Yksin

Painaako joku mieltä? Haluatko purkaa sydäntäsi? Jos ei apu löydy, niin ainakin kuuntelevia korvia.
VAIN ASIALLISET KOMMENTIT! Kuri on kova.
Vieras

Re: Yksin

Viesti Kirjoittaja Vieras »

Kannattaa hankkia rahaa sillä saa asunnon joka todella hyvin vetää naisia puoleensa. Tosin jos se kuulostaa turhan kylmältä niin hanki koira se on sulle lojaali sen takia kun se saa sulta ruokaa :)
slam

Re: Yksin

Viesti Kirjoittaja slam »

Anonymous kirjoitti:Kannattaa hankkia rahaa sillä saa asunnon joka todella hyvin vetää naisia puoleensa. Tosin jos se kuulostaa turhan kylmältä niin hanki koira se on sulle lojaali sen takia kun se saa sulta ruokaa :)
Numero yksi, eli ykkösten ykkönen!

1. Sosiaalinen luonne (siihen luultavasti lähinnä vain synnytään) ja vielä rohkeasti pystyt miellyttämään muita, + sopiva huumori, niin kavot... naista tulee, että rytisee...

2. Kaveripiiri eli mahdollisemman paljon ihmisyksilöitä ympärillä auttamassa sinua löytämään kumppania, ja ihmiset on vieläpä "oikeanlaisia" eli tulet toimeen heidän kanssaan. Sellainen kaveripiiri todennäköisemmin kalastaa sellaisia ihmisiä, jotka tulevat toimeen myös kanssasi. (samat harrastukset, ajattelumaailma, persoonalliset piirteet, ja vaikkapa amiscorolla... yms.)

3. Deitti.net... Netistä hakevat seuraa "kirjoitustatoiset ihmiset" eli varsinaiset "akateemiset", joille ei ole siunaantunut suhdetta kahdesta ilmoittamastani aikaisemmasta kohdasta tai niiden johdannaisuuksista.

Netissä pyörivät varmasti monet epäsosiaaliseen tyhjiöön pudonneet ihmiset, joihin myös kuulun osaltani. Olihan minulla 90 luvun lopulla sopivasti kaljabaareissa käyviä kavereita ja naisen metsästys olisi ollut teoriassa mahdollisempaa, kun vain kotona istumalla kirjoittamalla deitti.nettiin, josta kukaan ei ole enää aikoihin vastannut edes.

4. Asunto, raha ja poheemiolemus baareissa. Onhan kunnan asuntoa noin viittisen vuotta tehnyt mieli. Viimeisenä vuotena hieman aktiivisemmin yrittänyt käydä asuntotoimessa, kun lopetin opiskelut amiksessa, jota kävin aikani kuluksi. Eipä ollut oikein muutakaan tekemistä. Vastaisuudessa aioin tehdä matalapalkka alan pätkätöitä. Välillä pitkällä lomalla (työttämänä) ja välillä töissä. Putkeen ei jaksa painaa hommia.

Se olisi tietysti jees, kun sen asunnon ostaisi käteisellä ja voisi myydä sen voitolla pois yms. Itseltäni se vaatisi muutaman vuoden 12 tuntista päivää ja haluaisin viettää "nuoruutta" ns. aikuisuutta, mutta vielä pystyy laskemaan ja tekemaan muuta leppeetä, kun kitumaan ajoneuvonistuimella...

1 ja 2 kohta vaikuttaisivat suoraan kohtaan neljä ja kohtaa kolme ei olisi koskaan ollutkaan elämää suurempana asiana olemassa. Voisi ostaa jostakin sellaisen rekan hytin ja lämmitellä sitä webastolla talvella. Olisi ainkin minulle riittävän suuri yksiö. Viime talvena tuli levättyä sellaisessa, tosin kuormatila oli mukana tavaroineen, mutta hyvin sellaisessa unet saa... Rahalla saa ja ratsulla pääsee rauhanaikana. Sodassa pärjää rohkeana ja viekkaana.

Vitun asunto pitäisi löytää tai vastaava asuntoauto... Jäkimmäisessä nousisi lämmityskustannukset pilviin... tai en myö tiedä, mutta luulisi moisen ainakin löpöö polttavan muutaman litraa vuorokaudessa...
Gattaca kirjoitti:Itse olen kasvanut kodissa jossa kenkien riisumispakkoa ei ollut.
Meidän pitäisi muuttaa saman katon alle asumaan. :lol: Ei minulla sukat ole edes kovin ihmeellisessä moskassa, kun hippailen omaan peräkamariini, jonka ovi on visusti suljettuna ulkoiselta vaikutukselta ja verhot ovat aina kiinni, koska jalkakäytävä kulkee suoraan ikkunan alta ja vittumaiset pennut pommittaa lumella lasia. yms. :lol:

Vuonna 2004 neljä sosialistuin sen verran, että Juhannuksena tutustuin naapureihin, joiden kanssa on ollut erilaisia ryyppäjäisiä ja bisneksiä menossa viime ja sitä edellisenä vuotena. Kävin heittään heidät autolla Juhannuksena 2004 kokolle ja siellä huumori lensi rentoon tyyliin, joten sen jälkeen tuli paljon krillailtua ja juotua kaljaa. Eihän me oltu tietenkään mitään naisten miehiä kuten toinen kaveriporukka tässä talossa. Edelleenkin hieman harmittaa katsella, kun ne vievät sinne nättei plikkoi... Ärsyttänee hieman, kun ei itse löydä sellaisia mistään? Ei niitä edes kulje täällä kaduilla ja jostain ne tulee tuohon. Ja nuo sällit on huudelleet vieläpä vittuiluja minun suuntaani... vahvistaakseni itsetuntoani... :lol:

Yritin sanoa ja saarnata täällä kotosalla, että käykää sanomassa asuntotoimessa, että nyt poika laitetaan ulos meiltä, että laittakaa hänet asuntojonon eteen, mutta uskonnollinen porukka vetää naamaväänteisenä; "en minä semmoista" käy tekemässä... :P

mut vitun sama, ei kait minun elämä sen ihmeellisempää varmaan yksinkään olisi... :P
Vastaa Viestiin