Kerro vaivasta

Painaako joku mieltä? Haluatko purkaa sydäntäsi? Jos ei apu löydy, niin ainakin kuuntelevia korvia.
VAIN ASIALLISET KOMMENTIT! Kuri on kova.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Joo, Exsu kirjoittaa tapansa mukaan todella osuvasti. Arvostan.

Mua vähän (siis tosiaan tosi vähän) kiehtoo tuo Gatin toistelema kammo luopua mistään vanhasta roinasta, koska roinalla on juuri hänelle niin suuri tunnearvo. Keittiöpsykologisoin, että siinä on kyse ihan samasta haluttomuudesta tai kyvyttömyydestä ottaa elämästään mitään aikuista vastuuta kuin mistä Exsu kirjoittaa. Jos Gat ei vain säilytä kaikkea ennallaan, niin hänen täytyisi ihan itse tehdä ratkaisuja, käydä läpi menneisyyttä, tehdä valintoja, mennä edes jotenkin eteenpäin ja valita jättää jotain taakse. Ottaa siis vastuuta elämänsä tilasta ja suunnasta. Uumoilen, että tämän välttelystä on tunnearvossa kyse.
Viimeksi muokannut urpiainen, 10.08.2020 10:23. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja Gat »

Mites jos urpiaiselta vietäisiin ihan kaikki, mukaanlukien muille arvottomat sosiologien kirjansa? Ja varmaan sinulla on muutakin vain itsellesi tärkeää, osa kenties myytävissä. Vaikkei niillä arvoa niin olekaan, rasittavaa hankkia takaisin ostamalla, jos enää ovat saatavillakaan. Eikö vähän jurppisi myös tunnetasolla? Eikö tuntuisi kuin jos sinua olisi persraiskattu? Ja eikö teillä muilla tosiaan ole yhtään mitään suvun, muistojen ja perinteen ja henkilökohtaisten asioiden kannalta merkittävää, kunhan vuoden muotireleet ja uusimmat tekniset laitteet? Voi kun henkisesti vähäisiä olette. Junteille riittää joo muotivaatteet ja uusin Vauhdin Maailma, joka heti roskiin. Ja entäs jos koira kuolee auton alle, niin eikun ostaa uuden!

Jaa hei, jos ei muuta ole, jäähän tämä raihnainen raatoni. Mitäs siitä, jos heitän senkin pois?

James Potkukelkan hokemaan, että menisin "katkolle", niin entäs jos menisinkin?
Jos se kestäisi vain pari päivää, niin sitten olisin varmasti nollapromilleilla kun tulisin takasin kotiin. Jossa odottaa sama kaaos, josta en edelleenkään yksin selviäisi tässä yksinäisyydessä. Joten jaksaakseni yrittää edes vähän, tarvitsisin tietysti Karhua. Eivätkä henkiset tuskatkaan siihen helpota jos olen varmasti nollilla. Olen kokeillut vaikka kuinka monta kertaa. Ja nyt täytyisi vaihtaa paikkakuntaa vajaat 300 km täältä pois.

Te katsotte tätä aina liian karkeilla tavisottimilla. Teille kun ei "vanhalla roinalla" ja perinteillä ole merkitystä, niin hahhah niille.
Te oikeasti luulette, että jaksaisin nollapromilleilla tehdä... ette tekään tässä jaksaisi vaikka miten superolentoja olette. Varsinkaan jos tausta olisi omaa uu-tuuria.
Ettekä te voi ymmärtää millaista on olla näin yksin ja että kenellekään muulle asioilla ei ole merkitystä ja sitten satelee pilkkaa ja karkeapiirteisiä yleisneuvoja, suostumatta ymmärtämään tilannetta.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Gat kirjoitti: 10.08.2020 10:23Ja eikö teillä muilla tosiaan ole yhtään mitään suvun, muistojen ja perinteen ja henkilökohtaisten asioiden kannalta merkittävää
Totta kai on, mutta niitä ei ole kahden asunnon täydeltä eivätkä ne sisällä vanhoja elokuvia VHS-nauhoilla.
Universaali disclaimer.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

^^Älä paskaapuhuva juoppo uhriudu aina ja yritä näitä "silmänkääntötemppujasi" kääntääksesi keskustelun fokuksen epäolennaiusuuksiin. Pidätkö ihmisiä noin tyhminä?
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Gat kirjoitti: 10.08.2020 10:23Joten jaksaakseni yrittää edes vähän, tarvitsisin tietysti Karhua.
Kannattaa sitten pikku hiljaa alkaa järjestellä sitä muuttokuormaa sinne Orimattilaan, koska häätö on nykyladun lopputulos.
Universaali disclaimer.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja Gat »

So Hard kirjoitti: 10.08.2020 10:33
Gat kirjoitti: 10.08.2020 10:23Joten jaksaakseni yrittää edes vähän, tarvitsisin tietysti Karhua.
Kannattaa sitten pikku hiljaa alkaa järjestellä sitä muuttokuormaa sinne Orimattilaan, koska häätö on nykyladun lopputulos.
KUN EN PYSTY siihenkään, tajuatko? Kyllä se on sitten lopullinen poistuminen minulla, jos käsität.

Joku katko ei auttaisi koska vaikka olisin nollapromilleilla en sittenkään yksin pystyisi suoriutumaan edes kuukausissa. Ettekä tekään näin yksin ja umpikujassa.

Katkoiltuani menisi sittenkin kuukausia toimentaa, enkä sittenkään pystyisi yksin. Ja nyt täytyisi vaihtaa paikkakuntaa heti, ei kuukausien kuluttua. Ja siellä odottaa uusi Helvetti, kenties jopa pysyvä sosiaalinen stigma kämppäni tilasta.

Ja vittu minkäs minä mahdan, jso teille ei mikään "vanha roina" merkitse mitään. Mitäs olette niin pinnallisia, että tulkitsette sen vain "materiaalisiksi arvoiksi". Ja eihän teille millään minun antiikkiroinallani tai vaikeasti hankituilla tavaroilla eikä edes sukuraamatulla ole merkitystä. Netistä löytää!

Saahan Ylermi uuden polkupyörän ja joillekin että hei vaimojakin saa aina uusia!

Te olette kuin motkottavia täti-ihmisiä, niputatte ihmisen kaikki vaikeudet yhden moralisoivan kliseen alle. Koska teille muulla ei ole merkitystä. Ei maailma sellainen ole. Paitsi teidän tyhjyytenne.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Ilkeämielisesti voisi ehkä sanoa, että en ole aiemmin ymmärtänyt, että kuvatessaan lattialla jätteen seassa juoksevia rottia tai ruoantähteiden ja vanhojen lehtien muodostamia roskavuoria Gat on kuvaillut perinteistä kulttuurikotia, jossa ei eletä pinnallisesti vaan koetaan syvästi turruttavaa karhupöhnää. Konstruktiivisemmalla linjalla taas ajattelisin, että eiköhän kaikilla ole muistonsa, myös esineensä, mutta useimmat ajattelevat näiden vaalimisen sisältävän ajatuksen niiden asianmukaisesta kunnossapidosta. Mutta se vaatisi omaa toimijuutta ja vastuunkantoa.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

So Hard kirjoitti: 10.08.2020 10:33
Gat kirjoitti: 10.08.2020 10:23Joten jaksaakseni yrittää edes vähän, tarvitsisin tietysti Karhua.
Kannattaa sitten pikku hiljaa alkaa järjestellä sitä muuttokuormaa sinne Orimattilaan, koska häätö on nykyladun lopputulos.
Jos ei nyt hajuhaittoja tule ja maksaa vuokran, niin ei kai? Vai voisiko paloturvallisuuden takia häätää? Tuskin?
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

urpiainen kirjoitti: 10.08.2020 11:02 kuvatessaan lattialla jätteen seassa juoksevia rottia tai ruoantähteiden ja vanhojen lehtien muodostamia roskavuoria Gat on kuvaillut perinteistä kulttuurikotia, jossa ei eletä pinnallisesti vaan koetaan syvästi turruttavaa karhupöhnää.
:mrgreen:
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Gat kirjoitti: 10.08.2020 10:52Te olette kuin motkottavia täti-ihmisiä, niputatte ihmisen kaikki vaikeudet yhden moralisoivan kliseen alle.
Höpö höpö. Sinun kaikki ongelmasi johtuvat yhdestä asiasta. Masennuksesta ja alkoholimista. Sen sanominen ääneen ei ole moralisointia.
Universaali disclaimer.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja Gat »

So Hard kirjoitti: 10.08.2020 11:13
Gat kirjoitti: 10.08.2020 10:52Te olette kuin motkottavia täti-ihmisiä, niputatte ihmisen kaikki vaikeudet yhden moralisoivan kliseen alle.
Höpö höpö. Sinun kaikki ongelmasi johtuvat yhdestä asiasta. Masennuksesta ja alkoholimista. Sen sanominen ääneen ei ole moralisointia.
Kummallekaan en mahda mitään, eikä "katko" itse masennusta parantaisi, ei muuttaisi menneisyyden eikä nykyisyyden taakkaa tai tämän hetken ongelmaa nyt eikä siivoaisi kämppääni tai ratkaisisi laajempia ongelmiani, joissa tekään ette ihan yksin onnistuisi vaikka miten hyviä olette. Kunhan ylemmyydentuntoisina pillkaatte hokien itsestäänselvyyksiä.

Hätäratkaisuna nyt tänne joku heti jelppimään, niin näette miten helppoa se on.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Gat kirjoitti: 10.08.2020 11:40
Hätäratkaisuna nyt tänne joku heti jelppimään, niin näette miten helppoa se on.
Kolmekos kertaa se kämppä on siivottu muiden toimesta? Vai enemmän?
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja Gat »

James Potkukelkka kirjoitti: 10.08.2020 11:43
Gat kirjoitti: 10.08.2020 11:40
Hätäratkaisuna nyt tänne joku heti jelppimään, niin näette miten helppoa se on.
Kolmekos kertaa se kämppä on siivottu muiden toimesta? Vai enemmän?
SO WHAT??? Olen lamautunut, tiedän. Nyt pitää mennä Orimattilaan, joten taloyhtiön ehkä vielä uhkaavan tarkastuksen aikana olen kaukanapoissa enkä täällä kroonisesti saastuttamassa ja kämppä taas toivottavasti siivottuna. Laajemmat elämäntavan muutokset siisteydessä, niitä en jaksa ylläpitää, uskokaa jo. Vaikka miten kummastelette ja pilkkaatte.

"Katkosta" kuten sanoin, että se ei ratkaisisi ongelmiani, edes selvinpäin en yksin selviäisi. ...niin joku varmaan viisastelee kohta, että ei se Karhukaan auta. No ei auta, seuraava opettavainen klisee sitten.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Kuten exsu sanoi, sun ainoa mahdollisuutesi on nyt hoitaa asia itse. Joko itse tilaat kaupallisen raivaussiivouksen tai sitten elät paskassa. Siinä ne vaihtoehdot ovat.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

^ komps.

Käsittääkseni gattiksella ei ole mitään sellaista ongelmaa, jonka ratkaisemiseksi hän olisi valmis tekemään mitään. Gattis kyllä toivoo, että asiat olisivat toisin kuin nyt.

Rivien välistä välittyy ajattelu, että jonkun pitäisi auttaa häntä. Mutta jos oma tyttäreni pudottaa paskaa lattialle, niin kehotan häntä siivoamaan jälkensä. Ei se mitään välittämistä olisi, jos tukisin itsetuhoista tietä.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja So Hard »

James Potkukelkka kirjoitti: 10.08.2020 11:04
So Hard kirjoitti: 10.08.2020 10:33
Gat kirjoitti: 10.08.2020 10:23Joten jaksaakseni yrittää edes vähän, tarvitsisin tietysti Karhua.
Kannattaa sitten pikku hiljaa alkaa järjestellä sitä muuttokuormaa sinne Orimattilaan, koska häätö on nykyladun lopputulos.
Jos ei nyt hajuhaittoja tule ja maksaa vuokran, niin ei kai? Vai voisiko paloturvallisuuden takia häätää? Tuskin?
Ymmärtääkseni tupakoi sisällä, ja koska ei huolehdi asunnon pinnoista, häätö voi tulla.
Universaali disclaimer.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

So Hard kirjoitti: 10.08.2020 13:03
James Potkukelkka kirjoitti: 10.08.2020 11:04
So Hard kirjoitti: 10.08.2020 10:33

Kannattaa sitten pikku hiljaa alkaa järjestellä sitä muuttokuormaa sinne Orimattilaan, koska häätö on nykyladun lopputulos.
Jos ei nyt hajuhaittoja tule ja maksaa vuokran, niin ei kai? Vai voisiko paloturvallisuuden takia häätää? Tuskin?
Ymmärtääkseni tupakoi sisällä, ja koska ei huolehdi asunnon pinnoista, häätö voi tulla.
Kahden minuutin googletuksen perusteella; ilmeisesti tupakointi täytyy kuitenkin olla kiellettyä vuokrasopimuksessa, jotta se voi muodostaa häätöperusteen.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Ei näistä käytännön asioista kannata kirjoittaa. Ei ongelma ole siinä, että helppoa ratkaisua ei muka ole, koska kyllä sellainen tietysti on. Ongelma on siinä, että Gat on valmis näkemään minkä tahansa rypyn ylittämättömänä esteenä, jos sillä välttyy kantamasta vastuuta. (Huh, kylläpä kuulostan kokoomuslaiselta!)
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja Gat »

James Potkukelkka kirjoitti: 10.08.2020 12:28 Kuten exsu sanoi, sun ainoa mahdollisuutesi on nyt hoitaa asia itse. Joko itse tilaat kaupallisen raivaussiivouksen tai sitten elät paskassa. Siinä ne vaihtoehdot ovat.
Eläisinhän minä vaikka paskassa, mutta tarkastuksen vaara. Tai jos ei tarkastuksen, mikä vain kaikkia koskeva rutiinisäätö talossa.

Siivousfirmoista minulla on taju, että normaalifirmat siistivät pintoja, kuten lattioita, tiskipöytiä ja ikkunoita ym. Ja sitä varten pintojen pitäisi olla jo paljaana. Kun vanhempani kerran tilasivat, kahdelta sellaiselta ammattilaiselta meni pintojen pesuun yli viisi tuntia! Ja itse oltiin jo raivattu pinnat paljaaksi.

"Raivaussiivoojista" minulla on taas ennakkoluulo, että ne karkeapiirteisesti mättävät kaiken roskiin vaikka lapiolla.

Tämän kun pitäisi olla molempien yhdistelmää (pintojen pesu ei niin hifiä minulle, mitäpä sitä ikkunoita ainakaan).

Kuitenkin raivaussiivoojia pitäisi ohjeistaa kädenliike kädenliikkeeltä, mitä kaikkea roskien seassa ihan tärkeääkin säilytettävää on. En usko, että ovat sellaiseen tottuneet. Oli hieman tympeetä roskisdyykata omia kamojaan vaikka McJannen ylipalkatun suvun jälkeen. Siellähän oli vaikka mitä tärkeääkin kuten asiapapereita, kirjoja (he tuskin osaavat lukea) ja toimivia kapineita taskulamppuja, työkaluja ja astioita myöten.

Lisäksi tällaisen ennennäkemättömän (on se, paitsi totaalityhjennysraivauksessa ja kalmasiivouksessa) kanssa ammattilaisiltakin kaikki se kummastelun ja ihmettelyn määrä on oletettavissa, ehkä jopa ilmianto taloyhtiölle ja ties vaikka sosiaaliviranomaisille. Kaikkihan ne täällä toisensa tuntee jo päiväkodista asti.

Eli siis amatööri-yksityishenkilö apuun. Mieluiten yksi tai korkeintaan kaksi. Kiltisti tottelisivat ja minä tarkkailisin. Homie olisi ihan joutomies kun ei töissäkään käy, mutta ei tietenkään mitenkään voi, voi voi sentäs. Homie oli sentään soittanut jollekin Varkautelaiselle firmalle. Vaikken pyytänyt. Ilahduttavaa Homielta, joka sentään pyysi minua ottamaan selvää jonkun divarinsa tms. osoitteen ja aukioloajat. Itse ei osannut soittaa 020202? No niin, Homie oli kuulemma selittänyt, että raivaussiivous mutta "ei kaikkea roskiin". Tilanteen vähättelyä. Oli vastattu, että kyllä he raivaussiivoustakin ovat tehneet, mutta nyt henkilökunnalla on niin paljon muitakin töitä.

Kuten viisastelitte minulle, että isen mulkku-MB vaatimuksesta ison tavaramäärän laatikoissa siirtämiseen voisin tilata muuttofirman. No, minä soittelin kolmelle vai neljälle niistä, ja juuri sellaista eivät tietenkään tee. Joten teidän neuvonne eivät toimikaan tässä rinnakkaistodellsuudessa. No, onneksi se Ansku tuli apuun jonkun jätkän kanssa, ja sen tekivät ilmaiseksi.

En minä tarkoita, että jonkun "pitäisi", olisi "velvollisuus" tms. tulla apuun. Tarkoitan vain, että enhän minä mitenkään muutenkaan tästä yli pääse.

Viimeinen aste olisivat sitten "kalmasiivoojat", jotka korjaisivat jo mädäntyneen raatoni visvat ja desinfioisivat asunnon!
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12290
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Gat. Otin yhteyttä tänään tänne: Siivouspalvelu Omena, Varkaus. Tapionkadulla. Sinun kämppäsi siivous onnistuu, selostin tilanteen aivan yksityiskohtaisesti. 3.9. alkaen jos saat tyypin pysymään poissa tai pyydät siivoukseen lykkäystä. Eiköhän onnistu.
Puh. 0400-259752
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Homeboy65 kirjoitti: 10.08.2020 15:23 Gat. Otin yhteyttä tänään tänne: Siivouspalvelu Omena, Varkaus. Tapionkadulla. Sinun kämppäsi siivous onnistuu, selostin tilanteen aivan yksityiskohtaisesti. 3.9. alkaen jos saat tyypin pysymään poissa tai pyydät siivoukseen lykkäystä. Eiköhän onnistu.
Puh. 0400-259752
Selostitko, että läsnä on humalainen paranoidi "työnjohtaja", joka ei osaa itse siivota mutta vahtii puukon/miekan kanssa ja räyhää, jos erehtyy luulemaan törkyistä kirjaa roskaksi eikä kansallissukuaarteeksi?
Universaali disclaimer.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Homielle hatun nosto.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

So Hard kirjoitti: 10.08.2020 15:26 Selostitko, että läsnä on humalainen paranoidi "työnjohtaja", joka ei osaa itse siivota mutta vahtii puukon/miekan kanssa ja räyhää, jos erehtyy luulemaan törkyistä kirjaa roskaksi eikä kansallissukuaarteeksi?
Siivousfirmalle pitää neuvoa ainoa edes teoriassa toimiva toteutustapa: jokainen vanha sanomalehden pala ja runkkupaperi esitellään gattikselle yksi kerrallaan ja gattis sitten antaa peukulla tuomioon: säilytetään tai roskiin. Tovihan tuossa kestää, mutten näe muuta toimintamallia, joka ei johtaisi katkeraan tilitykseen hävitetyistä aarteista ja muistoista.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

sivustahuutaja kirjoitti: 10.08.2020 15:51
So Hard kirjoitti: 10.08.2020 15:26 Selostitko, että läsnä on humalainen paranoidi "työnjohtaja", joka ei osaa itse siivota mutta vahtii puukon/miekan kanssa ja räyhää, jos erehtyy luulemaan törkyistä kirjaa roskaksi eikä kansallissukuaarteeksi?
Siivousfirmalle pitää neuvoa ainoa edes teoriassa toimiva toteutustapa: jokainen vanha sanomalehden pala ja runkkupaperi esitellään gattikselle yksi kerrallaan ja gattis sitten antaa peukulla tuomioon: säilytetään tai roskiin. Tovihan tuossa kestää, mutten näe muuta toimintamallia, joka ei johtaisi katkeraan tilitykseen hävitetyistä aarteista ja muistoista.
Tuntiveloituksella tuo ei varmaankaan ole mikään ongelma.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja So Hard »

James Potkukelkka kirjoitti: 10.08.2020 15:58
sivustahuutaja kirjoitti: 10.08.2020 15:51
So Hard kirjoitti: 10.08.2020 15:26 Selostitko, että läsnä on humalainen paranoidi "työnjohtaja", joka ei osaa itse siivota mutta vahtii puukon/miekan kanssa ja räyhää, jos erehtyy luulemaan törkyistä kirjaa roskaksi eikä kansallissukuaarteeksi?
Siivousfirmalle pitää neuvoa ainoa edes teoriassa toimiva toteutustapa: jokainen vanha sanomalehden pala ja runkkupaperi esitellään gattikselle yksi kerrallaan ja gattis sitten antaa peukulla tuomioon: säilytetään tai roskiin. Tovihan tuossa kestää, mutten näe muuta toimintamallia, joka ei johtaisi katkeraan tilitykseen hävitetyistä aarteista ja muistoista.
Tuntiveloituksella tuo ei varmaankaan ole mikään ongelma.
En tiedä mikä on puukollisen työnjohdon tuntilisäveloitus.
Universaali disclaimer.
Vastaa Viestiin