Ekaa kertaa miittiin

Info tulevista miiteistä
killkill

Re: Ekaa kertaa miittiin

Viesti Kirjoittaja killkill »

Edith kirjoitti:.. vääntää rautalangasta, syytä olikin...
Nonny selkis!
bedlam

Re: Ekaa kertaa miittiin

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Taisi olla se Koffin puisto heinäkuussa 2004. Vai käytiinkö Aasin ja Sadien kanssa kaljottelemassa itse asiassa aiemmin? Muistelin, että Koffin puistossa istuttiin joskus kolme vuotta sitten, mutta perhana viime vuonnako se oli. Hauskaa on joka kerta pääasiassa ollut kuitenkin. Olen välttänyt täydelliset änkyräkännitkin jopa kaiketi ehkä.
Aito_Johanna

Re: Ekaa kertaa miittiin

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

bedlam kirjoitti:Taisi olla se Koffin puisto heinäkuussa 2004. Vai käytiinkö Aasin ja Sadien kanssa kaljottelemassa itse asiassa aiemmin? Muistelin, että Koffin puistossa istuttiin joskus kolme vuotta sitten, mutta perhana viime vuonnako se oli. Hauskaa on joka kerta pääasiassa ollut kuitenkin. Olen välttänyt täydelliset änkyräkännitkin jopa kaiketi ehkä.
Etkös sinä ollut Kallion Kettusessa tammi- tai helmikuussa 2004? Vai sekoitanko nyt...?
Se oli minun ensimmäinen City-miittini. Siellä olivat Edith ja pertzi ja monta jo cityilyn lopettanutta sankaria.
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Ekaa kertaa miittiin

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Eka miittini oli Kallion Kettusessa (jossa muuten miittejä ollut kaksi, ensimmäisen aikoihin en ollut vielä löytänyt cityyn ja nämä kaksi viimeisintä sekoittuneet päässäni, etten tapahtumia osaa kunnolla eritellä...), oisko ollu marras- tai joulukuu 2003?!

Menin tuonne Alben kanssa, johon olin jo etukäteen tutustunut. Vaikutti turvalliselta kaverilta, ettei tarttenu pelätä ja jännittää niin paljoa tuota runkkarisakkia.

Hauskaa oli! Vaikken paljoa muistakaan... (alkoholilla kenties osuutta asiaan?). Tuli siinä pussnussailtua yhtä jos toistakin. Hassua oli törmätä tuolla myös sellaiseen runkkuun, jolla lapsuus ollut lähes samalla hiekkalaatikolla kanssani... Maailma tuntui taas niin kovin pieneltä. Lopulta ravintolan sulkeuduttua, sain kuningasajatuksen pitää jatkot kotonani. Sinne taisi tulla Willie, Aydemir, Marialina ja Albe. Tehtiin booli ja yht'äkkiä vieraani olivat kaatuneet kumoon ja kuorsasivat. Juuri, kun itselläni meno vasta tuntui alkavan. Tein siis katoamistempun ja jätin vieraani oman onnensa nojaan. Enkä edes muistanut, että hyvä ystäväni Tampereelta oli tulossa kylään seuraavana aamuna... Ennenkuin tämä aamulla soittaa minulle, jotta "Missä ihmeessä sä oikein oot, tää sun kämppäs on täynnä jotain ihmeen runkkareita ja mä keittelen tässä niille aamupuuroa...".
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
huima

Re: Ekaa kertaa miittiin

Viesti Kirjoittaja huima »

Elppis kirjoitti:Miitti meni muuten hyvin ja nopeasti sitä tulee jutunjuurta. Esim. huiman ja mun ensimmäinen jutunaihe oli peppuseksi. Hyvä huimah!!
Niin,

yleensä kun tapaa uusia ihmisiä on pakko tehdä nopea analyysi siitä mitä itse kukin oikein on, ja mistä itse kukin pitää. Noh. Tarvitseeko sanoa mikä sinusta tuli ensiksi mieleen?
Hebuli

Re: Ekaa kertaa miittiin

Viesti Kirjoittaja Hebuli »

Enthu kirjoitti:Härregud... ei kai sulla noin huonosti mene..väität siis tosissasi että kaikki tämä tapahtui runkkarien ansiosta :shock:

jk: vai oliko tämä taas sitä kuuluisaa sarkasmia :P
Ei.

Mutta tuo puolestaan oli sarkasmia.

(head explodes)
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ekaa kertaa miittiin

Viesti Kirjoittaja Elppis »

huima kirjoitti:
Elppis kirjoitti:Miitti meni muuten hyvin ja nopeasti sitä tulee jutunjuurta. Esim. huiman ja mun ensimmäinen jutunaihe oli peppuseksi. Hyvä huimah!!
Niin,

yleensä kun tapaa uusia ihmisiä on pakko tehdä nopea analyysi siitä mitä itse kukin oikein on, ja mistä itse kukin pitää. Noh. Tarvitseeko sanoa mikä sinusta tuli ensiksi mieleen?
Marianne-karkki? *viaton naama*
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
KisSandra
Kitisijä
Viestit: 1126
Liittynyt: 14.08.2005 21:43
Paikkakunta: Hevonvitunjeera jota Tyrnäväksikin kutsutaan

Re: Ekaa kertaa miittiin

Viesti Kirjoittaja KisSandra »

Yritän nyt kuumeisesti muistella, että kävinkö minä yhdessä vai kahdessa miitissä viime syksynä ennen viimevuotisia pikkujouluja? Vissiinki vain yhdissä ja taisin liittyä porukkaan Verushkassa, josta sitten siirryimme rocksiin..

Muistan olleeni jännittynyt paikalle mennessä mutta hyvin kaikki lopulta taisi mennä. Olin etukäteen vaihtanut numeroa jonkun kanssa (Melnais tai Swirl tai molemmat?) ja sain siis näin opastuksen paikalle. Paikalla oli aika paljon runkkareita ja vain murto-osa jäi mieleen ekan tapaamisen jälkeen. Ilta rocksissa taisi päättyä killkillin ja bluntlyn seurassa, joidenka kanssa muistan torin kulmilta soittaneeni jollekin kolmannelle jo verushkassa meistä muista erkaantuneelle tyypille ja sitten kuitenkin päättäneeni lähteä kiltisti espooseen hotellilleni, koska seuraavana päivänä oli koulutuspäivä.. Bluntly saattoi turistin ystävällisesti bussilleen. Jotakuinkin näin.

Yhteensäkään olen tainnut runkkareita eri kokoonpanoissaan tavata noin nelisen kertaa vasta.. Johtunee siitä, että matka on hiukan keskivertoista pidempi..
Pikku Myy veti henkeä nenän kautta ja puhalsi sen ulos hampaiden välistä hyvin keljulla tavalla, joka merkitsi:En-ole-eläissäni-kuullut-mitään-näin-hullua.
(T. Janson: Muumipappa ja meri)
Kid

Re: Ekaa kertaa miittiin

Viesti Kirjoittaja Kid »

Mun eka "miitti" oli pienen porukan torstainen juopottelusessio heavykaraokessa. Paikalla oli ainaskii Albe, Niba, Hunis, Bluntly ja Nexie. Saattaapi olla että joku jäi listalta. Anteeksipyyntöni!
Mä olin kamujen kaa lähös ulos ja cityssä asiasta mainitsin. Mut kutsuttiin karaokeen ja sanoin tulevani jos uskallan. Rohkasuryyppyjen ansiosta, uskalsin.. Oikeestaan kiva et ei ollu niin kamalasti immeisä, rauhallista menoa. Tosin ku seuraavana päivänä Mascotin miitissä :?
Viimeksi muokannut Kid, 06.11.2005 16:36. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
ninnithequeen

Re: Ekaa kertaa miittiin

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

1108 kirjoitti:Minä ainakaan muista tavanneeni teistä ketään. Hämäriä muistikuvia ihmisistä ympärilläni ja lähestyvästä katuojasta. Kuravelliä kurluttaessani olen huomannut että kuvittelin koko miitin, koska väitetään että miiteissä kaveria ei jätetä mutta aamusta ei ole ollut kuin krapula seurana.
Oiskohan noin? Kerro nyt ekasta miitistäs. Ai et? No mie kerron: sinne se tupsahti meille miun tupareihin, täysin tuntematon mies. Mulli75 kävi sen hakemassa bussipysäkiltä mihin siskonsa Sen jätti. Turha varmaan sanoa että Tamperelainen eksyi Kivistöön ensin, kun Kivikkoon piti tulla :D
Aito_Johanna

Re: Ekaa kertaa miittiin

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

mustaenkeli kirjoitti:Eka miittini oli Kallion Kettusessa (jossa muuten miittejä ollut kaksi, ensimmäisen aikoihin en ollut vielä löytänyt cityyn ja nämä kaksi viimeisintä sekoittuneet päässäni, etten tapahtumia osaa kunnolla eritellä...), oisko ollu marras- tai joulukuu 2003?!
Mun mielestä tuo miitti oli vähän myöhemmin. Muistelen, että se eka Kallion Kettunen olisi ollut alkuvuodesta 2004 ja toka Kallion Kettunen sitten vähän sen jälkeen. (Vaisut vakkarit aloittivat vappuna 2004 - siitä on dokumentteja olemassa - ja olen kohtalaisen varma siitä, että oma cityilyni alkoi samana vuonna aiemmin.)
safi

Re: Ekaa kertaa miittiin

Viesti Kirjoittaja safi »

Eka miittini oli viime kesältä Koffinpuistossa. Oikean porukan löytäminen oli helppoa, kun Niba oli rahdannut paikalle katoksen ja grillin ja tunnistin muutamia paikalla olleita kuvan perusteella.
Ei jännittänyt tulla uuteen porukkaan, koska juttelu vieraiden ihmisten kanssa ei ole koskaan tuottanut minulle vaikeuksia.
Löysinkin heti paikan oman lempparipojun vierestä ja niillä perseensijoilla istuinkin lähes koko päivän.
Todella onnistunut kesäinen päivä. Hyvät muistot jäi kiitokset kaikille!
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Ekaa kertaa miittiin

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Aito_Johanna kirjoitti:
mustaenkeli kirjoitti:Eka miittini oli Kallion Kettusessa (jossa muuten miittejä ollut kaksi, ensimmäisen aikoihin en ollut vielä löytänyt cityyn ja nämä kaksi viimeisintä sekoittuneet päässäni, etten tapahtumia osaa kunnolla eritellä...), oisko ollu marras- tai joulukuu 2003?!
Mun mielestä tuo miitti oli vähän myöhemmin...
Eka Kettusen miitti oli joskus kesällä 2003, jonne tuli myös Poikuus, JohannaNN, Swirl, Vanamo ja joitain muita... Itse en ollut läsnä.

Toka oli loppuvuodesta 2003, jolloin aiheutettiin ehkä hivenen ylimääräistä paheksuntaa muilta asiakkailta sekä henkilökunnalta.

Kolmas oli alkuvuodesta 2004, jolloin nimeltä mainitsematon henkilö huusi kovaan ääneen siellä yläkerrassa "Vittu, mulla seisoo... tms" ja jolloin myös saimme tälle revohkalle porttikiellon ko. paikkaan.
(Jälkeenpäin kuulimme, että henkilökunnan mukaan, jos olisivat tienneet etukäteen kyseessä olevan saman porukan, joka kokoontui hivenen häiritsevästi myös loppuvuodesta 2003, emme olisi saaneet pöytävarausta...).

Luulen muistavani oikein. Luulo ei kuitenkaan ole tiedon väärti.
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
bedlam

Re: Ekaa kertaa miittiin

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Aito_Johanna kirjoitti:
bedlam kirjoitti:Taisi olla se Koffin puisto heinäkuussa 2004. Vai käytiinkö Aasin ja Sadien kanssa kaljottelemassa itse asiassa aiemmin? Muistelin, että Koffin puistossa istuttiin joskus kolme vuotta sitten, mutta perhana viime vuonnako se oli. Hauskaa on joka kerta pääasiassa ollut kuitenkin. Olen välttänyt täydelliset änkyräkännitkin jopa kaiketi ehkä.
Etkös sinä ollut Kallion Kettusessa tammi- tai helmikuussa 2004? Vai sekoitanko nyt...?
Se oli minun ensimmäinen City-miittini. Siellä olivat Edith ja pertzi ja monta jo cityilyn lopettanutta sankaria.
En ole ollut moisessa kokouksessa. Ainakaan en muista. En tunnusta!
MGandhi

Re: Ekaa kertaa miittiin

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

2004 Koff. Ensimäisenä tunnistin kuvien perusteeella Swirlin. Alkuilta oli hieman kankea, mutta JohannaNN:n saavuttua paikalle, alkoi juttukin luistaa (alkoholin imeytymisellä vereen ei siis ollut osuutta asiaan). Myös muistan jutelleeni niitänäitä myös elcosmicon kanssa.
Kreivitar

Re: Ekaa kertaa miittiin

Viesti Kirjoittaja Kreivitar »

Tapasin runkkiksia ensimmäisen kerran epävirallisessa miitissä (ei se oikeasti ollut miitti edes), johon osallistui lisäkseni vain muutama tyyppi mm. Swirl. Ryypättiin ja sammuttiin - muistaakseni.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Ekaa kertaa miittiin

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Miittineitsyys meni maaliskuussa -05!, kun oltiin Cornerissa. Mainio reissu kyllä.
Elppa ja Ninni toimivat ansiokkaasti esiliinoina niin ei jänskättänyt niin kovin. Vaikka aikasta kovasti silti.
Mutta onneksi mie olen tällainen kivikasvoinen unversalsoldier niin kukaan ei edes huomannut mitään!
Yöksi päädyin diakonissalaitokselle mustaenkelille, jossa nukuttelin iloisesti kissojen kanssa. Rajuja rakastajia olivat.

EDIT siis -05, ei -04. =P
Viimeksi muokannut Mylwin, 08.11.2005 11:07. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12291
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ekaa kertaa miittiin

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Eka miitti 6.2.2004 Kallion Kettusessa. Otin reippaasti (jännitti :D ) pohjia. Menin ajoissa paikalle ja paikalla oli Pertzi aka PeraE ja doctrine. Myöhemmin paikalle tuli muitakin ruNkkareita. Nimimerkki Dirty_Harry tarjosi kaikille ruNkuille salmiakkikossut. Kova krapula seuraavana aamuna. :swirl:

P:S. Ai niin - kyselin doctrinelta Nickin väitteistä, että doctrine ja Poikuus41 (nyk. Gattaca) olisivat sama henkilö. Hän kiisti kaiken... :rofl:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Aito_Johanna

Re: Ekaa kertaa miittiin

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

Homeboy65 kirjoitti:Eka miitti 6.2.2004 Kallion Kettusessa.
Tässä meillä on täsmällistä tietoa. Ei tarvitse enää arvailla, oliko se loppuvuodesta 2004 vai alkuvuodesta 2004.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Ekaa kertaa miittiin

Viesti Kirjoittaja Niba »

Joskus lokakuussa -04, siitä ei paluuta.

Paikka acapulkkosieni..
erityisesti nmieleenjäivät, runkkis(runkkutonttu?), AA, Keikaus, Lolita, Elppa, Sika, xxx, Mamala, Dumari, Mustis?, jne..
Pyyhin Netikettiin..
pertzi

Re: Ekaa kertaa miittiin

Viesti Kirjoittaja pertzi »

Ekan kerran olin mukana siinä loppuvuoden 2003 miitissä Kettusen yläkerrassa. Ihan hauskaa siellä oli, ja varsinkin Vanamo ja yllättäen neito80 olivat todella mukavaa seuraa. Varsinkin neito80 yllätti, sillä en pitänyt häntä cityssa juuri minään. Näin sitä huomaa erehtyvänsä ja ihan positiivisesti vielä. Jotenkin sillä kerralla oli tosi hyvä tunnelma, ja koko illasta jäi hyvä mieli. SikaMika sen muistaakseni järkkäsi.

Seuraava miitti 2004 alkuvuodesta ei ollut yhtä hyvä, kiitos erään alfa-häirikön, mutta ei siitä sen enempää.

p.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Ekaa kertaa miittiin

Viesti Kirjoittaja Niba »

pertzi kirjoitti:
Seuraava miitti 2004 alkuvuodesta ei ollut yhtä hyvä, kiitos erään alfa-häirikön, mutta ei siitä sen enempää.

p.
Tarkoititko Manalaa? :P
Pyyhin Netikettiin..
bedlam

Re: Ekaa kertaa miittiin

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Niba kirjoitti:
pertzi kirjoitti:
Seuraava miitti 2004 alkuvuodesta ei ollut yhtä hyvä, kiitos erään alfa-häirikön, mutta ei siitä sen enempää.

p.
Tarkoititko Manalaa? :P
Meinasin jo kertoa ketä tarkoitettiin. Mutta yksityiskohtien muistaminen vuosia vanhoista miiteistä missä en itse ole ollut edes paikalla venyttäisi nörtti-imagoani jo liikaa.
pertzi

Re: Ekaa kertaa miittiin

Viesti Kirjoittaja pertzi »

Niba kirjoitti:
pertzi kirjoitti:
Seuraava miitti 2004 alkuvuodesta ei ollut yhtä hyvä, kiitos erään alfa-häirikön, mutta ei siitä sen enempää.

p.
Tarkoititko Manalaa? :P
En toki. Minulla ei ole mitään pahaa sanottavaa Herra Manalan miittikäytöksestä. Kyseinen alfa-heppu ei tietääkseni vaikuta Kityssä. Hän vaikutti olleen vähän kiinnostunut Aito_Johannasta, mutta sitten kun tapasivat miitissä, niin kipinät eivät säkenöineetkään. Pian sen jälkeen kaveria poistui city-foorumilta.

p.
Avatar
pikkuego
Kitinän uhri
Viestit: 909
Liittynyt: 15.08.2005 8:20
Paikkakunta: Shalla-Bal
Viesti:

Re: Ekaa kertaa miittiin

Viesti Kirjoittaja pikkuego »

pertzi kirjoitti:En toki. Minulla ei ole mitään pahaa sanottavaa Herra Manalan miittikäytöksestä. Kyseinen alfa-heppu ei tietääkseni vaikuta Kityssä. Hän vaikutti olleen vähän kiinnostunut Aito_Johannasta, mutta sitten kun tapasivat miitissä, niin kipinät eivät säkenöineetkään. Pian sen jälkeen kaveria poistui city-foorumilta.

p.
Tuo kyseinen miitti oli myös allekirjoittaneen viattomuuden loppu. Ei kyllä pitäny ees tulla, mutta puolipakolla raahattiin paikalle. Hävettää tunnustaa, mutta viihdyin kyllä :)

Tuo Alfa-uros sittemmin tuli nähtyä kaupungilla sellaisen City-neidon seurassa, jonka seurassa olisin viimeisenä veikannu näkeväni hänet. Valitettavasti varhaisdementia estää kertomasta kenestä on kyse...
Vastaa Viestiin