä puolen tunnin junailuun, ihan koska vaan! :)
Gina

Re: Oulusta kimppakyyti pikkujouluihin?

Viesti Kirjoittaja Gina »

Kai nuo käy... mun on vissiin pakko ottaa se viimenen ajovuoro... :cry: :cry: :cry:

Voin toki ajaa aamullakin ainakin jonkin aikaa kun ratissa oon.
Vastaa Viestiin