Vitutus.

Painaako joku mieltä? Haluatko purkaa sydäntäsi? Jos ei apu löydy, niin ainakin kuuntelevia korvia.
VAIN ASIALLISET KOMMENTIT! Kuri on kova.
slam

Vitutus.

Viesti Kirjoittaja slam »

Väsymys, kiire ja yleinen vitutus ollut koko viime viikon. Kirosin ja ärjähtelin itsekseni tuossa tänäkin aamuna, kun oli vaikea saada kamaa sisään kauppaan. Ihme kynnys, jonka ylitte piti vääntää romppeet.

Alamäessä auton sisällä joku irrallinen rullakko pyörähtää selkää tai vastaavaa, niin se keittää, niin helvatasti. Huvittaisi paiskasta se takaseinästä läpitte. Kait tämä johtuu väsymyksestä ja stressistä kaiketi. burn outti... ja väsymys

Better to burn out than fade a way, laulaa, joku paskiainen virressään...

ps. perse, että keittää nuo spywaret... mahd. joku vitun mainos?
Kreivitar

Re: Vitutus.

Viesti Kirjoittaja Kreivitar »

Eilen saamani tieto pisti minut todella ajattelemaan tulevaisuuttani. Olen käännekohdassa, jossa irtisanoutuminen tuntuu ainoalta oikealta ja eettiseltä vaihtoehdolta. Olen ennenkin lopettanut työsuhteeni, kun yhteisön moraaliset käsitykset eivät kohtaa omiani.

Tällä hetkellä tilanne on sellainen, etten koe voivani joustaa, koska näin tehdessäni tulisin raiskanneeksi omat arvoni eikä minulla (näin yön yli nukkuneena ja asian muhittua päässäni) ole aikomustakaan näin tehdä. Taitaa olla työnhaku edessä. :roll:
Geetzu

Re: Vitutus.

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Ihan yhteen pötköön ois menny tämän kanssa: http://kity.kicks-ass.net/viewtopic.php?t=1289
Mutta anteeksi, ei vituta nyt niin mikään ja lopetan modeleikinnän.
MarthaFocker

Re: Vitutus.

Viesti Kirjoittaja MarthaFocker »

Voi Slami tiedän ihan tarkalleen mistä puhut.
Miten se suodatinpussi ei vittu voi avata sitä suutaan?
Miten tupakka kehtaa pudota mun kädestä? Miten se kehtaa tehdä sen vielä uudestaan?
Miten joku akka kehtaa puhua noin ärsyttävällä nuotilla telkkarissa?
Miksi joku vitun vatipää koulussa kuvittelee, että mua kiinnostaa sen faijan sukkien väri tms. jotain idioottia? (en koskaan kuuntele).

Vituiks menee, se on saletti.

Vituttaa koko ajan. Jos ei vituta, niin sekin vituttaa.
Aina, koko ajan ja joka paikassa.

Vitutuksen määrä ei ole vakio, eikä vitutus lopu vittuuntumalla.

Yritä Slam löytää vitutuksesta jotain kantavaa voimaa.
Geetzu

Re: Vitutus.

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

MarthaFocker kirjoitti:Yritä Slam löytää vitutuksesta jotain kantavaa voimaa.
Juuri näin. Tehdä sille elämälle jotain. Slamin tapauksessa LEVÄTÄ ja hakea hymyä jostain itseään miellyttävästä jutusta, vaikkapa. Marthan vitutuksen on oltava keinotekoista tai vähintäänkin liioiteltua. Vai mikähän vittu mättää?
MarthaFocker

Re: Vitutus.

Viesti Kirjoittaja MarthaFocker »

Geetzu kirjoitti: Marthan vitutuksen on oltava keinotekoista tai vähintäänkin liioiteltua.
No shit Sherlock!! :wink:
Geetzu

Re: Vitutus.

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

MarthaFocker kirjoitti:
Geetzu kirjoitti: Marthan vitutuksen on oltava keinotekoista tai vähintäänkin liioiteltua.
No shit Sherlock!! :wink:
Khöh, oikeestihan oon terävämpi kuin annan ymmärtääkään... Tod.

Asiasta: mua vähän nyt kyllä vituttaa tietyt ihmiset. Ne on semmosia aina elämääni kuuluneita otuksia, joiden käytöstä on oppinut sietämään ja siihen on tottunut, mutta toisinaan niin kuin nyt iskee vitutus. Mikä oikeus niillä otuksilla on olla tylyjä ja tahallaan ilkeitä? Ne on sitä aina, jostain syystä kukaan ei asiaan puutu. Ovatkohan siksi kun voivat vai testaavatko ja toivoisivat jonkun jo oikeasti puuttuvan? Lässynlää. Vittu minen puhu niille enää mitään (kunnes haluan alentua samalle tylyystasolle).

Lukekaa tämä täältä, apinat.
Avatar
Meik
Elämätön Kitisijä
Viestit: 491
Liittynyt: 29.11.2005 16:19

Re: Vitutus.

Viesti Kirjoittaja Meik »

Geetzu kirjoitti: otuksia, joiden käytöstä on oppinut sietämään ja siihen on tottunut, mutta toisinaan niin kuin nyt iskee vitutus.
Miksi kukaan ei ole vieläkään huutanut tähän "jätä se sika", eikös se nyt niinkukuulu Kityn ikuiseen muotiin? :P
Geetzu

Re: Vitutus.

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Meik kirjoitti:
Geetzu kirjoitti: otuksia, joiden käytöstä on oppinut sietämään ja siihen on tottunut, mutta toisinaan niin kuin nyt iskee vitutus.
Miksi kukaan ei ole vieläkään huutanut tähän "jätä se sika", eikös se nyt niinkukuulu Kityn ikuiseen muotiin? :P
Shrink on niin tarkkaan vartioitu alue, ettei kukaan uskalla. 8)
MarthaFocker

Re: Vitutus.

Viesti Kirjoittaja MarthaFocker »

Geetzu kirjoitti:
Lukekaa tämä täältä, apinat.
homo
Geetzu

Re: Vitutus.

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

MarthaFocker kirjoitti: homo
maxbi mai diör
Vieras

Re: Vitutus.

Viesti Kirjoittaja Vieras »

Geetzu kirjoitti:
MarthaFocker kirjoitti: homo
maxbi mai diör
Mäkin oon bi.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vitutus.

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Toi oli siis minä.
Kikkelis kokkelis.
Vastaa Viestiin