Melkein kaikki henkiset ongelmani, saa auttaa

Painaako joku mieltä? Haluatko purkaa sydäntäsi? Jos ei apu löydy, niin ainakin kuuntelevia korvia.
VAIN ASIALLISET KOMMENTIT! Kuri on kova.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Melkein kaikki henkiset ongelmani, saa auttaa

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Tässä tulevat melkein kaikki henkiset ongelmani. Auttakee!

Kärsin ajoittain flegmaattisuudesta. Ei huvita tehdä siis niin mitään, vaan maata sohvalla. Unelmoin lottovoitosta ja vapaaherrattaruudesta. Tosin tämä ongelma katoaa, kun rupean tekemään jotain.. :wink:

Etenkin kun kärsin em. ongelmasta, rupean miettimään, olenko oikealla alalla. En kyllä helposti keksi mitään muutakaan alaa tai keksin oikeastaan miljoona, mutta en kyllä jaksaisi ainakaan heti esim. opiskella, kun ensin pitää tehdä edellinen tutkinto valmiiksi (ihme ja kumma, tämä ei ahdista!). Välillä mietin, josko vain teen työtä, joka luonnistuu helpoiten ja jota minun odotetaan tekevän. Mietin, olenko vanhimpana lapsena vähän arka pyrkimään joihinkin tiettyihin töihin ja toteutanko vain sellaisia suht konservatiisia pyrkimyksiäni.

Välillä makaan yöllä ja murehdin työasioitani. Kohta työsopimukseni loppuu, mistä olen iloinen, mutta välillä murehdin, etenkin iltasella ja yöllä, että jos en saakaan töitä. Välillä pelkään, että minusta tulee syrjäytynyt luuseri. Huvittavaa tässä on se, että kuvittelisin syrjäytyneen luuserin olevan edes jonkin matkan päässä omasta todellisuudestani. Mua välillä ahdistaa se sellainen itsensä myyminen, mutta toisaalta esim. juuri nyt se ei ahdista. Onneksi minulla on pullamössölapsen äiti, joka kyllä tarvittaessa auttaa taloudellisesti.. T. Ja ikää oli 33.

Välillä kaipaan miestä vierelleni. Joskus olen pikkasen huolestunut siitä, saanko koskaan lapsia, koska olen jo 33, eikä unelmien pikkumiehestä ole nyt tietoa. Tosin mahdollinen lapsensaantikin minua voi vähän ahdistaa.

Yleisestikin ottaen mua ahdistaa melkein aina vähän ja kärsin turvattomuuden tunteesta ja peloista usein jossain määrin. Välillä kun pelottaa, tuntuu olevan ihan jossain muualla kuin tässä maailmassa. Luulisin näiden tunteiden liittyvän ADD:henkin. Terapisti on nyt löytynyt, joten jossain vaiheessa tätä kevättä alkanee pään kaivelu.

Olen urheillut viime aikoina vähemmän kuin ennen, joten palaaminen atleetin elämään auttanee myös osaltaan.

Nonniin, kityläiset, antakee palautetta.
Kikkelis kokkelis.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Melkein kaikki henkiset ongelmani, saa auttaa

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Ai niin, lisää vaivoja.

Välillä tunnen olevani tosi lapsellinen, kun en esim. jaksa ottaa montaakaan asiaa niin vakavasti. Ihmettelen myös usein, miten jotkut mun ikäiset on tehnyt sitä, tätä ja tota. Toisaalta, kyllä mäkin oon jotain, kun oikein tarkastelee, esim. nussinut papparaisia.

Välillä jotkut mun ikäiset ihmiset tuntuvat niin kuivilta ja asiallisilta. Tosin tämä ei liene ikä- vaan persoonakysymys.
Kikkelis kokkelis.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Melkein kaikki henkiset ongelmani, saa auttaa

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Tämä on muuten todella terapeuttista, vaikka kukaan ei ole vielä vastannutkaan. Jatkan horinoitani.
Kikkelis kokkelis.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Melkein kaikki henkiset ongelmani, saa auttaa

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Joo, ja sitten tasaisen arjen viettäminen. Kummallista on, että pienenä olin todella tasainen ja kaikki asiat hoituivat täsmällisesti ja ajallaan ja kaikki oli järjestyksessä, mutta eivät enää. Parempaan suuntaan olen kyllä tässä asiassa menossa. Taidan välillä vähän unelmoida sellaisesta mahdottomasta täydellisyydestä elämän jokaisella osa-alueella.
Kikkelis kokkelis.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Melkein kaikki henkiset ongelmani, saa auttaa

Viesti Kirjoittaja Lolita »

There there, kyllä se siitä. En minä osaa mitään sanoa, kun kaikki mainitsemasi on kuin omasta kyvästäni, paitsi työpaikan ja lasten murehtiminen. Et ole yksin henkisine ongelminesi, meitä sekopäitä on enemmänkin ja mikä sen mukavampaa kuin jutella itsestään ihmiselle, joka saa palkkaa kuuntelemisesta.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Melkein kaikki henkiset ongelmani, saa auttaa

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Lolita kirjoitti:There there, kyllä se siitä. En minä osaa mitään sanoa, kun kaikki mainitsemasi on kuin omasta kyvästäni, paitsi työpaikan ja lasten murehtiminen. Et ole yksin henkisine ongelminesi, meitä sekopäitä on enemmänkin ja mikä sen mukavampaa kuin jutella itsestään ihmiselle, joka saa palkkaa kuuntelemisesta.
Rupeaakohan mua nyt ahdistamaan se, että muitakin ahdistaa..
Kikkelis kokkelis.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Melkein kaikki henkiset ongelmani, saa auttaa

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Keikaus kirjoitti:
Lolita kirjoitti:There there, kyllä se siitä. En minä osaa mitään sanoa, kun kaikki mainitsemasi on kuin omasta kyvästäni, paitsi työpaikan ja lasten murehtiminen. Et ole yksin henkisine ongelminesi, meitä sekopäitä on enemmänkin ja mikä sen mukavampaa kuin jutella itsestään ihmiselle, joka saa palkkaa kuuntelemisesta.
Rupeaakohan mua nyt ahdistamaan se, että muitakin ahdistaa..
Älä minun takia ahdistele itseäsi. Välillä nautin dramaattisesta itsesäälissä rypemisestäni ja välillä vaan totean, että tämmöisiä sitä ollaan ahdistakoon.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Melkein kaikki henkiset ongelmani, saa auttaa

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Ei kun oikeasti mulla on lähes euforinen kausi menossa juomisen lopetettuani. Ei ahista eikä masenna ja mieli on hyvä.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Melkein kaikki henkiset ongelmani, saa auttaa

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Lolita kirjoitti:Ei kun oikeasti mulla on lähes euforinen kausi menossa juomisen lopetettuani. Ei ahista eikä masenna ja mieli on hyvä.

Sepä hyvä! Mä juon aika vähän, joten juomistakaan en voi syyttää olostani.

Joo, ja sitten taas yksi vaiva. Aamuisin herääminen on välillä todella vaikeaa. Haluaisin jäädä turvalliseen ja mukavaan unimaailmaan, enkä siirtyä karuun ja todelliseen elämään. Välillä olen kuin vauva, joka ei halua syntyä.. Noh, luulen, että tämä syntymistuska helpottuu, kun pääsen freelanceriksi ja saan herätä enimmäkseen milloin haluan. Viikonloppuna saatan joskus herätä niin, että herään yhden kerran ja totean, että tarvitsen vielä parin tunnin todellisuuteen sopeutumisunet ja sitten vasta nousen ylös.
Kikkelis kokkelis.
slam

Re: Melkein kaikki henkiset ongelmani, saa auttaa

Viesti Kirjoittaja slam »

Keikaus kirjoitti:
Etenkin kun kärsin em. ongelmasta, rupean miettimään, olenko oikealla alalla. En kyllä helposti keksi mitään muutakaan alaa tai keksin oikeastaan miljoona, mutta en kyllä jaksaisi ainakaan heti esim. opiskella, kun ensin pitää tehdä edellinen tutkinto valmiiksi (ihme ja kumma, tämä ei ahdista!). Välillä mietin, josko vain teen työtä, joka luonnistuu helpoiten ja jota minun odotetaan tekevän. Mietin, olenko vanhimpana lapsena vähän arka pyrkimään joihinkin tiettyihin töihin ja toteutanko vain sellaisia suht konservatiisia pyrkimyksiäni.
Asettuminen on vaikeaa, kun on jatkuvasti sellainen fiilis, että missä palaa! tuttu tunne :) Vittu, kun pystyisi edes olemaan hetken tyytyväinen, mutta olen tullut siihen tulokseen, että en pysty... Paikoillaan oleminen ilman fyysistä tekemistä aiheuttaa tuskallisia ongelmia, jos ei ole niin väsynyt, että nukkuu... tai pystyy olemaan paikoillaankin, mutta mietteitä riittää, mutta onneksi ei aina.

Yleensä ihmiset päättäessään miettii, mutta mutta minulla pää veivaa settiä ja ei ole mukava olla :lol: En edes muista, koska olisin viimeksi ollut täysin rentoutunut?
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Melkein kaikki henkiset ongelmani, saa auttaa

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

slam kirjoitti: Asettuminen on vaikeaa, kun on jatkuvasti sellainen fiilis, että missä palaa! tuttu tunne :) Vittu, kun pystyisi edes olemaan hetken tyytyväinen, mutta olen tullut siihen tulokseen, että en pysty... Paikoillaan oleminen ilman fyysistä tekemistä aiheuttaa tuskallisia ongelmia, jos ei ole niin väsynyt, että nukkuu... tai pystyy olemaan paikoillaankin, mutta mietteitä riittää, mutta onneksi ei aina.

Yleensä ihmiset päättäessään miettii, mutta mutta minulla pää veivaa settiä ja ei ole mukava olla :lol: En edes muista, koska olisin viimeksi ollut täysin rentoutunut?
Ymmärrän yskän. Ootko varma, ettei sullakin ole joku keskittymisongelma tai ahdistushäiriö tai joku?
Kikkelis kokkelis.
slam

Re: Melkein kaikki henkiset ongelmani, saa auttaa

Viesti Kirjoittaja slam »

Keikaus kirjoitti:
slam kirjoitti:
Ymmärrän yskän. Ootko varma, ettei sullakin ole joku keskittymisongelma tai ahdistushäiriö tai joku?
ahditushäiriö on varmasti jonkin asteisena. Keskittymään pystyn, mutta ahdistun lopputuloksesta :lol:
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Melkein kaikki henkiset ongelmani, saa auttaa

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

slam kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:
slam kirjoitti:
Ymmärrän yskän. Ootko varma, ettei sullakin ole joku keskittymisongelma tai ahdistushäiriö tai joku?
ahditushäiriö on varmasti jonkin asteisena. Keskittymään pystyn, mutta ahdistun lopputuloksesta :lol:
Heh!
Kikkelis kokkelis.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Melkein kaikki henkiset ongelmani, saa auttaa

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Keikaus kirjoitti:Joo, ja sitten taas yksi vaiva. Aamuisin herääminen on välillä todella vaikeaa. Haluaisin jäädä turvalliseen ja mukavaan unimaailmaan, enkä siirtyä karuun ja todelliseen elämään. Välillä olen kuin vauva, joka ei halua syntyä.. Noh, luulen, että tämä syntymistuska helpottuu, kun pääsen freelanceriksi ja saan herätä enimmäkseen milloin haluan. Viikonloppuna saatan joskus herätä niin, että herään yhden kerran ja totean, että tarvitsen vielä parin tunnin todellisuuteen sopeutumisunet ja sitten vasta nousen ylös.
Tämäkin vaiva löytyy täältä. Kesäisin on vähän helpompaa.
Eikö olekin ärsyttävää, kun ei saakaan olla uniikki vaivoineen? :D
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
slam

Re: Melkein kaikki henkiset ongelmani, saa auttaa

Viesti Kirjoittaja slam »

Keikaus kirjoitti:
slam kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:
ahditushäiriö on varmasti jonkin asteisena. Keskittymään pystyn, mutta ahdistun lopputuloksesta :lol:
Heh!
:lol: Menes nyt petiis! olis aika jo. :)
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Melkein kaikki henkiset ongelmani, saa auttaa

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Lolita kirjoitti: Tämäkin vaiva löytyy täältä. Kesäisin on vähän helpompaa.
Eikö olekin ärsyttävää, kun ei saakaan olla uniikki vaivoineen? :D
No ei ole ärsyttävää. Mehän voitaisiin perustaa kahden potilaan hoitokoti. Slämäri kutsutaan hoitokodin johtajaksi.
Kikkelis kokkelis.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Melkein kaikki henkiset ongelmani, saa auttaa

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

slam kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:
slam kirjoitti:
Heh!
:lol: Menes nyt petiis! olis aika jo. :)
Niin olis. Pitänee suhauttaa taksilla kotiin.
Kikkelis kokkelis.
nypari

Re: Melkein kaikki henkiset ongelmani, saa auttaa

Viesti Kirjoittaja nypari »

Keikaus kirjoitti:Joo, ja sitten tasaisen arjen viettäminen. Kummallista on, että pienenä olin todella tasainen ja kaikki asiat hoituivat täsmällisesti ja ajallaan ja kaikki oli järjestyksessä, mutta eivät enää. Parempaan suuntaan olen kyllä tässä asiassa menossa. Taidan välillä vähän unelmoida sellaisesta mahdottomasta täydellisyydestä elämän jokaisella osa-alueella.
Kovin tuttua. Mulla on meneillään jonkinlainen murroskausi tai muuten vaan suunnaton ajelehtiminen. Diagnoosini on vielä pahasti kesken. Joskus kiireettömänä vapaapäivänä yllättää itsensä miettivänsä liikaa ja kyllästyy ajatuksiinsa. Näinä päivinä sängystä nouseminen on vaikeaa, koska ei ole tarpeeksi hyvää syytä sitä tehdä. Siispä usein nukunkin tarpeettoman kauan.

Onneksi on työ ja muut rutiinit, sillä muuten hajois puhelin.
HoundDog

Re: Melkein kaikki henkiset ongelmani, saa auttaa

Viesti Kirjoittaja HoundDog »

Keikaus kirjoitti:Nonniin, kityläiset, antakee palautetta.
Ihan ihmiseltä vaikutat. Vähän Lolitaa mukaillen; tällästä tää nyt sitten rupee olemaan. Toisaalta vähän myöhään olet hakemassa elämäsi rakkautta. Ja ensimmäistä lasta. Katsos kun me toiset, pauttiarallaa samanikäiset, ollaan lähdössä jo toista kierrosta. Jaa minäkö? En suinkaan, vaan kaltaiseni. Minä vetäydyn, jonnekin, ehkä kuoreeni, ehkä en… Sinun kohdalta tuskin mikään on poissuljettua? Jos ei huvita nostaa persettä penkiltä, niin älä nosta. Sitten taas ei kannata ihmetellä miksi elämä on niin vaikeaa, kun ei nosta sitä persettä penkiltä. Monimutkaista se on, elämä. Aika ajoin aivankin liian vaikeaa. Ei se mitään. Onhan se kaiketi hyvä, että haastetta riittää? Luulisin.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Melkein kaikki henkiset ongelmani, saa auttaa

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

HoundDog kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:Nonniin, kityläiset, antakee palautetta.
Ihan ihmiseltä vaikutat. Vähän Lolitaa mukaillen; tällästä tää nyt sitten rupee olemaan. Toisaalta vähän myöhään olet hakemassa elämäsi rakkautta. Ja ensimmäistä lasta. Katsos kun me toiset, pauttiarallaa samanikäiset, ollaan lähdössä jo toista kierrosta. Jaa minäkö? En suinkaan, vaan kaltaiseni. Minä vetäydyn, jonnekin, ehkä kuoreeni, ehkä en… Sinun kohdalta tuskin mikään on poissuljettua? Jos ei huvita nostaa persettä penkiltä, niin älä nosta. Sitten taas ei kannata ihmetellä miksi elämä on niin vaikeaa, kun ei nosta sitä persettä penkiltä. Monimutkaista se on, elämä. Aika ajoin aivankin liian vaikeaa. Ei se mitään. Onhan se kaiketi hyvä, että haastetta riittää? Luulisin.

Olin ikävuodet 20 - 28 sitä mieltä, etten koskaan hanki lapsia, paitsi jos tulee vahingossa, koska ajatus lasten hankkimisesta pelotti. Liittynee turvattomuuden tunteisiin ja siihen, miten koen suhteet vanhempiini yms. Välillä mietin, kuinka omien lasten kanssa ollaan rennosti eikä esitetä, kuten esim. äitini mielestäni esittää. Ja ollaan läheisiä. Kai sitä oppii, jos niitä lapsia tulee.

Ja sitten se siitossonnin löytäminen. Ei se nyt noin vain tapahdu, etenkin kun minä olen minä. Eikä sitä voi oikein suunnitellakaan.

Ärsyttävintä elämässä on välillä se, kun tuntuu, että kaikki pitää tehdä itse ja kaikki on itsestä kiinni.
Kikkelis kokkelis.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Melkein kaikki henkiset ongelmani, saa auttaa

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

nypari kirjoitti: Kovin tuttua. Mulla on meneillään jonkinlainen murroskausi tai muuten vaan suunnaton ajelehtiminen. Diagnoosini on vielä pahasti kesken. Joskus kiireettömänä vapaapäivänä yllättää itsensä miettivänsä liikaa ja kyllästyy ajatuksiinsa. Näinä päivinä sängystä nouseminen on vaikeaa, koska ei ole tarpeeksi hyvää syytä sitä tehdä. Siispä usein nukunkin tarpeettoman kauan.

Onneksi on työ ja muut rutiinit, sillä muuten hajois puhelin.
Mulla nämä tunteet liittyvät osittain tähän vuodenaikaan. Luulen, että olen ainakin innoissani siitä, kun työsopimukseni loppuu ja pääsen opiskelemaan. Kivaa, kun tulee muutos elämään.
Kikkelis kokkelis.
nypari

Re: Melkein kaikki henkiset ongelmani, saa auttaa

Viesti Kirjoittaja nypari »

Slam ja Keikaus, teidän kirjoituksistanne paistaa nopeasti läpi teidän herkkyytenne. Herkkä ihminen, kuten itsekin olen, usein miettii paljon, jopa tarpeettoman paljon. Hän myös murehtii, mutta toisaalta hän tekee paljon havaintoja. Hän näkee tarkasti, nyansseja mitä keskiverto ihminen ei kykene näkemään. Hän myös aistii voimakkaammin monessa suhteessa.

Nämä asiat varmasti tiesittekin - tai luulen niin. Enhän tiedä oletteko mielestänne herkkiä, mutta itse tulkitsen näin.

Herkkä ihminen niin ikään ymmärtää ihmisiä ja elämää usein monipuolisemmin, näkee monia sävyjä.

Tämä näin lähinnä tsemppauksena teille.
HoundDog

Re: Melkein kaikki henkiset ongelmani, saa auttaa

Viesti Kirjoittaja HoundDog »

Keikaus kirjoitti:Välillä mietin, kuinka omien lasten kanssa ollaan rennosti eikä esitetä, kuten esim. äitini mielestäni esittää. Ja ollaan läheisiä. Kai sitä oppii, jos niitä lapsia tulee.
Aivan tuohon ensimmäiseen osaan en osaa mitään juurikaan sanoa. Pitäisi ehkä enemmän tietää taustaa ennen kuin alkaa mitään siihen sanomaan. Mutta tuon lapsen saannin suhteen; itse koin, että se jos mikään, on sitä kaikkein luonnollisinta mitä ihminen voi kokea. En voi tietenkään naisen puolesta tuota sanoa, mutta siinä synnytyssalissa vieressä seuranneena en voinut muutakaan tuntea. Ja se kun isänä saa lapsen syliinsä, pääsee pesemään vastasyntyneen… No niin, no. Se tulee kuin itsestään. Voi kait sitä tunnetta ja selkärankaan iskostunutta osaamista vastaan taistellakin, mutta miksi? Se mitä se arki sen jälkeen tuo tullessaan on kait kohtalosta kiinni. Joskus asiat sujuu kuin itsestään, joskus joku yrittää sisään kirveen kanssa.
Ja sitten se siitossonnin löytäminen.
Katsos. Itse uskoin pitkään, että tässä sitä on naista lopunikää. Whoo brown, niin pitkään. Ilmeisesti hän myös. Ajattelin nuorena miehenä, että johan kävi flaksi. Silti kaikki loppuu aikanaan. Jos ei se rakkauden löytäminen ole helppoa, niin eipä sen rakkauden ylläpitokaan ole helppoa. Jälkimmäinen vaatii aikaa sille toiselle, etenkin niinä vaikeina hetkinä. Juuri silloin kun itsellä on pahin mahdollinen olo, niin silti pitäisi pystyä ottamaan huomioon myös se toinen. Silloin kun ollaan yhdessä, niin ei se maailma kaadu vain omaan niskaan, vaan se kaatuu myös sen toisen niskaan. Helppoa jos sen oivaltaa sillä hetkellä. Oivalsin juuri; tuonhan pitäisi sujua kuin itsestään, silloin kun rakastaa?!

Niin, se löytäminen. Ei vissiin kannata olla pikkutarkka? Ei ainakaan pikkumustamiestarkka?
Ärsyttävintä elämässä on välillä se, kun tuntuu, että kaikki pitää tehdä itse ja kaikki on itsestä kiinni.
Itsestähän se on kiinni. Ehkä jopa siitä mitä antaa itselleen tapahtua. Tai mitä haluaa itselleen tapahtuvan. Minä, esimerkiksi, olen aivan liikaa järki-ihminen. Pitäisi antaa tilaa tunteille. Ja paljon.
slam

Re: Melkein kaikki henkiset ongelmani, saa auttaa

Viesti Kirjoittaja slam »

nypari kirjoitti:
Tämä näin lähinnä tsemppauksena teille.
Noh, kait se on hyväksyttävä ns. "oikeana arvauksena". naur*

Kait se vähän tuollaista on. Aistien herkkyys kait herkistää tunteitakin? Hankala "sairaus" heteroseksuaaliselle miehelle. :p Olisin kovempana jätkänä parempi naisen metästäjä. Tähän on tyytyminen.

ps. kuten olen monesti sanonut, että ei tässä muuten mitään ongelmaa ole olessa, mutta ku "ei saa pimpsaa" :lol: Ja rakkautta?! Herkkä-poika ei ole naisten mieleen, korkeintaan syliin pääsee, mutta ei tukevaksi turvantuojaksi... XD tai olenhan myö äijä siinä suhteessa, että tanssia en viitsi... 8)
Turbohaltija

Re: Melkein kaikki henkiset ongelmani, saa auttaa

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Keikaus kirjoitti: Joskus olen pikkasen huolestunut siitä, saanko koskaan lapsia, koska olen jo 33, eikä unelmien pikkumiehestä ole nyt tietoa. Tosin mahdollinen lapsensaantikin minua voi vähän ahdistaa.
Minäkin liityn tähän kerhoon. Normaalin ihmisen ajatuksilta nuo kaikki kuulostivat ja itse mietin usein vastaavia, varsinkin tuota perheenperustamisdilemmaa. Olen kuitenkin päättänyt, etten anna minkään lannistaa itseäni. Jos joku yrittää kertoa minulle, että unelmani ovat turhia, vältän sellaisen ihmisen seuraa. Myös itse pyrin positiiviseen ajatteluun. Niin kauan kuin on elämää, on toivoa. Sinäkin olet niin nuori vielä, että ehdit vaikka mitä! :cheer: :wink:
Vastaa Viestiin