Kerro vaivasta

Painaako joku mieltä? Haluatko purkaa sydäntäsi? Jos ei apu löydy, niin ainakin kuuntelevia korvia.
VAIN ASIALLISET KOMMENTIT! Kuri on kova.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

So Hard kirjoitti: 20.07.2023 22:10
KKK kirjoitti: 20.07.2023 21:57Mä en vaan saa yhtään mitään tästä suhteesta ihmisen kanssa, jonka kanssa ei oikeasti ole mitään muuta yhteistä kuin asuntolaina ja kakarat. Se ei ole kiinnostunut ulkonäöstäni, ajatuksistani, pidä minua puoleensavetävänä, osoita minkäänlaista kiinnostusta minuun, malta yleensä nosta naamaansa kännykästä kun yritän puhua sille tai asioihin jotka minua kiinnostavat (pl lapset ja arki), kosketa koskaan vapaaehtoisesti. Seksiä on joskus ja jouluna jos silloinkaan.
Kuvasit juuri 75% keski-ikäisten avioliitoista.
Juu. Imho on aivan epärealistista olettaa jotain muuta. Tietysti toivoa saa, mutta ei pidä olettaa.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9392
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

James Potkukelkka kirjoitti: 21.07.2023 8:24
So Hard kirjoitti: 20.07.2023 22:10
KKK kirjoitti: 20.07.2023 21:57Mä en vaan saa yhtään mitään tästä suhteesta ihmisen kanssa, jonka kanssa ei oikeasti ole mitään muuta yhteistä kuin asuntolaina ja kakarat. Se ei ole kiinnostunut ulkonäöstäni, ajatuksistani, pidä minua puoleensavetävänä, osoita minkäänlaista kiinnostusta minuun, malta yleensä nosta naamaansa kännykästä kun yritän puhua sille tai asioihin jotka minua kiinnostavat (pl lapset ja arki), kosketa koskaan vapaaehtoisesti. Seksiä on joskus ja jouluna jos silloinkaan.
Kuvasit juuri 75% keski-ikäisten avioliitoista.
Juu. Imho on aivan epärealistista olettaa jotain muuta. Tietysti toivoa saa, mutta ei pidä olettaa.
Aika surullista. Ilmankos noita avioeroja on niin paljon.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Vagabondo kirjoitti: 21.07.2023 8:52
James Potkukelkka kirjoitti: 21.07.2023 8:24
So Hard kirjoitti: 20.07.2023 22:10

Kuvasit juuri 75% keski-ikäisten avioliitoista.
Juu. Imho on aivan epärealistista olettaa jotain muuta. Tietysti toivoa saa, mutta ei pidä olettaa.
Aika surullista. Ilmankos noita avioeroja on niin paljon.
Ero tulee epärealistisista odotuksista.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Rasitusvamma oikeassa jalassa. Toivottavasti se paranee pian, että pääsen pois Kitinästä :D
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9392
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Kreitsu kirjoitti: 23.07.2023 17:36 Rasitusvamma oikeassa jalassa. Toivottavasti se paranee pian, että pääsen pois Kitinästä :D
Miten lähti Hotel California heti soimaan päässä :D

Last thing I remember, I was
Running for the door
I had to find the passage back
To the place I was before
"Relax, " said the night man
"We are programmed to receive
You can check out any time you like
But you can never leave"
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
KKK
Kitisijä
Viestit: 2446
Liittynyt: 26.10.2012 19:48
Paikkakunta: Joo

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja KKK »

Julkituotu tilanne toiselle osapuolelle. Olen kyllästynyt tähän pelleilyyn. Harkitkoon muutaman päivän.

Ihan naurettavaa että olen vuosia koettanut olla parempi minä ja yrittänyt petrata. Aina olen lähtenyt siitä ja saanut kuulla että vika on minussa ja koettanut korjata käytöstäni. Ihan turhaa kaikki.

Toiselta puuttuu kaikki oma-aloitteisuus puhumiseen ja minun lähestymiseen. Ei myönnä ikinä virheitään.vkuvittelee että avioliiton pitää kasassa kaksi panoa vuodessa ja joku teatterikäynri, jos kaikki muu aika ollaan kun kaksi alivuokralaista. Ei ole pätkääkään minusta, jutuistani, terveydestäni kiinnostunut vaikka ulisisin kivusta kaksin kerroin tai yrityäisin kuinka hauskuuttaa. Naama ei nouse kännykästä jos jotain muuta kuin arkisia asioita yritän puhua.

Sanoin suoraan että nyt tarvitsen vastauksen kysymykseen haluatko minut vai et. Pitää kuulemma miettiä. Tämähän tavallaan on selvä peli. Jos sitä vetovoimaa olisi, ei tarvitsisi miettiä. No, miettiköön muutaman päivän. Muodon vuoksi.

Sitten ruvetaan puhumaan kämpän puleeraamisesta myyntikuntoon talven aikana ja keväällä sitten myyntiin. Ja voit olla varma että minä otan työpalkan itselleni pesän päältä. Sinulle en ilmaista työtä tee.

Päällimmäisinä tunteina ovat viha sekä itseä että toista kohtaan. Varmaan tässä koetaan monenlaisia tunteita. Kun syövän etenemisestäkään ei tiedä. Muuten kun tarkemmin katsoo ni olisi pitänyt nähdä red flag jo siinä millainen appivanhempien liitto oli. Käyttäytyy nääs tasan kuin isänsä.

Lapsille kertomista en erityisesti odota. Eivätköhän he kestä Melkein suurin osa on eroperheistä nykyään.

Sitten kun päätös on tehty, etsin heti rakastajattaren jonka kanssa otan ilon irti elämästä, ilman sitoumuksia. Pelkkä GFE-meininki tuntuu ajatuksenakin sietämättömän hyvältä, tokikaan en ala itseäni pettää ostamalla ammattilaispalvelua.

Olen täysin varma että tuolla jossain on joku minulle joka on kiinnostunut minusta ihmisenä ja saattaa pistää pusun poskelle ilman että sitä erikseen pyytää. Eikä muutu saatana suolapatsaaksi kun koetan halata. Tai kehrää kun suutelen niskaa sen sijaan että "ei nyt... ruoanlaitto/silitys/mummolle tekstaaminen kesken" tai joku muu lame-ass excuse.

Olisi pitänyt tehdä tämä vuosia sitten, mutta halusin viimeiseen asti yrittää. Ex lähti varoittamatta kävelemään ja halusin että tämmöinen skenaario ei toistuisi etten saisi tilaisuutta korjata asioita osaltani. Paskaakaan siitä tässä "avioliitossa" hyötyä ollut muuten, kuin onpa omatunto puhdas.
Amazing shit happens!
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Hyvä KK!

Aloin ekan eroviestisi jälkeen kirjoittaa vastausta, että miksi odottaa paranemista, mutta en saanut muotoiltua sitä sellaiseen muotoon, ettei olisi ollut mahdollisesti loukkaava, joten se jäi.

Mutta hyvä! Olet osasi liitossa tehnyt viime vuosien kertomusten mukaan, joten ei ole enää mitään syytä lillua jäähtyvässä, haaleassa liemessä. Jos tämä suhde ei ole se, joka tyydyttää kaikin puolin, on mentävä eteenpäin. Parisuhde ei ole koskaan täydellinen, mutta kyllä sitä ainakin 95 prodenttisesti pitäisi saada haluamansa. Hellyyttä, lämpöä, arvostusta, tukea ja kumppanuutta nyt ainakin. Kyllä kumppanin pitää olla se paras ystävä, kotisatama.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Ero ei ole automaatio onneen eikä rakastajattariin tai rakkauteen, se on automaatio vain siihen että parisuhde päättyy ja lapset eivät ole aina luonasi. Täytyy olla valmis myös siihen skenaarioon että jää yksin - ja siinäkin tilanteessa pitäisi olla tyytyväisempi kuin nykytilassa. Jos parisuhteesi tuottaa sinulle pahoinvointia vs tuo tilanne, kannattaakin lähteä. Ymmärrän kyllä hyvin että kun on sellainen tunne että tulevaisuuden tiimalasi on kapea ja haluaisi kokea vielä Hyviä Asioita, mutta valitettavasit meillä kenellekään ei ole takuuta Hyvien Asioiden kohtaamisesta. Voi hyvin käydä niinkin, että ex-puolisko kohtaa Hyviä Asioita runsain mitoin ja itselle jää vain luu käteen.
Universaali disclaimer.
Avatar
Kerberos I
Kitinän uhri
Viestit: 549
Liittynyt: 21.04.2021 14:43
Paikkakunta: Savvoo hilij.. no ei vatussa!

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja Kerberos I »

Komppaan So Hardia: nykytilanteen täytyy olla ajatusmaailmassasi kauheampi kuin sinkkuuden mukanaan tuoma yksinäisyys, jotta tiedät että ero on oikea päätös. Ihan ilman mitään niitä 'sitten kun on rakastajatar, sitten kun on joku joka halaa ja pussaa' sillä elämässä voi käydä niinkin, ettei sellaista 'sitkunia' tule.

Jokaisen aikuisen tulisi olla kykenevä olemaan itsensä kanssa sinut, yksin, sietämään omaa rauhaa, omia ajatuksia ja omia tekoja. Jollei kykene tähän, kaataa parisuhteissa aivan liian paljon lastia sen toisen niskaan. Ja toivoo liikaa, odottaa liikaa, pettyy. Vain silloin parisuhde on kannattava, jos ensin on tyytyväinen itsekseen, ja parisuhde _on plussaa_ sen hyvän yksinolon päälle. Ei vie siltä mitään.

Mieti myös KKK sitä, että vaimon mukana lähtee lapset. Vaikka saisitte sovittua kaikki elarit, tapaamiset, lomat jne sovussa, tulet olemaan ilman lapsiesi seuraa vähintään 50% ajasta - todennäköisempää tosin sairautesi vuoksi on viikonloppuisin tai joka toinen vkonloppu lasten näkeminen. Ero on lapselle aina rankka, mutta vähintään yhtä rankkaa on paskan ilmapiirin havaitseminen 24/7. Ero sentään kirpaisee vain ensimmäiset pari vuotta lapsen maailmaa.

Mä en tuomitse, haluan että ajattelet kokonaisuutta. Paskaan liittoon ei koskaan kannata jäädä, mut _onko_ kyse paskasta liitosta, vai pelkästään liian suuresta odotusarvosta parisuhteelle? Viihtyisitkö - kenties vuosiakin - yksin, jos uutta panoa/säätöä/parisuhdetta ei tulisikaan eteen? :!:
"Ainoa todellinen viisaus on tieto siitä, että et tiedä yhtään mitään." - Sokrates
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Keskimäärin parisuhteessa olevat elävät pidempään. Keskimäärin ihmisen on siis hyvä olla parisuhteessa.

Your mileage may vary.

Pyydän anteeksi sähkön ja aikanne tuhlaamista.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9392
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

James Potkukelkka kirjoitti: 31.07.2023 8:45 Keskimäärin parisuhteessa olevat elävät pidempään. Keskimäärin ihmisen on siis hyvä olla parisuhteessa.
Eikö tutkimusten mukaan parisuhde parantanut ennen muuta miesten elämää. Naisilla tais mennä sinkkuna paremmin :think:

Näin henkilökohtaisesti todettakoon, että mä en missään nimessä haluaisi alkaa rakentamaan uutta parisuhdetta tässä iässä. Näyttää nimittäin kauhean vaikealta. Vain KKK tietää oman tilanteensa, joten siihen en ota kantaa.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Vagabondo kirjoitti: 31.07.2023 9:08 [
Näin henkilökohtaisesti todettakoon, että mä en missään nimessä haluaisi alkaa rakentamaan uutta parisuhdetta tässä iässä. Näyttää nimittäin kauhean vaikealta.
Juu. Pitäisi tavata vieraita ihmisiä ja jutella. Luoja moiselta varjelkoon.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9392
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

James Potkukelkka kirjoitti: 31.07.2023 9:12 Juu. Pitäisi tavata vieraita ihmisiä ja jutella. Luoja moiselta varjelkoon.
No niinpä. Ihan puistattaa moinen ajatus. Korona ei oo tehnyt musta yhtään sosiaalisempaa, vaan entistä enemmän vältän ihmisjoukkoja.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja So Hard »

James Potkukelkka kirjoitti: 31.07.2023 9:12
Vagabondo kirjoitti: 31.07.2023 9:08 [
Näin henkilökohtaisesti todettakoon, että mä en missään nimessä haluaisi alkaa rakentamaan uutta parisuhdetta tässä iässä. Näyttää nimittäin kauhean vaikealta.
Juu. Pitäisi tavata vieraita ihmisiä ja jutella. Luoja moiselta varjelkoon.
En usko, että hyvin vakava sairaus ainakaan helpottaa prosessia.
Universaali disclaimer.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Itse kyllä olisin mieluummin yksin kuin surkeassa parisuhteessa. Onneksi ei ole surkeaa parisuhdetta, mutta jos ero tulisi, niin tuskinpa kiinnostaisi heti alkaa uutta suhdetta edes etsimään. En ole koskaan pelännyt parisuhteettomuutta.

Muiden tilanteita en kommentoi, koska niistä tietää henkilöt itse parhaiten.
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Hyviä pointteja tässä kk:n tapauksesta. Tätähän on vatuloitu ja spekuloitu jollei vuosikymmeniä niin vuosikausia palstalla. Aikamiehenä kk tekee tietenkin oman ratkaisunsa. Ilmeisesti hän itseterapoi näillä säännöllisillä purkaiksillaan eli ei varsinaisesti pyydä tai halua neuvoa. Ylätason pohdinta on ollut tähän mennässä laadukasta asiassa.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9392
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Kreitsu kirjoitti: 31.07.2023 9:54 Itse kyllä olisin mieluummin yksin kuin surkeassa parisuhteessa.
Oletettaisin toimivani samoin. Ei täyttä varmuutta, koska ei kokemusta surkeasta parisuhteesta, mutta noin yleisesti mulla on tapana luovuttaa helposti, jos meno ei maistu. Jos on paha olla, ei ole pakko olla.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Vagabondo kirjoitti: 31.07.2023 10:29
Kreitsu kirjoitti: 31.07.2023 9:54 Itse kyllä olisin mieluummin yksin kuin surkeassa parisuhteessa.
Oletettaisin toimivani samoin. Ei täyttä varmuutta, koska ei kokemusta surkeasta parisuhteesta, mutta noin yleisesti mulla on tapana luovuttaa helposti, jos meno ei maistu. Jos on paha olla, ei ole pakko olla.
Mulla on kokemusta. Siis että alkuun hyvä suhde on vaan lörpsähtänyt hiljaksiin kasaan. Silloin olen nostanut kytkintä (kun olen tajunnut, että ei enää kiinnosta tmv.) enkä jäänyt odottelemaan, että yhtäkkiä jokin muuttuu. Ei ne tunteet aina kanna eikä niitä takaisin saa. Ei kaduta nuo suhteet, mutta varmasti kaduttaisi jos olisi jäänyt niihin kitumaan.
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

James Potkukelkka kirjoitti: 21.07.2023 8:24
So Hard kirjoitti: 20.07.2023 22:10
KKK kirjoitti: 20.07.2023 21:57Mä en vaan saa yhtään mitään tästä suhteesta ihmisen kanssa, jonka kanssa ei oikeasti ole mitään muuta yhteistä kuin asuntolaina ja kakarat.
Kuvasit juuri 75% keski-ikäisten avioliitoista.
Juu. Imho on aivan epärealistista olettaa jotain muuta. Tietysti toivoa saa, mutta ei pidä olettaa.
Mistä tämä mahtaa johtua? Lapset? Asuntolaina? Kyllästyminen?

Nyt näin tänä vuonna 40v täyttäneenä ja 10v saman naisen kanssa elämää jakaneena on onneksi tunnista mitään noista, mistä puhutte. Ei myöskään kyllä ole ainuttakaan noista, mitä itse arvelin syyksi.

Osaatteko vanhemmat ja viisaat kertoa että miten tuohon tilaan päädytään teidän mielestä?
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Haemaeraemies kirjoitti: 12.09.2023 8:34
James Potkukelkka kirjoitti: 21.07.2023 8:24
So Hard kirjoitti: 20.07.2023 22:10

Kuvasit juuri 75% keski-ikäisten avioliitoista.
Juu. Imho on aivan epärealistista olettaa jotain muuta. Tietysti toivoa saa, mutta ei pidä olettaa.
Mistä tämä mahtaa johtua? Lapset? Asuntolaina? Kyllästyminen?

Nyt näin tänä vuonna 40v täyttäneenä ja 10v saman naisen kanssa elämää jakaneena on onneksi tunnista mitään noista, mistä puhutte. Ei myöskään kyllä ole ainuttakaan noista, mitä itse arvelin syyksi.

Osaatteko vanhemmat ja viisaat kertoa että miten tuohon tilaan päädytään teidän mielestä?
Kuulut varmaan siihen 25%.
Universaali disclaimer.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9392
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Haemaeraemies kirjoitti: 12.09.2023 8:34 Osaatteko vanhemmat ja viisaat kertoa että miten tuohon tilaan päädytään teidän mielestä?
Mä veikkaan, että niitä yhteisiä mielenkiinnonkohteita ei alunperinkään ole hirveästi ollu, vaan ollaan enempi yhdessä seksin ja toisen ihmisen läheisyyden takia. Tai sitten ainakin toinen muuttaa elintapojaan ja/tai mielenkiinnon kohteitaan suhteen kuluessa.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Vagabondo kirjoitti: 12.09.2023 13:10 Mä veikkaan, että niitä yhteisiä mielenkiinnonkohteita ei alunperinkään ole hirveästi ollu, vaan ollaan enempi yhdessä seksin ja toisen ihmisen läheisyyden takia. Tai sitten ainakin toinen muuttaa elintapojaan ja/tai mielenkiinnon kohteitaan suhteen kuluessa.
+1 Ollaan yhdessä tavan vuoksi. On käytönnöllisempää pysyä perheenä yhdessä. Myös taloudellisesti. Yhteisten mielenkiinnonkohteiden ossalta totean, että riittää, kun on muutama sama. On höttöä olettaa tosi monen asian olevan mielenkiintoista kummallekin, ja nämäkin tietenkin ajan saatossa vaihtelevat.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Mullahan todettiin vajaa 10 vuotta sitten selässä kliininen instabiliteetti. 3/4 nikamien välissä hermoa painava kieleke. Oireillessa koko lonkka tulessa.

Nyt kuukauden aikana hiipinyt sama vaiva, en tiedä miksi, koska mtn erikoisia muutoksia ei ole ollut. Selkäjumpat oli aiemmin tehonneet hyvin. Lähinnä syviä coren lihaksia ja kierotoliikkeitä.

Uutuutena akuutissa vain oikealla puolella alaselässä viiltävä kipu. Aamuisin selkä krampissa, eikä suoristu. Päivän aikana lämpenee ja voi vaikka jumppailla.

Varasin huomiselle lääkäriajan, vaikka olen skeptinen avusta. Usein ennen vaiva mennyt itsekseen hiljaiselo-moodiin, kun välttänyt ärsyttäviä liikkeitä. Nyt vain pahenee.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Onkohan joku suolenpätkä karannut pussukasta. Pahimpien ilmavaivojen aikana tuntuu ikävyyksiä rinnassa, varsinkin pumppua vähän ahdistaa. Kunnon pieru lopettaa tuskan.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Bluntly kirjoitti: 06.11.2023 21:59 Onkohan joku suolenpätkä karannut pussukasta. Pahimpien ilmavaivojen aikana tuntuu ikävyyksiä rinnassa, varsinkin pumppua vähän ahdistaa. Kunnon pieru lopettaa tuskan.
No eipä koskaan ennen tämä ole kestänyt vuorokautta. Viime yö oli jo varsin epämukava ja tänään ei saanut oikein mitään aikaiseksi. Loppui megalomaaniseen röyhtäykseen.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Vastaa Viestiin