Pikkujoulumiitin kityilijätunnistuspropleemi ! KALUPPI

Info tulevista miiteistä

Tunnistusmerkki pikkujoulumiittiin...

KYLLÄ
12
30%
EI
28
70%
 
Ääniä yhteensä: 40

safi

Re: Pikkujoulumiitin kityilijätunnistuspropleemi ! KALUPPI

Viesti Kirjoittaja safi »

Äh ei me mitään tunnistus jutskia tarvita. Eikö meidät luvattu istuttaa siellä ruokapaikassa lähietäisyydelle toisistamme. Kyllä noin ison porukan tunnistaa jo kauempaakin ja ainahan voi vaikka tarjoilijalta varmistaa oikean porukan.
Kaikkien kanssa ei kuitenkaan pysty noin isossa porukassa juttelemaan ja viime kesän miitistä jäi mieleen, että porukka onnistui siinäkin pienemmässä porukassa jakaantumaan omiin pikkuryhmiinsä hölöttämään ja samoin käy varmaan nytkin.
nypari

Re: Pikkujoulumiitin kityilijätunnistuspropleemi ! KALUPPI

Viesti Kirjoittaja nypari »

Mä luotan siihen, että kyllä kityilijä toisen kityilijän tuntee - on tämä niin oma heimonsa. Voin mä uniformunkin ottaa, niin ainakin mut on helppo tunnistaa.
KGrilli

Re: Pikkujoulumiitin kityilijätunnistuspropleemi ! KALUPPI

Viesti Kirjoittaja KGrilli »

safi kirjoitti:Äh ei me mitään tunnistus jutskia tarvita. Eikö meidät luvattu istuttaa siellä ruokapaikassa lähietäisyydelle toisistamme. Kyllä noin ison porukan tunnistaa jo kauempaakin ja ainahan voi vaikka tarjoilijalta varmistaa oikean porukan.
Kaikkien kanssa ei kuitenkaan pysty noin isossa porukassa juttelemaan ja viime kesän miitistä jäi mieleen, että porukka onnistui siinäkin pienemmässä porukassa jakaantumaan omiin pikkuryhmiinsä hölöttämään ja samoin käy varmaan nytkin.
niin, lähinnä ajattelin sitä jatkopaikkaa sitten kun porukkaa on lähes 100 kpl ja baari ei liene yksin meille. mutta ihan miten vaan. mä en kuitenkaan puhu kuin vallulle ja kaakille ja vonkaan vähän MGandhia.
kaakki
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 146
Liittynyt: 23.09.2005 20:45
Paikkakunta: Hyvinge

Re: Pikkujoulumiitin kityilijätunnistuspropleemi ! KALUPPI

Viesti Kirjoittaja kaakki »

KGrilli kirjoitti:mä en kuitenkaan puhu kuin vallulle ja kaakille ja vonkaan vähän MGandhia.
Ja mähän pidän siitä kyllä huolen.. :P ja mä sit voin puhua kaikille ja koko ajan, haa! Suuri suukko Rillille. <3
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Re: Pikkujoulumiitin kityilijätunnistuspropleemi ! KALUPPI

Viesti Kirjoittaja Mojo »

Mä taas luotan siihen ettei mun tarvi ketään tuntea. Ken mulle haluaa puhua varmasti löytää mut... jos ei muuten niin outoa murretta seuraten :D
Viimeksi muokannut Mojo, 29.10.2005 19:16. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
safi

Re: Pikkujoulumiitin kityilijätunnistuspropleemi ! KALUPPI

Viesti Kirjoittaja safi »

KGrilli kirjoitti: niin, lähinnä ajattelin sitä jatkopaikkaa sitten kun porukkaa on lähes 100 kpl ja baari ei liene yksin meille. mutta ihan miten vaan. mä en kuitenkaan puhu kuin vallulle ja kaakille ja vonkaan vähän MGandhia.
Sorry, olis pitänyt lukea tarkemmin. Mä olen pudonnut kärryiltä jo aikapäiviä sitten. Onko meillä jatkopaikka sovittuna? Jos noin iso porukka on tosiaan tulossa, niin silloin jonkun juottolan luulisi järjestävän meille yksityistilaisuuden ainakin muutamaksi tunniksi.
slam

Re: Pikkujoulumiitin kityilijätunnistuspropleemi ! KALUPPI

Viesti Kirjoittaja slam »

Teetetään mustat lippikset, jossa lukee punaisella "Kity" ...
Yönmustaritari

Re: Pikkujoulumiitin kityilijätunnistuspropleemi ! KALUPPI

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

KGrilli kirjoitti:niin, no voidaanhan me vaan suomalaiskansalliseen tapaamme tuijotella toisiamme kulmain alta ja supista porukoittain että "onkohan toikin meitä" ja "tietääks kukaan onks toi kityläinen".
Ensimmäinen feminiini osapuoli, hameeseen puettuna kävelee käsillään vastaan ja tajoaa tuopin tiskillä niin eiköhän siitä päästä kesittymään olennaiseen.
ninnithequeen

Re: Pikkujoulumiitin kityilijätunnistuspropleemi ! KALUPPI

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Ei herranjumala mikä oivallus... :rofl:
Heilutellaanko vielä banderolleja ja puhallellaan pilleihin?

Nooh, tulkaa te niissä pinsseissänne ja lippiksissänne vaan. Tosin helppohan mun on sanoa kun olen 90 % paikalle saapuvista tavannut. Ja jos hätä tulee niin puhelimethan on keksitty.

Ja juu, minäkin muistan kuinka paniikissa olin kun ensimmäiseen miittiin tulin...Mutta Elppa vois kertoo oman ekan miittinsä tarinan, se on paljon hauskempi :D
Yönmustaritari

Re: Pikkujoulumiitin kityilijätunnistuspropleemi ! KALUPPI

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

ninnithequeen kirjoitti:Ei herranjumala mikä oivallus... :rofl:
Heilutellaanko vielä banderolleja ja puhallellaan pilleihin?

Nooh, tulkaa te niissä pinsseissänne ja lippiksissänne vaan. Tosin helppohan mun on sanoa kun olen 90 % paikalle saapuvista tavannut. Ja jos hätä tulee niin puhelimethan on keksitty.

Ja juu, minäkin muistan kuinka paniikissa olin kun ensimmäiseen miittiin tulin...Mutta Elppa vois kertoo oman ekan miittinsä tarinan, se on paljon hauskempi :D
Niin no. Kauempaa saapuneiden kesken olettaisin jonkinlaisen yhtesen komminikaatio--pisteen olevan aiheellinen.

Kauempaa saapuessaan allekirjoittanut ei esi. olis valmis yhtään mihinkään ilman yhteistä , luotettavaa kommunikointipistettä.

Kauempaa tuleville suosittelen joka tapauksessa varmuuden vuoksi jotain johon turvautua. Kovin usein olen saannut kuulle tyypeistä, jotka joko ajaa kännissä auto tai kuolee katuojaan yöpaikan tai taksirahojen tms. puuttuessa.

Myönnettäköön, että ketjussa suurimman osan esiintyneiden kohdalla on vitun helppo esiintyä "ei mitään ongelmia" tyylillä mutta ne asuvatkin "tuossa kulman takana".

Tietenkin juku "iha kuka vaan" hyvänäkönenmirrijokaantaapillua voi majoittua penetraation jälkeen mun sohvalle tai rappuun. Taksista maksaa kuitenkin puolet.
ninnithequeen

Re: Pikkujoulumiitin kityilijätunnistuspropleemi ! KALUPPI

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Yönmustaritari kirjoitti: Kauempaa tuleville suosittelen joka tapauksessa varmuuden vuoksi jotain johon turvautua. Kovin usein olen saannut kuulle tyypeistä, jotka joko ajaa kännissä auto tai kuolee katuojaan yöpaikan tai taksirahojen tms. puuttuessa.
Hyvä pointti Letkuseni, mutta painotan edelleen, että puhelimet on keksitty. Yöpaikkoja ja jatkoja on luvattu, myös uusille naamoille, jotka tulevat kauempaa. Ja kun yöpaikkoihin ja jatkoille lähdetään, lähdetään porukassa. Siinä ei varmaan kauhiasti tarvitse pelätä. Ja sen mie olen huomannut, että kityläisten kesken kaveria ei jätetä.
KGrilli

Re: Pikkujoulumiitin kityilijätunnistuspropleemi ! KALUPPI

Viesti Kirjoittaja KGrilli »

ninnithequeen kirjoitti:
Yönmustaritari kirjoitti: Kauempaa tuleville suosittelen joka tapauksessa varmuuden vuoksi jotain johon turvautua. Kovin usein olen saannut kuulle tyypeistä, jotka joko ajaa kännissä auto tai kuolee katuojaan yöpaikan tai taksirahojen tms. puuttuessa.
Hyvä pointti Letkuseni, mutta painotan edelleen, että puhelimet on keksitty. Yöpaikkoja ja jatkoja on luvattu, myös uusille naamoille, jotka tulevat kauempaa. Ja kun yöpaikkoihin ja jatkoille lähdetään, lähdetään porukassa. Siinä ei varmaan kauhiasti tarvitse pelätä. Ja sen mie olen huomannut, että kityläisten kesken kaveria ei jätetä.
kaksi pointtia.

kuka haluaa olla puhelinvastaava ja antaa numeronsa n. 100:lle kityilijälle ja hoitaa koko illan bailulogistiikkaa?

ei kaveria jätetä? ikinä ei ole vielä koko porukka päässyt jatkoille samaan baariin.
Yönmustaritari

Re: Pikkujoulumiitin kityilijätunnistuspropleemi ! KALUPPI

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

ninnithequeen kirjoitti:
Yönmustaritari kirjoitti: Kauempaa tuleville suosittelen joka tapauksessa varmuuden vuoksi jotain johon turvautua. Kovin usein olen saannut kuulle tyypeistä, jotka joko ajaa kännissä auto tai kuolee katuojaan yöpaikan tai taksirahojen tms. puuttuessa.
Hyvä pointti Letkuseni, mutta painotan edelleen, että puhelimet on keksitty. Yöpaikkoja ja jatkoja on luvattu, myös uusille naamoille, jotka tulevat kauempaa. Ja kun yöpaikkoihin ja jatkoille lähdetään, lähdetään porukassa. Siinä ei varmaan kauhiasti tarvitse pelätä. Ja sen mie olen huomannut, että kityläisten kesken kaveria ei jätetä.
Niin just. Vittu mulle kukaan mitään jatkoja ole luvannut saatana. Mikä vitun naamaraja nillekin TAAS on.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Pikkujoulumiitin kityilijätunnistuspropleemi ! KALUPPI

Viesti Kirjoittaja Lolita »

KGrilli kirjoitti:"ei niin tuttujen" naamojenkin olisi helpompaa löytää "kityt", jos olisi joku tunnistuskeino.
Tykkään näissä asioissa aina korostaa itseäni ja ehdotankin kityporukan tunnistuskeinoksi n. 190 senttistä (korkkarit jalassa) kaljua naista. Paitsi jos on kovin kylmä, niin mulla on ulkona pipo päässä.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
ninnithequeen

Re: Pikkujoulumiitin kityilijätunnistuspropleemi ! KALUPPI

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Lolita kirjoitti:
KGrilli kirjoitti:"ei niin tuttujen" naamojenkin olisi helpompaa löytää "kityt", jos olisi joku tunnistuskeino.
Tykkään näissä asioissa aina korostaa itseäni ja ehdotankin kityporukan tunnistuskeinoksi n. 190 senttistä (korkkarit jalassa) kaljua naista. Paitsi jos on kovin kylmä, niin mulla on ulkona pipo päässä.
No niin, siinä se tuli.
Tästä ei VOI erehtyä.
SingleMalt

Re: Pikkujoulumiitin kityilijätunnistuspropleemi ! KALUPPI

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

Kirjoitetaan kaikille otsaan sikatussilla kityn nikki.
ninnithequeen

Re: Pikkujoulumiitin kityilijätunnistuspropleemi ! KALUPPI

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

KGrilli kirjoitti: kuka haluaa olla puhelinvastaava ja antaa numeronsa n. 100:lle kityilijälle ja hoitaa koko illan bailulogistiikka?
Hohhoijaa...
Aivan varmasti ne numerot on jo ristiin jaettu. Tuolla on tuon numero ja sillä taas sen ja sen numero jne.

Ja jos Cantina Westissä nähdään, myös ne jotka eivät syö, niin AINA joku tunnistaa jonkun.

Pitääkö kaikesta tehdä aina niin hankalaa ja niin suuri numero?
Aikaakin on VAIN vähän yli pari kuukautta vielä...
Aito_Johanna

Re: Pikkujoulumiitin kityilijätunnistuspropleemi ! KALUPPI

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

ninnithequeen kirjoitti: AINA joku tunnistaa jonkun.
Ja jos ei tunnista, kannattaa muistaa aina toimiva keskustelunavausrepliikki: "Anteeksi, mutta oletteko kityrunkkareita?"
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Pikkujoulumiitin kityilijätunnistuspropleemi ! KALUPPI

Viesti Kirjoittaja aasi »

Aito_Johanna kirjoitti: Ja jos ei tunnista, kannattaa muistaa aina toimiva keskustelunavausrepliikki: "Anteeksi, mutta oletteko kityrunkkareita?"
Ulkopuolisille on myös hyvä esitellä, "nämä ovat mun runkkarikavereita".

Näinhän ei ole koskaan tapahtunut..
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Yönmustaritari

Re: Pikkujoulumiitin kityilijätunnistuspropleemi ! KALUPPI

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

Vitut.

Nikki nimellä paitaan jos niikseen tulee.
Joo. Allekirjoittaneella on jo vaikka vanhenut mutta kuitenkin.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Pikkujoulumiitin kityilijätunnistuspropleemi ! KALUPPI

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Okei, lisään aiempaan tarjoukseeni vielä minihameen ja paidan, jossa lukee kimaltelevasti CUNT.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
KGrilli

Re: Pikkujoulumiitin kityilijätunnistuspropleemi ! KALUPPI

Viesti Kirjoittaja KGrilli »

noh, ihan hyväähän mä tällä avauksella tarkoitin lähinnä niitä ajatellen jotka tulevat yksin, kaksin, kaukaa, ensimmäistä kertaa, myöhässä, vasta jatkopaikkaan, kenellä ei ole kenekään puhelinnumeroa jne.

mutta ymmärsin että idea ei ole mielestänne toteuttamiskelpoinen. se siitä sitten.

ja ninni, ihan tosi. jos sulla on kaikkien puhelinnumerot, niin se ei tarkoita sitä että meillä muilla olisi. itsellä taitaa olla vallu, kaakki, dumari, letku ja martta puhelimessa. mitenköhän on niillä jotka eivät ole ainuttakaan meistä aiemmin tavannut...
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Pikkujoulumiitin kityilijätunnistuspropleemi ! KALUPPI

Viesti Kirjoittaja annepa »

KGrilli kirjoitti: ja ninni, ihan tosi. jos sulla on kaikkien puhelinnumerot, niin se ei tarkoita sitä että meillä muilla olisi. itsellä taitaa olla vallu, kaakki, dumari, letku ja martta puhelimessa. mitenköhän on niillä jotka eivät ole ainuttakaan meistä aiemmin tavannut...
Nnniiiin.. Itsehän en ole teistä tietääkseni koskaan ketään tavannut eikä minulla ole kenenkään teidän puhelinnumeroita joten "tunnussana" on ajatuksena ihan ok. Oletin (oletan) kuitenkin että ison äänekkään runkkarijoukon kyllä tunnistaa varsinkin jos mausteena on 190cm pitkä kalju leidi. No, jos en tunnista niin syön ja juon sitten muussa seurassa.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
Jyrki73
Kitinän uhri
Viestit: 765
Liittynyt: 14.08.2005 19:20
Paikkakunta: Kotka

Re: Pikkujoulumiitin kityilijätunnistuspropleemi ! KALUPPI

Viesti Kirjoittaja Jyrki73 »

Lolita kirjoitti:
KGrilli kirjoitti:"ei niin tuttujen" naamojenkin olisi helpompaa löytää "kityt", jos olisi joku tunnistuskeino.
Tykkään näissä asioissa aina korostaa itseäni ja ehdotankin kityporukan tunnistuskeinoksi n. 190 senttistä (korkkarit jalassa) kaljua naista. Paitsi jos on kovin kylmä, niin mulla on ulkona pipo päässä.
Kannatetaan; mutta entäs, miten tarkistetaan ettei ruokapöytäämme ilmaannu joku pummi sen jälkeen, kun kaikki ovat maksaneet? Vai annetaanko lautasia / tuoleja vaan sitä mukaa kun maksaa?

Vai pitääkö henkilökunta huolen siitä asiasta?

Oletko sinäkin kitystä?
juu olen. Antakaa lisää sitä ruokaa. (Hmm. Mistähän ne oikein puhuu? no ei sillä väliä hyvää on kumminkin.)
Avatar
KisSandra
Kitisijä
Viestit: 1126
Liittynyt: 14.08.2005 21:43
Paikkakunta: Hevonvitunjeera jota Tyrnäväksikin kutsutaan

Re: Pikkujoulumiitin kityilijätunnistuspropleemi ! KALUPPI

Viesti Kirjoittaja KisSandra »

1108 kirjoitti:Helevetillinen lauma äänekkäästi pussnussuttavia ihmisiä yhdessä läjässä helsingissä.


Heh. *naurelis*
1108 kirjoitti:Juma, ihme jos ei iltalehteen päädy pikkujoulut...
Noni! Ja tästäkö otamme nyt siis tavoitteen näille pippaloille? :D

Juu mutta ei, ei me mtn merkkauksia tarvita.. kyllä mä luulen tosiaan, että joku ain jonkun tuntee ja esittelee jolle kulle uudelle hänet. Näin laajenee tuntemispiiri. Kaikki eivät varmastikaan tule juttelemaan ja tutustumaan toistensa kanssa, se nyt olisi aivan epärealistinen tavoite kun meitä kuitenkin on +/- 70 henkee liikenteessä. Luulen myös, että miitteihin harvemmin tulee kukaan ekaa kertaa niin ettei ketään sieltä tuntisi ennalta. Itse tein sen kyllä itseasiassa silloin kun eka kertaa tulin miittiin vuosi sitten syksyllä joskus ja eipähän tuo näyttänyt ihmisten kanssa juttuihin pääsy ollut silteenkään liian vaikeaa.
Pikku Myy veti henkeä nenän kautta ja puhalsi sen ulos hampaiden välistä hyvin keljulla tavalla, joka merkitsi:En-ole-eläissäni-kuullut-mitään-näin-hullua.
(T. Janson: Muumipappa ja meri)
Vastaa Viestiin