Koeilmoittautuminen

Info tulevista miiteistä
1108

Re: Koeilmoittautuminen

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Starflare kirjoitti:Eikä sitä kukaan kuitenkaan käyttäisi.
Ei varmaankaan, mutta toiveissa on hyvä elää.
Avatar
KisSandra
Kitisijä
Viestit: 1126
Liittynyt: 14.08.2005 21:43
Paikkakunta: Hevonvitunjeera jota Tyrnäväksikin kutsutaan

Re: Koeilmoittautuminen

Viesti Kirjoittaja KisSandra »

Siis HÄH, mikä tää nyt sitte on?

Edit: Jaa, näköjään ilmoittauduin mutta voisko joku ystävällismielisesti kertoa notta mihin? :P
Pikku Myy veti henkeä nenän kautta ja puhalsi sen ulos hampaiden välistä hyvin keljulla tavalla, joka merkitsi:En-ole-eläissäni-kuullut-mitään-näin-hullua.
(T. Janson: Muumipappa ja meri)
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Koeilmoittautuminen

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

KisSandra kirjoitti:Edit: Jaa, näköjään ilmoittauduin mutta voisko joku ystävällismielisesti kertoa notta mihin? :P
Mä en taida hallita tämmösiä ilmottautumisjuttuja... tai en osaa lukea käyttöohjeita.. :oops:
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Koeilmoittautuminen

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Ja... miks tän mukaan nyt ninni ei osallistu?!! :?
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
ninnithequeen

Re: Koeilmoittautuminen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

mustaenkeli kirjoitti:Ja... miks tän mukaan nyt ninni ei osallistu?!! :?
Tää on koe-juttu pöhköt.
Nyt ilmottaudun, katos, sitä kun voi vaihtaa :lol:
DeliriumTremens

Re: Koeilmoittautuminen

Viesti Kirjoittaja DeliriumTremens »

mihinkmää ny osallistun?! :D
slam

Re: Koeilmoittautuminen

Viesti Kirjoittaja slam »

aika hiano systeemi. :sir:
Herra Manala

Re: Koeilmoittautuminen

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Onko järkeä, että varmistamisen jälkeen voi vielä vaihtaa mielipidettään? Silloin saattaa monessa oikeassa ilmoittautumisessa käydä niin, että ihmiset järjestäjän huomaamatta varmistumisen jälkeen peruvatkin, ja sitten syntyy niitä ongelmia...

"Kyllähän mä ilmotin etten tulekaan, klikkasin sitä epävarma-nappia 3.12 kello 04:52."
RolloTomasi

Re: Koeilmoittautuminen

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Epavarma ihan vain siita syysta, etta minulla ei ole aavistustakaan siita, mihin talla on tarkoitus ilmoittautua.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Koeilmoittautuminen

Viesti Kirjoittaja aasi »

Herra Manala kirjoitti:Onko järkeä, että varmistamisen jälkeen voi vielä vaihtaa mielipidettään? Silloin saattaa monessa oikeassa ilmoittautumisessa käydä niin, että ihmiset järjestäjän huomaamatta varmistumisen jälkeen peruvatkin, ja sitten syntyy niitä ongelmia...
Ei ole järkeä, mutten ole miettinyt yhtään mikä olisi paras toimintamalli, joten tällä eletään nyt toistaiseksi. Voisi olla varsin käytännöllistä jos ketjun aloittajallakin olisi jotain kontrollia ilmoittautumiseen, esimerkiksi niiden kuittaaminen.

Toisaalta, jos kerrankin ilmoittautuu mutta myöhemmin peruu, jää silti nimi listaan ei osallistuvien kohdassa. Ihan täysin ei voi siis haihtua..

Ehkäpä tämän avulla ei vielä ihan pöytävarauksia kannata ottaa, mutta joku pienempi pippalo pysynee paremmin kasassa kun ei ole aivan pakko ketjuun kertoa kaikkia tulemisiaan ja menemisiään. Kerrotte kuitenkin, mutta satunnainen lukijakin näkee sitten yhdellä mulgaisulla kannattaako paikalle saapua..
Tasan ei mene muumit kanootissa.
AarneAnkka

Re: Koeilmoittautuminen

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Yksi mikä muuten myös helpottaisi näitä organisointeja, olisi jos yksityisviestejä voisi kirjoittaa useammalle vastaanottajalle kerrallaan. Tällä hetkellä tietääkseni voi lähettää viestin vain yhdelle vastaanottajalle. Onko mahdollista muuttaa systeemiä niin että se tukisi useampaakin yhtäaikaista vastaanottajaa?
MGandhi

Re: Koeilmoittautuminen

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

Mihin mä nyt sit oon osallistumassa? On ikävää olla epätietoinen siitä mihin on lupautunut.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Koeilmoittautuminen

Viesti Kirjoittaja aasi »

AarneAnkka kirjoitti:Onko mahdollista muuttaa systeemiä niin että se tukisi useampaakin yhtäaikaista vastaanottajaa?
On mahdollista.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Patz

Re: Koeilmoittautuminen

Viesti Kirjoittaja Patz »

AarneAnkka kirjoitti:Yksi mikä muuten myös helpottaisi näitä organisointeja, olisi jos yksityisviestejä voisi kirjoittaa useammalle vastaanottajalle kerrallaan. Tällä hetkellä tietääkseni voi lähettää viestin vain yhdelle vastaanottajalle. Onko mahdollista muuttaa systeemiä niin että se tukisi useampaakin yhtäaikaista vastaanottajaa?
Nyt komppaan kybällä.

Ajattelin tässä lähipäivinä ilmoittaa kaikille pikkujoulujen syöjille, millä nimellä pöytävarausta kannattaa Westistä kysellä, ja mielelläni lähettäisin 45 viestin sijaan yhden... :h:
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Koeilmoittautuminen

Viesti Kirjoittaja aasi »

MGandhi kirjoitti:Mihin mä nyt sit oon osallistumassa? On ikävää olla epätietoinen siitä mihin on lupautunut.
Koekuvauksiin tietenkin, höhlä! Tuotantoon tulee "No sex in the Kity", sarja epätoivoisten sinkkujen ja muiden vanhapiikaehdokkaiden elämästä. Liittymäkohdat todellisiin henkilöihin tulevat olemaan täysin sattumanvaraisia.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Sonia
Kitisijä
Viestit: 8
Liittynyt: 25.10.2005 8:45
Paikkakunta: landet

Re: Koeilmoittautuminen

Viesti Kirjoittaja Sonia »

Mihinköhän mä ilmoittauduin?? :shock: oon ihan sählä, älkää huomatko nimeä..
Mä en tajuu enää mitään
tuijotan vaan
jokin sussa pudottaa mut tosiaan
ninnithequeen

Re: Koeilmoittautuminen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

aasi kirjoitti:
MGandhi kirjoitti:Mihin mä nyt sit oon osallistumassa? On ikävää olla epätietoinen siitä mihin on lupautunut.
Koekuvauksiin tietenkin, höhlä! Tuotantoon tulee "No sex in the Kity"
Gattaca lienee pääosassa?
Dumari

Re: Koeilmoittautuminen

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Enpä saanut lisättyä ilmoittautumista omaan ketjuuni äsken.

Peeäs: Aazi saa lisätä sen ilmoittautumisen Kallion etkot vol.2-ketjuuni :P (jos haluaa siis)
Viimeksi muokannut Dumari, 04.11.2005 11:23. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Gina

Re: Koeilmoittautuminen

Viesti Kirjoittaja Gina »

Miksiköhän tämä pysyy koko ajan aihelistojen ykkösenä vaikka muihinkin ketjuihin kirjoitetaan?
Dumari

Re: Koeilmoittautuminen

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Gina kirjoitti:Miksiköhän tämä pysyy koko ajan aihelistojen ykkösenä vaikka muihinkin ketjuihin kirjoitetaan?
Se olla tiltti, kaput!

ps. soittakaa Stefa paikalle korjaamaan!
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Koeilmoittautuminen

Viesti Kirjoittaja aasi »

Voi vittu, menin sitten lukemaan tämän ilmoittautumismodauksen koodia. Yöunet menee tämmöisestä paskasta. Enkä ehtinyt kuin vilkaista yhtä kohtaa vasta...
Tasan ei mene muumit kanootissa.
HoundDog

Re: Koeilmoittautuminen

Viesti Kirjoittaja HoundDog »

Kepulaiset keulilla! Landepaukkuja joukko tyyni. Veikkaan että värin valintaan on merkittävästi vaikuttanut pääministerin tienvarsi mainonta. Itse luulin niitä hirvenpelottimiksi. Ellen peräti hirvikärpästen...
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Koeilmoittautuminen

Viesti Kirjoittaja aasi »

Dumari kirjoitti:Enpä saanut lisättyä ilmoittautumista omaan ketjuuni äsken.

Peeäs: Aazi saa lisätä sen ilmoittautumisen Kallion etkot vol.2-ketjuuni :P (jos haluaa siis)
Ilmoittautumisen lisäämisen pitäisi nyt toimia kaikilla, sen pystyy lisäämään myös aiemmin aloitettuun viestiketjuun muokkaamalla ensimmäistä viestiä. Saat luvan toimia sen suhteen koekäyttäjänä.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Dumari

Re: Koeilmoittautuminen

Viesti Kirjoittaja Dumari »

aasi kirjoitti: Saat luvan toimia sen suhteen koekäyttäjänä.
Näyttäs toimivan. Kiitoksia paljon :D
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Koeilmoittautuminen

Viesti Kirjoittaja aasi »

Patz kirjoitti:Ajattelin tässä lähipäivinä ilmoittaa kaikille pikkujoulujen syöjille, millä nimellä pöytävarausta kannattaa Westistä kysellä, ja mielelläni lähettäisin 45 viestin sijaan yhden... :h:
Tämä on valmistumassa ihaan pian. (Huomaa sanaleikki! Ihaan pian!)
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Vastaa Viestiin