Kitinän kimppakiva/swingersmiitti?

Info tulevista miiteistä

Kitinän swingers/ryhmäseksimiitti?

Olen mies ja en osallistuisi
5
21%
Olen mies ja osallistuisin
1
4%
Olen mies ja osallistuisin
1
4%
Olen nainen ja osallistuisin, kunhan ei tarvitse antaa Gattikselle
1
4%
Olen nainen ja osallistuisin ja antaisin myös Gattikselle
4
17%
Olen nainen enkä osallistu vaan annan Gattikselle mieluummin yksityisesti
2
8%
Olen nainen ja en osallistuisi
10
42%
 
Ääniä yhteensä: 24

Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Kitinän kimppakiva/swingersmiitti?

Viesti Kirjoittaja Gat »

Manaaja kirjoitti:
Gat kirjoitti:Ainoa mies olen edelleen minä. Mahtaako häiritä naisten intoa, jos muita "miehiä" ei siellä ole?
Niin että swingersmiitti jossa ainoa mies on Gattaca, joka ei ole swingeri alkuunkaan. Mahtaakohan se häiritä? Hmm, ei, tuskin. Kyllä kaikki varatut naisetkin sinua haluavat. Sääli ettei sinulla enää seiso. :(
No Kitinän kimppakivamiittiin pääsisi sinkutkin. Korkean moraalin miehenä vaadin varatuilta kitinämisuilta lupalapun mieheltään. Miehensä eivät tietenkään saa osallistua. Mutta varatut kitinämiehet totta kai tuovat Kitinän ulkopuolisetkin vaimonsa/tyttöystävänsä. Mieluummin tietysti sinne vain minä ja kaikki kitinämisut.

Tässä vielä yksi inspiroiva näyte tsekkien pippaloista
http://abashtube.com/movies/2458-swingersakce_12b.html
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Kitinän kimppakiva/swingersmiitti?

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

Olen mies ja osallistuisin, eli toisin vaimon. Tiloja tosin en kaipaa, joten gattiksen pitäisi tuoda oma vaimo :?
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Kitinän kimppakiva/swingersmiitti?

Viesti Kirjoittaja Gat »

Vaola kirjoitti:Olen nainen ja osallistuisin passiivisena katsojana, kunhan ei tarvitse katsoa Gattista.
:cry: Mutta kun "passiivisena katsojana" kuitenkin kiihoittuisit etkä malttaisi olla sormettamatta pimppiäsi.. niin mites niin päin, että minä saisin katsoa sinua?
sivustahuutaja kirjoitti:Olen mies ja osallistuisin, eli toisin vaimon. Tiloja tosin en kaipaa, joten gattiksen pitäisi tuoda oma vaimo :?
Epistä tuokin. Mistä minä vaimon? Mail Order Bride? Oletko kysynyt osallistumisesta vaimoltasi? Onko noin "iloluonteinen"?
Vastaa Viestiin