Miten hoidetaan pikkujoulusyömiset?

Info tulevista miiteistä

Miten hoidan syömisen maksun pikkujouluissa?

Äänestys päättyi 25.11.2005 12:01

A] maksan etukäteen tietylle tilille rahaa?
6
43%
B] maksan paikanpällä suoraan käteen? = joku muu ottaa riskin siihen asti?
4
29%
C) en maksa = syön ilmaiseksi, minua saa löydä turpaan!
4
29%
 
Ääniä yhteensä: 14

Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Miten hoidetaan pikkujoulusyömiset?

Viesti Kirjoittaja Niba »

Koska hirveä poru asiasta kokeilen tätä.

Jos olet tulossa syömään miten haluat maksaa?

A] maksan etukäteen tietylle tilille rahaa? Vaikka alleen kirjoittaneen tilille?

B] maksan paikanpällä suoraan käteen? = joku muu ottaa riskin siihen asti?

C) en maksa = syön ilmaiseksi, minua saa löydä turpaan!

VÄÄRINMENI
Pyyhin Netikettiin..
Terrorizer

Re: Miten hoidetaan pikkujoulusyömiset?

Viesti Kirjoittaja Terrorizer »

D joku saa sponsoroida minua,mikäli edes tulisin paikalle :D
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Miten hoidetaan pikkujoulusyömiset?

Viesti Kirjoittaja Niba »

Tässä yritettiin mallintaa aasin pojan uutta kalluppiteknologiaa, mutta mitä jäi käteen? :cry:
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Re: Miten hoidetaan pikkujoulusyömiset?

Viesti Kirjoittaja Camilla »

Kannatan ehdottomasti ekaa vaihtoehtoa. Se karsisi nämä "leikisti" paikalle tulevat.
KGrilli

Re: Miten hoidetaan pikkujoulusyömiset?

Viesti Kirjoittaja KGrilli »

olihan sitten joku muukin samaa mieltä... hyvä että porattiin!
slam

Re: Miten hoidetaan pikkujoulusyömiset?

Viesti Kirjoittaja slam »

Avatkaa se vitun etukäteistili, niin tiedetään ketä sinne on edes tulossa!!!! niin peelot :lol: ja ennen kaikkea saadaan maksuasiat hoitoon.
Hebuli

Re: Miten hoidetaan pikkujoulusyömiset?

Viesti Kirjoittaja Hebuli »

Niin tosiaankin! (kädet uhmakkaasti vyötäröllä) Miksei kukaan tee mitään? Vaadin kaikki tähän foorumiin laittamani rahat takaisin jos ei ala tapahtua. Hopi hopi! (<= tämä oli sitä surullisenkuuluisaa sarkasmia)

patz jo taisi sanoa ettei itse ota maksuja vastaan koska haluaa säilyttää anonymiteettinsa. Sitä toivetta kunnioitettakoon. Jos jollakin toisella ei mielestään ole samoja esteitä, rahakirstun vartijaksi saa ilmoittautua. Kgrilli?

Minulla tuskin olisi hermot kestäneet noin kauan kuin patzilla, olisin jossain vaiheessa haistattanut hommalle paskat ja tehnyt varauksen vain lähemmin tuntemilleni ja mielestäni 130% luotettavilla runkkareille. Muut saisivat järjestää syömisensä vaikka läheisessä Mäkissä.
KGrilli

Re: Miten hoidetaan pikkujoulusyömiset?

Viesti Kirjoittaja KGrilli »

Hebuli kirjoitti:
Jos jollakin toisella ei mielestään ole samoja esteitä, rahakirstun vartijaksi saa ilmoittautua. Kgrilli?
olen valitettavasti estynyt saapumasta paikalle erään yhteisömme jäsenen kohteliaasta kehoituksesta johtuen, muuten tottahan toki.
slam

Re: Miten hoidetaan pikkujoulusyömiset?

Viesti Kirjoittaja slam »

KGrilli kirjoitti:
Hebuli kirjoitti:
Jos jollakin toisella ei mielestään ole samoja esteitä, rahakirstun vartijaksi saa ilmoittautua. Kgrilli?
olen valitettavasti estynyt saapumasta paikalle erään yhteisömme jäsenen kohteliaasta kehoituksesta johtuen, muuten tottahan toki.
No, mit, vit? Läppäkö?
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Re: Miten hoidetaan pikkujoulusyömiset?

Viesti Kirjoittaja Mojo »

Hoidetaan se ruokailu mieluiten ihan asiallisesti, haarukkaa ja veistä käyttäen, lautaselta ruokaa popsien. Lautanen pidetään mielellään pöydällä, paitsi ehkä erikoisluvalla kaatuneen juoman seurauksena se voidaan hetkellisesti säilyttää vaikkapa sylissä.


Ai niin, maksuista puhuttiin. No kyl saa olla ihan saatanan urpo jos jää pois ja jättää maksamatta ilman hyvää syytä. Vittu, luulis nyt jokaisen, vaikka kuinka kusipää olisikin, tajuavan ettei niin tehdä.
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
Vastaa Viestiin