ehdotuksia pikkujoulujen jatkoiluille

Info tulevista miiteistä
KGrilli

Re: ehdotuksia pikkujoulujen jatkoiluille

Viesti Kirjoittaja KGrilli »

gullible kirjoitti:
Herra Manala kirjoitti: Loppuillasta toki bailataan, mutta loppuilta vain ei ala kello 21.
Sinähän olet jo julistanut lähteväsi kello yhden yöbussilla kotiin eli mitenniin bailataan? Eli ainoa tavoitteesi on nyt pyrkiä lobbaamaan mikä tahansa muu paikka kuin Rocks: Yrität saada jengin hyppimään tahtosi mukaan ja sitten poistua paikalta kun se bailaus alkaa, eikö?

[ c) en tunne keskustan baareista määrällisesti montaa.
[/quote]

niinpä niin. jätä sitten valinta niille jotka sen tuntevat kuin omat taskunsa.



äh mä en ikinä opi tota lainausta
SingleMalt

Re: ehdotuksia pikkujoulujen jatkoiluille

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

KGrilli kirjoitti:niinpä niin.
Ei millään pahalla, eikä piikittelemällä. Voisitko opetella lainamaan tekstiä oikein? Pliis?

Edit. Jaha. ehdit jo muokaamaan. Kiitos.
KGrilli

Re: ehdotuksia pikkujoulujen jatkoiluille

Viesti Kirjoittaja KGrilli »

SingleMalt kirjoitti:
KGrilli kirjoitti:niinpä niin.
Ei millään pahalla, eikä piikittelemällä. Voisitko opetella lainamaan tekstiä oikein? Pliis?
olen opetellut mutta en silti osaa.
gullible

Re: ehdotuksia pikkujoulujen jatkoiluille

Viesti Kirjoittaja gullible »

Kalle on ihan OK valinta, kuten yllä jo sanoin. Omissa kirjoissani se on kakkoskategoriaa Bottan (jota ei myöskään ole muuten mainittu) kanssa.

Manalan kohinalta, vääristelyltä ja itsetarkoitukselliselta lobbaukselta tässä tuntuu nyt unhoittuvan se pääasia: pitäisi valita enemmän tai vähemmän yhteinen loppuillan paikka, johon sitten jengi menee valintansa mukaan joskus yhdeksän ja yhdentoista välillä (paitsi manala, jonka mukaan 3.12. keskiyöllä klubiin meno on hyvä idea - älkää hyvät ihmiset kuunnelko tuollaista paskaa!) Se viihtyykö jengi Cantinassa vai lähteekö välissä jonnekin muuhun baariin ei tarvinne erillispäätöstä.

Kannatusta ovat saaneet:
Ninnin salakapakka
Kallion paikka (satumaako se nyt oli?)
Amarillo
Kalle
Rocks
Onnela
Swengi
DTM

Onko muita? Kuka pistää äänestyksen pystyyn? Äänestys pitää muuten sitten suorittaa nimellä, muuten Manalan multinickit jyräävät meidät.
Herra Manala kirjoitti:Rocks on erinomainen viimeiseksi paikaksi
Viimeksi muokannut gullible, 09.11.2005 21:16. Yhteensä muokattu 5 kertaa.
KGrilli

Re: ehdotuksia pikkujoulujen jatkoiluille

Viesti Kirjoittaja KGrilli »

äänestys on jo pystyssä ja kattokaakin KAIKKI että äänestätte rocksia!
HellBell

Re: ehdotuksia pikkujoulujen jatkoiluille

Viesti Kirjoittaja HellBell »

KGrilli kirjoitti:..
? Olen opetellut mutta en silti osaa.
Sen jota lainaat nimen pitäisi olla tuossa ekassa kohdassa
KGrilli kirjoitti: ja lopussa sitten [ /quote]. Jos lainaat pätkissä samaa tyyppiä, voit ekan tällaisen
KGrilli kirjoitti: ..[ /quote] lainauksen jälkeen käyttää vain näitä
[ /quote] merkkejä ja tuossa järkässä. Jos käyttää sisäisiä lainauksia, joissa monien kommentteja peräjälkeen, voi huoletta deletoida ne 'turhat pätkät' sieltä väleistä, siis poistaa jonkun sisäisen lainauksen, jottei lainatusta viestistä tule liian pitkää. Esimerkiksi nyt poistin tässä lainauksessa kaiken sälän tuolta lainauksen sisältä.
Mutta lainauksen on vähintään aina alettava ja loputtava noiden kahden merkin avulla.
Sä huomaat miten homma onnaa, kun kokeilet tuota juttua esikatselun kautta; sitten jos ei näytä oikeanlaiselta siinä esikatselussa, teet jutun uudestaan ja taas tsekkaat esikatselusta.. Kyllä se sitten onnaa.

Lisäys: laitoin ylimääräisen välilyönnin noihin loppulainausmerkkeihin [ /quote] eli ton ekan hakasulkeen jälkeisen välilyönnin, koska muuten vinkit olisvat näkyneet 'lainattuissa' muodoissa. Älä siis käytä sitä välilyöntiä niissä.

Edit: mainio neuvonantaja korjaa omia plörtsejään..
HellBell

Re: ehdotuksia pikkujoulujen jatkoiluille

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Saitko tuosta mitään tolkkua, KGrilli?
KGrilli

Re: ehdotuksia pikkujoulujen jatkoiluille

Viesti Kirjoittaja KGrilli »

HellBell kirjoitti:Saitko tuosta mitään tolkkua, KGrilli?
sain, mutta kun en mä silti osaa. aina mä yritän mutta ei se koskaan onnistu. kiitos vaan tuhannesti että vaivauduit, se oli tosi huuomaavaista ja ihanaa.

yritän taas seuraavalla kerralla ja sitten kun se vihdoin onnistuu niin ajattelen sua!
Hebuli

Re: ehdotuksia pikkujoulujen jatkoiluille

Viesti Kirjoittaja Hebuli »

KGrilli kirjoitti:äänestys on jo pystyssä ja kattokaakin KAIKKI että äänestätte rocksia!
Jos haluatte kuunnella rokkia kovaa niin ottakaa korvalappustereot messiin, luulisi kelpaavan paikka kuin paikka (rocksin sijasta).
KGrilli

Re: ehdotuksia pikkujoulujen jatkoiluille

Viesti Kirjoittaja KGrilli »

Hebuli kirjoitti:
KGrilli kirjoitti:äänestys on jo pystyssä ja kattokaakin KAIKKI että äänestätte rocksia!
Jos haluatte kuunnella rokkia kovaa niin ottakaa korvalappustereot messiin, luulisi kelpaavan paikka kuin paikka (rocksin sijasta).[/quote


rokki ei ole musiikkia pelkästään, se on olotila.
HellBell

Re: ehdotuksia pikkujoulujen jatkoiluille

Viesti Kirjoittaja HellBell »

KGrilli kirjoitti:sain, mutta kun en mä silti osaa. aina mä yritän mutta ei se koskaan onnistu..
No nyt onnistui..:)
..yritän taas seuraavalla kerralla ja sitten kun se vihdoin onnistuu niin ajattelen sua!
Ihqua!

Olen tehnyt päivän hyvän työn.. Huomenissa poistan maailmasta köyhyyden.

Ps. sulla ei puutu tuosta äskösestä Hebuli-lainauksesta kuin se hakasulkumerkki sieltä lopusta, on the rocks-kohdan jälkeen, muuten jeesbox.
Viimeksi muokannut HellBell, 09.11.2005 21:47. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
KGrilli

Re: ehdotuksia pikkujoulujen jatkoiluille

Viesti Kirjoittaja KGrilli »

HellBell kirjoitti:
KGrilli kirjoitti:sain, mutta kun en mä silti osaa. aina mä yritän mutta ei se koskaan onnistu..
No nyt onnistui..:)
..yritän taas seuraavalla kerralla ja sitten kun se vihdoin onnistuu niin ajattelen sua!
Ihqua!

Olen tehnyt päivän hyvän työn.. Huomenissa poistan maailmasta köyhyyden.


heheheheh.... ai onnistui vai? buahahahhaa
HellBell

Re: ehdotuksia pikkujoulujen jatkoiluille

Viesti Kirjoittaja HellBell »

KGrilli kirjoitti: heheheheh.... ai onnistui vai? buahahahhaa
Onnistui! Jihaa! :hep:
SingleMalt

Re: ehdotuksia pikkujoulujen jatkoiluille

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

kinkku.

[quote] <--- aloitttaa lainauksen.

[/quote] <---- päättää kyseisen lainauksen.

Molempia merkkejä tulee aina olla parillinen määrä.
KGrilli

Re: ehdotuksia pikkujoulujen jatkoiluille

Viesti Kirjoittaja KGrilli »

SingleMalt kirjoitti:kinkku.

[quote] <--- aloitttaa lainauksen.

<---- päättää kyseisen lainauksen.

Molempia merkkejä tulee aina olla parillinen määrä.[/quote]


mä kirjotan aina niin nopeasti enkä koskaan lue omaa tekstiäni että en kai mä nyt kerkiä laskemaan jotain saamarin hakasulkeita. yrittäkää vaan kestää ja todetakaa että epämääräiset lainaukset kuuluvat mun erittäin boheemiin luonteesen :)
Viimeksi muokannut KGrilli, 09.11.2005 21:58. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
SingleMalt

Re: ehdotuksia pikkujoulujen jatkoiluille

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

vitsi onkin siinä, ettei niitä viitsi edes lukea, kun ei aina tiedä mihin vastaat, tai otat kantaa.
KGrilli

Re: ehdotuksia pikkujoulujen jatkoiluille

Viesti Kirjoittaja KGrilli »

no en mäkään viitsis lukea jos ne tolta näyttää ku toi edellinen. joka muuten muutti kokoaan ja kaikkea ihan itsekseen. mä en koskenut mihinkään. what the fuck?
HellBell

Re: ehdotuksia pikkujoulujen jatkoiluille

Viesti Kirjoittaja HellBell »

KGrilli kirjoitti:no en mäkään viitsis lukea jos ne tolta näyttää ku toi edellinen. joka muuten muutti kokoaan ja kaikkea ihan itsekseen. mä en koskenut mihinkään. what the fuck?
Sulla kävi huonoa tuuria tuon lainauksen kanssa, koska se oli ihan oikein lainattu, mutta siellä välissä ollut loppuquottaus-merkki (single maltin vinkkinä heittämä [ /quote]-merkki) sotki systeemin tahattomasti eli lopetti sen lainauksen siihen ekaan loppuquottausmerkkiin.
Herra Manala

Re: ehdotuksia pikkujoulujen jatkoiluille

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

gullible kirjoitti:Sinähän olet jo julistanut lähteväsi kello yhden yöbussilla kotiin eli mitenniin bailataan? Eli ainoa tavoitteesi on nyt pyrkiä lobbaamaan mikä tahansa muu paikka kuin Rocks: Yrität saada jengin hyppimään tahtosi mukaan ja sitten poistua paikalta kun se bailaus alkaa, eikö?
Koeta jo päättää nainen:
* Jos olen mukana, lobbaan paikkoja itsekkäästi ja omien preferenssieni mukaan.
* Jos en ole mukana, yritän saada itsekkäästi jengin hyppimään tahtoni mukaan.

Eli siis: En saa olla mukana, koska valitsen paikkoja vain omien preferenssieni mukaan. Mutta en saa myöskään olla olematta mukana, koska valitsisin silloinkin paikkoja vain omien preferenssieni mukaan. Eli sillä ei ole mitään tekemistä olenko mukana vai en, kunhan ei ainakaan kannateta sitä vaihtoehtoa mitä minä ehdotan. Ne perustelut vaan jäävät taas kerran teksteissäsi helvetin ohuiksi.

Jos tämä baarien valinta on jollekin henkilökohtainen asia, olisiko syytä katsoa peiliin. Ei vittu miten huvittavaa menkkaverenpunaista kitinää.
gullible kirjoitti:
Herra Manala kirjoitti: Se kello 22:30 on jo lähempänä, mutta missä ajattelit viettää ne väliin jäävät tunnit?
Aivan sama. Mielelläni jossain muualla kuin sinä.
:lol: Gulli kuus vee. Tikkari hukassa?
gullible kirjoitti:
Herra Manala kirjoitti: Mutta alkaako alkuyö jo kello 21? Rocks on erinomainen viimeiseksi paikaksi, mutta jaksaako kukaan muu kuin Elppa, KG ja gulli sitä 7 tuntia putkeen, selvin päin sisään käveltäessä?
Juu-u. Selvin päin. Nii-i. Kyllähän se on kaikille selvää, että sinusta hauskaa on jokin muu kuin normaalista ihmisestä. Se, että puhut vielä paskaa saadaksesi muut kärsimään kanssasi siitä, mikä sinusta on hauskaa, on vähän paksua.
Eli sinä edustat tässä normaalia ihmistä ja minä edustan epänormaalia ihmistä joka ei pidä normaali-ihmisten, kuten sinun, viihdemuodoista? Selvä. Ja missä kohtaa sitä paskanpuhumista nyt taas harrastettiinkaan? Jos täällä jonkun baarivalinnoista ja suosituksista pystyy näkemään läpi perusteettomien ja henkilökohtaisten preferenssien väritykset, niin kyllä sinä KinkkuGrillin kanssa aika tavalla eturivissä molo pystyssä istut.

Ihmisparat jos kallea ajattelevatkaan. Joutuisivat vielä kärsimään minun kanssani. Tehdään ihmeessä disclaimeri, jossa selvällä suomen kielellä kerrotaan, että jos haluaa nautittavaa seuraa, niin kannattaa kääntyä sinun puoleesi ja ennen kaikkea Sinun Baariisi. Sinun Henkilökohtaisella Sydänverelläsi Suosittelemaan Möykkähelvettiisi.
"Niputit" muuten sen Belgen, kun sen sinulle tarjosin.
Anteeksi siitä. Yritinkö viedä kunniasi?

Huomio, huomio. Rinnakkaisessa keskusteluketjussa "Pikkujouluetkot ytimessä" olemme käsitelleet ytimessä tapahtuvia pikkujouluetkoja. Ytimessä pidettävien etkojen harjoituspaikaksi olemme valinneet ravintola Belgen, jonka gullible on meille tarjonnut. Kyseinen Belge-ravintola on siis gulliblen tarjoama. Hän myöskin mainitsi ravintolan nimen ensimmäisenä. En halua viedä kunniaa gulliblelta siitä, että hän mainitsi ravintola Belgen ensimmäisenä. Gullible sano sen enstex. Ravingola Belge oli gulliblen idea. SeKIN on gulliblen ravintola. Niinkuin Rocksikin. Menikö jakeluun, saatana?
gullible kirjoitti:
Herra Manala kirjoitti: Sillä mikään ei ole niin latteaa, kuin istua jo syödyn pöydän ääressä selvinpäin ja ilman viinaa, odottamassa muita.
Miksi siellä pitäisi istua ilman viinaa?
Esitin mielestäni muutamia Cantinaan ruokailuun liittyviä ongelmatilanteita, joita syntyy, kun aletaan miettimään viinatarjoilua viidenkymmenen henkilön laskueritellylle tilausryhmälle. Sisälukutaidossasi saattaa olla vikaa, jos et löytänyt tai ymmärtänyt näitä ongelmakohtia.
Ei ihme, ettet taida oikein viihtyä ravintoloissa, kun elämä siellä on sinulle noin helvetin vaikeaa äänenpainetasoineen ja viinattomuuksineen.
Ei elämän tarvitse ravintoloissa vaikeaa olla, kunhan katsoo ettei lähde saman tien ensimmäiseen ehdotelmaan mukaan, jota joku 80-luvulle jämähtänyt viinaanmenevä KISS-fani ehdottaa.
Toisaalta, eivätkös kaikki teinixit tarjonneet sinulle aina pillua kaikkialla?

Alkaa tuntua siltä, että ainakin oma eukkosi on tarjonnut.
gullible kirjoitti:Manalan kohinalta, vääristelyltä ja itsetarkoitukselliselta lobbaukselta tässä tuntuu nyt unhoittuvan se pääasia:
Sinun tarpeittesi, vääristelyjesi ja preferenssien huomioonottaminen?

"Ihan sama minne porukka menee välillä, kunhan ne tajuavat tulla lopulta Rocksiin. Se on tärkeintä sopia, että kaikki tulevat lopuksi Rocksiin. Sillä ei ole niinkään väliä, minne porukka jonnekin Cantinasta eksyy siinä välissä."

Sillä nyt nimenomaan on juurikin eniten väliä, minne porukka voi Cantinasta lähteä omia aikojaan ja kerääntyä yhteen, ilman että muut häviävät. Sitä, minne ihmiset haluavat sen jälkeen, ei ole niin suurta merkitystä sopia, sillä humalassa tietää aina paremmin. Voithan sinä tässä ja nyt sopia joka tapauksessa, että gulli-fan-club kokoontuu Rocksissa kello 22:30.
Herra Manala

Re: ehdotuksia pikkujoulujen jatkoiluille

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

KGrilli kirjoitti:
Herra Manala kirjoitti:c) en tunne keskustan baareista määrällisesti montaa
niinpä niin. jätä sitten valinta niille jotka sen tuntevat kuin omat taskunsa.
Sen? Ymmärrätkö sinä lainkaan lukemaasi, vai etkö vain osaa kirjoittaa?
KGrilli kirjoitti:äänestys on jo pystyssä ja kattokaakin KAIKKI että äänestätte rocksia!
Miksi? Unohdit perustella, joten äänestin Kallea.
gullible

Re: ehdotuksia pikkujoulujen jatkoiluille

Viesti Kirjoittaja gullible »

Herra Manala kirjoitti: Eli sinä edustat tässä normaalia ihmistä ja minä edustan epänormaalia ihmistä joka ei pidä normaali-ihmisten, kuten sinun, viihdemuodoista?
Täsmälleen juuri näin!

Hauskaa oli kerrakseen, mutta tässä vaiheessa on hypättävä tästä keskustelusta ulos.
MGandhi

Re: ehdotuksia pikkujoulujen jatkoiluille

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

*valitsee random keskustelun ja huomaa, että Manala on muuttanut sen omaksi taistelukentäkseen*
nypari

Re: ehdotuksia pikkujoulujen jatkoiluille

Viesti Kirjoittaja nypari »

Manala on kuin kaasu, se täyttää tilan minne ikinä meneekin. Pääasia on tietenkin, että oma gogo-tyttöpoppoo pysyy tyytyväisenä.
nypari

Re: ehdotuksia pikkujoulujen jatkoiluille

Viesti Kirjoittaja nypari »

gullible kirjoitti:...mutta tässä vaiheessa on hypättävä tästä keskustelusta ulos.
Uskotko jos sanon, ettei Manala kykenisi samaan? ...ja se on jo paljon se!
Vastaa Viestiin