Kitinän legendat tapasivat-miitti pt. 2 11.2.2010

Info tulevista miiteistä
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12358
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Kitinän legendat tapasivat-miitti pt. 2 11.2.2010

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Sama paikka kuin viimeksi klo 19.00. Pohjina olin juonut reippaasti vodkaa appelsiinimehulla ja kaksi keskaria. Paikan päällä join nelosta. SA joi kahvia (!). Kyllä hän vielä oppii röpöttämään?
Keskusteluja käytiin. Sisällöistä ei enempää, privaattiluonteisia. Bändin möykkääminen vähän häiritsi.

Myös kotimainen ja ulkomainen lehdistö pani merkille huipputapaamisen:

"Stadin kundit tapasivat."
- Helsingin sanomat

"Näillä lakeuksilla tuollaista ei tapahdu."
- Pohjalainen

"Kaksi mänttiä tapasi syrjäisessä rannikkokaupungissa."
- Aamulehti

"Homeboy ja StadinArska - etelän vetelät."
- Lapin kansa

"Två finnar igen."
- Dagens nyheter

"THE meeting."
- The Times

"Hard talk in northern Europe..."
- Washington post

"Drinkin' and talkin' - good fellas."
- Irish independent

"Homeboy y StadinArska: los gigolos gagolos."
- El mundo

"Homeboy und StadinArska: wunderbar!"
- Der Spiegel
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kitinän legendat tapasivat-miitti pt. 2 11.2.2010

Viesti Kirjoittaja Elppis »

mitävittuu
The great club outshines the individual, always and forever.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Kitinän legendat tapasivat-miitti pt. 2 11.2.2010

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Homeboy65 kirjoitti:Sisällöistä ei enempää, privaattiluonteisia.
Siinä on naiset vain tiellä kun miehet Nussii.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Sleazoid
Elämätön Kitisijä
Viestit: 363
Liittynyt: 16.08.2005 3:02
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kitinän legendat tapasivat-miitti pt. 2 11.2.2010

Viesti Kirjoittaja Sleazoid »

Tämä saattaa olla kauniin rakkaustarinan alku.
Loppuiko data & argumentit?
ninnithequeen

Re: Kitinän legendat tapasivat-miitti pt. 2 11.2.2010

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Eiku ihan oikeesti vai?
Manaaja

Re: Kitinän legendat tapasivat-miitti pt. 2 11.2.2010

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Täytyy myöntää että olisi hauska päästä näkemään kärpäsenä katosta kun yksi selväpäinen kahvia litkivä intellektuellia esittävä väriterapisti ja jo valmiiksi naamat oleva sossupummi tapaavat elämää syvempien keskusteluaiheiden parissa. Kuulostaa ihan kotimaiselta sketsisarjalta.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kitinän legendat tapasivat-miitti pt. 2 11.2.2010

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Manaaja kirjoitti:Täytyy myöntää että olisi hauska päästä näkemään kärpäsenä katosta kun yksi selväpäinen kahvia litkivä intellektuellia esittävä väriterapisti ja jo valmiiksi naamat oleva sossupummi tapaavat elämää syvempien keskusteluaiheiden parissa. Kuulostaa ihan kotimaiselta sketsisarjalta.
Kivinen ja Kalliala tuli heti mieleen :D
The great club outshines the individual, always and forever.
Dumis

Re: Kitinän legendat tapasivat-miitti pt. 2 11.2.2010

Viesti Kirjoittaja Dumis »

En kyl muista homoboyn ikinä mitään miitissä sanoneen... :roll:
Voi toki johtua siitä että
a) ei ole paljoa kiinnostanut
b) olen ollut kännissä
c) hän ei ole ikinä mitään sanonut
d) kaikki edelliset
bliss

Re: Kitinän legendat tapasivat-miitti pt. 2 11.2.2010

Viesti Kirjoittaja bliss »

Manaaja kirjoitti:Täytyy myöntää että olisi hauska päästä näkemään kärpäsenä katosta kun...
Ai. Minusta se olisi aika kamalaa :shock:
Manaaja

Re: Kitinän legendat tapasivat-miitti pt. 2 11.2.2010

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

bliss kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:Täytyy myöntää että olisi hauska päästä näkemään kärpäsenä katosta kun...
Ai. Minusta se olisi aika kamalaa :shock:
Ei niin kamalaa kuin ajatukset kakaroiden miitteihintuomisista! :matsi:
bliss

Re: Kitinän legendat tapasivat-miitti pt. 2 11.2.2010

Viesti Kirjoittaja bliss »

Manaaja kirjoitti:
bliss kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:Täytyy myöntää että olisi hauska päästä näkemään kärpäsenä katosta kun...
Ai. Minusta se olisi aika kamalaa :shock:
Ei niin kamalaa kuin ajatukset kakaroiden miitteihintuomisista! :matsi:
Ei muuten ollut minun ajatukseni. Enkä alkuunkaan lämmennyt sille, niin että matsaa vaan keskenäs :wink:
Manaaja

Re: Kitinän legendat tapasivat-miitti pt. 2 11.2.2010

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Dumis kirjoitti:En kyl muista homoboyn ikinä mitään miitissä sanoneen... :roll:
Minä muistan.

Miitti 1:
Homeboy: "KHUKA WHITTU SHÄ OLET?"
Manala: "Manala"
Homeboy: "AIJSH *KROOH*"

Miitti 2:
Homeboy: "KHUKA WHITTU SHÄ OLET?"
Manala: "Manala"
Homeboy: "AISHMNH *KROOH*"

Tämä ei ole vitsi.
elco

Re: Kitinän legendat tapasivat-miitti pt. 2 11.2.2010

Viesti Kirjoittaja elco »

Joskus jossain möötissä näin homeboyn. Tuijotin vihaisesti luullessani, että kyseessä on manala.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23475
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Kitinän legendat tapasivat-miitti pt. 2 11.2.2010

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

^ Ja spagetit näytöllä ja vastapäisen kaverin näytön selkämyksessä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
ninnithequeen

Re: Kitinän legendat tapasivat-miitti pt. 2 11.2.2010

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

elco kirjoitti:Joskus jossain möötissä näin homeboyn. Tuijotin vihaisesti luullessani, että kyseessä on manala.
Voi reps :D

On Homie mullekkin jopa kerran jutellut. Ihan enemmän kuin yhden sanan. En kyllä nyt muista mitä, niitä näitä vaan. Mutta hissukseen hän tosiaan on aina ollut.
Manaaja

Re: Kitinän legendat tapasivat-miitti pt. 2 11.2.2010

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

elco kirjoitti:Joskus jossain möötissä näin homeboyn. Tuijotin vihaisesti luullessani, että kyseessä on manala.
Ei, kyllä se olin minä.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kitinän legendat tapasivat-miitti pt. 2 11.2.2010

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Mulla on yks muistikuva Homeboysta Satumaa-miitissä. Yritti lämpätä yhtä mun tuomaa ystävää (Camilla, ei niin aktiivinen kirjoittaja) NOJAAMALLA PÄÄLLE, Albe pelasti :P
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Kitinän legendat tapasivat-miitti pt. 2 11.2.2010

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Mä muistan ensimmäisen ja viimeisen kohtaamisen Homien kanssa, taisi olla palstan eka miitti jossain pienessä meille varatussa räkälässä. Jo ikkunan läpi bongasimme Homien, joka vetäs hillittömän lipat ennen ravintolaan pääsyä. Oli varmaan tosi liukkaat kengänpohjat. Sisälle tultua nappasi tiskiltä oluen ja istahti viereeni. Johon myös sammui kuola suupielistä valuen, mutta oluen läikkymättä. Taisi herätä tovin kuluttua ja sanaakaan sanomatta poistui paikalta.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Manaaja

Re: Kitinän legendat tapasivat-miitti pt. 2 11.2.2010

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Vesper kirjoitti:Mä muistan ensimmäisen ja viimeisen kohtaamisen Homien kanssa, taisi olla palstan eka miitti jossain pienessä meille varatussa räkälässä. Jo ikkunan läpi bongasimme Homien, joka vetäs hillittömän lipat ennen ravintolaan pääsyä. Oli varmaan tosi liukkaat kengänpohjat. Sisälle tultua nappasi tiskiltä oluen ja istahti viereeni. Johon myös sammui kuola suupielistä valuen, mutta oluen läikkymättä. Taisi herätä tovin kuluttua ja sanaakaan sanomatta poistui paikalta.
Ei kyllä me just sillon käytiin toi mun mainitsema dialogi homien kanssa, just ennen sen sammumista. Että ei se ihan sanaakaan sanomatta poistunut paikalta. Mähän sitä just kysyinkin sulta siinä pöydässä et "ihanku toi ois ollu homie joka meni just ton ikkunan ohi, mihin vittuun se katos ennen noita seuraavia ikkunoita?" ja lopulta se tuli sisään ihan lumisena ja pannuttaneena joskus 5 minuuttia myöhemmin.

Tais olla swirlin järkkäämä miittipaikka siellä jossain fredalla oisko ollut? Ainakin turbomies ja lolita taisivat painella pöydillä jotain hulahulaa.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Kitinän legendat tapasivat-miitti pt. 2 11.2.2010

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Manaaja kirjoitti:
Vesper kirjoitti:Mä muistan ensimmäisen ja viimeisen kohtaamisen Homien kanssa, taisi olla palstan eka miitti jossain pienessä meille varatussa räkälässä. Jo ikkunan läpi bongasimme Homien, joka vetäs hillittömän lipat ennen ravintolaan pääsyä. Oli varmaan tosi liukkaat kengänpohjat. Sisälle tultua nappasi tiskiltä oluen ja istahti viereeni. Johon myös sammui kuola suupielistä valuen, mutta oluen läikkymättä. Taisi herätä tovin kuluttua ja sanaakaan sanomatta poistui paikalta.
Ei kyllä me just sillon käytiin toi mun mainitsema dialogi homien kanssa, just ennen sen sammumista. Että ei se ihan sanaakaan sanomatta poistunut paikalta. Mähän sitä just kysyinkin sulta siinä pöydässä et "ihanku toi ois ollu homie joka meni just ton ikkunan ohi, mihin vittuun se katos ennen noita seuraavia ikkunoita?" ja lopulta se tuli sisään ihan lumisena ja pannuttaneena joskus 5 minuuttia myöhemmin.

Tais olla swirlin järkkäämä miittipaikka siellä jossain fredalla oisko ollut? Ainakin turbomies ja lolita taisivat painella pöydillä jotain hulahulaa.
Joo, sama miitti. Mulle ei tosiaankaan sanonut sanaakaan, vaikka istui viereen. Onneks jutteli edes sulle!
Tää miitti oli kyllä harvinaisen hauska. Ja halpa! Itsehän en maksanut juomistani juuri mitään, sillä se tarjoillut karvakäsihän tunki mulle puhelinnumeroaan koUraan...

Edit:prkl!
Viimeksi muokannut Vesper, 12.02.2010 14:54. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Manaaja

Re: Kitinän legendat tapasivat-miitti pt. 2 11.2.2010

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Vesper kirjoitti:Tää miitti oli kyllä harvinaisen hauska. Ja halpa! Itsehän en maksanut juomistani juuri mitään, sillä se tarjoillut karvakäsihän tunki mulle puhelinnumeroaan koiraan...
Joo mä muistan kyllä kun sä tarjosit mulle välillä tuopin jotain ja mä tarjosin sulle välillä tuopin jotain ja vaan toinen meistä joutu maksaa hakemistaan tuopeista, saatana!
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kitinän legendat tapasivat-miitti pt. 2 11.2.2010

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Manaaja kirjoitti:
Vesper kirjoitti:Tää miitti oli kyllä harvinaisen hauska. Ja halpa! Itsehän en maksanut juomistani juuri mitään, sillä se tarjoillut karvakäsihän tunki mulle puhelinnumeroaan koiraan...
Joo mä muistan kyllä kun sä tarjosit mulle välillä tuopin jotain ja mä tarjosin sulle välillä tuopin jotain ja vaan toinen meistä joutu maksaa hakemistaan tuopeista, saatana!
:D Tuoppeja koirissa.

Tää tais myös olla se miitti, missä übercool Jouska tuli istumaan yhteen pöytään ja vuorotellen osoitteli hottiksia istumaan luokseen.
The great club outshines the individual, always and forever.
ninnithequeen

Re: Kitinän legendat tapasivat-miitti pt. 2 11.2.2010

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Perhana minen oo ikinä nähny Jouskaa joupoxdääm!
Vastaa Viestiin