Mikä on ensimmäinen muistikuvanne?

Painaako joku mieltä? Haluatko purkaa sydäntäsi? Jos ei apu löydy, niin ainakin kuuntelevia korvia.
VAIN ASIALLISET KOMMENTIT! Kuri on kova.
Avatar
aydemir
Elämätön Kitisijä
Viestit: 440
Liittynyt: 18.08.2005 9:11
Paikkakunta: Esbo
Viesti:

Re: Mikä on ensimmäinen muistikuvanne?

Viesti Kirjoittaja aydemir »

Muistan katselleeni ikkunasta ulkopuolella olevia punatulkkuja. Ko. lintuja oli Vantaankoskella, mistä muutettiin pois juuri kun täytin 2v.
Save a horse, ride a cowboy
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Mikä on ensimmäinen muistikuvanne?

Viesti Kirjoittaja Gat »

aydemir kirjoitti:Muistan katselleeni ikkunasta ulkopuolella olevia punatulkkuja. Ko. lintuja oli Vantaankoskella, mistä muutettiin pois juuri kun täytin 2v.
Aikas jänskä.
Et ehkä välttämättä tuntenut silloin sanaa "punatulkku", mutta linnut muistat.
Ja minun hypoteesini mukaan tietoisuus ei tarvitse symbolikieltä muillakaan elukoilla, vaan kieli on apuväline.

Niin hei siis voihan tähän ketjuun muitakin varhaislapsuuden muistoja laittaa, jos ja kun se eka muisto on vaikea ajoittaa.

LINTUIHIN liittyen muistan käyneemme Tampereen Sorsapuiston lintutarhassa. Ahtaat häkit muistan. Ja hiekkatien rannalla pois tullessa. Siinä oli pikkulintu, josta kai pyrstön pituuden takia huusin "RIIKINKUKKO!". Vanhempani valistivat, että eikun västäräkki. Kai olin erehdyksestä vähän nolona, kun tuokin on muistiini jäänyt.

Eihän minua toruttu eikä kukaan muu ole kertonut. Joten ihan omaehtoinen muistikuvani tuokin.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Vastaa Viestiin