Oulusta kimppakyyti pikkujouluihin?

Info tulevista miiteistä
Nowaysis

Oulusta kimppakyyti pikkujouluihin?

Viesti Kirjoittaja Nowaysis »

Ahas, onkohan jo täynnä?
1108

Re: Oulusta kimppakyyti pikkujouluihin?

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Nowa olisi mukava tavata. Ottakaa nyt neito kyytiin!
Nowaysis

Re: Oulusta kimppakyyti pikkujouluihin?

Viesti Kirjoittaja Nowaysis »

1108 kirjoitti:Nowa olisi mukava tavata. Ottakaa nyt neito kyytiin!
Ällös huoli, jos tohon ei mahdu niin tulen muin konstein.
bedlam

Re: Oulusta kimppakyyti pikkujouluihin?

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Kyytiin on käsittääkseni ollut tunkeutumassa viisi tyyppiä. En mä kyllä varma tuosta ole, parempi kun varmistat suoraan Ginalta.
Exsat

Re: Oulusta kimppakyyti pikkujouluihin?

Viesti Kirjoittaja Exsat »

bedlam kirjoitti:Kyytiin on käsittääkseni ollut tunkeutumassa viisi tyyppiä. En mä kyllä varma tuosta ole, parempi kun varmistat suoraan Ginalta.
Kuka on viides? Kissandrahan oli tulossa omalla kyydillä, eikö?
1108

Re: Oulusta kimppakyyti pikkujouluihin?

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Exsat kirjoitti:Kuka on viides? Kissandrahan oli tulossa omalla kyydillä, eikö?
Ihan mahdoton ajatus hihkasta olohuoneen suuntaan ja kysyä suoraan ukoltas?
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Oulusta kimppakyyti pikkujouluihin?

Viesti Kirjoittaja aasi »

Exsat kirjoitti:
bedlam kirjoitti:Kyytiin on käsittääkseni ollut tunkeutumassa viisi tyyppiä. En mä kyllä varma tuosta ole, parempi kun varmistat suoraan Ginalta.
Kuka on viides? Kissandrahan oli tulossa omalla kyydillä, eikö?
Epäilenpä että B laski ainakin minut mukaan sen perusteella mitä Ginan tupareissa ehdittiin puhua, saatoin olla sen verran myöntyväinen ajatukselle Kity-pikkujouluihin lähdöstä.. ehkä. Mahdollisesti.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Gina

Re: Oulusta kimppakyyti pikkujouluihin?

Viesti Kirjoittaja Gina »

aasi kirjoitti:
Exsat kirjoitti:
bedlam kirjoitti:Kyytiin on käsittääkseni ollut tunkeutumassa viisi tyyppiä. En mä kyllä varma tuosta ole, parempi kun varmistat suoraan Ginalta.
Kuka on viides? Kissandrahan oli tulossa omalla kyydillä, eikö?
Epäilenpä että B laski ainakin minut mukaan sen perusteella mitä Ginan tupareissa ehdittiin puhua, saatoin olla sen verran myöntyväinen ajatukselle Kity-pikkujouluihin lähdöstä.. ehkä. Mahdollisesti.
Ahaa! Jostain syystä tämä asia (kuten siellä aika moni muukin) on mennyt multa ohi. :roll:

Autohan pistetään niin täyteen kuin mahdollista. Mä olen siis ollut tietoinen kaimastani, exsatista ja beddiksestä. Mites me nyt tehdään, että saadaan sekä aasi että nova kyytiin?
Exsat

Re: Oulusta kimppakyyti pikkujouluihin?

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Gina kirjoitti: Autohan pistetään niin täyteen kuin mahdollista. Mä olen siis ollut tietoinen kaimastani, exsatista ja beddiksestä. Mites me nyt tehdään, että saadaan sekä aasi että nova kyytiin?
Nova nyt on niin pieni, että se mahtuu mihin rakoon tahansa. Tai siis.. No on se kyllä pitkä matka istua ahtaasti, mutta jos kilpailutetaan viimeistä paikkaa ilmoittautumisjärjestyksessä? Eli Aasi on varannut ensisijaisesti, mutta jos joku este tulee niin Nowa on heti seuraavana jonossa? Tai Ginan auto se toki on, tämä on vain ehdotus.
Exsat

Re: Oulusta kimppakyyti pikkujouluihin?

Viesti Kirjoittaja Exsat »

1108 kirjoitti:
Exsat kirjoitti:Kuka on viides? Kissandrahan oli tulossa omalla kyydillä, eikö?
Ihan mahdoton ajatus hihkasta olohuoneen suuntaan ja kysyä suoraan ukoltas?
Mä toivoin, että se viides ilmoittautuu itse, kuten myös kävi, jotta saataisiin varmistus että hän myös itse tietää tulevansa lasketuksi mukaan. Aasi tuntui kuitenkin sen verran epävarmalta lähtönsä suhteen lauantaina.
Hunis
Kitinä paheena
Viestit: 37
Liittynyt: 10.10.2005 13:15
Paikkakunta: Helsinki

Re: Oulusta kimppakyyti pikkujouluihin?

Viesti Kirjoittaja Hunis »

kyydistä helsinkiin en osaa olla avuksi, mutta eiköhän parille tyypille löydy yösija mikäli kullalle sopii ( minkä kyllä uskon käyvän ) ja sit voidaan jutella noista " kyydeistä" uurestaan. :wink:
Pohjalta on helppo ponnistaa ylöspäin.
Exsat

Re: Oulusta kimppakyyti pikkujouluihin?

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Hunis kirjoitti:kyydistä helsinkiin en osaa olla avuksi, mutta eiköhän parille tyypille löydy yösija mikäli kullalle sopii ( minkä kyllä uskon käyvän ) ja sit voidaan jutella noista " kyydeistä" uurestaan. :wink:
Se lupas muistaakseni majoittaa pari tyyppiä telttaan heti parkkiksen tuntumaan. :wink:
Gina

Re: Oulusta kimppakyyti pikkujouluihin?

Viesti Kirjoittaja Gina »

Exsat kirjoitti:
Gina kirjoitti: Autohan pistetään niin täyteen kuin mahdollista. Mä olen siis ollut tietoinen kaimastani, exsatista ja beddiksestä. Mites me nyt tehdään, että saadaan sekä aasi että nova kyytiin?
Nova nyt on niin pieni, että se mahtuu mihin rakoon tahansa. Tai siis.. No on se kyllä pitkä matka istua ahtaasti, mutta jos kilpailutetaan viimeistä paikkaa ilmoittautumisjärjestyksessä? Eli Aasi on varannut ensisijaisesti, mutta jos joku este tulee niin Nowa on heti seuraavana jonossa? Tai Ginan auto se toki on, tämä on vain ehdotus.
No juuripa näin :)
Avatar
KisSandra
Kitisijä
Viestit: 1126
Liittynyt: 14.08.2005 21:43
Paikkakunta: Hevonvitunjeera jota Tyrnäväksikin kutsutaan

Re: Oulusta kimppakyyti pikkujouluihin?

Viesti Kirjoittaja KisSandra »

Juu, minä lennän omia aikojani.. :) ..mutta oikein mukavaa jos muutkin Oululaiset ovat saapumassa mukaan sankoin joukoin. Voin mä tietty koittaa survoo nowan tai aasin mun käsimatkatavaroihin (ku ruumassa saattapi tulla laukussa kylymä ;) jos oikein hankalaksi halutaan asia tehdä :D.
Pikku Myy veti henkeä nenän kautta ja puhalsi sen ulos hampaiden välistä hyvin keljulla tavalla, joka merkitsi:En-ole-eläissäni-kuullut-mitään-näin-hullua.
(T. Janson: Muumipappa ja meri)
Gina

Re: Oulusta kimppakyyti pikkujouluihin?

Viesti Kirjoittaja Gina »

Heps. Tuli semmonen ajatus mieleen että jos ottaisin pe illan töistä vapaaksi niin lähdettäiskö jo pe? Ehtis samalla reissulla hommailla helsingissä kaikkea muutakin olennaista ja epäolennaista.
bedlam

Re: Oulusta kimppakyyti pikkujouluihin?

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Gina kirjoitti:Heps. Tuli semmonen ajatus mieleen että jos ottaisin pe illan töistä vapaaksi niin lähdettäiskö jo pe? Ehtis samalla reissulla hommailla helsingissä kaikkea muutakin olennaista ja epäolennaista.
Mulla on ainaski töitä perjantaina.
Gina

Re: Oulusta kimppakyyti pikkujouluihin?

Viesti Kirjoittaja Gina »

bedlam kirjoitti:
Gina kirjoitti:Heps. Tuli semmonen ajatus mieleen että jos ottaisin pe illan töistä vapaaksi niin lähdettäiskö jo pe? Ehtis samalla reissulla hommailla helsingissä kaikkea muutakin olennaista ja epäolennaista.
Mulla on ainaski töitä perjantaina.
Mut silleen iltapäivällä? Niin no joo, normaali ihmisten työaika on ilmeisesti 8-4, tuppaa aina unohtumaan...

Joo, mä kyllä varauduin siihen että tää ei onnaa, mutta yritinpä kuitenkin. Lähetään la ajoissa jos kaikille sopii, haluun nähdä mun serkkuakin :h:
Gina

Re: Oulusta kimppakyyti pikkujouluihin?

Viesti Kirjoittaja Gina »

Näin alustavasti ajattelin että lähtö olisi lauantai aamuna 7.00-8.00 esim. niin että hakisin aasin ja ia:n ensin ja sitten haettais beddis ja exsat, siitä moottoritielle ja keula ois etelää kohti viim. 8.00. Oltais varmaan perillä viimeistään n. 16.00, mikä alkaakin olemaan aika ehdoton takaraja.

Mun puolesta voidaan lähteä aiemminkin esim. 5.00 tai 6.00 niin ehtis helsingissä serkkujakin jututtaa. Mä ainakin voin nukkua autossakin. (tosin en omalla ajovuorolla) Ilmotkaa tänne tai mulle yv:nä minne haluatte helsingissä niin osaa suunnitella miten siellä päässä toimitaan. Mä majoitun kallioon ja voin jättää auton sinne kadun varteen jos kellään ei ole parempia ajatuksia. Haluisin kyllä pämpätä jo autossa ehkä, mutta mun on kai pakko ajaa käytännön syistä, ja ehkä mä kestän sen. Ei oo muutenkaan tarkoitus paljoa juoda.

Mukava mennä jouluihin :)
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Oulusta kimppakyyti pikkujouluihin?

Viesti Kirjoittaja aasi »

Gina kirjoitti:Näin alustavasti ajattelin että lähtö olisi lauantai aamuna 7.00-8.00 esim. niin että hakisin aasin ja ia:n ensin ja sitten haettais beddis ja exsat, siitä moottoritielle ja keula ois etelää kohti viim. 8.00. Oltais varmaan perillä viimeistään n. 16.00, mikä alkaakin olemaan aika ehdoton takaraja.
Minulle sopii vähän aikaisempikin lähtö.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
MarthaFocker

Re: Oulusta kimppakyyti pikkujouluihin?

Viesti Kirjoittaja MarthaFocker »

apuapapua, kammottaa jo teidän puolesta kun joudutte noin aikaisin lähtemään. Niin tosiaan...Oulu on aika kaukana.
Itse huokailin, kun pitää varmaan lähteä JO puolenpäivän jälkeen, että ehtii yhden kaverin kanssa jubaamaan. Mutta en huokailekaan enää.
Gina

Re: Oulusta kimppakyyti pikkujouluihin?

Viesti Kirjoittaja Gina »

aasi kirjoitti: Minulle sopii vähän aikaisempikin lähtö.
Jees. Omia levyjä toivotaan mukaanotettavaksi, matkatavaroita mahd. vähän. Ja jos jollakin on kartta niin ottakaa se. Mä voin toki tulostaa netistä jotain karttaa myös. Kesälomalla matkaillessa ei onneksi ollut aikatauluja. Mä turvauduin yhden ihanan kärsivällisen ihmisen apuun. Soitin sille että oon nyt tässä ja tässä ja mun pitäis mennä sinne ja sinne. Ai että oon ainakin sata kilometriä väärässä? Että helsingistä lähtee useampi kuin yksi moottoritie? No siis miten mä pääsisin tästä oikeaan suuntaan? :D

Edit: mitä aikaa aasi ehdottaa?
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Oulusta kimppakyyti pikkujouluihin?

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Mulle kans passaa ihan kuin vaan. Miten muuten ihmisillä, onko töitä maanantaina? Vähänks ois rentoo jos ei, ni ei tarvis niin stressata aikatauluista ja krapuloista.. Itsehän tosin joudun juhlimaan maanantainakin Oulun yössä, kaverin synttärit sattumalta. Ja eiköhän se sunnuntaikin siinä ihan suht sekaisissa mene.
Dumari

Re: Oulusta kimppakyyti pikkujouluihin?

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Gina kirjoitti:Näin alustavasti ajattelin että lähtö olisi lauantai aamuna 7.00-8.00 esim. niin että hakisin aasin ja ia:n ensin ja sitten haettais beddis ja exsat, siitä moottoritielle ja keula ois etelää kohti viim. 8.00. Oltais varmaan perillä viimeistään n. 16.00, mikä alkaakin olemaan aika ehdoton takaraja.
Mukava mennä jouluihin :)
Vaikken epäile yhtään teidän matkustelumäärää Helsinki-Oulu välillä, mutta nyt teitin täytyy sitten huomioida keli sitten kun tulette. Nyt ainakin on tosi paska keli, loppuviikosta ei voi tietää, tuskin hirmusti paremmaksi muuttuu.

Me lähdettiin Bluntlyn kanssa joskus 8.30 ja oltiin perillä Oulussa kai 17.00 ja myö tultiin aika rauhallisesti... Toisaalta teillä taitaa olla enemmän kuskeja kuin meitä oli vain kaksi. Pysähdyttiin joku 5 kertaa ja lopun pätkää kartturi nautti ohrapirtelöä, ihme että löydettiin Exsatti ykkösellä. Onnea matkaan ja tulkaa ehjänä perille.
Patz

Re: Oulusta kimppakyyti pikkujouluihin?

Viesti Kirjoittaja Patz »

Ehdotus:

Lähtekää jo perjantaina yötä vasten ajamaan, majoitus löytyy ihan varmasti. Ehditte sitten hyvin lepäämään ja tutustumaan pk-seudun ihmeisiin ennen pikkareita.
bedlam

Re: Oulusta kimppakyyti pikkujouluihin?

Viesti Kirjoittaja bedlam »

En tiä onko maanantaina töitä, vielä kahden vaiheilla näpistänkö talvilomista yhden päivän.

Viikonloppuna tuli tosiaan Tampereella käytyä ja ei tuo nyt loppujen lopuksi aivan järkyttävän karseaa ollut, vaikka pimeässä lumisateessa krapuloissaan pöristelikin. Eli eiköhän se matka useamman kuskin voimin ihan helposti taitu. Enkä itsekään ajatellut kauheita lärvejä vetäistä, ne tuli hoidettua jo viikkoa ennen.

Vaan lauantaita vasten yöllä en mahtaisi vielä kyytiin jaksaa kyllä hypätä, torstai-iltana käydään Hellacopterssi kattastamassa ja perjantaina pitäisi vielä töitä jaksaa painaa. Jos teille muille perjantai paremmin passaa, niin voin tietty tulla junallakin perässä.

Ensimmäinen pysäkki lauantaina on hotelli keskustassa, sen jälkeen pitäisi Kalliossa ilmeisesti käydä pari tuntia pyörähtämässä.
Vastaa Viestiin