Kävin hyvällä gynellä

Painaako joku mieltä? Haluatko purkaa sydäntäsi? Jos ei apu löydy, niin ainakin kuuntelevia korvia.
VAIN ASIALLISET KOMMENTIT! Kuri on kova.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Kävin hyvällä gynellä

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Nyt on lisääntymisvärkit tarkastettu. Oli ihan mielettömän hyvä gyne Helsingin lääkäriasemalla Manskulla (jos haluat nimen, lähetä yv). Kyseli tarkkaan ja pyysi tulemaan uudestaan heti menkkojen jälkeen, että hän katsoo tarkempaan kohtuani ultralla jne. Antoi lähetteen rintojen ultraääneen ja tarvittaessa mammografiaan. Tosi huolellinen nainen. Taidan jatkossakin käyttää hänen palveluksiaan. Yhtä hyvä gynis (nainen sekin) mulla oli viimeksi 1,5 vuotta sitten Brasiliassa.
Kikkelis kokkelis.
Sannu

Re: Kävin hyvällä gynellä

Viesti Kirjoittaja Sannu »

Joo siis, mä käyn kanssa yksityisellä Helsingissä, jossa itseasiassa käy meidän perheen kaikki naiset. On kallista, mutta mun mielestä gynellä käynti on sen verran inhottavaa, että hoidan sen mukavasti vaikka se maksaisikin.

Komppikitara kajahtaa c-duurissa ton ultraäänen suhteen myös. Mulla kans tsekataan aina "paikat" ultralla ja se täti on niin huippu kun viime kerralla se tokaisi, että ei hätää "priimatavaraahan tää on " :shock:
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Kävin hyvällä gynellä

Viesti Kirjoittaja martza »

Sannu kirjoitti: Komppikitara kajahtaa c-duurissa ton ultraäänen suhteen myös. Mulla kans tsekataan aina "paikat" ultralla ja se täti on niin huippu kun viime kerralla se tokaisi, että ei hätää "priimatavaraahan tää on "
Onneksi olkoon arvoisat neidit, priimatavaroistanne. Ei muuta kuin sopiva Mies hollille, ihanat rakastelut ja lapsia tekemään. :wink:
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
Geetzu

Re: Kävin hyvällä gynellä

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Kalevankadun Femeda on paikka, jossa itse käyn. Ei pahaa sanottavaa ja suurin osa raskausjutuistakin tulee hoidettua tuolla, vaikka ne kunnan puolesta arvauskeskuksessa ilmaisia ovatkin... Miksi tää aihe on Shrinkissä?
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kävin hyvällä gynellä

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Geetzu kirjoitti:Kalevankadun Femeda on paikka, jossa itse käyn. Ei pahaa sanottavaa ja suurin osa raskausjutuistakin tulee hoidettua tuolla, vaikka ne kunnan puolesta arvauskeskuksessa ilmaisia ovatkin... Miksi tää aihe on Shrinkissä?
Siksi kun täällä on muutakin terveysaiheista.
Kikkelis kokkelis.
Geetzu

Re: Kävin hyvällä gynellä

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Keikaus kirjoitti:Siksi kun täällä on muutakin terveysaiheista.
Pimppini voi hyvin. Kantajansa aina ei, joten miksei siis sopisi tänne...
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kävin hyvällä gynellä

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Geetzu kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:Siksi kun täällä on muutakin terveysaiheista.
Pimppini voi hyvin. Kantajansa aina ei, joten miksei siis sopisi tänne...
Eli telineessä on vikaa. Bärhana.

Tämän palstan nimi voisi olla Shrink ja muut terveydelliset seikat.
Kikkelis kokkelis.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Kävin hyvällä gynellä

Viesti Kirjoittaja annepa »

Viimeksi kun kävin gynellä niin matka kotiin oli tosi ikävä. Gyne oli "vähän kovakourainen" ja päätin vielä kävellä kotiin (kun heti vastaanoton jälkeen mitään ongelmia ei ollut). Kävelin sitten kyyneleet silmissä kun pillua kirveli niin kovasti. Onneksi ei ollut pitkä matka. Sinä iltana ei harrastettu seksiä. Edessä on gynen vaihto, edelliset kerrat samalla gynellä on ollu ihan ok.

Onko soveliasta laittaa ko kovakouraisen gynen nimi tänne jotta muut osaisivat välttää?
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Sannu

Re: Kävin hyvällä gynellä

Viesti Kirjoittaja Sannu »

Geetzu kirjoitti:Kalevankadun Femeda on paikka, jossa itse käyn. Ei pahaa sanottavaa ja suurin osa raskausjutuistakin tulee hoidettua tuolla, vaikka ne kunnan puolesta arvauskeskuksessa ilmaisia ovatkin... Miksi tää aihe on Shrinkissä?
Sama paikka mulla!!!! Pelkkää hyvää sanottavaa
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kävin hyvällä gynellä

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

annepa kirjoitti:Onko soveliasta laittaa ko kovakouraisen gynen nimi tänne jotta muut osaisivat välttää?
Ei. Kyseessähän voi olla sinun herkkä värkkisi. Sitäpaitsi sekin, missä kierron vaiheessa olet gynellä käynyt, voi vaikuttaa tuohon. Pillun kirveleminen kuulostaa kyllä todella oudolta. Ei kai sulta vain otettu näytetty virtsaputken suulta? Sen jälkeen voi kyllä pikkasen nipistää..
Kikkelis kokkelis.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Kävin hyvällä gynellä

Viesti Kirjoittaja annepa »

Keikaus kirjoitti: Kyseessähän voi olla sinun herkkä värkkisi. Sitäpaitsi sekin, missä kierron vaiheessa olet gynellä käynyt, voi vaikuttaa tuohon.

No onpa osunut outo kierron vaihe kun ennen ei ole osunut. Syön pillereitä ja käsittääkseni ne tappavat kaikki ns normaalit kierron vaiheet.
Keikaus kirjoitti:Pillun kirveleminen kuulostaa kyllä todella oudolta. Ei kai sulta vain otettu näytetty virtsaputken suulta?
Ei otettu. Nimenomaan pilluun sattui, siis vaginaan, ei virtsaputkeen. En muista otettiinko papaa mutta ei senkään ottamisesta ennen ole tuollaisia oireita tullut.
Keikaus kirjoitti:Sen jälkeen voi kyllä pikkasen nipistää..
"Pikkasen nipistää"? No, joillakinhan voi olla Hyvin Matala kipukynnys, jos "pikkasesta nipistyksestä" alkaa itkemään. Mulla niin ei ole. "Pikkasen nipistää" lienee tässä tapauksessa väärä termi kun sattui niin että piti märistä. Se on muuten aika harvassa mulla se kivusta märiseminen. Tunne oli enemmänkin polttava, siten että limakalvon pinta oli mennyt rikki. Kun pääsin kotiin niin ensimmäisenä otin housut pois ja huuhtelin värkkini viileällä vedellä, mikä hiukan helpotti tuskaa.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Geetzu

Re: Kävin hyvällä gynellä

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

annepa kirjoitti:-- Kun pääsin kotiin niin ensimmäisenä otin housut pois ja huuhtelin värkkini viileällä vedellä, mikä hiukan helpotti tuskaa.
Auts, tuskan väreet pelkästä lukemisesta. Käynyt joskus mullakin. Lisäksi tilanne oli muutenkin itselleni hankala, oiskohan ollut peräti elämäni toinen gynekäynti ja paikalle sattui sopivasti ties mitä lekurioppilaita. Paniikissa en sitten osannut kieltäytykään kun kysyttiin häiritseekö sivusta seuraajat. Olen varma näin myöhemmin paljon pimppatohtoreilla käyneenä, että tuo kerta oli ajallisesti triplapituinen, kaiken maailman venyttimet ja levittäjät yhdistettynä tökkijöihin ja kyylääjiin. Sormilla tunnustellessaan vaivautui setä sentään laittamaan reilummin liukastetta ja loppu tuosta meni niin neutraalisti, etten edes osannut kuvitella tulevia kipuja. Ja niitä sitten tuli kotiin päästyäni. Pidinpä kahden vuoden tauon lekureista.

Hassu mieli kun sitä kiihottuu näin jälkikäteen kuitenkin lähes 10 vuoden takaisesta muistosta. Nyt olisin varmaan kovin liukas ja tärisevä kun opiskelijapojat pyytäisivät päästä seuraamaan pimppini tutkimista... *grääh*
Nowaysis

Re: Kävin hyvällä gynellä

Viesti Kirjoittaja Nowaysis »

Geetzu kirjoitti:Nyt olisin varmaan kovin liukas ja tärisevä kun opiskelijapojat pyytäisivät päästä seuraamaan pimppini tutkimista... *grääh*
Joo, tän takia mä käynkin ihan perus tk-lääkärillä hoitamassa papat. Raskaana tosin ultrat ym. privassa. Erityisesti jos ajoittaa tk-käynnin kesäaikaan, on aika hyvät mahikset saada sellanen söpö ujosteleva ja hieman öh, kömpelön tunnusteleva opiskelijanuorukainen. Mulla ei oo _ikinä_ gynekologinen tutkimus sattunut, 10 päivää synnytyksen jälkeen ultraus hieman aristi mutta eipä edes kovin mainittavasti.
Kittys

Re: Kävin hyvällä gynellä

Viesti Kirjoittaja Kittys »

Nowaysis kirjoitti:10 päivää synnytyksen jälkeen ultraus hieman aristi mutta eipä edes kovin mainittavasti.
Iuuh. Mä en istunu läheNmäs kolmeen viikkoon tuon opereissonin jälkeen. *edelleen katkera*
Viimeksi muokannut Kittys, 16.12.2005 10:41. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kävin hyvällä gynellä

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

annepa kirjoitti:
Oijoi, kuulostaapa pahalta. Olisikohan liukkaria käytetty liian vähän.. Ja onhan se mahdollista myös, että limakalvosi ovat olleet jostain syystä tosi herkässä tilassa, vaikka pillereitä syötkin.
Kikkelis kokkelis.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kävin hyvällä gynellä

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Nowaysis kirjoitti:
Geetzu kirjoitti:Nyt olisin varmaan kovin liukas ja tärisevä kun opiskelijapojat pyytäisivät päästä seuraamaan pimppini tutkimista... *grääh*
Joo, tän takia mä käynkin ihan perus tk-lääkärillä hoitamassa papat. Raskaana tosin ultrat ym. privassa. Erityisesti jos ajoittaa tk-käynnin kesäaikaan, on aika hyvät mahikset saada sellanen söpö ujosteleva ja hieman öh, kömpelön tunnusteleva opiskelijanuorukainen. Mulla ei oo _ikinä_ gynekologinen tutkimus sattunut, 10 päivää synnytyksen jälkeen ultraus hieman aristi mutta eipä edes kovin mainittavasti.
Aaaah, nyt multa tulee! Musta tuntuu, että joskus mulla on ollut joku opiskelija, tosin vain yksi tai kaksi naispuolinen, läsnä, kun olin sukupuolitautien poliklinikalla taas kerran neuroottisesti ottamassa varulta testejä. Vaikka aina käytänkin kortonkia.. No, se oli sitä neuroottista menneisyyttä. Nyt käyn ehkä kerran vuodessa, siis sen jälkeen, kun sen paikan tohtori sanoi, ettei mun tarvi käydä siellä niin usein, kun en harrasta mitään korkean riskin seksitoimintaa.
Kikkelis kokkelis.
Kreivitar

Re: Kävin hyvällä gynellä

Viesti Kirjoittaja Kreivitar »

Perjantaina kävin kyniksellä. Käyn aina samalla yksityisellä asemalla ja sama Herra tutkii joka kerta. Mukavaa on myös se, että Papan otto sujuu muun tutkinnan ohessa. Ei siis tarvitse lähteä erikseen levittämään reisiä labraan ja puolelle koko terveyskeskusta niin kuin arvauskeskuksissa.
Vieras

Re: Kävin hyvällä gynellä

Viesti Kirjoittaja Vieras »

Kreivitar kirjoitti: Ei siis tarvitse lähteä erikseen levittämään reisiä labraan ja puolelle koko terveyskeskusta niin kuin arvauskeskuksissa.
No hittolainen, ei kai niitä näytteitä labrassa oteta?
Kreivitar

Re: Kävin hyvällä gynellä

Viesti Kirjoittaja Kreivitar »

Anonymous kirjoitti: No hittolainen, ei kai niitä näytteitä labrassa oteta?
Arvauskeskuslääkärit ovat yleislääkäreitä. Silloin kun vielä kävin arvauskeskuksessa, lääkäri tutki muuten reiän, mutta Papa piti mennä otattamaan erikseen labraan.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kävin hyvällä gynellä

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Kreivitar kirjoitti:
Anonymous kirjoitti: No hittolainen, ei kai niitä näytteitä labrassa oteta?
Arvauskeskuslääkärit ovat yleislääkäreitä. Silloin kun vielä kävin arvauskeskuksessa, lääkäri tutki muuten reiän, mutta Papa piti mennä otattamaan erikseen labraan.
Haagan terveysasemalla taas parrallinen lähes kaksimetrinen mieslääkärini otti papan huoneessa. Maksa-arvot piti käydä kuukauden päästä tarkistuttamassa labrassa että vastaukset tulee samoihin aikoihin. Nopeasti meni.

Mä tahtoisin (jos ei ole sääntöjen vastaista) saada vähän lisäinfoa näiden gynejen veloituksista? Onko tuntitakasa, vai käyntikerta?
The great club outshines the individual, always and forever.
Nowaysis

Re: Kävin hyvällä gynellä

Viesti Kirjoittaja Nowaysis »

Kreivitar kirjoitti: mutta Papa piti mennä otattamaan erikseen labraan.
Meillä hoituu onneksi kaikki kerralla. Siis tuo häveliäs vierailija olin minä.
Kreivitar

Re: Kävin hyvällä gynellä

Viesti Kirjoittaja Kreivitar »

Nowaysis kirjoitti: Meillä hoituu onneksi kaikki kerralla.
Juu, niin mullakin nykyään.

Elppis, kyselit kynisten hintoja. Yksityisellä, jossa käyn, veloitus on kyneltä 60 euroa 30 minuuttia (aikaa ei mene välttämättä niin kauan, mutta lekuri pistää laskulle puoli tuntia, niin Kelalta saa paremmin korvausta: hinta olisi kuitenkin se sama 60 euroa) ja Papan otto noin 32 euroa. Kela korvaa osan, muttei se mikään ruhtinaallinen korvaus ole (noin 15 euroa loppusummasta).
Avatar
alja
Kitinän uhri
Viestit: 521
Liittynyt: 17.08.2005 8:08
Paikkakunta: saunan taka
Viesti:

Re: Kävin hyvällä gynellä

Viesti Kirjoittaja alja »

Sannu kirjoitti:
Geetzu kirjoitti:Kalevankadun Femeda on paikka, jossa itse käyn. Ei pahaa sanottavaa ja suurin osa raskausjutuistakin tulee hoidettua tuolla, vaikka ne kunnan puolesta arvauskeskuksessa ilmaisia ovatkin... Miksi tää aihe on Shrinkissä?
Sama paikka mulla!!!! Pelkkää hyvää sanottavaa
eli mun on mentävä sinne jotta saan edes saman lekurin joka on hiplannut geen pinppaa, kun sen lähemmäs sitä herkkua en muuten koskaan pääse....... snif!

no ontopic:
toiset gynet on kamalia, paras taisi olla tampereella koskikeskuksen lääkäriasemalla, mutta harmi kun en asu enää siellä... olen ihan suht tyytyväinen nykyiseeni, mutta pitäisi ehkä uskaltaa tehdä vertailevaa tutkimusta jossain, voisi löytyä parempiakin. mutta en oikein tahdo ottaa sitä riskiä.

ja mitäh? ultra ihan rutiinitarkastuksessa gynellä? neva höörd! :shock:
Ulkona paistaa aurinko,
mutta sisällä sataa.
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Re: Kävin hyvällä gynellä

Viesti Kirjoittaja Camilla »

Kävin tänään ekaa kertaa tuolla Femedassa, ihana paikka! Ultrasivatkin vielä ilmaiseksi..

Tosiaan olin Laakson terveysasemalla vuosi sitten jonkun hullun papan ja vielä kamalamman labratädin käsittelyssä, jonka jälkeen vuosin pari päivää verta enkä pystynyt istumaan viikkoon..
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kävin hyvällä gynellä

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Camilla kirjoitti:Kävin tänään ekaa kertaa tuolla Femedassa, ihana paikka! Ultrasivatkin vielä ilmaiseksi..

Tosiaan olin Laakson terveysasemalla vuosi sitten jonkun hullun papan ja vielä kamalamman labratädin käsittelyssä, jonka jälkeen vuosin pari päivää verta enkä pystynyt istumaan viikkoon..
Tämä vahvisti sen. Varasin netistä ajan. Missäköhän hintaluokissa nää kulkee?
The great club outshines the individual, always and forever.
Vastaa Viestiin