Ekaa kertaa miittiin

Info tulevista miiteistä
Aito_Johanna

Re: Ekaa kertaa miittiin

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

pikkuego kirjoitti:
pertzi kirjoitti:En toki. Minulla ei ole mitään pahaa sanottavaa Herra Manalan miittikäytöksestä. Kyseinen alfa-heppu ei tietääkseni vaikuta Kityssä. Hän vaikutti olleen vähän kiinnostunut Aito_Johannasta, mutta sitten kun tapasivat miitissä, niin kipinät eivät säkenöineetkään. Pian sen jälkeen kaveria poistui city-foorumilta.

p.
Tuo kyseinen miitti oli myös allekirjoittaneen viattomuuden loppu. Ei kyllä pitäny ees tulla, mutta puolipakolla raahattiin paikalle. Hävettää tunnustaa, mutta viihdyin kyllä :)

Tuo Alfa-uros sittemmin tuli nähtyä kaupungilla sellaisen City-neidon seurassa, jonka seurassa olisin viimeisenä veikannu näkeväni hänet. Valitettavasti varhaisdementia estää kertomasta kenestä on kyse...
Hetkinen. Naamastasi päätellen sinä olet se, jonka luulin olevan bedlam ja johon tuossa aiempana viittasin, kun muistutin bedlamia, että hän on ollut Kallion Kettusessa ja kun bedlam kiisti kaiken. Mikä sun entinen nimimerkki on?
Hebuli

Re: Ekaa kertaa miittiin

Viesti Kirjoittaja Hebuli »

Olikos toi barcode? Tai sitten joku muu. Ah kun tietäis.

Kityssä kuten seksissäkin, ekan kerran muistaa koko elämänsä, toisin kuin tokan tai kolmannensa. (eilisen 4D "dokkarin" herättämiä ajatuksia)
Aito_Johanna

Re: Ekaa kertaa miittiin

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

Hebuli kirjoitti:Olikos toi barcode? Tai sitten joku muu. Ah kun tietäis.
Joo barcodehan se on.
Enhän mä sitten ole koko petilammasta tavannut ollenkaan. Outoa.
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: Ekaa kertaa miittiin

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

Sannu kirjoitti:No niin...miltä tuntui tavata ekaa kertaa tyypit livenä? Miten henkilöt vastasivat oletuksiasi netin perusteella? Ihastuitko johonkin? Kertokaa jotain Kity miittien historiasta?
Hahhaah ihania kyssäreitä teillä murmelit, kuten sullakin Sunna-namuska.

No ihan oli semmottinen tunne että sitä Unetonta ja Rauhatonta oli kiva kiusia kun niin kiimana oli muhun, mut enhän mä anna jollei pyydä kauniisti.

"ihastuitko" repee..totkai ihastuin ja monta kertaa illassa..lisää tämmösii kivoja kyssäreitä tänne ja heti ::DD
slam

Re: Ekaa kertaa miittiin

Viesti Kirjoittaja slam »

Ekassa miitissä oli Tampereella pieni poppoo. Ei mitään ihmeellistä. Nettirehvastelu oli jo entuudestaan, niin tuttua, että siinä se meni mukavasti... Tulin suoraan mäestä tapaamiseen...
nokkaelain

Re: Ekaa kertaa miittiin

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

Bluntly kirjoitti:Muistaakseni paikka oli Canina West. Porukkaa ei ollut vaikea tunnistaa.

Hauskaa porukkaa oli ja taisin jopa ihastuakkin. Jatkossa join Guilliblen viinat, painin Sikamikan kanssa ja nukuin Swirlin eteisen lattialla.
Riippumatta siitä, oliko porukkaa helppo tunnistaa, ehdin joltain muulta joukkiolta tiedustella, sattuvatko he olemaan cityrunk..:) Siinä pöydän päässä johon lopulta päädyin, olivat kai ainakin AJ ja pertzi.

Ihan varmaksi en muista, vaikka olisinko ko. tilaisuudessa vähän ihastunutkin.

Swirlin jatkoilla (kuten jostain syystä miiteissä) join liikaa (albe paheksui, kun olin lähtenyt kertomatta hankkimaan happea ja jättänyt oven auki). (Varmaankin näiltä) jatkoilta jäi mieleen ainakin Haemaeraemies. Kansoitetulle lattialle päädyin nukkumaan.

Myöhemmät miitit ovatkin sitten menneet osaltani alamäkeen :? Puistomiittiin tullessa harhailin autolla karttakädetyksen takia toista tuntia ja tulin myöhään. Ennen jatkoja, pertzin luona, ilmeisesti jotain nauttineena, testasin älykkäästi ympärikääntämällä, onko oluttölkki kiinni (joo, varmaan halusitte tämänkin tietää). Varsinaisten jatkojen jälkeen harhailin pari tuntia, päätyen mm. jo kerran löytämästäni Töölöstä Kallioon. Vielä tuoreempi olo oli aamuyhdeksältä, kun piti ratikalla lähteä laittaamaan rahaa parkkimittariin (hyvin suunniteltu oli taas puoliksi tehty; kuka pölö lähtee puistomiittiin autolla).

Seuraavassa miitissä keskityin vain olemaan epäsosiaalinen. Ei siitä enempää.
huima

Re: Ekaa kertaa miittiin

Viesti Kirjoittaja huima »

Aito_Johanna kirjoitti:Joo barcodehan se on.
Enhän mä sitten ole koko petilammasta tavannut ollenkaan. Outoa.
Ei se ole lainkaan outoa.

Exsatille tiedoksi, kun liikutte Helsingissä ja naiset tulevat syyttämään bedlamia siitä että ei ole soittanut, käynyt katsomassa lapsiaan tai muuta herkkää toimintoa -- syynä on ollut aina barcode. Tai siis pikkuego.

Bedlamille muistutukseksi, tämä on se ' Vapaudu vankilasta'-kortti.

:wink:
Avatar
pikkuego
Kitinän uhri
Viestit: 909
Liittynyt: 15.08.2005 8:20
Paikkakunta: Shalla-Bal
Viesti:

Re: Ekaa kertaa miittiin

Viesti Kirjoittaja pikkuego »

huima kirjoitti:
Aito_Johanna kirjoitti:Joo barcodehan se on.
Enhän mä sitten ole koko petilammasta tavannut ollenkaan. Outoa.
Bedlamille muistutukseksi, tämä on se ' Vapaudu vankilasta'-kortti.

:wink:
Tästä voidaankin Beddiksen kanssa aloittaa YYA-neuvottelut tai "Kuin kaksi Gaggelsbergin Marjaa" -sarja...
bedlam

Re: Ekaa kertaa miittiin

Viesti Kirjoittaja bedlam »

huima kirjoitti:Bedlamille muistutukseksi, tämä on se ' Vapaudu vankilasta'-kortti.
Hieno homma, näitä kortteja ei ole koskaan liikaa. Eiköhän sitä nyt uskalla matkustella turvallisemmin mielin.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Ekaa kertaa miittiin

Viesti Kirjoittaja Ann »

Sannu kirjoitti:No niin...miltä tuntui tavata ekaa kertaa tyypit livenä?
Uusiin ihmisiin tutustuminen on aina viihdyttävää. Ei poikennut muista sosiaalisista kinkereistä.
Sannu kirjoitti:Miten henkilöt vastasivat oletuksiasi netin perusteella?
Olin kai enemmän kirjoitellut omiani kuin lukenut muiden juttuja ajatuksen kanssa, joten en ollut ehtinyt leimata kuin pari keskustelijaa mulkuiksi.
Sannu kirjoitti:Ihastuitko johonkin?
Edithiin.
Sannu kirjoitti:Kertokaa jotain Kity miittien historiasta?
Verinen historia toistaa itseään. TJEU: mikä tahansa pikkujouluketju.
Rotan aivot valtasivat pääni.
AarneAnkka

Re: Ekaa kertaa miittiin

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Mikähän olikaan se mun eka miittini.. tais olla se toissakesäinen Koffin puiston miitti, saavuin silloin Kaakin suojeluksessa. Ihan hauskahan tuo; tosin siinä vaiheessa kun muut halusivat vielä jatkoille, minä perusnörttinä totesin että väsyttää ja lähdin kotiin.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Ekaa kertaa miittiin

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Minun eka miittini oli 2004 syksyllä Acapulcossa. Ilta alkoi Alben luona etkoilla, koska Alben ja Bluntlyn olin tavannut jo aiemmin (siitä kaljahuuruisesta illasta ei ole paljoa muistikuvia). Aika vaisua oli miitteily Acapulcossa osaltani, mutta matkalla sieltä Rocksiin joku city-neito piti minua kädestä kiinni, en vaan enää muista kuka :( Rocksissa en ollut ihan niin vaisu, vaan suuteloin näytöksenomaisesti toisen runkkarin, minulle aivan vieraan miehen kanssa.

Paras ja ihQuin miitti lienee viime vuoden pikkujoulu
:h:
Avatar
KisSandra
Kitisijä
Viestit: 1126
Liittynyt: 14.08.2005 21:43
Paikkakunta: Hevonvitunjeera jota Tyrnäväksikin kutsutaan

Re: Ekaa kertaa miittiin

Viesti Kirjoittaja KisSandra »

Elppis kirjoitti:Tapahtui joskus syyskuussa 2004, Prahassa, runkkareita paikalla 15-20.
Exsat kirjoitti:kiskaisin naulakon seinästä irti. :oops:
Tämä paljasti ekan miitin oleen viime pikkujoulut, vaikka aikaa ei ollutkaan postauksessa minittu. Vaihtoehtoisesti voi tietty olla, että Exsat harrastaa naulakkojen irti repimistä julkiila paikoilla.
Runkkis kirjoitti:Miitti oli Koffin puistossa toissa kesänä.
killkill kirjoitti:Eka miitti oli tuo Kettunen. Ainoa seikka joka illasta jäi mieleen oli se, että ties-kuinka-monennen-kerran-exittänyt arkkiperäkammarinpoika Gattaca kunnioitti kyseistä tilaisuutta läsnäolollaan.
Oliko tämä Kettusilta sama kuin mikä päättyi Rocksiin? Vai esittäytyikö joku minulle sinuna ihan huvikseen? Oliko Gattaca Rocksissa? En muista nähneeni.. Ja ei, en ollut NIIN humalassa.
bedlam kirjoitti:Taisi olla se Koffin puisto heinäkuussa 2004.
Vaola kirjoitti:Ensimmäinen miittini oli Koffin puistossa heinäkuussa 2004.
safi kirjoitti:Eka miittini oli viime kesältä Koffinpuistossa.
MGandhi kirjoitti:2004 Koff.
Niba kirjoitti:Joskus lokakuussa -04, siitä ei paluuta.
AarneAnkka kirjoitti:tais olla se toissakesäinen Koffin puiston miitti
Lolita kirjoitti:Minun eka miittini oli 2004 syksyllä Acapulcossa. :h:
Taas yllätyin. Aika monesta edellä olevista olin luullut harrastaneen miittailuja paljon itseäni pidempään mutta kutakuinkin samoihin aikoihin olemma näemmä tuoneet itsemme julkisesti esille.
Pikku Myy veti henkeä nenän kautta ja puhalsi sen ulos hampaiden välistä hyvin keljulla tavalla, joka merkitsi:En-ole-eläissäni-kuullut-mitään-näin-hullua.
(T. Janson: Muumipappa ja meri)
Avatar
aydemir
Elämätön Kitisijä
Viestit: 440
Liittynyt: 18.08.2005 9:11
Paikkakunta: Esbo
Viesti:

Re: Ekaa kertaa miittiin

Viesti Kirjoittaja aydemir »

Eka "miitti" johon osallistuin, oli joskus ennen Kettusen miittejä Sanomatalossa Painobaarissa (vai mikä lie). Sinne päädyin Marialinan yllyttämänä vaikken sillon vielä ollukaan Cityn palstoihin pahemmin tutustunu . Porukka oli lähes tuntematonta, muistin ehkä pari nimimerkkiä. Marialina onneks toimi oppaana :) Paikalla ei ollu kovin montaa henkilöä (max 10?).
Ensimmäiseksi kun Marialinan kanssa saavuttiin runkkareiden pöytään, tuli Tix ja SikaMika ihmettelemään, että onko mun letti aito :D Kukaan ei mua tuntenu, mutta hyvin juttu luisti ja hauskaa oli. Niin hauskaa, että aloin palstoilla itekin kirjottelemaan ja olen osallistunu useisiin miitteihin sen jälkeen.
Save a horse, ride a cowboy
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Ekaa kertaa miittiin

Viesti Kirjoittaja Niba »

aydemir kirjoitti:Eka olen osallistunu useisiin miitteihin sen jälkeen.
Nyt osallistut myös kiihkeeseen risteilyyn Tukholmaan!

:h:
Pyyhin Netikettiin..
tonttu8

Re: Ekaa kertaa miittiin

Viesti Kirjoittaja tonttu8 »

Ekan kerran miitissä tämän vuoden toukokuussa, Ninnin tupareissa. Itse tupareitten emännän tapaaminen ensi kertaa oli kyllä todella ikimuistoinen. :lol:
slam

Re: Ekaa kertaa miittiin

Viesti Kirjoittaja slam »

Niba kirjoitti:
aydemir kirjoitti:Eka olen osallistunu useisiin miitteihin sen jälkeen.
Nyt osallistut myös kiihkeeseen risteilyyn Tukholmaan!

:h:
ruottalainen homo-petteri vetelee sua turpaan, ole varuillasi sen maan rantamien läheisyydessä. Itse taidan lukittautua hytin wc;eeseen.
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Ekaa kertaa miittiin

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

slam kirjoitti:Itse taidan lukittautua hytin wc;eeseen.
Vähä niiku puhuttiin ton Niban kaa, että ottaisin sut hoitooni, joten sikäli kun samassa hytissä ollaan, haluan myös minä hädän tullen vessaa käyttää. Elä siis pistä ovea lukkoon, jos siellä meinaat koko matkan viihtyä. :roll:
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Ekaa kertaa miittiin

Viesti Kirjoittaja Niba »

mustaenkeli kirjoitti:
slam kirjoitti:Itse taidan lukittautua hytin wc;eeseen.
Vähä niiku puhuttiin ton Niban kaa, että ottaisin sut hoitooni, joten sikäli kun samassa hytissä ollaan, haluan myös minä hädän tullen vessaa käyttää. Elä siis pistä ovea lukkoon, jos siellä meinaat koko matkan viihtyä. :roll:
Käytä sitten tilaisuutta hyväkseen?? :jouden: :jouden: :gee: ja ota karvanaama mukaan :pimp: ja tulekin jo ahdasta!
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
alja
Kitinän uhri
Viestit: 521
Liittynyt: 17.08.2005 8:08
Paikkakunta: saunan taka
Viesti:

Re: Ekaa kertaa miittiin

Viesti Kirjoittaja alja »

noi mustiksen ja slämin ja niban risteilysuunnitelmat vaikuttaa tosi houkuttelevilta :D
Ulkona paistaa aurinko,
mutta sisällä sataa.
1108

Re: Ekaa kertaa miittiin

Viesti Kirjoittaja 1108 »

ninnithequeen kirjoitti:Oiskohan noin? Kerro nyt ekasta miitistäs. Ai et? No mie kerron: sinne se tupsahti meille miun tupareihin, täysin tuntematon mies. Mulli75 kävi sen hakemassa bussipysäkiltä mihin siskonsa Sen jätti. Turha varmaan sanoa että Tamperelainen eksyi Kivistöön ensin, kun Kivikkoon piti tulla :D
Argh, pakko hei kertoa kaikille? :maanantai:
ninnithequeen

Re: Ekaa kertaa miittiin

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

tonttu8 kirjoitti:Ekan kerran miitissä tämän vuoden toukokuussa, Ninnin tupareissa. Itse tupareitten emännän tapaaminen ensi kertaa oli kyllä todella ikimuistoinen. :lol:
Niin, mitäs mie kiljuinkaan siitä ikkunasta kun tulitte portista pihalle :D
Luonnollisesti: "KIKKELII!!"
ninnithequeen

Re: Ekaa kertaa miittiin

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

1108 kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Oiskohan noin? Kerro nyt ekasta miitistäs. Ai et? No mie kerron: sinne se tupsahti meille miun tupareihin, täysin tuntematon mies. Mulli75 kävi sen hakemassa bussipysäkiltä mihin siskonsa Sen jätti. Turha varmaan sanoa että Tamperelainen eksyi Kivistöön ensin, kun Kivikkoon piti tulla :D
Argh, pakko hei kertoa kaikille? :maanantai:
Kyllä oli.
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Ekaa kertaa miittiin

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

alja kirjoitti:noi mustiksen ja slämin ja niban risteilysuunnitelmat vaikuttaa tosi houkuttelevilta :D
Ei menny päivä Tukholmassa ihan täysin suunnitellun aikataulun mukaan, mutta mitään tuskin metimme.

Paljon tuli nähtyä ja koettua. Todella monessa putiikissakin tuli pyörähettyä. Meinattiin melkein ostaa Slamille kaulapanta ja pistää se hihnan päähän, muttei tullu moisen tavaran kaupustelijoita vastaan.. :)
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Ekaa kertaa miittiin

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Aika ekoja kertoja, kun tapasin Elppiksen, leikittiin kimppasohvaa ja löhöttiin isossa pinossa runkkarilaumalla erään runkun sohvalla. Hih!
Vastaa Viestiin