Se kurkkuni kastakoon

Info tulevista miiteistä
Patz

Re: Se kurkkuni kastakoon

Viesti Kirjoittaja Patz »

Olen valikoiva juomien suhteen. Koneiston saa mukavasti käyntiin joko vodkalla (ei Absolut), Golden Capin Classicilla tai shampanjalla. Muiden alkoholijuomien valmistamisen voisi mielestäni lopettaa.
killkill

Re: Se kurkkuni kastakoon

Viesti Kirjoittaja killkill »

- venäläinen vodka
- espanjalainen tai argentiinalainen punkku
- kossu
- Cuervo.. äärimmäisessä hätätilassa muukin kaktusjuoma putoaa
- alcopopseja valikoiden
- aito pullolonkero
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Se kurkkuni kastakoon

Viesti Kirjoittaja Niba »

Manhattan oli makeaa ja bellini hmm bahaa..
Pyyhin Netikettiin..
Kreivitar

Re: Se kurkkuni kastakoon

Viesti Kirjoittaja Kreivitar »

Melkein mikä tahansa punaviini uppoaa, kunhan ei ole makea. Lisäksi perinteinen (päärynä)siideri maistuu sekä BacardiBeezer. BacardiBeezereistä etenkin appelsiininmakuinen saa kuolan valumaan poskelle - muutkin kyllä kelpaavat, mutteivat aiheuta kuolaefektiä. Lonkeroita en juurikaan juo: ennen suosikkini oli appelsiinilonkero. Harmi, ettei sitä taida saada enää Alkostakaan :?:

Bailey's kahvin kera on myös nautinto. Koko komeuden päälle kuuluu ehdottomasti kermavaahtoa, jota valitettavasti ei joka paikassa ymmärretä juomaan laittaa. Saa siinä sitten itse olla rukoilemassa, että saisi vaahtonsa lasiin :evil:

Valkovenäläisetkin maistuvat viimeistään sitten kun alkaa siideri kypsyttää. Ja joskus sitä haluaa jotain "suolaista" ja silloin BloodyMary on hyvä valinta. Onpa muuten ainoa muoto, missä saatan mausteita yleensäkään "syödä". Muuten en käytä lainkaan mausteita - ja sen kyllä tuntee Marya juodessa :P

Edit: tekstin siistimistä.
kyyppo

Re: Se kurkkuni kastakoon

Viesti Kirjoittaja kyyppo »

Runkkis kirjoitti:Gammel Dans
SingleMalt kirjoitti:Gammel Dansk
Mitäs mitäs.. tämähän onkin ihan uusi tuttavuus minulle. Ainakaan en muista koskaan maistaneeni.. Minkälaista toi on? Verrattuna esim. juuri Fernettiin tai Balsamiin? Saako tota ihan Alkosta vaiko vain tuontitavarana?
Runkkis kirjoitti:Balsamista puheen ollen.. Voisi ottaa yhdet hömpsyt..
No vittu joo. Otin tuossa just eilen illalla maanantain kunniaksi parit hömpsyt juurikin kyseistä litkua.. ja "muutaman" oluen päälle. Hyvää oli, mutta tänään töissä täristessä on kyllä palautunut mieleen, miksi olen jo vuosikaudet yrittänyt välttää viikolla juopottelua.
ninnithequeen

Re: Se kurkkuni kastakoon

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

kyyppo kirjoitti:
Runkkis kirjoitti:Gammel Dans
SingleMalt kirjoitti:Gammel Dansk
Mitäs mitäs.. tämähän onkin ihan uusi tuttavuus minulle. Ainakaan en muista koskaan maistaneeni.. Minkälaista toi on? Verrattuna esim. juuri Fernettiin tai Balsamiin? Saako tota ihan Alkosta vaiko vain tuontitavarana?
Tukusta miun pomo sen ainakin tuo, luulisi olevan Alkossakin, itse en moista ole koskaan edes Alkon hyllyistä etsinyt.
Yllättävän suosittua baarissamme, hurjan moni juo sitä.

Ja itsekin joskus maistan, kun haluan että kurkkuani kuristaa :P
Runkkis

Re: Se kurkkuni kastakoon

Viesti Kirjoittaja Runkkis »

kyyppo kirjoitti:
Runkkis kirjoitti:Gammel Dans
SingleMalt kirjoitti:Gammel Dansk
Mitäs mitäs.. tämähän onkin ihan uusi tuttavuus minulle. Ainakaan en muista koskaan maistaneeni.. Minkälaista toi on? Verrattuna esim. juuri Fernettiin tai Balsamiin? Saako tota ihan Alkosta vaiko vain tuontitavarana?
Runkkis kirjoitti:Balsamista puheen ollen.. Voisi ottaa yhdet hömpsyt..
No vittu joo. Otin tuossa just eilen illalla maanantain kunniaksi parit hömpsyt juurikin kyseistä litkua.. ja "muutaman" oluen päälle. Hyvää oli, mutta tänään töissä täristessä on kyllä palautunut mieleen, miksi olen jo vuosikaudet yrittänyt välttää viikolla juopottelua.
Gammelli on ehkä lähempänä Balsamia kuin Fernettiä... Fernetti on pikkaisen "raikkaampi" (jopa ilman minttua), joten se käy hengenraikastamiseen esim. ennen työhaastattelua tai kehityskeskustelua.

Gammelli on taas melko kuiva kuten Riika Balsamikin. Ehkä Gammelli on pikkaisen "Pippurisempi" kuin Balsami. En ole katsonut saako siitä suoraan jokaisesta alkosta, mutta luulen, että se löytyy ainakin Alkon toimitusvalikoimasta. Kysy koti Alkosi myyjältä, jos se löytyy edes jonkun Alkon listoilta, niin voit tilata sitä omaan Alkoosi ilman toimitusmaksuja (eikä edes tarvitse ostaa kuin se yksi pullo)
killkill

Re: Se kurkkuni kastakoon

Viesti Kirjoittaja killkill »

Runkkis kirjoitti:Kysy koti Alkosi myyjältä, jos se löytyy edes jonkun Alkon listoilta, niin voit tilata sitä omaan Alkoosi ilman toimitusmaksuja (eikä edes tarvitse ostaa kuin se yksi pullo)
Multa löytyisi avaamaton litran savipullo tätä Balsamia, jos joku haluaa ostaa. Menin ostamaan maistamatta. Lentokentän baarissa huiviin vedetty maistiainen meinasi tulla ylös saman tien..
Vastaa Viestiin