Kerro vaivasta

Painaako joku mieltä? Haluatko purkaa sydäntäsi? Jos ei apu löydy, niin ainakin kuuntelevia korvia.
VAIN ASIALLISET KOMMENTIT! Kuri on kova.
Kittys

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja Kittys »

Oho! Toi olin minä :D
slam

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja slam »

kerro vaivasta?

Aikas usein tekee mieli olla vain hiljaa, tai ei oikein jaksa, eikä pystykkään paljoa puhumaan. Usein myös ryhmässä istuessa ja tietysti yksin ollessa.

Kahden kesken toisen ihmisen kanssa ollessa ja puhellessä olen jotenkin ehkä normaalimmillani. Eikä niin pahasti valveunessa... tai jottain sellaista...

*miettii taas vaivojaan... hmm. :P *
Bigmama

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja Bigmama »

Sattuu ihan sikana päähän. Seksi auttaa mutta sitä ei ole tarjolla. Buranat on loppu.
SATTUUUUUUUUUU

on kyl särkenyt päätä jo puol vuotta..mul on aivosyöpä
Leilah

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja Leilah »

Kauhee kapi (= kutiseva ihottuma) oikeassa kädessä. Pesuaine ärsyttää.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Leilah kirjoitti:Kauhee kapi (= kutiseva ihottuma) oikeassa kädessä. Pesuaine ärsyttää.
Suosittelen kaikille käden ihovaivoista kärsiville Erisanin käsivoidetta. Pidän omat kutisevat kohtani sillä kurissa laittamalla lisäannoksen juuri kutisevan kohdan päälle. Erisanin kosteusvoide on muulle vartalolle tosi hyvä. Edullisiakin ovat.
Kikkelis kokkelis.
Leilah

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja Leilah »

Keikaus kirjoitti:Suosittelen kaikille käden ihovaivoista kärsiville Erisanin käsivoidetta. Pidän omat kutisevat kohtani sillä kurissa laittamalla lisäannoksen juuri kutisevan kohdan päälle. Erisanin kosteusvoide on muulle vartalolle tosi hyvä. Edullisiakin ovat.
Tämä Erisan pitää muistaa. Jo aiemmin syksyllä sain täältä kitystä hyvän vinkin käyttää hth:ta atooppiselle iholle. Poikani iho on ollut hyvässä kunnossa siitä lähtien!
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Leilah kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:Suosittelen kaikille käden ihovaivoista kärsiville Erisanin käsivoidetta. Pidän omat kutisevat kohtani sillä kurissa laittamalla lisäannoksen juuri kutisevan kohdan päälle. Erisanin kosteusvoide on muulle vartalolle tosi hyvä. Edullisiakin ovat.
Tämä Erisan pitää muistaa. Jo aiemmin syksyllä sain täältä kitystä hyvän vinkin käyttää hth:ta atooppiselle iholle. Poikani iho on ollut hyvässä kunnossa siitä lähtien!

Joo, ja ihovaivoihin kannattaa myös kokeilla propolis-voidetta, jota saa luontaistuotekaupoista. Kaverini, jolla on kutiseva atooppinen iho, oli kerran yökylässä ja kokeili sitä, kun oli unohtanut omat rasvansa kotiin. Kutina loppui heti ja kaveri keksi ostaa propolis-uutetta (ja sen päälle heti jotain perusvoidetta tai vastaavaa). Hän taisi parantaa vaivansa pitkäksi aikaa tuolla uutteella. Itse sain tuon propolis-voideneuvon Hiusakatemiassa, kun valitin kutisevaa päänahkaani.
Kikkelis kokkelis.
Feiz

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja Feiz »

Tämä ei ole vaiva, mutta jotain riippuvuusläppää.
Itsellä oli pitkästä aikaa ns. vapaa viikonloppu eli ei mitään niin pakollista deadline hommelia että sitä olisi pitänyt vääntää joten pääsin jälleen mielipuuhani pariin eli pelaamiseen. Pelasin tätä World of warcraftia perjantaista klo 18 sunnuntaihin klo 01.00. EN poistunut asunnosta kuin 10 minuutiksi la ja su kauppaan. Pelitunteja 8+16+16 eli 40 tuntia 2.5 vuorokauden aikana. Tiedän itsestäni ja fiiliksistä, että jos minulla olisi aikaa niin voisin jatkaa tuota tahtia vallan mainiosti vaikka vuoden kuten olen joskus aikoinaan melkein tehnytkin. Onneksi on työ+kouluhässäkät+urheilut niin en ehdi pelata enempää. Kyseessä ei siis vielä mikään jättiriippuvuus kun pystyn tekemään muita asioita vallan mainiosti, mutta mielenkiintoista huomata itsestä tällaisia hauskoja puolia:D
slam

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja slam »

Olin iloinen hieman aamusta, mutta suurimman osan ajan olin häpeän tunteessa. Hävettää mennä kysymään toimistosta asiota ja "hävettää"/kankeeta soittaa puhelimella, vaikka niin todella tarvitsee tehdä ja siinä ei ole mitään väärää. Olisin ennemmin soittamatta, mutta pakkohan se on. :P

Kävin prismassa ja euromarketissa. Euromarketissa olin aika vittuuntunut, että ei tästä nyt tule oikein mitään, mutta yön mittaan oli ihan kohtuu rentoakin muutamaan otteeseen. (olin nukkunut ihan tarpeeksi ja levännyt) Vitutti hieman ja menin vain kahveelle, vaikka oli ns. kiire. Kiireellä tulee aiheutettua vain lisää kiirettä.

Yksi kaveri (rekkamies) tuli sellaiselta ajo-lenkiltä, jonka itse olen painanut 1-2 tuntia nopeammin. :P Ehdin kaikkiin paikkoihin sen lenkin jälkeen ajallaan, mutta eipä siitä muuta iloa paljoa ollut. Oli taas kovasti jäässä nuo moottoritien rampit. Kiireessä päästää pian hommat kusirajan alapuolelle...

Kuinhan minä nyt sitten ehdin tehdä töitä, lasketella ja sitten pitäisi vielä naista metästää? Nukkuakkin pitäisi... :P
Bigmama

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja Bigmama »

Päänsärky on laskenut kaulan toiselle puolelle. Nyt mä sit halvaannun.
slam

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja slam »

Bigmama kirjoitti:Päänsärky on laskenut kaulan toiselle puolelle. Nyt mä sit halvaannun.
Oki...

Kädessä tuntuu vieläkin pahalta. kärsin, kuolen tukehdun! :D :P

Ei satu käteen, mutta tuntuu jotenkin, että hitto se oli niin lähellä mennä paskaksi, että oikein kelaan juttua ja käsi "kutiaa" ärsyttävästi (puristuhan tuo jonkin verran) XD :lol:
Bigmama

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja Bigmama »

Mulla on näitä mielisairauksia..
Oireettomia usein, eli todella pahoja.
päänsärky on aivosyöpä ja tottakai kivun siirtyessä alaspäin on se merkki toispuoleisesta halvauksesta.. :lol:
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Bigmama kirjoitti:Mulla on näitä mielisairauksia..
Oireettomia usein, eli todella pahoja.
päänsärky on aivosyöpä ja tottakai kivun siirtyessä alaspäin on se merkki toispuoleisesta halvauksesta.. :lol:
Päänsärkyhän tarkoittaa sitä, että pään sisällä on vitun vihainen menninkäinen, joka painaa silmäpalloja ulospäin jättimäisillä peukaloillaan, leikkii kung fu:ta takaraivolla ja vittuillessaan potkii otsaan kun ei muuallekaan osu. Mun menninkäisen nimi on anti-painkiller. Ääshoul suorastaan.
The great club outshines the individual, always and forever.
Elukka

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Bigmama kirjoitti:Mulla on näitä mielisairauksia..
Oireettomia usein, eli todella pahoja.
päänsärky on aivosyöpä ja tottakai kivun siirtyessä alaspäin on se merkki toispuoleisesta halvauksesta.. :lol:
Diagnoosi: Terminaalivaiheen hypokondria. :lol:
http://fi.wikipedia.org/wiki/Hypokondria
Bigmama

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja Bigmama »

Kuulostaa hienolta mutta pitäis saada jokin toinenkin sairaus.. *jää miettimään*

Mun peikko työntää sukkapuikkoa ohimosta sisään, epäilen vahvasti jollakulla olevan voodoo-dolly himassa. Joku vihanneen rankasti minua.

Diagnoosi: Terminaalivaiheen hypokondria
Diagnoosi 2: Potilas kuvittelee salaliittoteorioita
Diagnoosi 3: Uskoo henkimaailmaan
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Minua sattuu päähän. Olen nukkunut liikaa ja istunut koneen ääressä huonoissa asennoissa liian pitkään. Lisäksi ankara ja liiallinen kutominen on jumittanut hartiat. Särkylääkkeen vois ottaa, vaikka usko tehoon on mitätön. Se lääke, jota käytän nyt lihasrelaksanttina, pamauttaisi luultavasti tajun kankaalle ja olen jo nukkunut liikaa.

Mutta hei, nyt olisi musta-valko-kirjava kaulaliina valmis ja odottaa ottajaansa. Anyone?
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja Camilla »

Mun sisäinen tasapainoni on järkkymässä tai sitten hormonit heittää häränpyllyä. Saan ihme itkukohtauksia iltaisin ja olen tosi kiukkuinen, hemmetin menkat!
Bigmama

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja Bigmama »

Aah, kansakunnan vitsaus, kuukautiset. Miesten mielestä naisten oma salaisuus ja lupa olla outo. Naisten mielestä syy murhata oma mies.
slam

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja slam »

Nyt olen aika samperin väsynyt... hmm. Oli ihan kohtuullisen rento yö, mitä nyt pari kertaa oli taas vitutus ylimmillään... painavan rullakon rengas putosti perälaudan ja kynnyksen väliin... sitä hetken kampesin... :P
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Bigmama kirjoitti:Aah, kansakunnan vitsaus, kuukautiset. Miesten mielestä naisten oma salaisuus ja lupa olla outo. Naisten mielestä syy murhata oma mies.
Mä taas oon heti paremmalla mielellä, kun ne alkaa. Paha veri poistuu, heh.
Kikkelis kokkelis.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Keikaus kirjoitti:
Bigmama kirjoitti:Aah, kansakunnan vitsaus, kuukautiset. Miesten mielestä naisten oma salaisuus ja lupa olla outo. Naisten mielestä syy murhata oma mies.
Mä taas oon heti paremmalla mielellä, kun ne alkaa. Paha veri poistuu, heh.
Mä oon taas ihan hyvällä tuulella sen 1 min kun ne alkaa... ja sekin siitä syystä ettei tarvitse pelätä niiden puuttumista ;)
The great club outshines the individual, always and forever.
slam

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja slam »

tuuletin huoneen ja nuksimaan takaisin. Vaivojen prosentuaalisuus nollatoleranssia. haluan vain saada unta.
hermine

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja hermine »

Ranne on ollut viime pulkkailureissun jälkeen kipeä.

Menkathan on vaan kiva juttu. Pysyy jonkinlainen ajantaju minullakin kun ne tulee suunnilleen kerran kuussa. Sensijaan se pahimmillaan viikon kestävä aika ennen niitä ei: välillä on pää niin sekaisin ettei pysty tarttumaan yhteenkään järkevään toimeen, hajoilee vaan kaikesta ja vollottaa ihme pikkuasioista. Pahempaa kuin ahdistus ja itkuisuus on kuitenkin sellainen totaalinen aivojen valahtaminen jalkoväliin, ettei kykene oikein ajattelemaan tai suunittelemaan mitään, esimerkiksi jos pitää lähteä jonnekin, pakkaa mukaan ihan käsittämättömiä tavaroita. Sit vikoina päivinä on sekaisin mahakin, ja sattuu mahaan ja selkään. Melkeen heti kun menkat alkaa, olo helpottuu.
Storytuuli

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja Storytuuli »

hermine kirjoitti: Menkathan on vaan kiva juttu. Pysyy jonkinlainen ajantaju minullakin kun ne tulee suunnilleen kerran kuussa.
Alkoi menkat yhtäkkiä etuajassa 4 pvää toissapvänä. Vähänkö olin onnessani, kun nyt saa joulun olla sitten "kuivilla" ja NUKKUA rauhassa, aah...(mies oli ostanut 5 pkt kortsuja sängyn viereen - miksi miehet aina ostaa kaikkea tukuittain?) Taivuin 3 kk:si ehkäisylaastareihin ja kk sitten lopetin, joten syykin oli selvä.

Vaivoissakin kyllä löytyy; oli sitten myyräkuume lokakuussa ja maksa-arvot ei ole vieläkään ihan ennallaan. Sitruunavesi kuuri lähinnä päällä, kunnes jouluna taas piste.
millivanilli

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Hartiat ovat niin rikki. Töissä ei pysty tekemään töitä ilman, että pitää lopettaa töiden teko välillä jopa 10 min välein hieromaan tai venyttämään kramppaavia (suonenvetoja) hartioita. Lääkkeet jotka auttaisivat särkyyn ovat niin vahvoja, ettei niiden vaikutuksen alaisena pysty tehdä töitä... *huokaus* Toivottavasti nyt joululomalla ei tarvitse istua joka päivä 10h koneen ääressä.
Vastaa Viestiin