Pappailu 2.0

Painaako joku mieltä? Haluatko purkaa sydäntäsi? Jos ei apu löydy, niin ainakin kuuntelevia korvia.
VAIN ASIALLISET KOMMENTIT! Kuri on kova.
KKK
Kitisijä

Re: Pappailu 2.0

Viesti Kirjoittaja KKK »

13v kuntosalikortti on kyl hitokseltaan halvempi harrastus kuin futis, kiekko tai Särkänniemi. Toki kun ruvetaan laskemaan paljonko tuo poika syö niin hinta alkaa tasoittua. Kolmisen kertaa viikossa käydään ja kyllä jotain merkkejä havaittavissa niin isässä kuin pojassa :)

Kundi kun on suht kookas ikäisekseen, oliko 181cm kun viimeksi mitattiin. Pitkään varteen on syytä hankkia vähän fileetä ettei ihan tuupittavaksi yläasteella joudu.

Tykkään kyllä kovasti noista treeneistä ja siitä että on yhteistä luontevaa tekemistä.
Amazing shit happens!
Ylermi Ylihankala
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Korjasin lounaalla vielä juhannusviikonlopun satoa. Nimittäin, vaikka kahden yön Helsingin reissu koko perheen voimin sujui hyvin, oli se rankka vanhemmille. Keskusten vuokrahuoneisto oli hieno, mutta kuuma, eikä lapsetkaan nukkuneet kunnolla. Kolme päivää mentiin yhtenä kyrpänä: Suomenlinnaa, Uimastadionia, Heurekaa, Aurinkolahtea ja kaikenmaailman puistoja. Olin eilen vielä niin puolikuntoinen kaikesta, että hukkasin pankkikorttini johonkin. En ylpeyttäni korttia kuolettanut, vaan siis lounaustauolla kyselin Ratinan kauppakeskuksesta kortin perään. Sinnehän sen olin jättänyt kassalle. Tämä maailma on liian monimutkainen paikka!
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
KKK
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja KKK »

Kodak-hetkiä esikoisen kanssa:
Salilla treenin jälkeen ottaa paidan pois, tekee tuplahauikset edestä ja kysyy "iskä, näkyykö kehitystä?"
- Kyllä näkyy poikani, oikein hyvin olet edistynyt

Käsien pesulla kääntelee naamaansa peilin edessä: "iskä, huomaatko, mulle alkaa kasvaa viikset!"
- Kyllä näkyy poikani, oikein hyvin näkyy (siellä mitään ollut tai sitten ikänäkö vaan teki matti&tepposet) :D
Amazing shit happens!
Diddley Bow
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Laitetaan tämä päivitys nyt tähän ketjuun, vaikka tätä asiaa onkin enemmän puitu kyssäriketjun puolella; tyttären häät ovat tänään!!

Kaikki on jiirissä pukua, lahjaa ja puhetta myöden! Sain osallistua valmisteluihin viimeiseen silaukseen asti ja ai perskutarallaa että onkin tulossa hienot kinkerit alusta loppuun! Mä olen aivan ratketakseni ylpeä tyttärestäni ja siitä hienosta kollista jonka olen antanut hänet pokata.

Ja nyt mä olen itse niin täynnä rakkautta, että melkein harmittaa olla sinkku just nyt tässä kohtaa.

Mut hei elämä on ihanaa näin rakkauden päivänä!! Nautitaan siitä poks zäp!!
Who says you need to buy a guitar?
Kerberos I
Kitinän väärinkäyttäjä

Viesti Kirjoittaja Kerberos I »

:h:
"Ainoa todellinen viisaus on tieto siitä, että et tiedä yhtään mitään." - Sokrates
Vastaa Viestiin