Legendaarinen pikkujoulumiitti vol. 2

Info tulevista miiteistä

Sopivat miittipäivät

19.12.09
1
6%
2.1.10
1
6%
9.1.10
2
12%
16.1.10
0
Ei ääniä
23.1.10
1
6%
30.1.10
0
Ei ääniä
6.2.10
2
12%
13.2.10
3
18%
Useampi vaihtoehto sopii (kerron viestitse mitkä)
7
41%
 
Ääniä yhteensä: 17

Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Legendaarinen pikkujoulumiitti vol. 2

Viesti Kirjoittaja Elppis »

prosessi kirjoitti:eli 30-35-vuotiaat välttelevät miittailua. Täällä tuo on muistaakseni se suurin ikäluokka...
Mä oon 100% varma, että kun täytän 30, musta tulee 2 kertaa rumempi, jos vain on mahdollista. Sitten en tosiaan halua nähdä ketään viiteen vuoteen. 36-vuotiaana otan sitten uudestaan yhteyttä, kun olen hyväksynyt itseni kaikkine makkaroineni ja maksaläiskineni.
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Legendaarinen pikkujoulumiitti vol. 2

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Elppis kirjoitti: Mä oon 100% varma, että kun täytän 30, musta tulee 2 kertaa rumempi, jos vain on mahdollista. Sitten en tosiaan halua nähdä ketään viiteen vuoteen. 36-vuotiaana otan sitten uudestaan yhteyttä, kun olen hyväksynyt itseni kaikkine makkaroineni ja maksaläiskineni.
Joo, tän takia mäkään en enää käy missään.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
nastamuumio

Re: Legendaarinen pikkujoulumiitti vol. 2

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

prosessi kirjoitti: miksi eivät käy jos kuitenkin hyvin suuri osa kitinäläisistä oli niissä legendaarisissa pikkujouluissa? Voiko kokonaisen foorumin kirjoittajakunnan tosiaan arvioida yhden miitin perusteella?
Se oli se uutuudenviehätys silloin. Sen jälkeen ihmiset on saaneet toisistaan parempia käsityksiä sekä palstan että kaiken muun viestinnän kautta ja nykyään coolit ja vaisut ihmiset tapaa toisiaan omissa porukoisssaan. Ei sitä uutuudenviehätystä saa takaisin.
prosessi

Re: Legendaarinen pikkujoulumiitti vol. 2

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Lilo kirjoitti:
Elppis kirjoitti: Mä oon 100% varma, että kun täytän 30, musta tulee 2 kertaa rumempi, jos vain on mahdollista. Sitten en tosiaan halua nähdä ketään viiteen vuoteen. 36-vuotiaana otan sitten uudestaan yhteyttä, kun olen hyväksynyt itseni kaikkine makkaroineni ja maksaläiskineni.
Joo, tän takia mäkään en enää käy missään.
Huolestuttavaa. Minulta on ilmeisesti reaalimaailma tai ainakin silmälasit ja peilit jotenkin vakavasti hukassa, kun en ole tuollaistakaan huomannut säikähtää.

Tosin saattaa liittyä siihen, etten ole erityisen kriittinen muidenkaan ulkonäön suhteen. Olimme miehen kanssa eri mieltä siitä, oliko yksi kesälläkin esiintynyt burleskiesiintyjä lihonut pikkujouluesitykseensä, verrattuna kesäisen esityksen tilanteeseen. Hän oli sitä mieltä, että oli paljonkin, minä en nähnyt mitään eroa. Arvelin, että kyseinen nainen kantaa kilonsa niin tyylillä, ettei niitä huomaa kuin korkeintaan niiden ollessa suoraan silmien edessä ilman liikoja vaatteita, jolloin ne myös helposti katoavat muistista, joten mielestäni hän muisti kesäisen tilanteen väärin. Varma en tietenkään voi olla, sillä käsitykseni miellyttävästä ulkonäöstä saattaa olla hieman omintakeinen, eikä mielestäni kaunis nainen silmissäni kovin helposti lihoessaan muutu rumemmaksi, jolloin sitä itse lihomistakin voi olla vähän vaikea hahmottaa.
nastamuumio kirjoitti:
prosessi kirjoitti: miksi eivät käy jos kuitenkin hyvin suuri osa kitinäläisistä oli niissä legendaarisissa pikkujouluissa? Voiko kokonaisen foorumin kirjoittajakunnan tosiaan arvioida yhden miitin perusteella?
Se oli se uutuudenviehätys silloin. Sen jälkeen ihmiset on saaneet toisistaan parempia käsityksiä sekä palstan että kaiken muun viestinnän kautta ja nykyään coolit ja vaisut ihmiset tapaa toisiaan omissa porukoisssaan. Ei sitä uutuudenviehätystä saa takaisin.
Eli uutuudenviehätys on ainoa este ihmisten lokeroitumiselle omiin nurkkiinsa? Jotenkin surullista, kun itse kukin varmasti on missannut vähintään yhden itselleen mielenkiintoisen ihmisen ihan huomaamattaan, eikä uutta mahdollisuutta törmäämiseen enää tule, kun lokeroiden seinät kerran on jo pystytetty.
nastamuumio

Re: Legendaarinen pikkujoulumiitti vol. 2

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

Ei sitä kiinnostusta voi kuitenkaan käskystä luoda, ja jotenkin tuolla tavoin surullisesti tai tylsästi se vain luullakseni on. Ei se yhdistä ihmisiä livenä oikeasti juurikaan, että kirjoitellaan samalla palstalla. Mutta jos jotkut saa semmoisen samanlaisen fiiliksen vielä oikeesti, niin kivahan se. Olihan niitä muitakin miittejä silloin aikoinaan paljon enemmän, mutta viime vuosina näistä on tullut vähän niin kuin vitsinaihe.

Tietty esim. Daven miittaisin mielelläni, kun se on silleen mysteerihahmo. Monet muut on vähän niin kuin lähi-Siwan asiakkaat, joista varmaan myös löytyy viehättäviä ihmisiä, mutta en mä niiden kanssa ravintolailtaa oo varaamassa. (Tää voi olla vähän karua tekstiä, ja tietysti liioiteltuakin, kyllähän mä teistä tykkään, ja meillä on oikea yhteisö ja välittämistä ja tukea ja myötäelämistäkin, mutta ei enää vaan niinkään miittifiilistä. Mä tykkään kyllä, älkää lukeko tekstiä liian tylysti, ettehän? :h: )
prosessi

Re: Legendaarinen pikkujoulumiitti vol. 2

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Hmmm... Ehkä minua ei vaivaa tuo ihmisiä yhdistävän voiman puute niin paljon, kun niitä ihmisiä, joiden kohdalla itse löydän juuri ollenkaan yhteyttä, on kovin harvassa. Olen tottunut tilanteeseen ja oppinut iloitsemaan kaikesta mitä milloinkin on tarjolla, vaikkei se ihan täydellistä olisikaan. Ja siksi minusta tuntuu, että edes yksi isompikin miitti kannattaisi vielä yrittää järjestää. Eipä sinne tietenkään ketään voi käskeä, mutta näyttäisi sentään siltä, että mukaan tulijoita pikkuhiljaa on kertymässä. Toivottavasti vielä paljon lisää.
nastamuumio

Re: Legendaarinen pikkujoulumiitti vol. 2

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

No toisaalta, miksipä ei. Ei siinä mitään menetäkään. Yleinen negatiivisuus välillä painaa.
Manaaja

Re: Legendaarinen pikkujoulumiitti vol. 2

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Mites menee? Isokin lössi tulossa? Mistä sen näkee että mukaantulijoita on kertymässä, kun ei tässä ole ilmoittautumistakaan? Onko ohjelma jo suunniteltu?
tuulenpuiska

Re: Legendaarinen pikkujoulumiitti vol. 2

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

Manaaja kirjoitti:Mites menee? Isokin lössi tulossa? Mistä sen näkee että mukaantulijoita on kertymässä, kun ei tässä ole ilmoittautumistakaan? Onko ohjelma jo suunniteltu?
Miitin aikataulu:
1. Sovittuna aikana saavutaan täsmälleen kellonlyömänä.
2. Aikaa takkien laittamiseen narikkaan yms on 2 min 30 sec.
3. Tilaukset on tehty etukäteen netissä olevalla lomakkeella, joten aikaa yleiseen rupatteluun on 15 min
4. Ruoka on kuitenkin myöhässä, koska on päätetty ottaa joku sekundamesta. Viivästys: 10 min
5. Ruoka syödään tehokkaasti ja jutteleminen on kielletty, 10 min.
6. Jälkiruoka on kielletty dieettysyistä 0 min, mutta sitä päivitellään 30 min.
7. Juopuminen on kielettyä, joten miitti päättyy tähän. Loppupäivä menee siitä kitisemiseen, missä kaikki sanovat kuinka kivaa oli ja kuinka hyviä tyyppejä muut olivat vaikkeivat olisi sitä mieltä.
prosessi

Re: Legendaarinen pikkujoulumiitti vol. 2

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Manaaja kirjoitti:Mites menee? Isokin lössi tulossa? Mistä sen näkee että mukaantulijoita on kertymässä, kun ei tässä ole ilmoittautumistakaan? Onko ohjelma jo suunniteltu?
Älä hosu, joulu on tällä viikolla. Ensi viikolla ehdin ehkä paremmin paneutua asiaan.
Hellu
Kitinän uhri
Viestit: 594
Liittynyt: 24.08.2005 16:25

Re: Legendaarinen pikkujoulumiitti vol. 2

Viesti Kirjoittaja Hellu »

Mä ainakin tuun! Lupaan vetää lärvit ja aiheuttaa pahennusta.
Manaaja

Re: Legendaarinen pikkujoulumiitti vol. 2

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Voisko tää olla sellanen "kuka on eniten vastuuttomimmassa kännissä" -miitti?
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Legendaarinen pikkujoulumiitti vol. 2

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Mikään miittipäivä ei sovi.

En ehdota uutta.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Legendaarinen pikkujoulumiitti vol. 2

Viesti Kirjoittaja Niba »

Manaaja kirjoitti:Voisko tää olla sellanen "kuka on eniten vastuuttomimmassa kännissä" -miitti?
Saako ottaa pohjia?
Viimeksi Karaåke-miitissä otin riiittävät ja olin vastenmielinen ellei pelkästään luotaantyöntävä. Haen lähinnä misssuomitasoista seuraa?
(eikä se ole edes juuri mitään, saa olla perintöprinsessatasoistakin)

Luulisin 30 päivän sopivimmaksi osoittautuvan koska silloin ainakin Mylkky ja Manaaja ovat raapimassa jonkun muun sielua tai omaa persikkaansa.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Legendaarinen pikkujoulumiitti vol. 2

Viesti Kirjoittaja annepa »

Kaikki käy, lukuunottamatta niitä jotka meni jo! Haluan älylleni haastetta ja sitä tässä porukassa näyttää riittävän.

Tooosiiin viimeksi kun kävin Kitinän pikkujoulumiitissä niin homma oli niin sisäsiittoista että mulla oli tylsää koska itsehän en ole sisäsiittoinen. Olen silti valmis yrittämään uudelleen.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Legendaarinen pikkujoulumiitti vol. 2

Viesti Kirjoittaja Niba »

annepa kirjoitti:Kaikki käy, lukuunottamatta niitä jotka meni jo! Haluan älylleni haastetta ja sitä tässä porukassa näyttää riittävän.

Tooosiiin viimeksi kun kävin Kitinän pikkujoulumiitissä niin homma oli niin sisäsiittoista että mulla oli tylsää koska itsehän en ole sisäsiittoinen. Olen silti valmis yrittämään uudelleen.
You are welcome!
Manaaja

Re: Legendaarinen pikkujoulumiitti vol. 2

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Niba kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:Voisko tää olla sellanen "kuka on eniten vastuuttomimmassa kännissä" -miitti?
Saako ottaa pohjia?
Viimeksi Karaåke-miitissä otin riiittävät ja olin vastenmielinen ellei pelkästään luotaantyöntävä.
Kultaseni, se onnistuu sinulta kyllä mainiosti myös selvinpäin.

Voisko tää olla sellanen "niballe ei kerrota miittipaikkaa" -miitti?
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Legendaarinen pikkujoulumiitti vol. 2

Viesti Kirjoittaja Niba »

Manaaja kirjoitti:
Niba kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:Voisko tää olla sellanen "kuka on eniten vastuuttomimmassa kännissä" -miitti?
Saako ottaa pohjia?
Viimeksi Karaåke-miitissä otin riiittävät ja olin vastenmielinen ellei pelkästään luotaantyöntävä.
Kultaseni, se onnistuu sinulta kyllä mainiosti myös selvinpäin.

Voisko tää olla sellanen "niballe ei kerrota miittipaikkaa" -miitti?
Voi mun pikku mulkku!
Taas on ahkeroitu täällä Kitinässä!
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5044
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Legendaarinen pikkujoulumiitti vol. 2

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Olisi kyllä kiva tavata jotain vanhoja naamoja ja myöskin joitain uusia. Helmikuussa olisi tarkoitus tulla Suomessa käymään, joten jos päivä vaan natsaa, niin saatanpa tullakin.

Sisäsiittoisuus tosin vähän huolettaa minua(kin), sillä en ole ollut mukana niin monissa isoissa miiteissä. Tosin voinhan sitten vain ryypätä yksinäni jossain sivupöydässä.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Legendaarinen pikkujoulumiitti vol. 2

Viesti Kirjoittaja Niba »

13-14.2 olen Räävelissä..
Jos ei sitten ole kitinä-bileitä joita ei tosiaankaan voi jättää väliin..
prosessi

Re: Legendaarinen pikkujoulumiitti vol. 2

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Lähdetään siitä, että miitti on 13.2. Paikkaehdotuksia voi tehdä, ja tästä miitistä tuskin voi tulla sisäsiittoista, sillä minähän en itsekään oikein mahdu mihinkään sisäpiiriin, paitsi siihen joka ei halua Nibaa paikalle, koska hän on ilkeä sekä kitinässä että usein vissiin livenäkin, joten hänelle ei paikkaa varata. Kaikki muut ovat tervetulleita. Ilmoittautumiset voi tehdä yksityisviestitse tai tähän ketjuun, riippuen siitä haluaako osallistumisensa näkyvän julkisesti vai ei.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12356
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Legendaarinen pikkujoulumiitti vol. 2

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Tulen paikalle. 8)
Huomautus: Niba on IRL ihan symppis.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Legendaarinen pikkujoulumiitti vol. 2

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Homeboy65 kirjoitti:Huomautus: Niba on IRL ihan symppis.
Vitut on.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
prosessi

Re: Legendaarinen pikkujoulumiitti vol. 2

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Homeboy65 kirjoitti:Tulen paikalle. 8)
Huomautus: Niba on IRL ihan symppis.
Eri mieltä, ja minäkin olen jo ehtinyt nähdä hänet pariin otteeseen, joten tiedän.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Legendaarinen pikkujoulumiitti vol. 2

Viesti Kirjoittaja Niba »

En nyt järjestä äänestystä tästä. Jokainen miettii ihan itse. Veen kanssa tämä tilanne vallitsi ilmeisesti ensikipinästä, syytä en tiedä, muuta en kommentoi. Kaikki ei vain voi tykätä kaikista.
Vastaa Viestiin