Kallion pikkujouluetkot Trickshotissa! 3.12 klo 16.00->18

Info tulevista miiteistä
Dumari

Kallion pikkujouluetkot Trickshotissa! 3.12 klo 16.00->18

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Tekeekö mielesi juoda pikkurilli pystyssä kalliita tuontioluita keskustassa alkuilta?(jos tekee, niin mene Manalan ketjuun) Jos vastaat että mielummin viihdyt hyvää musaa (rock&poprock) soittavassa valaistussa baarissa kiinnostavien pelien ohessa, niin valintasi on Trickshot.

Ja sitten faktaa peliin:
Nuoli osoittaa missä Trickshot on, kaikki huomanevat missä metroasema on(merkitty karttaan M) :mrgreen:

Kuva

Ja sitten kulkuneuvot joilla pääsemme puis sieltä ja syömään ovatTässä.
Toki taksillakin pääsee melkein yhtä halvalla Cantinaan ruokailemaan, voidaan päättää se myöhemmin sitten.
Metrolla pääsee rautatientorilta Hakaniemeen hetkessä ja toisessa hetkessä on sisällä Trickshotissa :D

Kysymistä? Kysykee! :P

edit: Tässä helsingin kartasto
Manalan keskustan kartta

Niin ja sillä metrolla matkustaa rautatientorilta ITÄÄN ja tokalla pysäkillä hyppää ulos.
Julkisen liikenteenmaksu on 2e Helsingin sisäisessä liikenteessä. (ja metrohan sijaitsee rautatientorin alla, sisään pääsee vaikka itse asemalta)
Viimeksi muokannut Dumari, 23.11.2005 7:33. Yhteensä muokattu 8 kertaa.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Kallion pikkujouluetkot Trickshotissa! 3.12 klo 16.00->18

Viesti Kirjoittaja Niba »

Höö 16->18
mä ainakin tuun
jo mahdollisimman aikasin..
Jos joku tulee yökvyskelemään
niin se voi hurjia suunnitelmia liudentaa, mutta
ei liene este..
Dumarille plussaa tästä kokoavasta esityksestä..
ja miinusta taas yhdestä avatusta stringistä, eikä ollut kyse
naistenkaan alqareista.. :lol: :lol: :lol: :lol:
Pyyhin Netikettiin..
Herra Manala

Re: Kallion pikkujouluetkot Trickshotissa! 3.12 klo 16.00-&g

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Dumari kirjoitti:Tekeekö mielesi juoda pikkurilli pystyssä kalliita tuontioluita keskustassa alkuilta?
JOOOO!!!
Yönmustaritari

Re: Kallion pikkujouluetkot Trickshotissa! 3.12 klo 16.00-&a

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

Herra Manala kirjoitti:
Dumari kirjoitti:Tekeekö mielesi juoda pikkurilli pystyssä kalliita tuontioluita keskustassa alkuilta?
JOOOO!!!
Vaikka vettä jos se on riittävän kallista.
1108

Re: Kallion pikkujouluetkot Trickshotissa! 3.12 klo 16.00->18

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Kallista viinaa kurkkuun, sanoi ökyrikas juoppo.
Yönmustaritari

Re: Kallion pikkujouluetkot Trickshotissa! 3.12 klo 16.00->18

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

1108 kirjoitti:Kallista viinaa kurkkuun, sanoi ökyrikas juoppo.
Vaikka vettä jos se on riittävän kallista.

Sano.
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Kallion pikkujouluetkot Trickshotissa! 3.12 klo 16.00->18

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Tuosta kartasta heräsi hämmennys: Mikä ihmeen kirkko on hakaniementorin vieressä?!!

No joo, siis Kallion rinnalla mikätahansa vaihtoehto saa minun jalkani tepastelemaan suoraan Kallioon, kulkematta lähtöruudun kautta. Onhan tuo kuitenkin omasta mielestäni ja näkökulmastani Pitkänsillan se parempi puoli. :)
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Dumari

Re: Kallion pikkujouluetkot Trickshotissa! 3.12 klo 16.00->18

Viesti Kirjoittaja Dumari »

mustaenkeli kirjoitti:Tuosta kartasta heräsi hämmennys: Mikä ihmeen kirkko on hakaniementorin vieressä?!!
Aaa, oliskohan se joku Saalemilaisten kirkko? (en tiedä/muista tarkkaan)
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Kallion pikkujouluetkot Trickshotissa! 3.12 klo 16.00->18

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Dumari kirjoitti:Aaa, oliskohan se joku Saalemilaisten kirkko? (en tiedä/muista tarkkaan)
Nii tais ollakki. Tai itteasiassa Siiloan seurakuntaki tais olla jossain tuolla... *muistelee*
Kaikkeen sitä yhtäkkiä kartalla hätkähtääki...
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Kallion pikkujouluetkot Trickshotissa! 3.12 klo 16.00->18

Viesti Kirjoittaja Niba »

mustaenkeli kirjoitti:
Dumari kirjoitti:Aaa, oliskohan se joku Saalemilaisten kirkko? (en tiedä/muista tarkkaan)
Nii tais ollakki. Tai itteasiassa Siiloan seurakuntaki tais olla jossain tuolla... *muistelee*
Kaikkeen sitä yhtäkkiä kartalla hätkähtääki...
Saalem hyvä merkki paljonhan palaa päivässä?
Siiloan seurakunta on erityisesti joittenkin ulkkari rykmenttien joukossa suuressa huudossa? Joskus joku kanssaopiskelija tohkeissaan kerrtoi kaikkea tuosta seurakunan toiminnasta(kiinalainen tyttö), voihan sylvi, piti tuokin muistaa..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Kallion pikkujouluetkot Trickshotissa! 3.12 klo 16.00->18

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Niba kirjoitti:Siiloan seurakunta on erityisesti joittenkin ulkkari rykmenttien joukossa suuressa huudossa? Joskus joku kanssaopiskelija tohkeissaan kerrtoi kaikkea tuosta seurakunan toiminnasta(kiinalainen tyttö), voihan sylvi, piti tuokin muistaa..
Mun pikkuveli on hurahtanu moiseen seurakuntaan.... :doh:
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Dumari

Re: Kallion pikkujouluetkot Trickshotissa! 3.12 klo 16.00->18

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Nonni ilmoittautumisia, kiitos.
I build it, you will come! :D
Avatar
KisSandra
Kitisijä
Viestit: 1126
Liittynyt: 14.08.2005 21:43
Paikkakunta: Hevonvitunjeera jota Tyrnäväksikin kutsutaan

Re: Kallion pikkujouluetkot Trickshotissa! 3.12 klo 16.00->18

Viesti Kirjoittaja KisSandra »

Tulisin jos ehtisin mutta taitaa olla mahdotonta.. Saatan ehkä kuitenkin riNpauttaa jollekulle siinä vaiheessa ku olen siirtymässä Kallion majapaikastani kohti Cantina Westiä, jos vaikka ette olisi vielä menneet ja ehtisin sammaan ryssäykseen niin sanoakseni.
Pikku Myy veti henkeä nenän kautta ja puhalsi sen ulos hampaiden välistä hyvin keljulla tavalla, joka merkitsi:En-ole-eläissäni-kuullut-mitään-näin-hullua.
(T. Janson: Muumipappa ja meri)
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Kallion pikkujouluetkot Trickshotissa! 3.12 klo 16.00->18

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

KisSandra kirjoitti:Tulisin jos ehtisin mutta taitaa olla mahdotonta.. Saatan ehkä kuitenkin riNpauttaa jollekulle siinä vaiheessa ku olen siirtymässä Kallion majapaikastani kohti Cantina Westiä, jos vaikka ette olisi vielä menneet ja ehtisin sammaan ryssäykseen niin sanoakseni.
Mä harkitsen syömisen skippausta, joten ilmeisesti vietän sitten Kalliossa huomattavan osan ajasta....
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Avatar
KisSandra
Kitisijä
Viestit: 1126
Liittynyt: 14.08.2005 21:43
Paikkakunta: Hevonvitunjeera jota Tyrnäväksikin kutsutaan

Re: Kallion pikkujouluetkot Trickshotissa! 3.12 klo 16.00->18

Viesti Kirjoittaja KisSandra »

mustaenkeli kirjoitti:Mä harkitsen syömisen skippausta, joten ilmeisesti vietän sitten Kalliossa huomattavan osan ajasta....


No mutta sehän ei minua sitten kyllä auta jos siellä meinaat pysyä, itselläni kuitenkin tavoitteena päätyä syömään suunnilleen oikeaan aikaan vaikka kiireeksi tiedänkin homman menevän. Yöksi sitten taas palaan kallioon kotihomoni vierelle nukkumaan :)
Pikku Myy veti henkeä nenän kautta ja puhalsi sen ulos hampaiden välistä hyvin keljulla tavalla, joka merkitsi:En-ole-eläissäni-kuullut-mitään-näin-hullua.
(T. Janson: Muumipappa ja meri)
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Kallion pikkujouluetkot Trickshotissa! 3.12 klo 16.00->18

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

KisSandra kirjoitti:No mutta sehän ei minua sitten kyllä auta jos siellä meinaat pysyä, itselläni kuitenkin tavoitteena päätyä syömään suunnilleen oikeaan aikaan vaikka kiireeksi tiedänkin homman menevän. Yöksi sitten taas palaan kallioon kotihomoni vierelle nukkumaan :)
Niin joo, aivan... no me nähään sitte syöpöttelyjen jälkeen!
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Turbohaltija

Re: Kallion pikkujouluetkot Trickshotissa! 3.12 klo 16.00->18

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Kuulostaa hyvältä. Jos minulla ei edelleenkään ole elämää pikkujouluihin mennessä, saatanpa hyvinkin innostua tästä etkoilusta.
Dumari

Re: Kallion pikkujouluetkot Trickshotissa! 3.12 klo 16.00->18

Viesti Kirjoittaja Dumari »

HUOM! Ilmoittautuminen lisätty, painakaa sitä "osallistun"-nappia.
Dumari

Re: Kallion pikkujouluetkot Trickshotissa! 3.12 klo 16.00->18

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Kolme viikkoa KITY-jouluihin! Lakit mukaan ja bilistä pelaamaan etkoille, ne ketkä ei biliksestä tykkää, voivat geimailla gimbleä ja muita kivoja lautapelejä :P Huom! Myös screeni löytyy Trickshotista, viuhnat ovat myös edullisempia kuin Belgessä.

ILMOITTAUTUKEE! (olette ennenkin niin tehneet)
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Kallion pikkujouluetkot Trickshotissa! 3.12 klo 16.00->18

Viesti Kirjoittaja Niba »

kesseli kirjoitti:perkele! minä varmistan vasta jos Martta varmistaa.
*jää odottelemaan*

diksu
Mitäs muuta Martalla on sinulle kuin poikaystävä? :wink:
Pyyhin Netikettiin..
Faghag

Re: Kallion pikkujouluetkot Trickshotissa! 3.12 klo 16.00->18

Viesti Kirjoittaja Faghag »

mustaenkeli kirjoitti:
Niba kirjoitti:Siiloan seurakunta on erityisesti joittenkin ulkkari rykmenttien joukossa suuressa huudossa? Joskus joku kanssaopiskelija tohkeissaan kerrtoi kaikkea tuosta seurakunan toiminnasta(kiinalainen tyttö), voihan sylvi, piti tuokin muistaa..
Mun pikkuveli on hurahtanu moiseen seurakuntaan.... :doh:
Olen kerran huppelissa ollessani ajanut polkupyörällä tuon kirkon pylvästä päin. Selvisin muuten ehjin nahoin, mutta sain stongasta (=ohjaustangosta) mustelman häpyluuhuni ja melkein meni pissat housuun, kun nauratti niin kovasti.

Halusin jakaa tämänkin turhan tiedon teidän kanssanne.
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Re: Kallion pikkujouluetkot Trickshotissa! 3.12 klo 16.00->18

Viesti Kirjoittaja Mojo »

Vahva ehkä tulemiselleni.
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Kallion pikkujouluetkot Trickshotissa! 3.12 klo 16.00->18

Viesti Kirjoittaja Niba »

Faghag kirjoitti:
mustaenkeli kirjoitti:
Niba kirjoitti:Siiloan seurakunta on erityisesti joittenkin ulkkari rykmenttien joukossa suuressa huudossa? Joskus joku kanssaopiskelija tohkeissaan kerrtoi kaikkea tuosta seurakunan toiminnasta(kiinalainen tyttö), voihan sylvi, piti tuokin muistaa..
Mun pikkuveli on hurahtanu moiseen seurakuntaan.... :doh:
Olen kerran huppelissa ollessani ajanut polkupyörällä tuon kirkon pylvästä päin. Selvisin muuten ehjin nahoin, mutta sain stongasta (=ohjaustangosta) mustelman häpyluuhuni ja melkein meni pissat housuun, kun nauratti niin kovasti.

Halusin jakaa tämänkin turhan tiedon teidän kanssanne.
Kumpi olikaan isompi, pylväs vai se luuu?
Tämähän menee mielenkiintoiseksi..
Pyyhin Netikettiin..
Herra Manala

Re: Kallion pikkujouluetkot Trickshotissa! 3.12 klo 16.00->18

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Dumari kirjoitti: Tekeekö mielesi juoda pikkurilli pystyssä kalliita tuontioluita keskustassa alkuilta?(jos tekee, niin mene Manalan ketjuun) Jos vastaat että mielummin viihdyt hyvää musaa (rock&poprock) soittavassa valaistussa baarissa kiinnostavien pelien ohessa, niin valintasi on Trickshot.

Huom! Myös screeni löytyy Trickshotista, viuhnat ovat myös edullisempia kuin Belgessä.
Vähän OT:nä mutta pitää silti kysyä, että miksi näistä baarikeskusteluista pitää tehdä niin "mun oma baari vs. muiden baarit" -tyyppisiä henkilökohtaisiä vääntöjä, joissa pyritään kaksin käsin houkuttelemaan ihmiset kahdesta eri vaihtoehdosta Just Mun Baariin, tikkarien ja vaihtoehtobaarin lyttäämisen avulla?

"Jos et halua olla homohtava, tulet mun baariin."
"Jos pidät hyvästä musiikista, tulet mun baariin."
"Mulla on myös edullisemmat viinat, kuin kilpailijoilla."

Eikö sen pitäisi olla yksi paskan hailee, minkä etkopaikan ihmiset valitsevat, jos heille itselleen on helppo tulla paikalle, ja jos paikka heitä miellyttää? Onko järkeä alkaa "repimään" ihmisiä puoliväkisinkin jonnekin "omaan baariin" by any means necessary? Paitsi tietenkin jos on oma lusikka sopassa, ja siitä myös maksetaan itselle jotakin.

Ei millään pahalla, osui vain vähän silmään.
Dumari

Re: Kallion pikkujouluetkot Trickshotissa! 3.12 klo 16.00->18

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Herra Manala kirjoitti:Vähän OT:nä mutta pitää silti kysyä, että miksi näistä baarikeskusteluista pitää tehdä niin "mun oma baari vs. muiden baarit" -tyyppisiä henkilökohtaisiä vääntöjä, joissa pyritään kaksin käsin houkuttelemaan ihmiset kahdesta eri vaihtoehdosta Just Mun Baariin, tikkarien ja vaihtoehtobaarin lyttäämisen avulla?
Ihan hyvä kysymys. Mielestäni en lietsonut sotaa ketjujemme välille noilla heitoillani, mitä oli ekassa viestissäni. Ne oli lähinnä "pilke silmäkulmassa" kirjoitettuja, voi olla että otit siitä itseesi, mutta se ei ollut tarkoitus. (enemmän oli tarkoitus olla mukamas hauska)
Toki totesin faktat että baarini huikat on edullisempi (se on yksi syy minkä takia etkoilen kalliossa), sen että siellä soi mielestäni parempi musa (saa käydä pyytämässä/itse laittamassa) ja että siellä voi pelailla (mitä Belgessä ei voi ja taas yksi syy minkä takia etkoilen kalliossa).

Myönnetään että esitin asiat aika omasta näkökulmasta ja oman baarini eduksi, mutta ei tässä ketjussa ollutkaan tarkoitus kertoilla muista vaihtoehdoista, vaan esittää sellainen. Toisessa virkkeessä muistaakseni vielä viittasin sinun esittämään vaihtoehtoon, joten onko tuo nyt sodan lietsomista? Mielestäni ei.
Eikö sen pitäisi olla yksi paskan hailee, minkä etkopaikan ihmiset valitsevat, jos heille itselleen on helppo tulla paikalle, ja jos paikka heitä miellyttää? Onko järkeä alkaa "repimään" ihmisiä puoliväkisinkin jonnekin "omaan baariin" by any means necessary? Paitsi tietenkin jos on oma lusikka sopassa, ja siitä myös maksetaan itselle jotakin.
Ei millään pahalla, osui vain vähän silmään.
Juup, ei millään pahalla otettukaan :D
Sinäpä sen sanoit, tärkeintähän on pikkujoulupäivänä että viihtyy ja on hyvä mieli jokaisella. Kenenkään ei ole pakko tulla etkoilemaan minun, sinun tahi kenenkään muun kanssa. Oma lusikka on sen verran sopassa että toivoisin saavani (ainakin) yhden kaverin paikalle, jotta pääsisi bilistä pelaamaan. Jos niin olisi käynyt ettei kukaan olisi tullut pelaamaan, niin kyllä sitten olisin tullut Belgeen myös.

Jos Manalalla tai jollaan muulla on kommentoitavaa tähän aiheeseen, niin laittaa johonkin muuhun ketjuun aiheesta viestiä tai sitten suoraan YV:tä minulle.

Dodi, enempää offtopikkia en halua tähän ketjuun tästä aiheesta, vaan pidetään ketju asiallisena ja tarkoitustaan palvelevana. kiitos :D
Vastaa Viestiin