Pikkujoulumiitin kityilijätunnistuspropleemi ! KALUPPI

Info tulevista miiteistä

Tunnistusmerkki pikkujoulumiittiin...

KYLLÄ
12
30%
EI
28
70%
 
Ääniä yhteensä: 40

slam

Re: Pikkujoulumiitin kityilijätunnistuspropleemi ! KALUPPI

Viesti Kirjoittaja slam »

ninnithequeen kirjoitti:Hyvä pointti Letkuseni, mutta painotan edelleen, että puhelimet on keksitty. Yöpaikkoja ja jatkoja on luvattu, myös uusille naamoille, jotka tulevat kauempaa. Ja kun yöpaikkoihin ja jatkoille lähdetään, lähdetään porukassa. Siinä ei varmaan kauhiasti tarvitse pelätä. Ja sen mie olen huomannut, että kityläisten kesken kaveria ei jätetä.
Ihan varmasti olen tulossa silloin ja

+ jos joku haluaa majoittaa minut viikoksikin tai pidemmäksi aikaa, en laita vastaan!?? Ylöjärvi on niin turha, että mielelläni jäisin cityyn!!!!
Herra Manala

Re: Pikkujoulumiitin kityilijätunnistuspropleemi ! KALUPPI

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Kun aikaa vielä on reilu kuukausi, niin sovitaanko että kaikki kitynaiset jättävät nyt siihen saakka viiksensä ajamatta ja kundit pukeutuvat kukalliseen kesämekkoon (ulkona voi olla kylmä joten pitkät kalsarit ovat suositeltavat).

Ei yhtään niin naurettavaa kuin joku pinssi tississä, mutta silti tehokas keino tunnistaa muut.

Jos nyt ihan tosissaan puhutaan, niin eipä ole kukaan tainnut koskaan jäädä löytymättä. Itsekin löysin ensimmäisen kerran paikalle ihan yksin ja pelkkien chat-vihjeiden perusteella noin neljässä promillessa. Tunnistin naamoja kuvien perusteella vaikka olin niin kännissä että jouduin keskittymään sataprosenttisesti toisella aivolohkollani siihen, etten tipu perseelleni lattialle liukkaalta vinyylipintaiselta baarijakkaralta, ja toisella aivolohkollani siihen, ettei MC Pirjo yllättäisi.
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Re: Pikkujoulumiitin kityilijätunnistuspropleemi ! KALUPPI

Viesti Kirjoittaja Mojo »

KGrilli kirjoitti:yksin, kaukaa, ensimmäistä kertaa
Joo... mut ei siitä mitään ressiä tarvi mielestäni ottaa. Kyllä se aina siitä ja mutsis on. En epäile hetkeksikään ettei tunnistaisi isoa rukkarilaumaa, mutta jos väkijuoma on tepposen tehny,t ja löytää väärän remmin niin eipä se siinä tuiskeessa taida haitata.

Ja kuten sanoin: Taitaa olla vähissa ne ketkä hortoilevat helsinging yössä mumisten jostain kitystä ja runkkareista turun murteella. Joten jos tuollaisen näätte joskus soon luultavasti mä.
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
killkill

Re: Pikkujoulumiitin kityilijätunnistuspropleemi ! KALUPPI

Viesti Kirjoittaja killkill »

Eikös teistä jo suurin osa tunne/tunnista toisensa?
Miittineitseille vinkki: jos saavut yksin, jää baaritiskille hengailemaan ja katsele ympärillesi. Jossain kohtaa salia on hieman rähjäisen näköinen sakki joka näyttää vaivaantuneelta, eikä oikein tiedä miten päin olisi.

SIINÄ VIEREISESSÄ PÖYDÄSSÄ sulavasti seurusteleva, hyvinpukeutunut joukkue nuoria, ammattilaisia, menestyjiä on sitten miittiväkeä!
Gina

Re: Pikkujoulumiitin kityilijätunnistuspropleemi ! KALUPPI

Viesti Kirjoittaja Gina »

Ei helvetti että grilli väläyttää taas. Jos ei sen vertaa saa suutaan auki että ei voi kysyä että ollaankos sitä niitä kityläisiä, niin olkoon tapaamatta. Mulle ei ainakaan mitään kitypinssiä tai lippistä päähän saada.
aasi kirjoitti:
Aito_Johanna kirjoitti: Ja jos ei tunnista, kannattaa muistaa aina toimiva keskustelunavausrepliikki: "Anteeksi, mutta oletteko kityrunkkareita?"
Ulkopuolisille on myös hyvä esitellä, "nämä ovat mun runkkarikavereita".

Näinhän ei ole koskaan tapahtunut..
:mrgreen: en tunnusta!!!

Sitä paitsi se oli hauskaa :D Mä kyllä selitin myöhemmin että mitä runkkarikavereita, maineesi on pelastettu ;)
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18752
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Pikkujoulumiitin kityilijätunnistuspropleemi ! KALUPPI

Viesti Kirjoittaja Niba »

KGrilli kirjoitti:
niin, lähinnä ajattelin sitä jatkopaikkaa sitten kun porukkaa on lähes 100 kpl ja baari ei liene yksin meille. mutta ihan .
Minusta asiaan kannattaisi vielä palata, koska hellsingin baarit ovat rajoitteisia asiakasmäärän suhteen. Kyllä se olisi ikävää, jos osa porukasta jäisi jäisi lehdelle soittelemaan, eikä jatkamaan tämän IhQ sakin kanssa :twisted: ?
Joku sellainen paikka, joka olisi ikionnellinen edes saadessaan janoisen joukon vieraakseen?
Lisäksi ennaltasovittu paikka olisi hyvä ettei porukka syömingin jälkeen hajoa kuin krabulapaska?
Pyyhin Netikettiin..
ninnithequeen

Re: Pikkujoulumiitin kityilijätunnistuspropleemi ! KALUPPI

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

KGrilli kirjoitti:
ja ninni, ihan tosi. jos sulla on kaikkien puhelinnumerot, niin se ei tarkoita sitä että meillä muilla olisi. itsellä taitaa olla vallu, kaakki, dumari, letku ja martta puhelimessa. mitenköhän on niillä jotka eivät ole ainuttakaan meistä aiemmin tavannut...
No herranjumala, ei ole, enkä sitä tarkoittanutkaan. Luepas uudestaan: tuolla on sen ja sillä taas sen. Junou?
Ja jos näillä uusilla ei ole kenenkään numeroita, niin varmaan osaavat lähempänä ajankohtaa ottaa yhteyttä ja laittaa vaikka oman numeronsa jollekin kityläiselle. Ei kysyvä tieltä eksy.

Ja omasta ekasta miitistä sen verran, että pelotti niin, että sovimme netissä toisen ensikertalaisen kanssa treffit ensin, ja sitten vasta suuntasimme kauhusta jäykkänä miittipaikalle. Mutta helpompaa se oli kahdestaan.
Vinkiksi ensikertalaisille :wink:
Angita

Re: Pikkujoulumiitin kityilijätunnistuspropleemi ! KALUPPI

Viesti Kirjoittaja Angita »

Aito_Johanna kirjoitti:
Ja jos ei tunnista, kannattaa muistaa aina toimiva keskustelunavausrepliikki: "Anteeksi, mutta oletteko kityrunkkareita?"
My words exactly ekassa miitissä Koffin puistossa. :D En tuntenu ketään etukäteen eikä ollu kenenkään puhelinnumeroa. Se porukka vaan näytti niin runkkarimaiselta että.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Pikkujoulumiitin kityilijätunnistuspropleemi ! KALUPPI

Viesti Kirjoittaja annepa »

KisSandra kirjoitti: Luulen myös, että miitteihin harvemmin tulee kukaan ekaa kertaa niin ettei ketään sieltä tuntisi ennalta.
Harvemmin kyllä mutta tämä on nyt se harvinainen kerta. Mutta kuten sanottu niin etteköhän te löydy.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Gina

Re: Pikkujoulumiitin kityilijätunnistuspropleemi ! KALUPPI

Viesti Kirjoittaja Gina »

annepa kirjoitti:
KisSandra kirjoitti: Luulen myös, että miitteihin harvemmin tulee kukaan ekaa kertaa niin ettei ketään sieltä tuntisi ennalta.
Harvemmin kyllä mutta tämä on nyt se harvinainen kerta. Mutta kuten sanottu niin etteköhän te löydy.
no höpön pöpön. En mä tuntenut ainoatakaan runkkua ennekuin ne tapasin. Mistä mä ne oisin tuntenut?
KGrilli

Re: Pikkujoulumiitin kityilijätunnistuspropleemi ! KALUPPI

Viesti Kirjoittaja KGrilli »

Gina kirjoitti:
annepa kirjoitti:
KisSandra kirjoitti: Luulen myös, että miitteihin harvemmin tulee kukaan ekaa kertaa niin ettei ketään sieltä tuntisi ennalta.
Harvemmin kyllä mutta tämä on nyt se harvinainen kerta. Mutta kuten sanottu niin etteköhän te löydy.
no höpön pöpön. En mä tuntenut ainoatakaan runkkua ennekuin ne tapasin. Mistä mä ne oisin tuntenut?
eiköhän annepa puhu nyt itsestään.
Gina

Re: Pikkujoulumiitin kityilijätunnistuspropleemi ! KALUPPI

Viesti Kirjoittaja Gina »

KGrilli kirjoitti:
Gina kirjoitti:
annepa kirjoitti:
Harvemmin kyllä mutta tämä on nyt se harvinainen kerta. Mutta kuten sanottu niin etteköhän te löydy.
no höpön pöpön. En mä tuntenut ainoatakaan runkkua ennekuin ne tapasin. Mistä mä ne oisin tuntenut?
eiköhän annepa puhu nyt itsestään.
No älä?

ois pitänyt lainata suoraan kissandraa että ei ois tullu väärinkäsityksiä.
KGrilli

Re: Pikkujoulumiitin kityilijätunnistuspropleemi ! KALUPPI

Viesti Kirjoittaja KGrilli »

Gina kirjoitti:
KGrilli kirjoitti:
Gina kirjoitti:
no höpön pöpön. En mä tuntenut ainoatakaan runkkua ennekuin ne tapasin. Mistä mä ne oisin tuntenut?
eiköhän annepa puhu nyt itsestään.
No älä?

ois pitänyt lainata suoraan kissandraa että ei ois tullu väärinkäsityksiä.
onks sulla menkat?
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18752
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Pikkujoulumiitin kityilijätunnistuspropleemi ! KALUPPI

Viesti Kirjoittaja Niba »

Vaola kirjoitti:Tosin uskon kyllä että kaikki löytyvät. Ei tällaista porukkaa voi olla löytämättä. Olisin ennemmin huolestunut siitä, että mistä tämä porukka löytää jatkopaikan..?
Eli kukapa tällä'isen janoisen mutta rauhallisen mutta remuavan mutta puzzznuzzailean mutta runkkailevan porukan tohtisi ottaa vastaan?

Jos pelkästään syömyngeissä on yli 40, mikä lienee sitten lopullinen määrä kityrunkkareita? listalle kirjautunut jo 291 elppiä tai jolppia?? Mikä tila meille enää riittää!

(Muuten Flemarin William K:ssä oli viikonloppuna tuopit puoleen hintaan...ryytykää siihen!):shock: :D :D :twisted:
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Pikkujoulumiitin kityilijätunnistuspropleemi ! KALUPPI

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

gullible kirjoitti:Juu-u. Onhan se hyvä, että on nuot pikkujoulut kuukauden päästä niin on syy elää. Voitte laittaa ne tarjahalos-pinssinne puolestani jo vaikka nyt - ja epäilemättä moni niin tekeekin.

Minähän en tuollaisiin naurettavuuksiin alennu. Uskon suoriutuvani tästäkin vaativasta sosiaalisesta tilanteesta ihan ilman talismaaneja.
Pyh, otit vain nokkiisi kun vihjattiin että kasaribändien pinssejä ei löydy keneltäkään kuin ennalta sovitusta syystä.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
ninnithequeen

Re: Pikkujoulumiitin kityilijätunnistuspropleemi ! KALUPPI

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Mylwin kirjoitti: Pyh, otit vain nokkiisi kun vihjattiin että kasaribändien pinssejä ei löydy keneltäkään kuin ennalta sovitusta syystä.
Miksi sie ja parempi puoliskosi loistatte poissa-olollanne? Listalta siis?
Avatar
alja
Kitinän uhri
Viestit: 521
Liittynyt: 17.08.2005 8:08
Paikkakunta: saunan taka
Viesti:

Re: Pikkujoulumiitin kityilijätunnistuspropleemi ! KALUPPI

Viesti Kirjoittaja alja »

kesseli kirjoitti:mua huolettaa myös se paikka minne mahdumme syömisen jälkeen. siellä pitäisi olla tilaa riittävästi, a-oikeudet, ei liian korkea ikäraja, suht neutraalia musiikkia (eli ei mitään hevikaraokea), eikä liian kaukana.

ehdotuksia kehiin vaan, niitä voivat sitten halukkaat torpedoida argumenteillaan. mun ehdotus olis dtm:n yläkerta. siihen aikaan sinne mahtuu sujuvasti kaikki ja iso-roballe löytää kaikki. noni, shoot!

dikki
ei pidä paikkaansa, kaikki eivät löydä isoroballe. ja kuten tiedämme, noi homofoobikot ei sinne suostu. :roll: onko -kysyn taas jälleen kerran uudestaan - unohdettu se frebarin tms varaaminen runkkariporukalle???
plussaa ois se, ettei tule noita pinssi vai ei pinssi -tunnistusongelmia kun yhessä kuppilassa ois Kaikki runkkareita, musiikki ei pauhais niin perkeleesti ettei pysty keskustelemaan ja olisi tilaa minglailla ja tutustua.... shoot again! :D
Ulkona paistaa aurinko,
mutta sisällä sataa.
1108

Re: Pikkujoulumiitin kityilijätunnistuspropleemi ! KALUPPI

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Tyyliä naisille:
Kuva

Ja miehille:
Kuva

Ja jos joku ottaa lapset mukaan niin:
Kuva
Dumari

Re: Pikkujoulumiitin kityilijätunnistuspropleemi ! KALUPPI

Viesti Kirjoittaja Dumari »

alja kirjoitti: plussaa ois se, ettei tule noita pinssi vai ei pinssi -tunnistusongelmia kun yhessä kuppilassa ois Kaikki runkkareita, musiikki ei pauhais niin perkeleesti ettei pysty keskustelemaan ja olisi tilaa minglailla ja tutustua.... shoot again! :D
Joo, tuo toimisi. Mä kysyin jo Trickshotin omistajalta sitä tilaa, mutta hän ei voinut luvata sitä meille kokonaan ja tuskin edes kaikki sinne mahduttaisiin, saati sitten Mascottiin(siis jos muita paikalla).
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18752
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Pikkujoulumiitin kityilijätunnistuspropleemi ! KALUPPI

Viesti Kirjoittaja Niba »

Dumari kirjoitti:
alja kirjoitti: plussaa ois se, ettei tule noita pinssi vai ei pinssi -tunnistusongelmia kun yhessä kuppilassa ois Kaikki runkkareita, musiikki ei pauhais niin perkeleesti ettei pysty keskustelemaan ja olisi tilaa minglailla ja tutustua.... shoot again! :D
Joo, tuo toimisi. Mä kysyin jo Trickshotin omistajalta sitä tilaa, mutta hän ei voinut luvata sitä meille kokonaan ja tuskin edes kaikki sinne mahduttaisiin, saati sitten Mascottiin(siis jos muita paikalla).
Jos joku uskoisi saavansa lähes sata janoista nörttiä nurkkiinsa runkkimaan?
siis ravintoloitsija? Frebar olis jo hiukka liian pieni odotetulla populaatiolle?
Tietysti paikka kuin paikka pelkästään runkkijoille olisi pop!

Vaikka olenkin foobikko(heip vaan kesseli), dtm kävisi muuten kuin asiakaskuntansa puolesta..
siellähän olisi vain parempia puhujia, tanssijoita, keskustelijoita ja suihinottajia kuin armaassa kityporukassa, tuntisimme itsemme vain pieniksi ja mitättömiksi ja vetäytyisimme pois tuosta suuremmoisten ihmisten paikasta?

Sitten vielä jatkojan jatkojen jatko paikka olisi ihan kiva.. :roll:

Olen joskus nähnyt esim storyvillen olevan aika tyhjä lähestyttäessä pikkutunteja? muistaakseni siellä alakerrassa ol joskus tilaa?
Paikkaa ei tietysti saisi kokonaan omaksi mutta..
Pyyhin Netikettiin..
ninnithequeen

Re: Pikkujoulumiitin kityilijätunnistuspropleemi ! KALUPPI

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

En nyt osaa ehdottaa mitään, mutta oliko se nyt selvillä, että KAIKKI tulevat aluksi Cantinaan? Myös syömättömät?

Ja kuka ottaa asiakseen soitella pitkin baareja, josko olisi mahdollista varata meidän poppoolle edes osa tiloista jatkoja ajatellen?
ninnithequeen

Re: Pikkujoulumiitin kityilijätunnistuspropleemi ! KALUPPI

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

kesseli kirjoitti:luulisi nyt perkele jonkun kunnollisen ravintolan ottavan ilomielin vastaan reilusti yli 50kpl keski-iältään 20-30 vuotiaita pikkujoulunviettäjiä. voisin kuvitella, että tämä porukka saa ainakin kohtuullisen myynnin sille kioskille tehtyä. ja eihän sen paikan vain meille tarvitse olla, kunhan me vain mahdumme sinne.

dikki
Los Comppaus :komp:

Vaan kukapa tarttuu siihen luuriin? Mie tunnen niin huonosti näitä Helsingin kuppiloita kun sydämeltäni Espoolainen olen :oops:

Patzillä on muutto kesken joten sillä on varmasti muutakin tekemistä?
Starflare

Re: Pikkujoulumiitin kityilijätunnistuspropleemi ! KALUPPI

Viesti Kirjoittaja Starflare »

Ohhoh! jos porukka ottaisikin oppia 1108:n ratkaisusta vaate ongelmaan niin tulisin het paikalle 8) .
ninnithequeen

Re: Pikkujoulumiitin kityilijätunnistuspropleemi ! KALUPPI

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Starflare kirjoitti:Ohhoh! jos porukka ottaisikin oppia 1108:n ratkaisusta vaate ongelmaan niin tulisin het paikalle 8) .
Siis täh???
Etkö sä ole tulossa...? :shock:
Starflare

Re: Pikkujoulumiitin kityilijätunnistuspropleemi ! KALUPPI

Viesti Kirjoittaja Starflare »

ninnithequeen kirjoitti:
Starflare kirjoitti:Ohhoh! jos porukka ottaisikin oppia 1108:n ratkaisusta vaate ongelmaan niin tulisin het paikalle 8) .
Siis täh???
Etkö sä ole tulossa...? :shock:
Se pitää katsoa vielä ettei aikataulut kuse, mutta mikäli eivät niin olen tulossa. Mutta kityläiset tuollaisissa rytkyissä olisi jo aivan ehdottomasti nähtävä :D .
Vastaa Viestiin