Kerro vaivasta

Painaako joku mieltä? Haluatko purkaa sydäntäsi? Jos ei apu löydy, niin ainakin kuuntelevia korvia.
VAIN ASIALLISET KOMMENTIT! Kuri on kova.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Bluntly kirjoitti: 08.10.2019 11:41
James Potkukelkka kirjoitti: 08.10.2019 10:02Jätin nyt soittopyynnön vankilääkärilleni :oops:
Luin vähän väärin.
Ehkä se oli enne :D
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Ihmekkään jos vähän masentaa, testot matalalla. Kuitenkin tämän lähes pimeää keskiaikaa elävän maan alarajalla, vaikkakin alle kansainvälisten lekuriliittojen konsensuksen, niin ei tarvitse toivoa apua sieltä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Voi jeesus mikä ahdistus, eilen pääsyyt edes kämpästä ulos. Tähän ei liity mitään varsinaisia paniikkeja eli pystyn kyllä olemaan ihmisten ilmoilla jne. Mutta koko ajan itkettää ja on niin huono olo, etten voi edes syödä. Eilen yrjösin kaikki ulos. Tämä on alkanut niin vaivihkaa, etten ole huomannut. Ei vittu jaksaisi nyt tätäkin vielä. Erikoista tämä, kun tähän ei varsinaisesti liity nyt mitään masennuksia tmv.
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

^Eikö ne anna sulle riittävästi mömmöjä?
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Kreitsu kirjoitti: 04.02.2020 13:09 Voi jeesus mikä ahdistus, eilen pääsyyt edes kämpästä ulos. Tähän ei liity mitään varsinaisia paniikkeja eli pystyn kyllä olemaan ihmisten ilmoilla jne. Mutta koko ajan itkettää ja on niin huono olo, etten voi edes syödä. Eilen yrjösin kaikki ulos. Tämä on alkanut niin vaivihkaa, etten ole huomannut. Ei vittu jaksaisi nyt tätäkin vielä. Erikoista tämä, kun tähän ei varsinaisesti liity nyt mitään masennuksia tmv.
Kuulostaa ikävältä. Nyt kun olen itse sairastunut ehkä
pahemmin kuin aiemmin, pystyy samaistumaan paremmin.

Mulla itselläni ei noin paha ole ollut. Kylläkin ruokahalu mennyt, paino pudonnut ja etova olo välillä, mutta ei kuitenkaan ole laatta lentänyt.

Olen nyt kyllä ehkä ensimmäistä kertaa subjektiivisesti sisäistänyt, minkälaisia nämä voivat olla. Tietysti olen älyllisellä tasolla ymmärtänyt aiemmin, mutta se ei ole sama juttu.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

James Potkukelkka kirjoitti: 04.02.2020 14:09
Mulla itselläni ei noin paha ole ollut. Kylläkin ruokahalu mennyt, paino pudonnut ja etova olo välillä, mutta ei kuitenkaan ole laatta lentänyt.
Millainen sun vointi nyt on? Onko sulla ahdistukseen joku erillinen lääke? Mullahan ei tällaisia aheja ole ollut aikoihin eli ei ole siihen mitään. Alkaa vituttaa tämä - miksei vittu vaan voisi olla, onko liikaa pyydetty. Aamu meni osan aikaa jees, mutta koko ajan jäytää taustalla. Vielä en ole vollottanut, mutta tuloillaan on. En jaksaisi millään nyt tällaista ja haluan mennä ulos. Eilen pääsin ulkona käymään, mutta sielläkin piti mennä piiloon sivukujille kun alkoi vollotus. Tänään olen jo siivonnut vessan ja osan keittiöstä, pitää olla koko ajan liikkeessä.
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Menee ainoana lääkkeenä essitalopraami, jonka eilen nostin maksimiannokseen 20mg/vrk.

Vointi on parempi kuin huonoimmillaan, mutta ei hyvä. Paino jo vähän noussut.

PS. oletko kokeillut mindfulnessia? Musta tuntuu, että se vähän auttoi. Linkitin siitä tuonne shrink ketjuun aiemmmin.

En väitä, että eo. olisi dramaattista apua tuonut, mutta
kuitenkin auttoi leikkaamaan pahimpia ahdistuksia.

viewtopic.php?f=11&t=8059&start=2800
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16597
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

James Potkukelkka kirjoitti: 05.02.2020 11:47 Vointi on parempi kuin huonoimmillaan, mutta ei hyvä.
Mulla on sellainen kitinäteoria, että sun psyykkisen hyvinvointisi taso korreloi aika hyvin sun Kitinässä ilmaisemiesi poliittisten painotusten kanssa. Mitä ahdistuneempi olet, sitä enemmän ilmaiset ymmärrystä esim. persujen fasismille ja kokoomuksen äärilaidalle. Uumoilen, että teoriani yleistyy hyvin koko kansakuntaan.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

urpiainen kirjoitti: 06.02.2020 10:06
James Potkukelkka kirjoitti: 05.02.2020 11:47 Vointi on parempi kuin huonoimmillaan, mutta ei hyvä.
Mulla on sellainen kitinäteoria, että sun psyykkisen hyvinvointisi taso korreloi aika hyvin sun Kitinässä ilmaisemiesi poliittisten painotusten kanssa. Mitä ahdistuneempi olet, sitä enemmän ilmaiset ymmärrystä esim. persujen fasismille ja kokoomuksen äärilaidalle. Uumoilen, että teoriani yleistyy hyvin koko kansakuntaan.
:D

Cipralexia vesijohtoveteen, niin persujen kannatus romahtaa!

Ps. Hiukan harmistuin tuosta viestistäsi, vaikka saatatkin olla oikeassa.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16597
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

James Potkukelkka kirjoitti: 06.02.2020 10:13 Hiukan harmistuin tuosta viestistäsi, vaikka saatatkin olla oikeassa.
Pahoittelut. Haluaisin sanoa, että ei ollut tarkoitus pahoittaa mieltäsi, mutta sekin on vähän hankalaa. Pitää nimittäin paikkansa, että kirjoittaessani tunnistin kyllä pahastumismahdollisuuden, mutta annoin silti mennä. Mitä se kertoo minusta?

Ajattelen itse, että vaikka tunnistin loukkaamispotentiaalin (olihan viesti aika holhoava ja yläpuolelle asettuva), sieluni on sikäli puhdas, että kun tutkiskelen motiivejani sydämessäni, en löydä tässä pahaa tahtoa tai toivetta siitä, että saisin pahoitettua mielesi. Ehkä olen itse toisinaan vähän järkkynyt siitä, kun vaihdat kovemman vaihteen silmään, ja halusin tarttua tähän? Tosin silloinkin pitäisi varmaan toimia juuri kuten itse toimit tässä, eli ilmaisee harmistuksensa itse viestistä, eikä lähde holhoavasti psykologisoimaan viestin taustaa toisessa kirjoittajassa.

Sanoisin kuitenkin puolustuksekseni vielä sen, että uskoisin vilpittömästi toivoneeni, että et pahastu, ja olin huojentunut, kun ensi reaktiosi asiaan oli niin hauska. Mutta olen nyt kuitenkin vähän häpeissäni viestistäni.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

^Ymmärrän.

Nämä ovat hankalia.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja aasi »

Lievä kuume, väsymys - krooninen lievä yskä on ollut jo viikkoja viimeisen flunssan jäljiltä.

Kyllähän tässä miettii omia kontaktejaan että oisko voinut saada.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

^Aina olisi voinut saada!
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

James Potkukelkka kirjoitti: 17.03.2020 14:19 ^Aina olisi voinut saada!
Paitsi Gat.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9390
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Sain eilen uuden CPAP-maskin, kun edellinen malli ei oikein tuntunut istuvan. Tämä tuntuu istuvan paljon paremmin ja näin ekan yön jälkeen jotenkin poikkeuksellisen virkeä olo :ohyeah:

Olisi vaan pitänyt osata nopeammin lähteä reklamoimaan tuosta edellisestä maskista. Nyt tähän prosessiin meni joku 9 kk. Mun vuosia käyttämän mallin valmistus on loppunut, niin joutunut etsimään uutta ja ensimmäinen vaihtoehto ei osunut ihan kohdilleen.

Jorvissa oli muuten aika hiljaista. Ei montaa ihmistä näkynyt käytävillä.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Selkä meni rikki. Viime sunnuntaina heräsin ja oli selkä kipeä ja jäykkä ja niin on edelleen. Liikkuminen auttaa ja voi juosta ja vaikka kantaa kiviä repussa, mutta istumisestä ei selkä tykkää. Eikä nukkumisesta, vaikea löytää hyvää asentoa. Jos puuhaa ja liikkuu, niin on ihan jees.

Lekuriin on ihan turha yrittää päästä: ei sinne saa aikaa, ellei ole jo kuollut tai Boris Johnson. Noh, jospa tämä menisi ohi itsekseen. On hieman omituista, koska minulla ei ole ikinä koskaan ollut selkävaivoja. Noh, kerta se on ensimmäinenkin nähtävästi.
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Selkä on mystisesti parantunut, kiitos kaikille myötäelämisestä. Se tykkää runsaasta määrästä liikuntaa ja venyttelyä. En ole aiemmin selkään juuri huomiota kiinnittänyt, kun ei ole ollut ongelmia sen kanssa. Nyt voisi ottaa tavaksi jumppauttaa sitä päivittäin.
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9390
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Kreitsu kirjoitti: 17.04.2020 9:32 Selkä on mystisesti parantunut, kiitos kaikille myötäelämisestä.
Näinä päivinä vain corona -ketjut on aktiivisia :D
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Kreitsu kirjoitti: 17.04.2020 9:32 Selkä on mystisesti parantunut, kiitos kaikille myötäelämisestä.
Mun ajatukset ja rukoukset selvästi auttoivat!1
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

^

Kyllä se oli minun homeopaattinen pieruni.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

James Potkukelkka kirjoitti: 17.04.2020 13:29
Kreitsu kirjoitti: 17.04.2020 9:32 Selkä on mystisesti parantunut, kiitos kaikille myötäelämisestä.
Mun ajatukset ja rukoukset selvästi auttoivat!1
Espoo Missio, huudettu!
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
amypang
Kitisijä
Viestit: 9
Liittynyt: 24.04.2020 12:34

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja amypang »

Joskus minulla on päänsärky. Se tuo voimakasta kipua. Haluan lyödä pääni seinää vasten, kun kärsin
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja annepa »

annepa kirjoitti: 23.01.2016 18:21 Ei ole oma vaiva tämäkään: isä pääsi polvinivelenvaihtoleikkausjonoon. Ei ollut ko neljäs kerta ko yritti, siis sinne jonoon.
Polvinivelen leikkausvalmisteluissa löytyi pienisoluinen keuhkosyöpä. Nivelenvaihdon sijaan aloitettiin ihan muut hommat. Isä kuoli joulukuussa 2017.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja exsu »

Korva on lukossa, rohisee ja vihloo. Duactilla ja Avamysillä vähenee vihlonta, joten kai se on vaan jotenkin turvoksissa. Flunssaoireita ei ole muuten.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja exsu »

Mun korva korjaantui itsekseen.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Vastaa Viestiin