Ekaa kertaa miittiin

Info tulevista miiteistä
Dumari

Re: Ekaa kertaa miittiin

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Lolita kirjoitti:Aika ekoja kertoja, kun tapasin Elppiksen, leikittiin kimppasohvaa ja löhöttiin isossa pinossa runkkarilaumalla erään runkun sohvalla. Hih!
Hih, siullakin on hassuja käyttökokemuksia Elppiksestä!
Mie tanssin hään kanssa jotain tankoa/walssia/niiden sekoitusta. Luonnollisesti naitwissin tahtiin! Siis ekaa kertaa kun näin miitissä elppikzen.

tsihihii!
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Re: Ekaa kertaa miittiin

Viesti Kirjoittaja Camilla »

Eka miittini oli kai Satumaassa, en yhtään muista milloin? Ehkä pari vuotta sitten kesällä kun Elppis oli palannut kotiin Belgiasta?
Muistan että paikalla olivat ainakin Aito_Johanna, Edith, Ninni, Patz, Huima ja Lolita. Lähdin jatkoille johonkin toiseen paariin Vaolan, Vaolan poikaystävän ja Runkkiksen kanssa.
Seuraava miittini taisi olla Elpan kotona Alben ja Santun seurassa. Kirjoittaako Albe muuten tänne ollenkaan?

Edit: eka miittini taisikin olla Bakersissa kun juttelin Dumarin kanssa, joka oli hirveässä kännissä kuten minäkin.
Dumari

Re: Ekaa kertaa miittiin

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Camilla kirjoitti:Kirjoittaako Albe muuten tänne ollenkaan?
Eipä kirjoittele, hänen pahempi puolisko only :D
Edit: eka miittini taisikin olla Bakersissa kun juttelin Dumarin kanssa, joka oli hirveässä kännissä kuten minäkin.
Kaikki toivo on menetetty!
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Re: Ekaa kertaa miittiin

Viesti Kirjoittaja Camilla »

Dumari kirjoitti:
Camilla kirjoitti:Kirjoittaako Albe muuten tänne ollenkaan?
Eipä kirjoittele, hänen pahempi puolisko only :D
Edit: eka miittini taisikin olla Bakersissa kun juttelin Dumarin kanssa, joka oli hirveässä kännissä kuten minäkin.
Kaikki toivo on menetetty!
No et varmaan edes muista sitä.. mä muistan elävästi kuinka mulla oli vaikeuksia muodostaa kokonaisia lauseita ja en saanut sun sössötyksestä selvää ollenkaan :D
Dumari

Re: Ekaa kertaa miittiin

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Camilla kirjoitti: No et varmaan edes muista sitä.. mä muistan elävästi kuinka mulla oli vaikeuksia muodostaa kokonaisia lauseita ja en saanut sun sössötyksestä selvää ollenkaan :D
Noh, mielestäni olin sinua selvempi, mutta sovitaan että oltiin molemmat yhtä soseessa :D
Yönmustaritari

Re: Ekaa kertaa miittiin

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

Minulla on muistikuva siitä ,että Melnais koitti hakata minua. Aikani ninjaväisteltyä äkkinäisiä nyrkkisyöksyjä hän tyytyi kuitenkin pistämään pataan sitä yliolkaista hippiretkua, jota kukaan ei tuntunut tietävän ja joka hyökkäsi jostain mielijohteesta Snapaheadin kimppuun.

Nii tää oli joku vuosi jossain vihreällä alueella Helsingissä. Olin vähän hapoilla niin ei voi muistaa tarkasti.
Kid

Re: Ekaa kertaa miittiin

Viesti Kirjoittaja Kid »

Dumari kirjoitti: Eipä kirjoittele, hänen pahempi puolisko only :D
Pahempi?!?!?111 Homo!1!111
Vastaa Viestiin