Paino tippuu, mikä avuksi?!?

Painaako joku mieltä? Haluatko purkaa sydäntäsi? Jos ei apu löydy, niin ainakin kuuntelevia korvia.
VAIN ASIALLISET KOMMENTIT! Kuri on kova.
Avatar
KulisataN
Elämätön Kitisijä
Viestit: 368
Liittynyt: 17.12.2005 16:47
Paikkakunta: Manala

Paino tippuu, mikä avuksi?!?

Viesti Kirjoittaja KulisataN »

Kävin äsken suihkussa ja ennen sit suoritin vaa´alle nousun. Helvetti 8 kiloa on hävinnyt jonnekkin!!!(ennen 73 nyt 65) Mitään en ole tehnyt ja silti on kilot kadonnut!!! Olen kyllä ihan normaalisti syönyt leipää ja juonut vettä, sekä välipalaksi kaikkea pientä pizzaa, makarooniloodaa, kalakeittoa, pastaa jne jne... Mikä avuksi? Kohta ei ole enää miehessä jäljellä kuin luut ja tatuoitu nahka. Viimeksi kun painoin alle seitsemänkymmentä olin muistaakseni seiska luokalla ja pelasin vielä aktiivisesti lätkää. Kertokaa miten saan taas painoni sinne tuttuun turvalliseen 73-79kg. Kiitos.
Truth fears no trial
Dumari

Re: Paino tippuu, mikä avuksi?!?

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Kityilet vain kotona ja pupsutat kaikkea missä on vähintään 35% rasvaa.
Lopetat ulkoilun tarpeettomana, siitä se lähtee.

Parempi vaihtoehto olis punttis.
bedlam

Re: Paino tippuu, mikä avuksi?!?

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Dumari kirjoitti:Kityilet vain kotona ja pupsutat kaikkea missä on vähintään 35% rasvaa.
Lopetat ulkoilun tarpeettomana, siitä se lähtee.
Minulta tippui vasta puolessa vuodessa juurikin tuollainen 7-8 kiloa kun lopetin kuntoilun ja aloin syömään epäterveellisesti silloin kun tekee mieli.

Minulle ainoa keino nostaa painoa on nostella painoja (jipii, sanaleikki!). Saattaa jopa sellainen 5-7 kiloa nousta puntarilukema kuussa jos oikein tosissaan alkaa punttailemaan ja syömään sen mukaan. Mutta heti kun harrastukseen tulee tauko, tippuu paino kuin...joku mikä tippuu nopeasti.
Viimeksi muokannut bedlam, 21.12.2005 20:24. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Re: Paino tippuu, mikä avuksi?!?

Viesti Kirjoittaja Camilla »

Käy lääkärissä?
Mun faija laihtui nuorena keliakian takia aivan tikuksi, samoin kun kaveri kilpirauhasvaivojen..
Avatar
KulisataN
Elämätön Kitisijä
Viestit: 368
Liittynyt: 17.12.2005 16:47
Paikkakunta: Manala

Re: Paino tippuu, mikä avuksi?!?

Viesti Kirjoittaja KulisataN »

Teen sitä melkein kokoajan. Sipsipussi on tuossa vieressä ja vähän aikaa sitten söin pizzaa. Eli hajulla ollaan.
Truth fears no trial
Mulli75

Re: Paino tippuu, mikä avuksi?!?

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Tuttu tapahtuma tuo että lihakset tulee ja menee mutta läski on ikuista.

Kaikillahan ei fysiikka toimi samalla tavalla.

Lisää liikuntaa ym. aktiviteetteja joilla lihakset kasvaa ja ruokahalu pysyy kurissa.
Avatar
KulisataN
Elämätön Kitisijä
Viestit: 368
Liittynyt: 17.12.2005 16:47
Paikkakunta: Manala

Re: Paino tippuu, mikä avuksi?!?

Viesti Kirjoittaja KulisataN »

Mulla toi paino on tippunut kuukaudessa. Raksahommissa kun on, niin ei aina jaksa painoja lähtee enää nostelemaan duunin jälkeen.
Truth fears no trial
nypari

Re: Paino tippuu, mikä avuksi?!?

Viesti Kirjoittaja nypari »

Mä en ainakaan jäisi sohvaperunaksi, vaan liikunta tunnetusti lisää ruokahalua mm. nopeuttamalla aineenvaihduntaa. Eikä kai ole järkeä hankkia pelkkää höttötraania, vaan jo omalla painollakin tehdyt liikkeet riittävät lähes kaikille, jos ruokavalio on kunnossa. Paljon prozkua sekä hyvälaatuisia hiilareita(pitkävaikutteisia ja rasvoja(tyydyttymättömiä).

Jos et ole isoruokainen, niin liikkumalla paljon saat lihaksia ja paremman ruokahalun. Ja voihan sitä syödä 6-7 ateriaa päivässä jos ei kerralla jaksa kauhiasti. Mä syön(tai pyrin syömään) viisi kertaa päivässä ja se on mielestäni kompakti määrä, jaksaa hyvin koko päivän.

Jos meinaat turvautua pelkkään epäterveelliseen mättöruokaan, niin aika pian huomaat, ettet jaksa tehdä asioita - se on siis lyhytkatseista.
mustanikki

Re: Paino tippuu, mikä avuksi?!?

Viesti Kirjoittaja mustanikki »

Saatanan tunarit.

1. Syö aina kun ruokaa on saatavilla.
2. Syö silloinkin kun ei ole tippaakaan nälkä.
3. Muista aina tankata niin paljon, että kylkeä kääntäessäsi napa pysyy paikallaan.
4. Muista välipalat. mm 600g irtokarkkeja, pussi sipsejä ja six päkki olutta auttavat.
5. Kulje joka paikkaan autolla.
6. Dokaa joka viikonlopppu pe ja la.
7. darrapäivänä syö koko ajan. Pizzaa, jäätelöä, namuja, limpparia, kebabia..
8. Unohda aamupalat. Juo mustaa kahvia puoleen päivään asti ja sitten lataat masusi täyteen raskaimman rahtaribaarin annoksesta. Pari extrakäristettä lisäksi.
9. Parhaimmat salaatit ovat niitä, joissa vihanneksia ei näy kastikkeen alta.
10. Ruokaa laittaessasi muista syödä koko ajan kaikkea sivusta. Tämän jälkeen saat kuitenkin luvallisesti ahtaa itsesi täyteen valmistamaasi ruokaa saman määrän, kuin nälkäisenäkin.


Jos ei tuolla perse leviä, niin anna lapamadolle viikon viinamyrkytys.


sinkkumatti
Avatar
KulisataN
Elämätön Kitisijä
Viestit: 368
Liittynyt: 17.12.2005 16:47
Paikkakunta: Manala

Re: Paino tippuu, mikä avuksi?!?

Viesti Kirjoittaja KulisataN »

Kyllä mä oikeasti ainakin yritän syödä hyvin. EN pelkkää pikapaskaruokaa. Noin kolme ateriaa päivässä pyrin syömään.
Truth fears no trial
ninnithequeen

Re: Paino tippuu, mikä avuksi?!?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

mustanikki kirjoitti: sinkkumatti
Ihquu :)
nypari

Re: Paino tippuu, mikä avuksi?!?

Viesti Kirjoittaja nypari »

KulisataN kirjoitti:Kyllä mä oikeasti ainakin yritän syödä hyvin. EN pelkkää pikapaskaruokaa. Noin kolme ateriaa päivässä pyrin syömään.
No toi nyt ei ikävä kyllä riitä. Yritä kovemmin ja USEAMMIN!
Bigmama

Re: Paino tippuu, mikä avuksi?!?

Viesti Kirjoittaja Bigmama »

Pasko vähemmän?
ninnithequeen

Re: Paino tippuu, mikä avuksi?!?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Camilla kirjoitti:Käy lääkärissä?
Mun faija laihtui nuorena keliakian takia aivan tikuksi, samoin kun kaveri kilpirauhasvaivojen..
Tätä voisi kyllä kompata.
Siellä kun voi olla jotain vakavampaakin takana.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Paino tippuu, mikä avuksi?!?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Hei, mäkin oon laihtunut! Ehkä kilon tai kaksi, mutta se ei huolestuta mua. Syitä laihtumiseeni on työstressi, keskittymislääkkeen aiheuttama ajoittainen ruokahaluttomuus, sokerin syönnin vähentäminen. Olen liikkunut valitettavan vähän viime aikoina, ties vaikka olisin menettänyt mahtavaa lihasmassaani vähäsen.
Kikkelis kokkelis.
kellarimummu_

Re: Paino tippuu, mikä avuksi?!?

Viesti Kirjoittaja kellarimummu_ »

Syyskuun 1. päivä painoin 85,2 kg. Eilen 74,4kg. Viimeksi olen syönyt lämpimän aterian kuukausi pari sitten. Tänään ravitsin itseäni kokonaisella Jumbo Pantteri Mix -pussilla, eilen yhdellä näkkärillä. On vähän depis olo. :maanantai:
Yönmustaritari

Re: Paino tippuu, mikä avuksi?!?

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

KulisataN kirjoitti:Kävin äsken suihkussa ja ennen sit suoritin vaa´alle nousun. Helvetti 8 kiloa on hävinnyt jonnekkin!!!(ennen 73 nyt 65) Mitään en ole tehnyt ja silti on kilot kadonnut!!! Olen kyllä ihan normaalisti syönyt leipää ja juonut vettä, sekä välipalaksi kaikkea pientä pizzaa, makarooniloodaa, kalakeittoa, pastaa jne jne... Mikä avuksi? Kohta ei ole enää miehessä jäljellä kuin luut ja tatuoitu nahka. Viimeksi kun painoin alle seitsemänkymmentä olin muistaakseni seiska luokalla ja pelasin vielä aktiivisesti lätkää. Kertokaa miten saan taas painoni sinne tuttuun turvalliseen 73-79kg. Kiitos.
Joo ei kuule, parempi pistää vaan kiviä taskuun ettei tuuli vie mukanaan.

Vittuile vaan.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Paino tippuu, mikä avuksi?!?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

kellarimummu_ kirjoitti:Syyskuun 1. päivä painoin 85,2 kg. Eilen 74,4kg. Viimeksi olen syönyt lämpimän aterian kuukausi pari sitten. Tänään ravitsin itseäni kokonaisella Jumbo Pantteri Mix -pussilla, eilen yhdellä näkkärillä. On vähän depis olo. :maanantai:
Voi sinua! Lähetän parempia energioita sinne päin. Sulla on kyllä hauska nimi.
Kikkelis kokkelis.
Bigmama

Re: Paino tippuu, mikä avuksi?!?

Viesti Kirjoittaja Bigmama »

Mäkin painoin pahimmillani 40 jotain kun tein kahta duunia ja lapset oli pieniä.
Kyllä se paino nousee kun stressi lähtee..
Ja näin vierestä katsojana.. kyllä sä liian vähällä ruualla oot.
Mutta jos ois jotain hyviä vinkkejä mullekin, pitäisi saada lisää kiloja jotta tulisi muotoja. Kuulemma lantioluut kolisee yhteen..ai mut, hei, eihän ne sit ookkaan mun, ne on sun luut jotka hakkaa.. :lol: mulla on siis perfect body..

Yks asiantuntija antoi kerran neuvon: joka aamu raaka kananmuna johon sekoitetaan kermaa, ja marjoja mausteeksi, pitäisi painon nousta.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Paino tippuu, mikä avuksi?!?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Bigmama kirjoitti:Mäkin painoin pahimmillani 40 jotain kun tein kahta duunia ja lapset oli pieniä.
Kyllä se paino nousee kun stressi lähtee..
Ja näin vierestä katsojana.. kyllä sä liian vähällä ruualla oot.
Mutta jos ois jotain hyviä vinkkejä mullekin, pitäisi saada lisää kiloja jotta tulisi muotoja. Kuulemma lantioluut kolisee yhteen..ai mut, hei, eihän ne sit ookkaan mun, ne on sun luut jotka hakkaa.. :lol: mulla on siis perfect body..

Yks asiantuntija antoi kerran neuvon: joka aamu raaka kananmuna johon sekoitetaan kermaa, ja marjoja mausteeksi, pitäisi painon nousta.
On teillä ongelmat. :wink:
Kikkelis kokkelis.
Bigmama

Re: Paino tippuu, mikä avuksi?!?

Viesti Kirjoittaja Bigmama »

Mieluummin pieniä ongelmia kuin isoja..
Geetzu

Re: Paino tippuu, mikä avuksi?!?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Mikään ei oo karseempaa ku kaks luukasaa paukkuuttamassa toisiaan. *väreet*
Mitä oon sivusta seurannu ja ruokaostoksia kotiin kaupasta kantanut niin perus-fyysistä duunia normaalissa liikkeessä tekevä mies tarvitsee yllättävän paljon sitä mättöä. Kauppalaskuja harvoin uskallan vilkaista. Mä syön paljon, mutta en lähellekään sitä mitä äijä kun haluaa pitää kropastaan kiinni... Ehkä me toiset vaan olemme läpipaskoja?
HoundDog

Re: Paino tippuu, mikä avuksi?!?

Viesti Kirjoittaja HoundDog »

Geetzu kirjoitti: Mitä oon sivusta seurannu ja ruokaostoksia kotiin kaupasta kantanut niin perus-fyysistä duunia normaalissa liikkeessä tekevä mies tarvitsee yllättävän paljon sitä mättöä.
Aikalailla yksilöllistä, sanoisin. Mulla on hidas aineenvaihdunta noin luonnostaan. Ja vieläpä siten että mitä vanhemmaksi tulee, niin sitä vähemmän sitä mättöä kuluu. Ja laatuukin tulee kiinnittää huomiota. Näin ainakin minulla. Aina olen liikkunut (siis suorittanut jonkun aktin jota jotkut urheiluksi väittävät) 4-6 kertaa viikossa, mutta kyllä nykyään pitää jo vähän miettiä mitä, milloin ja kuinka usein syö. Ja nyt kun määrät on vähentyneet, on entistäkin tärkeämpää mitä turpavärkkiin ahtaa. Jottei ihan keripukki iske.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Paino tippuu, mikä avuksi?!?

Viesti Kirjoittaja Lolita »

mustanikki kirjoitti:sinkkumatti
:h:

Tää menee vielä ihan off topiciksi koko ketju, kun kaikki naiset käyvät vuorotellen julistamassa kaipuutaan ;)
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Bigmama

Re: Paino tippuu, mikä avuksi?!?

Viesti Kirjoittaja Bigmama »

mä oon ainakin läpipasko, mitään ei jää mihkään, poskiin korkeintaa.. :roll:
Vastaa Viestiin