Kävin hyvällä gynellä

Painaako joku mieltä? Haluatko purkaa sydäntäsi? Jos ei apu löydy, niin ainakin kuuntelevia korvia.
VAIN ASIALLISET KOMMENTIT! Kuri on kova.
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Re: Kävin hyvällä gynellä

Viesti Kirjoittaja Camilla »

Elppis kirjoitti:
Camilla kirjoitti:Kävin tänään ekaa kertaa tuolla Femedassa, ihana paikka! Ultrasivatkin vielä ilmaiseksi..

Tosiaan olin Laakson terveysasemalla vuosi sitten jonkun hullun papan ja vielä kamalamman labratädin käsittelyssä, jonka jälkeen vuosin pari päivää verta enkä pystynyt istumaan viikkoon..
Tämä vahvisti sen. Varasin netistä ajan. Missäköhän hintaluokissa nää kulkee?
60 + 35 euroa, ja tosta pois kela-korvaukset. Tossa olis siis normaalikäynti 20min ja papa. Sen lääkärin nimi oli Anna-Kaisa.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kävin hyvällä gynellä

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Lehdestä luin, että Vantaa papa-seuloo 30-vuotiaat. Jään mielenkiinnolla odottelemaan kutsua, jotta pääsen kokemaan paikallisen levittelyelämyksen. Levitelläänkö Vantaalla vain kerran lääkärille, joka ottaa kokeen samalla kuten Keravalla, vai levitelläänkö Vantaalla kaksi kertaa: Ensin lääkärille, joka vaan katsoo ja koskee ja sitten labratädille, joka ottaa kokeen kuten Helsingissä.

Oikeasti haluaisin kunnon gynelle, kun olisi muutakin juteltavaa, mutta kävin syksyllä Helsingin papassa ja tänä vuonna vielä Vantaan papassa, joten jääköön ensi vuodelle ja pillerien uusinnan paikkeille keskustelut toimimattoman ja endometrioosin mahdollisesti runteleman kohdun tarpeellisuudesta.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Vieras

Re: Kävin hyvällä gynellä

Viesti Kirjoittaja Vieras »

Lolita kirjoitti:Lehdestä luin, että Vantaa papa-seuloo 30-vuotiaat. Jään mielenkiinnolla odottelemaan kutsua, jotta pääsen kokemaan paikallisen levittelyelämyksen. Levitelläänkö Vantaalla vain kerran lääkärille...
Uskoisin, että seulonnassa yksi leväytys riittää. Näin ainakin minulla (Helsingissä), kun olin seulonnassa muutamia vuosia sitten. Seulonnassa otetaan vain se Papa-koe eikä ronkita muuten: eli ei siis tutkita muuten. :)
Vastaa Viestiin