Ekaa kertaa miittiin

Info tulevista miiteistä
Sannu

Ekaa kertaa miittiin

Viesti Kirjoittaja Sannu »

No niin...miltä tuntui tavata ekaa kertaa tyypit livenä? Miten henkilöt vastasivat oletuksiasi netin perusteella? Ihastuitko johonkin? Kertokaa jotain Kity miittien historiasta?
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ekaa kertaa miittiin

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Annapas mä kerron miten mun ensimmäinen miittii alkoi:

Tulin suoraan töistä, huimah:n kanssa oltiin vaihdettu numeroita, jotta olisi edes yksi ihminen kenelle soittaa jos en löydä porukka. Tapahtui joskus syyskuussa 2004, Prahassa, runkkareita paikalla 15-20.

Kävelin sisään, katsoin ympärilleni, yhdestä pöydästä nuori mies katsoi suoraan minuun ja hymyili. Hymyilin takaisin, kävelin pöydän luokse (jossa miehiä ja naisia 20-30v.). "Heippa..heh.. oletteko te cityrunkkareita?". Vastaan sain hämmentyneitä katseita... "anteeksi?".. Eipä olleet. Nolona juoksin ravintolan toiseen päähän, ja soitin huimalle. Löysin oikean seurueen, onnekseni istuin suoraan tämän aiemman nuoren miehen vieressä, tosin eri pöydässä. NOLOA :oops:

Miitti meni muuten hyvin ja nopeasti sitä tulee jutunjuurta. Esim. huiman ja mun ensimmäinen jutunaihe oli peppuseksi. Hyvä huimah!!
The great club outshines the individual, always and forever.
HoundDog

Re: Ekaa kertaa miittiin

Viesti Kirjoittaja HoundDog »

kesseli kirjoitti:...vaikka ne olivatkin melko pienet...
Nyt jo melkein toivon. Toisaalta isoon joukkoon on melkein helpompi sekoittua. Nyt mietittyäni asiaa, asetan tavoitteen (jonnekin jo ennalta kirjatun); juottaa järjestelytoimikunnan puheenjohtajattarelle kymmenen euroa. Hänen kannaltaan toivon sen olevan nestettä.
Exsat

Re: Ekaa kertaa miittiin

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Mä olin ovelana järjestänyt itselleni ensin privaattimiitin erään kityläisen (tai silloin siis Cityläisen) kanssa, joten ihan ummikkona ei tarvinnut paikalle mennä. Syistä, joita en enää viitsi lähteä erittelemään tämä sankari kuitenkin myöhästyi Helsinkiin sovituista treffeistämme n. 3 tuntia, joten jouduin kuitenkin menemään kokoontumispaikalle (rautatieaseman kartan kohdalle, jonne Pertzi meitä ulkopaikkakuntalaisia oli ystävällisesti tulossa paimentamaan ruokailupaikkaan) itsekseni.

Ruoka oli hyvää, seura oli mukavaa ja juomapaikan henkilökuntakin oli kovasti ymmärtäväinen, vaikka kiskaisin naulakon seinästä irti. :oops: Osallistuin hyvin passiivisesti kissatappeluun vaikka kovasti tyrkytettiin mahdollisuutta ja kieltäydyin, vaikka Lolita tarjosi piparia. Aamulla heräsin Sikamikan lattialta humppaan.

Kaikin puolin onnistunut reissu siis.
Avatar
alja
Kitinän uhri
Viestit: 521
Liittynyt: 17.08.2005 8:08
Paikkakunta: saunan taka
Viesti:

Re: Ekaa kertaa miittiin

Viesti Kirjoittaja alja »

mun tarina muistuttaa jotenkin kummasti elpan tarinaa :D
mulla oli tapaaminen Prahassa, huiman numero, ja jännitti ihan kauheesti. En yhtään tienny minkä näkösiä ne ihmiset on, joten kävelin tiskille, olin vaivautuneen näkönen ja menin vessaan tarkistamaan onko tukka hyvin. Kun tulin ulos vessasta puhelin jo soikin, ja sellainen komee poika puhu puhelimessa siinä parin metrin päässä, se Puhu Mulle! Menin sinne pöytään mistä vilkutettiin, jännitti yhä, ja esittelin itseni joka iikalle. Sitten huomasimme yhden runkkarin kanssa olevamme entisiä melkeen naapureita, ja sekös olikin hauskaa. Siirryimme isompaan pöytään, jonne liittyi elppa, manala ja muita ihania runkkareita. Joimme hillitysti - muistaakseeni - kävimme jossain toisessa paikassa - muistaakseeni - ja lähdin rauhallisille jatkoille alben luokse. heräsin sen sohvalta ja sain aamukahvia ja sämpylää. albe myöhästyi useita tunteja koulusta. eli hauskaa oli ja ihmiset ihania. uskalsin siis mennä uudestaan!
Ulkona paistaa aurinko,
mutta sisällä sataa.
Gina

Re: Ekaa kertaa miittiin

Viesti Kirjoittaja Gina »

Hmm. Mä muistaakseni menin beddiksen ja Exsatin kotiin. Siellä jutskailtiin, koko silloinen oulujaosto tais olla kasassa. Siirryttiin illan päälle kaupungille jatkoille. Kyllä mulla vähän ujostutti :oops: Mutta nykyisemmät miitit on jääneet paremmin mieleen, ei ole tarvinnut jännätä ettei tunne ketään :)

Tosi raflaavaa... :D
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Ekaa kertaa miittiin

Viesti Kirjoittaja aasi »

Bedlamin ja Sadien kanssa istuttiin iltaa tappiin saakka. Aluksi saattoi olla vähän kankeaa..
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Ekaa kertaa miittiin

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

Eka miitti oli Kallion Kettusessa,tämä iloinen tilaisuus jonka jälkeen juhlaseurueelle kerottiiin ettemme ole uudellen tervetullleita.Swirlilä jatkot,hiton hauskaa oli.
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Enthu

Re: Ekaa kertaa miittiin

Viesti Kirjoittaja Enthu »

Hehee eka miitti jossa eräs aktiivikityläinen illan mittaan kilahti ihan täysin tyyliin "kuka pani ketä ja vaihtoi naisen vuorokaudessa". Ihka ensimmäinen kityilijä jonka näin Malmin paikallisessa pizzeriaräkälässä oli Hunajameloni sai mut houkuteltua miittaamaan muitakin eikä ollut vaikea tehtävä kun olin jo siinä vaiheessa tarpeeks päissään :P
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Ekaa kertaa miittiin

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Mentiin slamin kanssa exsatin tupareihin. Jännitti kyllä, piti bussissa kitata siideriä, ja hississäkin vielä. Ihan ku olis ollu muka jotain julkkiksia menny tapaamaan :) (niinno, onhan ne!) Epätodellinen fiilis. Hauskaa ja leppoisaa oli, kaikki oli ylikivoja ja ihanat tarjoilut tuttuun tapaan, ...ja boolit :D
Runkkis

Re: Ekaa kertaa miittiin

Viesti Kirjoittaja Runkkis »

Miitti oli Koffin puistossa toissa kesänä. Ennen miittiä kävin ostamassa muutaman Sandelsin läheisestä Sestossa. Puistoon saapuessani bongasin kaksi isompaa seuruetta. Kävelin pienemmän ohitse ja vilkuilin heitä vaivihkaa. Ei reaktiota. Lähestyessäni isompaa seuruetta muutama henkilö seurueesta mölisi "höö, runkku, höö runkkari?!?"

Minulle tuli vahva tunne, että olin löytänyt oikean seurueen. Tai sitten en ja olen tässä muutama kertana tavannut kiss-chatin porukkaa... No, istahdin nurmelle ja esittelin itseni. Hieman häiritsi, kun en tunnistanut suurinta osaa nickeistä ja olin muutenkin pihalla sen aikaisen palstan "puzznuzzeista". Hauskaa oli ja jonnekkin jatkoille päädyin. Jos tapaamani ihmiset eivät olisi olleet mukavia, niin todennököisesti en olisi näin koukussa tähänkään nettiyhteisöön...
Pikku-Akka

Re: Ekaa kertaa miittiin

Viesti Kirjoittaja Pikku-Akka »

Periaatteessa eka miitti oli Ginan tuparit.. Silloin en vielä ollu virallisesti kityläinen, mutta heti seuraavana päivänä.. Miitti oli leppoisa, vaikka olinkin selvinpäin. Muut olivat siitäki eestä nautiskelleet juomia. :krooh: ja unikin alkoi maistumaan..
Hebuli

Re: Ekaa kertaa miittiin

Viesti Kirjoittaja Hebuli »

Kallion lähiöräkälässä juotiin kaljaa, juteltiin, pari tyyppiä lauloi karaokea, lähdettiin jatkoille keskustampaan baariin, oltiin siellä, juotiin, puhuttiin jotain, lähdin kotiin. Olin välittömästi koukussa, kaikki aikani ja rahani menivät tämän jälkeen kitymiitteihin. Menetin työpaikkani, sukulaiset hylkäsivät, poliisi pamputti, koira kusi kintuille ja kuoli.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Ekaa kertaa miittiin

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Muistaakseni paikka oli Canina West. Porukkaa ei ollut vaikea tunnistaa.

Hauskaa porukkaa oli ja taisin jopa ihastuakkin. Jatkossa join Guilliblen viinat, painin Sikamikan kanssa ja nukuin Swirlin eteisen lattialla. Siitä se lähti.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Enthu

Re: Ekaa kertaa miittiin

Viesti Kirjoittaja Enthu »

Hebuli kirjoitti:Kallion lähiöräkälässä juotiin kaljaa, juteltiin, pari tyyppiä lauloi karaokea, lähdettiin jatkoille keskustampaan baariin, oltiin siellä, juotiin, puhuttiin jotain, lähdin kotiin. Olin välittömästi koukussa, kaikki aikani ja rahani menivät tämän jälkeen kitymiitteihin. Menetin työpaikkani, sukulaiset hylkäsivät, poliisi pamputti, koira kusi kintuille ja kuoli.
Härregud... ei kai sulla noin huonosti mene..väität siis tosissasi että kaikki tämä tapahtui runkkarien ansiosta :shock:

jk: vai oliko tämä taas sitä kuuluisaa sarkasmia :P
1108

Re: Ekaa kertaa miittiin

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Minä ainakaan muista tavanneeni teistä ketään. Hämäriä muistikuvia ihmisistä ympärilläni ja lähestyvästä katuojasta. Kuravelliä kurluttaessani olen huomannut että kuvittelin koko miitin, koska väitetään että miiteissä kaveria ei jätetä mutta aamusta ei ole ollut kuin krapula seurana.
Avatar
Jyrki73
Kitinän uhri
Viestit: 765
Liittynyt: 14.08.2005 19:20
Paikkakunta: Kotka

Re: Ekaa kertaa miittiin

Viesti Kirjoittaja Jyrki73 »

irmelianneli kirjoitti:Mentiin slamin kanssa exsatin tupareihin. Jännitti kyllä, piti bussissa kitata siideriä, ja hississäkin vielä. Ihan ku olis ollu muka jotain julkkiksia menny tapaamaan :) (niinno, onhan ne!) Epätodellinen fiilis. Hauskaa ja leppoisaa oli, kaikki oli ylikivoja ja ihanat tarjoilut tuttuun tapaan, ...ja boolit :D
Jännitinkö? No en. Mua jännittää, kun matkustan yksin, menen uuteen työpaikkaan, tai kun osallistuin ekaa kertaa fetisti-bailuihin, mutta te kityläiset ootte kaikki taviksia. Se EI tosin sittenkään tarkoita tylsää.
Turbohaltija

Re: Ekaa kertaa miittiin

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Olisko se nyt sitten ollut 2003... Muistan ainakin, että cityn pikkujoulut oli sinä vuonna Cantinassa. Paljon muuta en sitten muistakaan... öh...
Onhan se tietysti metkaa tavata uusia ihmisiä. Ei tosin mitenkään erityisen jännittävää.... =)
Parhaiten mieleen on jäänyt kesämiitti Koffin puistossa 2004. Olin toipumassa suhteesta ja join itseni toiseen ulottuvuuteen aiheuttaen pahennusta ammuskelemalla ihmisiä vesipyssyllä ja naimalla Gattacaa perseeseen. Lopuksi kaaduin kaikki vaatteet päällä kuin tukki siihen lammikkoon. Sieltä noustessa oli sellainen eloisa fiilis, että jaahas, mitäs seuraavaksi... Onneksi enkuli vei mut nukuksimaan, parasta mitä saattoi tapahtua juuri silloin... =) Yleensä olen kuitenkin miiteissä ollut oma hillitty ja hiljainen itseni.
Edith

Re: Ekaa kertaa miittiin

Viesti Kirjoittaja Edith »

Minä hoidin ensimmäisen miittini sivistyneesti ja hillitysti. Kettusesta oli varattu pöytä jollakin nimellä, sanotaan tässä vaikkapa "Möttönen" ja löysinkin vaivattomasti seurueen, jossa eräs nainen näytti niin siltä, ettei kysessä voinut olla kukaan muu kuin Aito_Johanna. Kävelin ihmisten luo, hymyilin vienosti ja kysyin, onko kyseessä Möttösen seurue. Olihan se. Aito_Johannan lisäksi samassa pöydänpäädyssä istuivat ainakin pertzi ja V75. (Rymyryhmä oli vielä tuolloin nappailemassa etkojaan ja sijoittui enimmäkseen naapuripöytään.)

Juttelimme hillitysti mm. suomen kielen opiskelusta ja tunsin yhteenkuuluvuutta A_J:n kanssa heti sillä perusteella, että muistin hänen toimineen suomen kielen tutorina sinä vuonna, kun aloitin opiskeluni (ei tosin minun tutorinani). Lähdin paikalta pois ensimmäisenä, jo hyvissä ajoin ennen jatkoja, ja onnistuin siis täten toimalla antamaan itsestäni perusteellisen ja lähtemättömän kuvan kilttinä kunnon tyttönä, joka toki _enimmäkseen_ pitääkin paikkansa.
KGrilli

Re: Ekaa kertaa miittiin

Viesti Kirjoittaja KGrilli »

olin ensimmäisessä miitissäni muutama vuosi sitten kallion kettusessa. en silloin vielä asunut helsingissä, mutta olin täällä työasioissa. ravintolassa oli varattuna pöytä n. 15 / hlölle, joista suurin osa saapui paikalle.

porukkaa oli helppo tunnistaa, sillä taisin olla ensimmäisenä paikalla vanamon kanssa. olimme sopineet treffit oven ulkopuolelle. pöydässä istuessamme bongailimme miittaajia ja yritimme tunnistaa paikalle saapuvia ihmisiä kuvien perusteella.

juttu oli ehkä ihan aluksi jonkin verran vaivautunutta ja vaikeaa, mutta kyllä se siitä sitten lipesi viihteen puolelle. poistuin paikalta muun sakin mukana, mutta en lähtenyt jatkomestaan vaan kipusin hotellihuoneeseen valmistatumaan seuraavan päivän töihin.

hauskaa ja jännittävää oli ja tuli senkin jälkeen uskaltauduttua miitteihin. aina on hauskaa ollut ja paljon olen saanut uusia ystäviä. hauskoja, ihania tyyppejä on (C)kity pullollaan.
killkill

Re: Ekaa kertaa miittiin

Viesti Kirjoittaja killkill »

Eka miitti oli tuo Kettunen. En oikein tänäpänäkään tiedä, viihdyinkö vai en. Taisin enimmäkseen kelata, että "mitä vittua minä 35-vuotias vanha piarru täällä teen". Veikkaan, että samaa ihmetteli moni muukin (insert hymiö)
Ainoa seikka joka illasta jäi mieleen oli se, että ties-kuinka-monennen-kerran-exittänyt arkkiperäkammarinpoika Gattaca kunnioitti kyseistä tilaisuutta läsnäolollaan. Olen jopa todistanut tätä "ohikulkeva tuntematon sanoi pahasti maastotakistani" -episodia, jota puitiin palstalla tippa silmässä sitten seuraavat puolitoista vuotta. Historiaa tehdään öisin, lapsoset!

Toinen kerta oli - olisko ollut nyt puolisen vuotta sitten - jossain kalliolaisessa kippolassa. Iso osa porukasta oli uutta ja jotenkin tilaisuus tuntui rennommalta. Ihan ookoo dokausta, enkä muistaakseni jaksanut vetää mitään "mä-en-kuulu-tähän-porukkaan" -stressejäkään. Gulli-setäkin oli sanojensa mittainen ja maksoi vedonlyönnissä luusaamansa valkovenäläiset. (Haluaako joku muu lyödä vetoa?) On The Rocks osoittautui ihan kelpo baariksi, harmi että Hella sulki Tampereella ovensa. Kuriositeettinä mainittakoon, että on jotenkin omituista nähdä 18-vuotiailla samoja bändipaitoja päällä, joita käytti itse 18 vuotta sitten :D
KGrilli

Re: Ekaa kertaa miittiin

Viesti Kirjoittaja KGrilli »

killkill kirjoitti:Eka miitti oli tuo Kettunen. En oikein tänäpänäkään tiedä, viihdyinkö vai en. Taisin enimmäkseen kelata, että "mitä vittua minä 35-vuotias vanha piarru täällä teen". Veikkaan, että samaa ihmetteli moni muukin (insert hymiö)
Ainoa seikka joka illasta jäi mieleen oli se, että ties-kuinka-monennen-kerran-exittänyt arkkiperäkammarinpoika Gattaca kunnioitti kyseistä tilaisuutta läsnäolollaan. Olen jopa todistanut tätä "ohikulkeva tuntematon sanoi pahasti maastotakistani" -episodia, jota puitiin palstalla tippa silmässä sitten seuraavat puolitoista vuotta. Historiaa tehdään öisin, lapsoset!

Toinen kerta oli - olisko ollut nyt puolisen vuotta sitten - jossain kalliolaisessa kippolassa. Iso osa porukasta oli uutta ja jotenkin tilaisuus tuntui rennommalta. Ihan ookoo dokausta, enkä muistaakseni jaksanut vetää mitään "mä-en-kuulu-tähän-porukkaan" -stressejäkään. Gulli-setäkin oli sanojensa mittainen ja maksoi vedonlyönnissä luusaamansa valkovenäläiset. (Haluaako joku muu lyödä vetoa?) On The Rocks osoittautui ihan kelpo baariksi, harmi että Hella sulki Tampereella ovensa. Kuriositeettinä mainittakoon, että on jotenkin omituista nähdä 18-vuotiailla samoja bändipaitoja päällä, joita käytti itse 18 vuotta sitten :D

se kakkosmesta oli Veerushka Alppilassa... ja sillon tais olla jotkut lätkäkisat meneillään, kö?

ja muistatko siinä ekassa miitissä kun kaikki oli niin pettyneitä kun Kreivitär ei saapunutkaan paikalle :) pojat varsinkin... heheh
Edith

Re: Ekaa kertaa miittiin

Viesti Kirjoittaja Edith »

Ainiin, niitä Kettusen miittejähän on ollut kaksi. Mä olin vasta tokassa, joten en vielä itse Kettusessa ollessani tavannut sen paremmin Gattacaa kuin killkilliäkään, joista jälkimmäinen ei siis siksi viihtynyt omalla kerraallaan Kettusessa niin hyvin. (Vittu mä olen hauska tänään.)
Viimeksi muokannut Edith, 05.11.2005 17:51. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
killkill

Re: Ekaa kertaa miittiin

Viesti Kirjoittaja killkill »

KGrilli kirjoitti:ja muistatko siinä ekassa miitissä kun kaikki oli niin pettyneitä kun Kreivitär ei saapunutkaan paikalle :)
Eikun Alppilahan se olikin. Tässä näette jälleen kerran meitin böndein onnettoman Tsad-paikallistuntemuksen.

Juu, Varkauden Vahvistus ja LOL muistaakseni marisivat tästä koko illan. No, josko Contessa nyt saapuis paikalle niin pääsisi moikkaamaan!
Edith kirjoitti:joista jälkimmäinen ei siis siksi viihtynyt niin hyvin. (Vittu mä olen hauska tänään.)
Krapulan turvottama ajattelimoni ei kolmannellakaan lukukerralla ymmärtänyt tätä lausetta. Taidan lopettaa... lukemisen!
Edith

Re: Ekaa kertaa miittiin

Viesti Kirjoittaja Edith »

killkill kirjoitti: Krapulan turvottama ajattelimoni ei kolmannellakaan lukukerralla ymmärtänyt tätä lausetta. Taidan lopettaa... lukemisen!
Ei ihmekään, ettet ymmärtänyt, eihän siinä ollut tolkun tolkkua. Muokkasin sitä, koitapa uudestaan! Mähän pidin siellä Alppilassa myös Gulliblen ja Bluntlyn ohella sulle seuraa siinä ulkona, kun valtaosa porukassa katsoi telkkaria sisällä. Tosin sitten mulle tulikin niin kylmä (ja nälkä ja väsy), että mun oli taas luikittava tieheni ennen jatkoja.
Vastaa Viestiin