Kallion pikkujouluetkot Trickshotissa! 3.12 klo 16.00->18

Info tulevista miiteistä
Herra Manala

Re: Kallion pikkujouluetkot Trickshotissa! 3.12 klo 16.00->18

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Dumari kirjoitti:voi olla että otit siitä itseesi, mutta se ei ollut tarkoitus.
Joo en minä sitä itseeni ottanut. En näe Belgeä "omana juttunani", jota minun pitäisi puolustaa tai mainostaa. Ihmettelin vain asian esillepanotyyliä.
Hebuli

Re: Kallion pikkujouluetkot Trickshotissa! 3.12 klo 16.00->18

Viesti Kirjoittaja Hebuli »

Herra Manala kirjoitti:
Dumari kirjoitti:voi olla että otit siitä itseesi, mutta se ei ollut tarkoitus.
Joo en minä sitä itseeni ottanut. En näe Belgeä "omana juttunani", jota minun pitäisi puolustaa tai mainostaa. Ihmettelin vain asian esillepanotyyliä.
:shock: EW, oletko se sinä? Invasion of the Body Snatchers.

Ai niin ja asiaan. Oliko tähän etkoiluilmoittautumishommeliin mitään muuta syytä kuin nähdä ketkä aikovat mennä minnekin etkoilemaan? En ajatellut ilmoittautua etkoilemaan, jos fiilikset tuntuvat niin menen joko Belgeen tai "johonkin Kallioon", ilmoittamatta. Pitäähän sitä muillakin olla jännitystä etteivät pysty päättämään tulojaan ja menojaan minun mukaani.
Dumari

Re: Kallion pikkujouluetkot Trickshotissa! 3.12 klo 16.00->18

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Hebuli kirjoitti:Ai niin ja asiaan. Oliko tähän etkoiluilmoittautumishommeliin mitään muuta syytä kuin nähdä ketkä aikovat mennä minnekin etkoilemaan?
Oli tähän se syy että saan sen biliskaverin :P
Asiaan: kunhan vain hiukan suuntaa näyttää, että en istu sitten yksinäni miettimässä että tuleeko ketään. Sen takia on kiva että edes joku tulevista ilmoittautuu. Ilmoittautumattakin saa tulla, en potki ketään ulos jos tulee ilman etukäteisilmoitusta :wink:
ninnithequeen

Re: Kallion pikkujouluetkot Trickshotissa! 3.12 klo 16.00->18

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Eilisen loistopelini takia saatan sittenkin kallistua tämän puoleen biljardin takia :wink:
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Kallion pikkujouluetkot Trickshotissa! 3.12 klo 16.00->18

Viesti Kirjoittaja Niba »

ninnithequeen kirjoitti:Eilisen loistopelini takia saatan sittenkin kallistua tämän puoleen biljardin takia :wink:
Mä haastan 9-palloon kenet vain..
Voidaanko varata se pöytä tai 2 ennen? Kun Dumarilla on niitä :jouden: suhteita, eikä sitä kaljalla uitettua. :evil:
Pyyhin Netikettiin..
MarthaFocker

Re: Kallion pikkujouluetkot Trickshotissa! 3.12 klo 16.00->18

Viesti Kirjoittaja MarthaFocker »

kesseli kirjoitti:perkele! minä varmistan vasta jos Martta varmistaa.
*jää odottelemaan*

diksu
Noniin, lempihomoni. Varmistin.
Älä ole helppo nakki, ole varma.
slam

Re: Kallion pikkujouluetkot Trickshotissa! 3.12 klo 16.00->18

Viesti Kirjoittaja slam »

Kait mä tähän osallistun ennemmin, kuin tuohon toiseen... 8) En baarin tähden vaan osallistujien :lol:
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Kallion pikkujouluetkot Trickshotissa! 3.12 klo 16.00->18

Viesti Kirjoittaja Niba »

slam kirjoitti:Kait mä tähän osallistun ennemmin, kuin tuohon toiseen... 8) En baarin tähden vaan osallistujien :lol:
ei se släm belge sun paikkas ois ollukaan, turhan fiiniä sisuskaluja myöten.. joo siellä käy vaan popimmat immeiset, korsolaisiakaan ei viellä varmasti näy..
Pyyhin Netikettiin..
tuulenpuiska

Re: Kallion pikkujouluetkot Trickshotissa! 3.12 klo 16.00->18

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

Niba kirjoitti: ei se släm belge sun paikkas ois ollukaan, turhan fiiniä sisuskaluja myöten.. joo siellä käy vaan popimmat immeiset, korsolaisiakaan ei viellä varmasti näy..
:off: Taas täällä vittuillaan vittu Korsolaisille. Vittu.
Dumari

Re: Kallion pikkujouluetkot Trickshotissa! 3.12 klo 16.00->18

Viesti Kirjoittaja Dumari »

tuulenpuiska kirjoitti::off: Taas täällä vittuillaan vittu Korsolaisille. Vittu.
Senkin korsoolainen sättilutka, haastan sut bilikseen! Muki vetoa, niin voitan sut 8)
tuulenpuiska

Re: Kallion pikkujouluetkot Trickshotissa! 3.12 klo 16.00->18

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

Dumari kirjoitti: Senkin korsoolainen sättilutka, haastan sut bilikseen! Muki vetoa, niin voitan sut 8)
Mä en pelaa bilistä. Tap(p)io jo varma, joten no thankuu.
Yönmustaritari

Re: Kallion pikkujouluetkot Trickshotissa! 3.12 klo 16.00->18

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

Nii. Sapettaa toi vitun kallio.

Vastaan etten varmaan tuu vaikken olekaan varma.
Dumari

Re: Kallion pikkujouluetkot Trickshotissa! 3.12 klo 16.00->18

Viesti Kirjoittaja Dumari »

tuulenpuiska kirjoitti:
Dumari kirjoitti: Senkin korsoolainen sättilutka, haastan sut bilikseen! Muki vetoa, niin voitan sut 8)
Mä en pelaa bilistä. Tap(p)io jo varma, joten no thankuu.
Ai niin unohdin mainita että mä(kin) treenaan päivittäin 4 tuntia 9-palloa (ja toiset 4h 8-palloa). Tänään viimeksi pelasin ruokatunnilla, sitä ennen varmaankiin joku kuukausi tai kaksi sitten...

Tarkoitus oli vain potkaista lutkapersettäsi lähemmäs etkoilúa. Toki jos porukka innostuu, niin voidaan kaikki ottaa leikkimieliset turnauksetkin (lajin voi valita kimblestä 9-palloon)

edit: onkohan siellä Gimbleä? ei-voi-muistaa.. täytyy varmaan perjantaina käydä varmistelemassa :D
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Kallion pikkujouluetkot Trickshotissa! 3.12 klo 16.00->18

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Mie en osaa käyttää biljardikeppiä muuhun kuin nenänkaivuuseen.
Anna kävi tosin tiedustelemassa Prick-shotin paikan jo vahingossa, joten saattaa olla että ilmaannun - jos nyt sitten lähden olleskaa, niinQ.
Belgekin kyllä toisaalta on ihan varteenotettava vaihtoehto kun on lähempänä.
Prickshot meni kyllä keulille, koska kalliossa tulee kuitenkin harvemmin käytyä.
Ja selittäkääs nyt, mitä eroa on Hakaniemellä ja Kalliolla hä? Nehän on sama paikka?
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Angita

Re: Kallion pikkujouluetkot Trickshotissa! 3.12 klo 16.00->18

Viesti Kirjoittaja Angita »

Mylwin kirjoitti:Ja selittäkääs nyt, mitä eroa on Hakaniemellä ja Kalliolla hä? Nehän on sama paikka?
Hakaniemi on osa Suur-Kalliota 8)
slam

Re: Kallion pikkujouluetkot Trickshotissa! 3.12 klo 16.00->18

Viesti Kirjoittaja slam »

Ei voi olla, niin vaikeeta joku baarin valitseminen. Kaikki tämän topikin baariin ja sillä selvä. Samaa moskaa sieltä tulee hanoista ja hanoi roks soi taustalla, vidun välöö, hej!
Dumari

Re: Kallion pikkujouluetkot Trickshotissa! 3.12 klo 16.00->18

Viesti Kirjoittaja Dumari »

slam kirjoitti:Ei voi olla, niin vaikeeta joku baarin valitseminen. Kaikki tämän topikin baariin ja sillä selvä. Samaa moskaa sieltä tulee hanoista ja hanoi roks soi taustalla, vidun välöö, hej!
Eipäs painosteta, se on hyvä että meillä on kaksi vaihtoehtoa, niin on valitsemisen varaa etkoiluun. Tärkeintä edelleen on että kaikilla olis hyvä mieli pikkujouluissa :wink:
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Kallion pikkujouluetkot Trickshotissa! 3.12 klo 16.00->18

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Angita kirjoitti:Hakaniemi on osa Suur-Kalliota 8)
Helsinkiläistä hölmöstelyä taas. Miksi pitää olla kaupunginosan sisällä kaupunginosia?
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Dumari

Re: Kallion pikkujouluetkot Trickshotissa! 3.12 klo 16.00->18

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Mylwin kirjoitti:
Angita kirjoitti:Hakaniemi on osa Suur-Kalliota 8)
Helsinkiläistä hölmöstelyä taas. Miksi pitää olla kaupunginosan sisällä kaupunginosia?
No just... En ole ikinä kuullut mistään Suur-Kalliosta, vaikka 24vuotta helskinkissä olen asustanut.
Angita

Re: Kallion pikkujouluetkot Trickshotissa! 3.12 klo 16.00->18

Viesti Kirjoittaja Angita »

Dumari kirjoitti:
Mylwin kirjoitti:
Angita kirjoitti:Hakaniemi on osa Suur-Kalliota 8)
Helsinkiläistä hölmöstelyä taas. Miksi pitää olla kaupunginosan sisällä kaupunginosia?
No just... En ole ikinä kuullut mistään Suur-Kalliosta, vaikka 24vuotta helskinkissä olen asustanut.
Ouh, se oli vähän niinku läppä tjsp. Ette vain osaa. :P
SnapaHead

Re: Kallion pikkujouluetkot Trickshotissa! 3.12 klo 16.00->18

Viesti Kirjoittaja SnapaHead »

Eikös Kalliosta ole kaksi versiota? En nyt muista kumpi on virallinen, mutta toisessa Hakaniemi kuuluu Kallioon kokonaan ja toisessa taas osittain, mutta eihän kai Kallio ole kaupunginosa? Noin niinku virallisen virallisesti?
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Kallion pikkujouluetkot Trickshotissa! 3.12 klo 16.00->18

Viesti Kirjoittaja Niba »

Kallio, virallisesti kallio on kallio..
jotain yleistä löytyy kuten --> http://www.hel2.fi/tietokeskus/helsinki ... atsaus.pdf

sit viel vanhaa?
Pyyhin Netikettiin..
Dumari

Re: Kallion pikkujouluetkot Trickshotissa! 3.12 klo 16.00->18

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Angita kirjoitti:Ouh, se oli vähän niinku läppä tjsp. Ette vain osaa. :P
Ouh, en tuota arvannutkaan tupla x :P
Dumari

Re: Kallion pikkujouluetkot Trickshotissa! 3.12 klo 16.00->18

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Hävisin eilen niin hurjasti biliksessä että... joten kaikki (paitsi hyvät) voivat haastaa minut.
Hebuli

Re: Kallion pikkujouluetkot Trickshotissa! 3.12 klo 16.00->18

Viesti Kirjoittaja Hebuli »

Bilis vielä siinä vaiheessa kun on selvinpäin voisi kiinnostaa, joten ilmoittaudutaan alustavasti näille etkoille. Pitääkö tuoda oma heppi ja pallot pusseissa?
Vastaa Viestiin