Ketkut sotkitte mun ketjun. *pyllyhymiö*

Info tulevista miiteistä
Mida

Re: Ketkut sotkitte mun ketjun. *pyllyhymiö*

Viesti Kirjoittaja Mida »

Jokusen aikaa meni lähinnä painiskellessa sen kanssa, että kirjoitanko enää mitään ja jos kirjoitan, miten.

Ensinnäkin olen pahoillani tästä:
Mida kirjoitti: Älyväsynä en nyt taas viitsisi kysyä, että mitä helvekkoa oikein ajat takaa taas, joten en kysy vaan sanon, että antaa olla.
Vaikka ylettömällä väsymyksellä jo jollain tapaa olin perustelevani näin typerää kommenttia, niin ei se mikään perustelu siltikään ole. Väsyneenä saatan helposti sanoa harkitsemattomasti, mutta helpompi olisi ollut pitää sievä suukku kiinni.

Ja vaikka se seurasi ja johtui tästä:
tuulenpuiska kirjoitti: Voi sweet fucking jesus kun voi olla vaikeaa!
Niin ei sekään oikeuta yhtään mitään. Ei ainakaan jatkamaan keskustelun luiskauttelua ylityhmäksi ja mahdollisesti lisäämään tarkoitukisella vastapuolen mahdollista vitutusta. En yhtään ihmettele, että reaktiostani seurasi tämä:
tuulenpuiska kirjoitti: Vittu sun kanssa.
Joten pahoittelen aiheuttamaani vitutusta.

(Ja toivon, että siitä hehkulamppuketjun viestistä tuli sulle tuulenpuiska aidosti parempi mieli. Itse pidin sitä hiukan turhana ja vähän ilkeänä vetona, mutta jos se jotakuta huvittaa niin olkoon siellä.)

En nyt siitäkään ole kovin ylpeä, etten oikein hahmottanut mitä tuulenpuiska hyvä tarkoitit epäselvyydellä. Pitkiä monimutkaisia lauserakenteita ilmeisesti ainakin ja jossain vaiheessa ärsyttivät pseudotermit ja sarasvuomaiset ilmaisut. Ja pointtina ilmeisesti siellä jossain taustalla oli, että näitä olisi hyvä vähentää ja karsia ja pyrkiä itse kunkin ytimekkäämpään ilmaisuun (Saa oikoa, jos menee mettään)

(Ja se, miksi itselleni nämä selkeysongelmat eivät auenneet oli se, että itselläni ei juuri ollut vaikeuksia ymmärtää näiden tekstejä, joiden oletan aiheuttaneen sinulle tarpeen vaatia selkeyttä. Ja tämä ei ole elvistelläkseni luku/ymmärrystäidoillani sanottu, vaan vain jotta vähän hahmottuisi, että miksi se tahvoanterourpo(mää) ei sun selkeysvaatimusten sisältöä tajunnut.)

Nojoo.. Itse olen valmis heittämään tämän sivuraiteen tunkiolle. Tosin en kiellä asiaan enää tarttumasta, jos siihen kokee joku tarvetta.
Vastaa Viestiin