Legendaarinen pikkujoulumiitti vol. 2

Info tulevista miiteistä

Sopivat miittipäivät

19.12.09
1
6%
2.1.10
1
6%
9.1.10
2
12%
16.1.10
0
Ei ääniä
23.1.10
1
6%
30.1.10
0
Ei ääniä
6.2.10
2
12%
13.2.10
3
18%
Useampi vaihtoehto sopii (kerron viestitse mitkä)
7
41%
 
Ääniä yhteensä: 17

prosessi

Legendaarinen pikkujoulumiitti vol. 2

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Piti muuttaa otsikkoa, koska Manaaja järjestääkin itse oman miittinsä hankalana aikana.

Ajankohdasta pitäisi vissiin laatia jonkinlainen äänestys, jotta mahdollisimman moni "tulen, jos ajankohta on sopiva" -ilmoittautuneista tosiaan pääsee mukaan. Laitoin vaihtoehdoiksi pelkkiä lauantaiaikoja (oletuksena tuo klo 18), jotta kiinnostuksensa ilmoittaneiden toispaikkakuntalaisten osallistuminen helpottuu.
Viimeksi muokannut prosessi, 17.12.2009 18:02. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
prosessi

Re: Legendaarinen pikkujoulumiitti vol. 2

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Minulle itselleni sopivat kaikki muut paitsi joulukuun ajat.
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Legendaarinen pikkujoulumiitti vol. 2

Viesti Kirjoittaja par-sky »

Mulla nyt on senverta vapaat lauantai-aikataulut, että melkeenpä millon vaan käy. Pitäsköhän sitä hankkia elämä?
Me transmitte sursum, Caledoni!
SikaMika

Re: Legendaarinen pikkujoulumiitti vol. 2

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Joulu- ja tammikuun ajat ei käy. Muuten ei käy melkein mikä viikonloppu tahansa.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Legendaarinen pikkujoulumiitti vol. 2

Viesti Kirjoittaja Gat »

En mä voi tulla. Manaaja kokisi minut hygienia- ja estetiikkahaittana. Päädyttäisiin ottamaan se matsi.
Manaaja

Re: Legendaarinen pikkujoulumiitti vol. 2

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Tarkoitus oli lähteä syömään tosta noin extempore muutaman päivän sisällä, ja sä alat nyt vääntää tästä jotain kuukausien päähän ulottuvaa lottoäänestysjärjestelmää. Aivan helvetin hienoa.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Legendaarinen pikkujoulumiitti vol. 2

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

^ Naiset.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
bliss

Re: Legendaarinen pikkujoulumiitti vol. 2

Viesti Kirjoittaja bliss »

Mä en äänestä, tulen jos sovittu ajankohta sattumalta käy. Simple as that.
Manaaja

Re: Legendaarinen pikkujoulumiitti vol. 2

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

bliss kirjoitti:Mä en äänestä, tulen jos sovittu ajankohta sattumalta käy. Simple as that.
On mainittu jo alkuperäisessä ketjussa.
Dumis

Re: Legendaarinen pikkujoulumiitti vol. 2

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Manaaja kirjoitti:Tarkoitus oli lähteä syömään tosta noin extempore muutaman päivän sisällä, ja sä alat nyt vääntää tästä jotain kuukausien päähän ulottuvaa lottoäänestysjärjestelmää. Aivan helvetin hienoa.
Eipä siitä aloituksestasi saanut selvää että halusitko extemporee vai et.
Kannatan extemporea kyllä, tosin osallistujalista saattaa olla mitä vaan, mutta jossei ole tarpeeks porukkaa, niin sit ei tartte mennä.

Aaton jälkeispäivät saattaa sopii mulle, tuskin oon dyynis silloin.
Manaaja

Re: Legendaarinen pikkujoulumiitti vol. 2

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Dumis kirjoitti: Eipä siitä aloituksestasi saanut selvää että halusitko extemporee vai et.
En ole tavannut tehdä syömässäkäymisestä mitään kohtuuttoman vaikeaa, monimutkaista ja kuukausien suunnitelmallisuutta vaativaa tapahtumaa. Ymmärtäisin jos kyse olisi vaikka jostain superlegendaarisista pikkujouluista ympyrätalon rossossa, mutta ei näin.
bliss

Re: Legendaarinen pikkujoulumiitti vol. 2

Viesti Kirjoittaja bliss »

Manaaja kirjoitti:
bliss kirjoitti:Mä en äänestä, tulen jos sovittu ajankohta sattumalta käy. Simple as that.
On mainittu jo alkuperäisessä ketjussa.
Kertaus on opintojen äiti, sano.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Legendaarinen pikkujoulumiitti vol. 2

Viesti Kirjoittaja Gat »

Manaaja kirjoitti:
Dumis kirjoitti: Eipä siitä aloituksestasi saanut selvää että halusitko extemporee vai et.
En ole tavannut tehdä syömässäkäymisestä mitään kohtuuttoman vaikeaa, monimutkaista ja kuukausien suunnitelmallisuutta vaativaa tapahtumaa. Ymmärtäisin jos kyse olisi vaikka jostain superlegendaarisista pikkujouluista ympyrätalon rossossa, mutta ei näin.
Sä kumminkin pilkkaisit mun ruutupaitaa, ryhtiä. partahaivenia, vanhuutta ja hykieniaa, vaikka pesisin esinahan altakin.
Manaaja

Re: Legendaarinen pikkujoulumiitti vol. 2

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Gat kirjoitti:Sä kumminkin pilkkaisit mun ruutupaitaa, ryhtiä. partahaivenia, vanhuutta ja hykieniaa, vaikka pesisin esinahan altakin.
Totta. Ja sen lisäksi vielä vetäisin turpaankin, joten pysyhän poissa. :h:
prosessi

Re: Legendaarinen pikkujoulumiitti vol. 2

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Manaaja kirjoitti:
Dumis kirjoitti: Eipä siitä aloituksestasi saanut selvää että halusitko extemporee vai et.
En ole tavannut tehdä syömässäkäymisestä mitään kohtuuttoman vaikeaa, monimutkaista ja kuukausien suunnitelmallisuutta vaativaa tapahtumaa. Ymmärtäisin jos kyse olisi vaikka jostain superlegendaarisista pikkujouluista ympyrätalon rossossa, mutta ei näin.
Ihan miten haluat. Itseltäni on jäänyt se ainoa oikeasti valikoimattoman ja siten myös mielenkiintoisimman porukan sisältänyt miitti väliin, ja sellaista minä kaipaisin. Joten yritän myös sellaisen järjestää kun kerran alkuun pääsin.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12291
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Legendaarinen pikkujoulumiitti vol. 2

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Sopii koska vaan... :miitti:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Manaaja

Re: Legendaarinen pikkujoulumiitti vol. 2

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

prosessi kirjoitti:Itseltäni on jäänyt se ainoa oikeasti valikoimattoman ja siten myös mielenkiintoisimman porukan sisältänyt miitti väliin, ja sellaista minä kaipaisin. Joten yritän myös sellaisen järjestää kun kerran alkuun pääsin.
Parhainta onnea yritykseen.
prosessi

Re: Legendaarinen pikkujoulumiitti vol. 2

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Manaaja kirjoitti:
prosessi kirjoitti:Itseltäni on jäänyt se ainoa oikeasti valikoimattoman ja siten myös mielenkiintoisimman porukan sisältänyt miitti väliin, ja sellaista minä kaipaisin. Joten yritän myös sellaisen järjestää kun kerran alkuun pääsin.
Parhainta onnea yritykseen.
Eipä siihen muuta tarvita kuin ihmisten halu tavata toisiaan. Tavallaan kyllä ymmärrän, että joitakuita ei halua tavata ollenkaan/uudestaan, mutta toisaalta taas isompi porukka helpottaa epätoivottujen henkilöiden välttelyä, joten riittävän suuri osallistujamäärä helpottaisi kullekin mieluisan juttuseuran valintaa kummasti.

Vähän ihmetyttää, että vaikka tämä palsta aiheuttaa riippuvaisuutta ja kadonneita kaipaillaan takaisin, isompia miittejä ei kuitenkaan enää haluta. Eihän riippuvuus olisi mahdollista, jos suurin osa täällä kirjoittavista olisi niin vastenmielisiä, ettei tavatakaan enää voi.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Legendaarinen pikkujoulumiitti vol. 2

Viesti Kirjoittaja Gat »

prosessi kirjoitti: Vähän ihmetyttää, että vaikka tämä palsta aiheuttaa riippuvaisuutta ja kadonneita kaipaillaan takaisin, isompia miittejä ei kuitenkaan enää haluta. Eihän riippuvuus olisi mahdollista, jos suurin osa täällä kirjoittavista olisi niin vastenmielisiä, ettei tavatakaan enää voi.
No muilla kun sinulla se johtunee siitä, että ennen miiteissä kiimassa vongattiin ja jotkut saikin. Nyt kun useimmat ovat vakipariutuneet ja naiset jo saatu tiineeksi ei sitä primääritarvetta miittailuunkaan ole.
bliss

Re: Legendaarinen pikkujoulumiitti vol. 2

Viesti Kirjoittaja bliss »

prosessi kirjoitti:Eihän riippuvuus olisi mahdollista, jos suurin osa täällä kirjoittavista olisi niin vastenmielisiä, ettei tavatakaan enää voi.
Suurimmalle osalle miiteissä vapaaehtoisesti käyvistä ei ole irl mitään sanottavaa, jos nyt ei täällä palstallakaan sitä sanottavaa kyseisille tyypeille juuri ole. Ne, joiden kanssa parhaiten viihtyy ja joiden kanssa olisi puhuttavaa, eivät käy miiteissä.
nastamuumio

Re: Legendaarinen pikkujoulumiitti vol. 2

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

Mä tykkään tästä palstasta just kirjallisena. Tykkään lukea monien tyyppien juttuja, mutta ei siihen musta liity mitenkään se, että pitäisi edes haluta luontevasti hengata näiden tyyppien kanssa livenä. Ja oon lopettanut kitinäläisten vonkaamisen.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Legendaarinen pikkujoulumiitti vol. 2

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Tammi- ja helmikuun lauantait saattaisi sopia. Ei vielä lukkoon lyötyä ohjelmaa sinne asti.
Ai niin. Helmikuussa pitänee järjestää kavereille pikkujoulut 2010. Et se lauantai (pvm?) ei sitten käy.
Viimeksi muokannut Pulkannaru, 17.12.2009 22:52. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Legendaarinen pikkujoulumiitti vol. 2

Viesti Kirjoittaja Gat »

nastamuumio kirjoitti:Mä tykkään tästä palstasta just kirjallisena. Tykkään lukea monien tyyppien juttuja, mutta ei siihen musta liity mitenkään se, että pitäisi edes haluta luontevasti hengata näiden tyyppien kanssa livenä. Ja oon lopettanut kitinäläisten vonkaamisen.
Minun ehkä luullaan kilttiytyneen, tai muuttuneen muiden neuvojen mukaan asenteiltani. Mutta se onkin sitä että olen jo sulattanut miten suuri osa tästä porukasta on mun näkökulmasta perseestä. Sen alkujärkytyksen jälkeen osaan ottaa tän viihteen kannalta, vessanseinäkirjoitteluna. Näiden livenä tapaaminen toisi vain vitutusta, ei lisäarvoa. Paitsi jos saisin pillua. Mainittakoon, että ekaan Citymiittiini lähdin vain koska oli toiveita saada pillua, tai ainakin öitsiä. Misu ei tullut, antoi toiselle Cityläiselle ja loppu on historiaa.
Manaaja

Re: Legendaarinen pikkujoulumiitti vol. 2

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

^ Aaahhahhah, katkera narsistiiiiiih!
prosessi

Re: Legendaarinen pikkujoulumiitti vol. 2

Viesti Kirjoittaja prosessi »

bliss kirjoitti:
prosessi kirjoitti:Eihän riippuvuus olisi mahdollista, jos suurin osa täällä kirjoittavista olisi niin vastenmielisiä, ettei tavatakaan enää voi.
Suurimmalle osalle miiteissä vapaaehtoisesti käyvistä ei ole irl mitään sanottavaa, jos nyt ei täällä palstallakaan sitä sanottavaa kyseisille tyypeille juuri ole. Ne, joiden kanssa parhaiten viihtyy ja joiden kanssa olisi puhuttavaa, eivät käy miiteissä.
Sehän on selvää, ettei suurimmalle osalle ole oikein mitään sanottavaa, ja ehkä yllättäen toimiva palstakommunikaatiokaan ei takaa sitä, että saman henkilön kanssa olisi irl jotain puhuttavaa. Mutta eihän kaikkien kanssa tarvitse yrittääkään jutella. Hankalammaksi tietenkin menee, jos sopivin seura ei ollenkaan käy miiteissä, mutta taas herää kysymys, miksi eivät käy jos kuitenkin hyvin suuri osa kitinäläisistä oli niissä legendaarisissa pikkujouluissa? Voiko kokonaisen foorumin kirjoittajakunnan tosiaan arvioida yhden miitin perusteella?
nastamuumio kirjoitti:Mä tykkään tästä palstasta just kirjallisena. Tykkään lukea monien tyyppien juttuja, mutta ei siihen musta liity mitenkään se, että pitäisi edes haluta luontevasti hengata näiden tyyppien kanssa livenä. Ja oon lopettanut kitinäläisten vonkaamisen.
:D Ei luonteva hengailu mielestäni oikeastaan koskaan ole tavoiteltavaa, ja ehkä juuri siksi viihtyisinkin tuollaisissa isommissa miiteissä, missä porukka on kirjavaa. Mutta taidan olla vain jotenkin ajastani jäljessä, kuulemma hyvin suurella osalla foorumeista/yhdistyksistä on sama tilanne, eli 30-35-vuotiaat välttelevät miittailua. Täällä tuo on muistaakseni se suurin ikäluokka...
Vastaa Viestiin