Legendaarinen pikkujoulumiitti vol. 2

Info tulevista miiteistä

Sopivat miittipäivät

19.12.09
1
6%
2.1.10
1
6%
9.1.10
2
12%
16.1.10
0
Ei ääniä
23.1.10
1
6%
30.1.10
0
Ei ääniä
6.2.10
2
12%
13.2.10
3
18%
Useampi vaihtoehto sopii (kerron viestitse mitkä)
7
41%
 
Ääniä yhteensä: 17

Manaaja

Re: Legendaarinen pikkujoulumiitti vol. 2

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Kaikki ei vain voi tykätä kaikista, ja kukaan ei vain voi tykätä Nibasta, erinomainen miittipäivä!

Vielä kun tehdään semmonen kommervenkki, että kokoonnutaan paikkaan mikä ei olekaan se lopullinen miittipaikka, vaan oikea miittipaikka on 100m päässä (mieluiten loivaan ylämäkeen), niin Homoboy65:kaan ei pääse paikalle.
Chap

Re: Legendaarinen pikkujoulumiitti vol. 2

Viesti Kirjoittaja Chap »

Mä tulisin kyllä näihin nibattomiin pikkujouluihin, mutta ajankohta ei vaan tällä kertaa sovi.
prosessi

Re: Legendaarinen pikkujoulumiitti vol. 2

Viesti Kirjoittaja prosessi »

No niin, miitti on edelleen tulossa, ja päivämäärä on siis tuo 13.2. Nibattomuuden lisäksi näyttäisi myös siltä, ettei kukaan halua samaan miittiin Homeboyn kanssa, koska kaikki muut tässä vaiheessa ilmoittautuneet ovat tehneet sen yksityisviestitse. Niinpä päädyin siihen lopputulokseen, että miittipaikka kerrotaan yksityisviestitse ilmoittautuneille, kunhan kyseessä ei ole Niba tai Homeboy. Koska ehdotuksia paikasta ei tullut, tein valintani omin nokkineni, tavoitteenani valita paikka, joka ei aiheuttaisi erityisiä antipatioita kenessäkään ilmoittautuneessa. Toivottavasti onnistuin.

Lisäksi haluaisin ihan erityisesti mainita, että noista kahdesta epätoivotusta vieraasta riippumatta Arska on tervetullut, sillä selvästikään hän ei ole kehdannut ilmoittautua, johtuen siitä vuosien takaisesta ärähtämisestäni hänelle, vaikka hän alunperin tunnustelikin mahdollisuutta tulla Manaajan miittiin.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Legendaarinen pikkujoulumiitti vol. 2

Viesti Kirjoittaja annepa »

Reipasta
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Legendaarinen pikkujoulumiitti vol. 2

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Onko tuo siis päivä- vai iltamiitti?
Prepare for the worstest.
prosessi

Re: Legendaarinen pikkujoulumiitti vol. 2

Viesti Kirjoittaja prosessi »

nowaysis kirjoitti:Onko tuo siis päivä- vai iltamiitti?
Klo 18. Jatkoja kaipaavat voivat siis hyvin lähteä jatkoille, mutta mm. itse tuskin olen kovin pitkiin illanviettoihin kykenevä tuossa vaiheessa, kun äitiysloman alkuun silloin on enää kuusi päivää...
Dumis

Re: Legendaarinen pikkujoulumiitti vol. 2

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Vai vonkausviestiä pitää laittaa että pääsee niittailemaan? No kait sitä vois laittaa jos vaikka ei oliskaan muuta tekemistä.
Jenny Daa-aah! ling

Re: Legendaarinen pikkujoulumiitti vol. 2

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

Eiks tän tämmösen voi hoitaa ihan naamakirjankin kautta? Kun se ja se saa tulla mut sit niitä yksiä ei kyl halutakaan ja sit hei se yks saa tulla, vaikkei uskallakaan ja ja ja.

:roll:
prosessi

Re: Legendaarinen pikkujoulumiitti vol. 2

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Jenny Daa-aah! ling kirjoitti:Eiks tän tämmösen voi hoitaa ihan naamakirjankin kautta? Kun se ja se saa tulla mut sit niitä yksiä ei kyl halutakaan ja sit hei se yks saa tulla, vaikkei uskallakaan ja ja ja.

:roll:
Ei voi. Ainakin minun fb-ystävissäni on paria poikkeusta lukuunottamatta vain sellaisia kitinäläisiä, jotka jo olen tavannut. Se rajaisi pääosan kitinäläisistä mahdollisten kutsuttavien ulkopuolelle.

Niba on ihan itse tilannut kohtalonsa, viimeisimpänä typeryytenään onneksi jo pois moderoitu käsittämättömän julma ilkeily sikaflunssaketjussa, Homeboyn läsnäolo puolestaan olisi minulle periaatteessa ok, mutta jos siitä muodostuu sellainen kynnys muille, että koko miitti estyy, niin siinä vaiheessa minä kyllä joustan muiden hyväksi.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Legendaarinen pikkujoulumiitti vol. 2

Viesti Kirjoittaja annepa »

prosessi kirjoitti:Niinpä päädyin siihen lopputulokseen, että miittipaikka kerrotaan yksityisviestitse ilmoittautuneille
Siis koska olen ilmoittautunut, niin saan yksityisviestin joka sisältää tiedot paikasta.

Vai:

Ilmoittaudun yksityisviestillä jolloinka saan vastineeksi yksityisviestin joka sisältää tiedot paikasta.

Eikö se yks ilmoittautumiskerta ny riitä, eli valitsen ekan vaihtoehdon.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Kai Nalo

Re: Legendaarinen pikkujoulumiitti vol. 2

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

Huvittava topikki. :rofl:
prosessi

Re: Legendaarinen pikkujoulumiitti vol. 2

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Kai Nalo kirjoitti:Huvittava topikki. :rofl:
Iltalomahakemuksia täyttämään joutuvalle tyypillinen defenssimekanismi.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Legendaarinen pikkujoulumiitti vol. 2

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Kyl mäkin oon aika rolleye noille et miitti-josta-ilmoitan-julkisesti-mut-se-ja-se-ei-kuitenkaan-saa-tulla. Tymältä tuntuu (tosin enpä oo itse isommissa ollukaan niin ehkä en vaan tajuu).
Mut tulee vähä sama ikävä fiilis ku noissa palstalta-huitsin-viduun-toivotteluissa ja norauksien huuteluissa.
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Manaaja

Re: Legendaarinen pikkujoulumiitti vol. 2

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Lapitii kirjoitti:Kyl mäkin oon aika rolleye noille et miitti-josta-ilmoitan-julkisesti-mut-se-ja-se-ei-kuitenkaan-saa-tulla. Tymältä tuntuu (tosin enpä oo itse isommissa ollukaan niin ehkä en vaan tajuu).
Jos sä järkkäät vaikka kotibileet, ja sinne tulee aina kaksi häirikköä pilaamaan muiden illan, onko se niin kauheen ilkeetä sanoa että kaksi häirikköä eivät ole seuraavan kerran tervetulleita? Voi pumpuli-snif.

Tää rokkaa, mä tuun!
bliss

Re: Legendaarinen pikkujoulumiitti vol. 2

Viesti Kirjoittaja bliss »

Mä tuun jos Manaaja lupaa tanssia samalla tavalla kuin tuo sen avatar.
Dumis

Re: Legendaarinen pikkujoulumiitti vol. 2

Viesti Kirjoittaja Dumis »

prosessi kirjoitti:
Kai Nalo kirjoitti:Huvittava topikki. :rofl:
Iltalomahakemuksia täyttämään joutuvalle tyypillinen defenssimekanismi.
Gótcha! :D
Kai Nalo

Re: Legendaarinen pikkujoulumiitti vol. 2

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

prosessi kirjoitti: Iltalomahakemuksia täyttämään joutuvalle tyypillinen defenssimekanismi.
Röhhöhöh. No niinpä kuule. Ihan kirjallisen pitää anoa.

Tosin mä vaan nauran tälle "jos toi tulee niin mä en tuu, no et sä sit tuu kun muut ei tuu jos sä tuut, joten ei kerrota sulle koska me muut mennään ettet sä tuu" - teineilylle.
prosessi

Re: Legendaarinen pikkujoulumiitti vol. 2

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Kai Nalo kirjoitti:Tosin mä vaan nauran tälle "jos toi tulee niin mä en tuu, no et sä sit tuu kun muut ei tuu jos sä tuut, joten ei kerrota sulle koska me muut mennään ettet sä tuu" -pelleilylle.

Ihanan lapsellista sano.
Ei lapsellista vaan itsekästä. En vain halua kahdenkeskiselle päivälliselle Homeboyn kanssa.
Kai Nalo

Re: Legendaarinen pikkujoulumiitti vol. 2

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

prosessi kirjoitti: En vain halua kahdenkeskiselle päivälliselle Homeboyn kanssa.
Ja jos kerrot tuon Homeboylle suoraan, niin tunkeeko se väkisin paikalle?
prosessi

Re: Legendaarinen pikkujoulumiitti vol. 2

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Kai Nalo kirjoitti:
prosessi kirjoitti: En vain halua kahdenkeskiselle päivälliselle Homeboyn kanssa.
Ja jos kerrot tuon homeboylle suoraan, niin tunkeeko se väksin paikalle?
En tiedä. Jostain syystä hän kuitenkin viihtyy myös kitinässä, missä nähdäkseni kukaan muu kuin Arska ei ole hänelle edes vähässä määrin ystävällinen, ja hän on halukas osallistumaan kaikkiin miitteihin ihmisten avoimesta vihamielisyydestä huolimatta. En ymmärrä sitä, joten en myöskään osaa ennakoida hänen käyttäytymistään.
Manaaja

Re: Legendaarinen pikkujoulumiitti vol. 2

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Kai Nalo kirjoitti:
prosessi kirjoitti: En vain halua kahdenkeskiselle päivälliselle Homeboyn kanssa.
Ja jos kerrot tuon Homeboylle suoraan, niin tunkeeko se väkisin paikalle?
Been there, seen that.
prosessi

Re: Legendaarinen pikkujoulumiitti vol. 2

Viesti Kirjoittaja prosessi »

prosessi kirjoitti:
Kai Nalo kirjoitti:
prosessi kirjoitti: En vain halua kahdenkeskiselle päivälliselle Homeboyn kanssa.
Ja jos kerrot tuon homeboylle suoraan, niin tunkeeko se väksin paikalle?
En tiedä. Jostain syystä hän kuitenkin viihtyy myös kitinässä, missä nähdäkseni kukaan muu kuin Arska ei ole hänelle edes vähässä määrin ystävällinen, ja hän on halukas osallistumaan kaikkiin miitteihin ihmisten avoimesta vihamielisyydestä huolimatta. En ymmärrä sitä, joten en myöskään osaa ennakoida hänen käyttäytymistään.
Kysymys oli itse asiassa sen verran hyvä, että tongin hieman Homeboyn viestihistoriaa ymmärtääkseni paremmin. Löytyi mm. tällainen viesti:
Homeboy65 kirjoitti:
Tix kirjoitti:
Crowbar kirjoitti:Kunniapalkinnon saa myös se, joka perustelee aiheen ohi miksi Suomessa saa nussia lapsia ilman rangaistusta?
Lasken sekunteja homeboyn ilmestymiseen paikalle.
Mussunmussun.

En ole pedofiileistä sanonut kuin että jos ko. lähentely jää VAIN pintapuolisen kopeloimisen tasolle en pidä sitä vallan kauheana rikoksena. Sellaisesta ei aiheudu fyysisiä vammoja eikä paljon muutakaan haittaa. MITÄ pitäisi sanoa? Että kiinteää kakkua vaan tollasesta? :roll:
Tuollaisella mielenlaadulla varustettu ihminen tuskin sen kummemmin piittaisi, peruuntuisiko yksi vaivainen miitti hänen toimintansa takia. Sellaisesta kun ei aiheudu fyysisiä vammoja eikä senkään vertaa muutakaan haittaa kuin lasten pintapuolisesta kopeloinnista.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Legendaarinen pikkujoulumiitti vol. 2

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Manaaja kirjoitti:Jos sä järkkäät vaikka kotibileet...
Ai nytkö onkin kyse kotibileistä eikä julkisesta palstamiitistä?

Mut hei kyl mä silleen ymmärrän - onhan niba ollut muakin kohtaan varsin törkeä.
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Legendaarinen pikkujoulumiitti vol. 2

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

prosessi kirjoitti:En vain halua kahdenkeskiselle päivälliselle Homeboyn kanssa.
Onko joku pyytänyt/käskenyt? Eikös kyseessä ollut isomman porukan miitti?
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Manaaja

Re: Legendaarinen pikkujoulumiitti vol. 2

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Lapitii kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:Jos sä järkkäät vaikka kotibileet...
Ai nytkö onkin kyse kotibileistä eikä julkisesta palstamiitistä?
Kyllä.
Vastaa Viestiin