Kerro vaivasta

Painaako joku mieltä? Haluatko purkaa sydäntäsi? Jos ei apu löydy, niin ainakin kuuntelevia korvia.
VAIN ASIALLISET KOMMENTIT! Kuri on kova.
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3296
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Polvi on hetkittäin kävelykunnossa (tarkoittaa reipasta kävylenkkiä). Paukkuu ja rutisee rumasti tällä hetkellä, sekä kipuilee omituisesti. En tykkää.
Who says you need to buy a guitar?
Kiukkutipu
Kitisijä
Viestit: 1268
Liittynyt: 17.12.2011 22:09

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja Kiukkutipu »

^Miksi ei kannattaisi miettiä mistä mahavaivat johtuvat (syöminen ja juominen) ja hoitaa aiheuttajat pois?
Oh, let me file that crap between "I dont give a fuck" and "Blow me"
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja annepa »

Olin eräällä ravintoluennolla, jonka järjesti työnantaja. Luennoitsijalla oli muutama pöljä pointti (esim kaikki kasvikset pitäisi syödä raakana, vaikka on toteen näytetty, että esim. porkkanan ja tomaatin ravinteet imeytyy paremmin kypsennettynä), mutta myös mielenkiintoisia asioita, jotka pisti vähän miettimään. Hän sanoi, että vatsanesteen pitää olla happo, sitähän sanotaankin vatsahapoksi. Useat vatsavaivat johtuvat siitä että sillä nesteellä on väärä ph. Kun vatsanesteellä on liian laimea ph, se ei toimi niinkuin pitäisi ja siitä seuraa vatsavaivoja. Kaiken lisäksi, kun on esim närästystä, se vatsaneste neutraloidaan ottamalla närästyslääkettä ja sitten se nyt ei ainakaan toimi niin kuin pitäisi. En tiedä mikä on totuus, mutta kuulosti järkevältä. Koska itselläni ei ole vatsavaivoja, en alkanut tutkia asiaa enempää.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja Vesper »

exPertti kirjoitti:En ikinä voisi kuvitella luopuvani (valko)sipulista tai kahvista. Voisin kuvitella niitten olevan ainakin osasyitä mahdollisiin ongelmiin.
Kannattaa sitten vaihtaa kahvi mahdollisiman tummaan paahtoon.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Kannettiin ja käännettiin wanha puuvene. Koko oikea kyynervarsi vereslihalla. Kirvelee. En sauno.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

^ tietenkin tumma paahto on tumma, vaikka moccamasteria käyttäisikin?
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3296
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Polvi tuntuu edelleen aika paskalta. Yksi pidempi kävelylenkki ja saa maata sohvalla pari päivää sen jälkeen. Ei tunnu löysältä, mutta kipuilee ihan vitusti liikkeessä. Rutisee ja paukkuu edelleen. Ei kai tässä auta muuta kuin antaa lupa puukottaa. Kuvottaa koko ajatus. Sitten sitä vasta sohvalla maataankin. Ja ollaan saikulla niin että pää hajoaa. Eikä siitä kuitenkaan tule paskaa parempaa. Snadisti vituttaa.
Who says you need to buy a guitar?
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

^^ mikäänhän ei estä heittämästä moccamasteriin ihan niin tummaa kuin huvittaa. Jauhatuksen pitää vain olla suodatinkettimelle sopiva.

Vatsan kannalta oleellista on dumpata ne pula-ajan korvikkeet ja siirtyä oikeaan kahviin. Tämä ei tarkoita mitään ranskalaisia paahtoja, vaan esim. Presidentin tumma tai löfbergin lila käy ihan hyvin. Se on se korvikekahvien vaaleus ja raakuus, joka ne vatsavaivat aiheuttaa.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Eipä nuo kotimaiset "tummat paahdot" kovin paahdettuja ole. En käytä jos ei ole pakko.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

^ kyllä presidentin tumma paahto on jo ihan tummaksi laskettava? Jos espressopaahtoja haluaa, niin kotimainen kaffa on kova. En ihan keksi miksi kukaan kaffaa dissaisi kotimaisuuden takia. Edit: tarkoittanit näitä suomalaisten bulkkikahvien tummia versioita.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Juurikin bulkkeja. Papuina saa ihan kunnon kamaa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Mitä tummempi papu, sitä vähemmän se sisältää vatsalle epäystävällisiä happoja. Siksi tummempi vatsavaivaisille.

Tiesittekö muuten, että suomalaisten jo vuosia peruskahvina nauttima vaaleapaahtoinen suodatinkahvi on juuri nyt kahvihifistelijöiden supersuosiossa? Ollaan oltu aikaamme edellä jo vuosikymmeniä!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Juon Presidentin tummaa paahtoa ja Lidlin pikakahvia koska a) tykkään mausta ja b) ne ei närästä. Jälkimmäinen molemmissa parempi mulle.
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Sola
Kitinän uhri
Viestit: 673
Liittynyt: 19.06.2010 18:54

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja Sola »

Flunssa vaivaa. Justhan mä olin kuukausi sitten ihan kunnon kuumeessa ja räkä lensi. Mitenkä se nyt taas iski??? :(
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Sola kirjoitti:Flunssa vaivaa. Justhan mä olin kuukausi sitten ihan kunnon kuumeessa ja räkä lensi. Mitenkä se nyt taas iski??? :(
Höh :boohoo:

Mulla on epämääräistä pahoinvointia ollut jo parisen viikkoa (en ole raskaana eikä ole krapula). Nytkin velloo ja tulee pahoinvointikohtauksia, mutta en silti laattaa. Välillä se oksetusolo on tosi voimakasta, mutta sitten se menee ohi ja jää vain omituinen huonohko olo. Tämä alkaa jo rasittaa, mutta en jaksaisi mihkään lekuriin mennä.
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja exsu »

Saatoin napata Oulusta matkaan rasitusmurtuman oikeaan jalkapöytään/pohjaan. Ulkosyrjä ei kestä lainkaan painon varaamista, levossa ei tunnu lainkaan. Pitää toivoa, että se on vaan jotenkin väliaikaiskipuileva, ei kiinnostaisi viikkojen urheilutauko lainkaan.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

^Oireet sopivat myös jännetuppitulehdukseen.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja exsu »

Joo. Taitaa olla sama hoito molempiin. Ajattelin hakea tänään apteekista teippiä, jos tuohon rakentelisi jotain tukea.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja exsu »

Internet tiesi kertoa, että rasitusvammoja ei saisi teippailla. Päätin elää vaarallisesti ja teipata tuon sitä huolimatta, kun oli niin kurjan tuntuinen ja bonuksena alkoi tänä aamuna rutisemaan astuessa. Olin ajatellut, etten tälläisen pikkuvaivan vuoksi mene lääkäriin, mutta taidan käydä sittenkin perjantaina näyttämässä jos ei lainkaan kohene. Toistaiseksi teippi tuntuu hyvältä. Ei rutise, ja voi astua jalka suorassa.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
KKK
Kitisijä
Viestit: 2447
Liittynyt: 26.10.2012 19:48
Paikkakunta: Joo

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja KKK »

Voiko varpaat olla murtuneet vaikka niitä kykenee vähän liikuttamaan. Yyteestä ulos tullessa yks betoniseinä katsoi mua pahasti ja taisin tulla vetäneeksi reippaan mawan siihen converset jalassa. Käveleminen aika huonoa mutta ylösalas varpaat liikkuu nippuna. Sattuu kyllä melko vituhkosti jos yhtään yrittää kävellä.
Amazing shit happens!
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Varvasmurtuma joka tapauksessa hoidetaan teippaamalla viereiseen varpaaseen kivun vaatimaksi ajaksi. Eli hoito on sama, oli murtunut tai ei.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Kiukkutipu
Kitisijä
Viestit: 1268
Liittynyt: 17.12.2011 22:09

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja Kiukkutipu »

Noin kymmenen varvasmurtuman kokemuksella: Liikkuu ne mutta sattuu ihan saatanasti.
Ja väri on myös aika mielenkiintoinen.
Oh, let me file that crap between "I dont give a fuck" and "Blow me"
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Flunssa no. 3 tai 4 tälle vuotta, ärsyttää niin saatanasti.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Georgina kirjoitti:Flunssa no. 3 tai 4 tälle vuotta, ärsyttää niin saatanasti.
Totta tuhiset vaikka nyt taitaakin olla vasta numero kaksi meikäläisellä. Tämä kostea ilma ei yhtään paranna oloa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Bluntly kirjoitti: Totta tuhiset
Sitä nimenomaan. Tulin töihin enkä ottanut sitä hiton nasoliinia mukaan, on kohtuu hankala olla saatikka puhua kellekään mitään.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Vastaa Viestiin