ehdotuksia pikkujoulujen jatkoiluille

Info tulevista miiteistä
Herra Manala

Re: ehdotuksia pikkujoulujen jatkoiluille

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

No mitenkäs olisi se Swengi sitten jatkopaikkana, kun ei kerran etko? Jos Cantinasta pääsee noin 21 maissa lähtemään, puljussa ei ole vielä paljoa porukkaa. Ja sen jälkeen kun se on täynnä kity-porukkaa, kukaan muu ei edes HALUA tulla enää sisään.

Jos se ei nappaa, tai tilanne näyttää ovelta katsottuna pahalta, Iso-Roban ympäristössä on monia muitakin nestemäisen polttoaineen pokkosyöttämöitä.

Itseäni alkaa jo kyr...kyllästyttämään ne ainaiset samaiset Mikonkadun baarit.
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: ehdotuksia pikkujoulujen jatkoiluille

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Eikös varsinaiset jatkot tapahdu yleensä baarien sulkemisajan jälkeen jonkun kotona...? Ja tuollaisia ei kyllä yleensä etukäteen suunnitella. Ainakaan itse en jatkojani suunnittele, vaan ne on yleensä humalaisen hulluja sillähetkellä maailman parhaita päähänpistoja.

Mutta olen kyllä yhä sen kannalla, että jokin pikkukuppila yksin vain ja ainoastaan meidän käyttöömme heti Cantinan jälkeen ja ne, jotka ei syö, menevät tähän meidän pikku kuppilaan heti kun tykkäävät, jos tykkäävät.
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Enthu

Re: ehdotuksia pikkujoulujen jatkoiluille

Viesti Kirjoittaja Enthu »

mustaenkeli kirjoitti:Eikös varsinaiset jatkot tapahdu yleensä baarien sulkemisajan jälkeen jonkun kotona...? Ja tuollaisia ei kyllä yleensä etukäteen suunnitella. Ainakaan itse en jatkojani suunnittele, vaan ne on yleensä humalaisen hulluja sillähetkellä maailman parhaita päähänpistoja.
Mä jo meinasin aamulla ehdottaa jatkoja Malmilla mun luona ainoastaan vaan toi 35m2 yksiö on vaan vähän rajallinen ellei pidetä ulkobileitä roskiskatoksessa :lol: :lol: :lol:
Herra Manala

Re: ehdotuksia pikkujoulujen jatkoiluille

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Käytettäisiinkö tätä ketjua, että homma pysyisi kasassa, eikä tarvitsisi joka ketjusta etsiä nyt niitä jatkoideoita, kun kerran etkot ja syöminen on jo kasassa?
Exsat

Re: ehdotuksia pikkujoulujen jatkoiluille

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Herra Manala kirjoitti:Jos Cantinasta pääsee noin 21 maissa lähtemään, puljussa ei ole vielä paljoa porukkaa. Ja sen jälkeen kun se on täynnä kity-porukkaa, kukaan muu ei edes HALUA tulla enää sisään.
Mä laskisin tän varaan baarin kuin baarin kohdalla.

Helsingin tarjontaa en tunne riittävästi voidakseni tuoda oman ehdotukseni, mutta sellainen paikka olisi jees jossa voi sekä istua ja juoruta (=ei musiikki älyttömän kovalla) ja sitten olis joku tanssimahdollisuuskin olemassa. Mieluummin joustaisin kuitenkin siitä tanssista kuin seurustelumahdollisuudesta.
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: ehdotuksia pikkujoulujen jatkoiluille

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Exsat kirjoitti:sellainen paikka olisi jees jossa voi sekä istua ja juoruta (=ei musiikki älyttömän kovalla) ja sitten olis joku tanssimahdollisuuskin olemassa. Mieluummin joustaisin kuitenkin siitä tanssista kuin seurustelumahdollisuudesta.
Eka mieleen juolahtanut mesta: Stadin tähti!
Siellä voi juoruta, tilaa on ja tanssilattiakin.
Eikä musiikki oo ainakaan mun aikoina ollu liika kova.
Eikä Kallio ole paha paikka, eihän...
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Dumari

Re: ehdotuksia pikkujoulujen jatkoiluille

Viesti Kirjoittaja Dumari »

kesseli kirjoitti: millä kohtaa toi stadin tähti on? millä kadulla tai mitä siinä on lähellä? ja jos kallioon menee niin ei kannata poissulkea oivaa, mascottia jne.

mut ei kallio oo mikään välttis mulle, kunhan mietitään. kyllä me ysin aikaan vielä aika moneen paikkaan mahdutaan.
dikki
Se on siinä mäkelänkadun ja hämeentien risteyksessä, vieressä kai joku jorin pelisali. Ei sinne, pysytään keskustassa. Kallio sopii etkoiluun hyvin, jatkot toimii keskustassa. Ihan sen rajallisen aukioloajan takiakin.
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: ehdotuksia pikkujoulujen jatkoiluille

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

kesseli kirjoitti: kalliossa vaan paikat tahtoo sulkea kovin aikaisin, pisimmät ehkä kahteen. no, ei moni varmaan ole siihenkään asti.
Stadin tähti ois kyllä kolmeen asti auki...
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Re: ehdotuksia pikkujoulujen jatkoiluille

Viesti Kirjoittaja Mojo »

Noin pikasilmäyksellä helsingin kaupungin sivujen juottolatarjontakin tarjoaa kanttiinan läheisyydessä kohtalaisen montakin anniskeluasemaa josta valita. Tuskin tuo ongelmaksi muodostuu.

ps. Tuo Kaarle XII vaikutti ihan kivalta.
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
Herra Manala

Re: ehdotuksia pikkujoulujen jatkoiluille

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Unohtakaa nyt jo se helvetin kallio, pretty please.

Nämä bileet ovat keskustassa, eivät teidän kotonanne. En minäkään ole vaatimassa jatkoja Lauttasaareen.
Enthu

Re: ehdotuksia pikkujoulujen jatkoiluille

Viesti Kirjoittaja Enthu »

Herra Manala kirjoitti:Unohtakaa nyt jo se helvetin kallio, pretty please.

Nämä bileet ovat keskustassa, eivät teidän kotonanne. En minäkään ole vaatimassa jatkoja Lauttasaareen.
mikä estää voithan sä jäädä kokonaan bileistä kotiin ja harrastaa LL:n
kanssa villiä seksiä,luulis viinaakin löytyvän omasta takaa :P
Herra Manala

Re: ehdotuksia pikkujoulujen jatkoiluille

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Enthu kirjoitti:mikä estää voithan sä jäädä kokonaan bileistä kotiin ja harrastaa LL:n kanssa villiä seksiä,luulis viinaakin löytyvän omasta takaa :P
Joo jatkot järjestetäänkin Espoossa. Sä voit jäädä pois vaikka koko bileistä. Voit vaikka jäädä kotiin runkkaamaan. Vessapaperiakin luulis löytyvän omasta takaa.
Enthu

Re: ehdotuksia pikkujoulujen jatkoiluille

Viesti Kirjoittaja Enthu »

Herra Manala kirjoitti:
Enthu kirjoitti:mikä estää voithan sä jäädä kokonaan bileistä kotiin ja harrastaa LL:n kanssa villiä seksiä,luulis viinaakin löytyvän omasta takaa :P
Joo jatkot järjestetäänkin Espoossa. Sä voit jäädä pois vaikka koko bileistä. Voit vaikka jäädä kotiin runkkaamaan. Vessapaperiakin luulis löytyvän omasta takaa.
Älä viitti olla tommonen... en osannut arvata et nokkiinnut noin helposti
Gina

Re: ehdotuksia pikkujoulujen jatkoiluille

Viesti Kirjoittaja Gina »

Mulla on vähän semmoinen ajatus että aloittelen kalliossa niin saisin serkkujakin nähdä. Jatkot sitten keskustassa ja sen jälkeen missä lie. Näitä tuskin tarvii päättää etukäteen, eiköhän se siinä syödessä selviä mihin jatketaan, helpompi miettiäkin kasvokkain. Tietysti jonkun baarin varaaminen ois hyvä ajatus, mutta se taitaa olla hankalaa ja kallista. Kellään tuskin on intoakaan hommaan kun siitä noinkin paljon kehuja saa kuin eräässä toisessa ketjussa.
Enthu

Re: ehdotuksia pikkujoulujen jatkoiluille

Viesti Kirjoittaja Enthu »

Vaola kirjoitti:
Gina kirjoitti:Näitä tuskin tarvii päättää etukäteen, eiköhän se siinä syödessä selviä mihin jatketaan, helpompi miettiäkin kasvokkain.
Mä taas mielummin puin näitä asioita etukäteen. En välitä sitten käyttää itse juhlan ruokahetkestä leijonanosaa siihen asiaan. Varsinkin kun paikalle rynnii kymmeniä runkkuja (jakautuen ruokailussakin eri pöytiin), niin olen huomannut ettei näistä sopiminen ole aina helpoimmasta päästä. Helpommalla musta pääsee kun pähkäilee vaan etukäteen.
Mä istun siihen seurueeseen mihin sovin parhaiten... mielellään sellaseen pöytään jossa istuu uusia tuttavuuksia...vanhoja mitenkään dissaamatta mutta ne on jo niin nähty... enkä sano tätä mitenkään pahalla :)
Enthu

Re: ehdotuksia pikkujoulujen jatkoiluille

Viesti Kirjoittaja Enthu »

kesseli kirjoitti:
Enthu kirjoitti:
Mä istun siihen seurueeseen mihin sovin parhaiten... mielellään sellaseen pöytään jossa istuu uusia tuttavuuksia...vanhoja mitenkään dissaamatta mutta ne on jo niin nähty... enkä sano tätä mitenkään pahalla :)
niin tässä ketjussahan oli tarkoitus miettiä paikkaa minne mennä syömisen jälkeen, ei sinun istumajärjestystäsi.

keskustan kapakoissa on sitten ne ikärajat. eli ne jotka ovat alle 24 ja joilta myös kysytään lähes aina paperit, voisivat mainita sen tässä ketjussa. lostariin ainakin 24, eiköhän kalleenkin? en tiedä, mutta eiks se kalle oo vähän enemmän sellaisten "puku päällä, opiskelen muuten hankenissa"-tyyppien paikka?
joku mainitsi sen rocksin. minkälaista musiikkia siellä soi? pidetään ne hevikaraokemiitit erikseen ;-). belge ei ole mulle tuttu paikka, muttei mitään negatiivisia ajatuksiakaan.. ja minkäs se Manala mainitsi, se joka ei käynyt etkopaikaksi ... swingi? vieras paikka sekin mulle.

mutta sanokaa mielipiteitänne näistä ja muistakin paikoista. ehkä tosiaan voisi olla parempi pitää ne jatkot keskustassa kuin kalliossa..?

dikki
Joo,meni vähän aiheen vierestä... vaikka kaikista selkeintä kyllä olis että pidettäis yhteiset etkot Keskustassa,siitä syömään ja sit jonnekki jatkoille
Exsat

Re: ehdotuksia pikkujoulujen jatkoiluille

Viesti Kirjoittaja Exsat »

kesseli kirjoitti: keskustan kapakoissa on sitten ne ikärajat. eli ne jotka ovat alle 24 ja joilta myös kysytään lähes aina paperit, voisivat mainita sen tässä ketjussa.
:yo: Tosin mistään ei ole toistaiseksi käännytetty. Mä olen hyvä suull... suustani. :jouden:
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: ehdotuksia pikkujoulujen jatkoiluille

Viesti Kirjoittaja Niba »

Tossa muussa aiheessa Patz raotti jonkun Kalevankadulla olevan ravintolan ovea pelkästään kityläisille sellasella 2000€ lupauksella.. Voihan sitä luvata..
Olisiko järkeä syventyä asiaan? Onko Tarjous jo hylätty? Kiinnostaako ketään..patzyä? Joutuuko siitä taloudelliseen vastuudeen? Miksi joutuisi.
Pyyhin Netikettiin..
Herra Manala

Re: ehdotuksia pikkujoulujen jatkoiluille

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Vaola kirjoitti:
Gina kirjoitti:Näitä tuskin tarvii päättää etukäteen, eiköhän se siinä syödessä selviä mihin jatketaan, helpompi miettiäkin kasvokkain.
Mä taas mielummin puin näitä asioita etukäteen. En välitä sitten käyttää itse juhlan ruokahetkestä leijonanosaa siihen asiaan. Varsinkin kun paikalle rynnii kymmeniä runkkuja (jakautuen ruokailussakin eri pöytiin), niin olen huomannut ettei näistä sopiminen ole aina helpoimmasta päästä. Helpommalla musta pääsee kun pähkäilee vaan etukäteen.
Olen ehdottoman samaa mieltä. Käytännön kokemuksesta voi sanoa, että jos tällaista asiaa ei sovi etukäteen, lopputulos on sitä, että puolet porukasta "vain lähti yht'äkkiä jonnekin". Toisissa pöydissä istuvat jäävät hoo-moilasina tuijottamaan että miksi nuo yhdet juoksee villapipot päässä ulos. Näin kävi mm. viime pikkujouluissa Frebarissa.
Enthu kirjoitti:Mä istun siihen seurueeseen mihin sovin parhaiten... mielellään sellaseen pöytään jossa istuu uusia tuttavuuksia...vanhoja mitenkään dissaamatta mutta ne on jo niin nähty... enkä sano tätä mitenkään pahalla :)
Sun pitäisi ihan oikeasti ajatella miitattavia ihmisiä jonain muina entiteetteinä kuin mahdollisina pillunantajina. Enkä sano tätä mitenkään pahalla, vaikka toki se pahalla otetaan kun kerran Manala sen on ääneen sanonut. Minusta vain näyttää siltä, että sinä haluat "tavata uusia kitynaisia joita voisi todella yrittää iskeä" omia puheitasi referoiden. Aidosti sydämestäni suosittelen, että yrität iskeä naisseurasi jostain muista piireistä kuin nimenomaisesti kity-naisista. Alat nimittäin jo aiheuttamaan vaivautuneisuutta näissä kity-naisissa puheillasi. Hommat suttaantuu jos on suttaantuakseen. Älä hyvä ihminen YRITÄ niin kovaa.
kesseli kirjoitti: joku mainitsi sen rocksin. minkälaista musiikkia siellä soi? pidetään ne hevikaraokemiitit erikseen ;-).
Rocks on aika heavy. Ja siellä soi musiikki omaan makuuni liian kovaa. En itse pidä paikasta kovin täysillä, vaikka muut kovasti tuntuvatkin tykkäävän. Minulle on jäänyt päällimmäiseksi kuva juuri siitä kamalimmasta kasarisankarihevistä, jonka seurassa varmastikin moni teini-ikänsä 80-luvulla viettänyt anarkistikotipoika tuntee olonsa kotoisaksi. Minä en. Ei mikään seurustelupaikka. Ja viinakin on syntisen kallista.
ja minkäs se Manala mainitsi, se joka ei käynyt etkopaikaksi ... swingi? vieras paikka sekin mulle.
No Swengi on karaokebaari, joten ei varmasti kelpaa kaikelle kansalle jatkopaikaksi. Kuitenkin ihan viihtyisä ja kohtuu tuore sisustukseltaan, eikä musiikkia ja laulua luukuteta siellä kovin kovaa yläkerran asuinrakennuksista johtuen. Siellä pystyy jopa keskustelemaan.
mutta sanokaa mielipiteitänne näistä ja muistakin paikoista. ehkä tosiaan voisi olla parempi pitää ne jatkot keskustassa kuin kalliossa..?
No itse en ainakaan aio lähteä kallioon. En etkoille enkä jatkoille. Ei se kallio niin kaukana ole, mutta se on juuri sen ratkaisevan määrän kilometrejä sinne väärään suuntaan, että sen huomaa olevan ongelman sitten pikkutunneilla, kun pitäisi lähteä jo kotiinpäin jollain kampista lähtevällä viimeisellä yöbussilla kello yhdeltä.
Herra Manala

Re: ehdotuksia pikkujoulujen jatkoiluille

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

kesseli kirjoitti:mahdutaanko me sinne? en tarkoittanut meidän kahden egoja, vaan tätä porukkaa?
Tokihan. Ei se ihan pienin mahdollinen räkälä ole. Vähän isompi ja selvästi viihtyisämpi paikka kuin satumaa.
pitääkö nämä jatkotkin nyt jakaa kahteen osaan kuten etkotkin? toiset istuvat kapakassa A, ja toiset istuvat kapakassa B.
Eiköhän ne hajaannu joka tapauksessa kahteen tai useampaan jatkopaikkaan, vaikka miten yrittäisit muuta.
Exsat

Re: ehdotuksia pikkujoulujen jatkoiluille

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Karaoke kuulostaa siltä että minä viihtyisin ja viihdyttäisin kyllä itseäni laulamalla kovaa ja epävireisesti, mutta muilla ei välttämättä olisi yhtä kivaa.. :wink: No, itsekkäästi kannatan. Varatkaa korvatulppia tai vaihtoehtoisesti suukapula ja pakkopaita käsilaukkuun/povitaskuun.
HoundDog

Re: ehdotuksia pikkujoulujen jatkoiluille

Viesti Kirjoittaja HoundDog »

Kovin ehdotonta olisi listata pitkää toivelistaa. No oletetaan että jatkopaikka on ravitsemusliike. Ok. Riittää mulle. Tämä nimittäin täyttää kolme merkittävintä ehtoa. Sieltä saa juotavaa, siellä mitä ilmeisimmin on hotelli helpotus ja kaikissa noissa on tiettävästi ulko-ovi. Viimeinen on siinä mielessä oiva juttu, että kun alkaa paikka tai seura kyrsiä, sen kautta kulkemalla voi siirtyä paikkaan seuraavaan. Toivottavasti edellistä parempaan. Pääkaupungin juottoloista minulla ei juurikaan ole kokemusta, joten iso osa niistä tuo uuden kokemuksen tullessaan. Kokisin kuitenkin että seura on tärkeämpää kuin se missä seurustelee.
killkill

Re: ehdotuksia pikkujoulujen jatkoiluille

Viesti Kirjoittaja killkill »

Jos karaoke vs. hevibaari ovat vaihtoehdot, on valinta helppo. Mieluummin samanaikaiset peräsuolen- ja vatsalaukuntähystykset, kuin astun pikkuvarpaallakaan karaokepilttuun kynnyksen yli.

Onneksi osallistujia on niin paljon, että porukkaa riittänee useampaan paikkaan... ja ainahan voi mennä hotellihuoneeseen juomaan yksin viinaa, jos ei muuta keksi ;)
Edith

Re: ehdotuksia pikkujoulujen jatkoiluille

Viesti Kirjoittaja Edith »

Joku jatkopaikka pitäis kyllä saada 2.12. mennessä sovittua sitten, että niiku tietäis, mihin sitten tulla seuraavana päivänä, kun ei syömään tule. Tai ainakin jokin tapaamispiste kaupungissa. Mutta ei tuohon 2.12. päivämäärään vielä kiire ole.
bedlam

Re: ehdotuksia pikkujoulujen jatkoiluille

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Mulle on suurimmat kriteerit ne, että paikassa pystyy keskustelemaan jotenkuten huutamatta ja että paikka ei ole mikään strobovalojen ja savun täyttämä sauna.

Musiikille on ihan täysin paskan hailee, olkoon vaikka Alataloa. Musiikkia voin kuunnella täälläkin, mutta Helsinkiin tulen nimenomaan ihmisiä tapaamaan ja jutskaamaan.
Vastaa Viestiin