Kuinka aukaista takalukko?

Painaako joku mieltä? Haluatko purkaa sydäntäsi? Jos ei apu löydy, niin ainakin kuuntelevia korvia.
VAIN ASIALLISET KOMMENTIT! Kuri on kova.
slam

Kuinka aukaista takalukko?

Viesti Kirjoittaja slam »

Joskus laittaa aristamaan, kun ei uskalla lähteä vetään spinniä kunnolla killiin? Eli vähän niiq voltten taalin tyyliin... Mietin vain kuinka voisi aukaista reikäpäisyyttä "hieman" estävän "ns. takalukon".

Mekaanisesti, kun takoo päätään alastulon jäihin alkaa into lisääntymään, jos ei satu pahasti... Mutta kuinka saada takalukko täysin auki, että lähtis paremmin sinne lähemäs 10890 noi spindut?
ninnithequeen

Re: Kuinka aukaista takalukko?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Nyt on jääny lääkkeet syömättä.
slam

Re: Kuinka aukaista takalukko?

Viesti Kirjoittaja slam »

ninnithequeen kirjoitti:Nyt on jääny lääkkeet syömättä.
siis nin... relaa vähän ja kelaa... (olen in humala... vaihteeksi ;)
nojoojust

Re: Kuinka aukaista takalukko?

Viesti Kirjoittaja nojoojust »

Hulluilla on halvat huvit. Meinasin kuolla nauruun, vaikka itse viestistä en tajunnut sanaakaan. Tai no joo, pääosan sanoista tajusin, mutta niiden yhdistelmä oli käsittämättömämpi kuin minkään satunnaiskieligeneraattorin aikaansaannos.
slam

Re: Kuinka aukaista takalukko?

Viesti Kirjoittaja slam »

nojoojust kirjoitti:Hulluilla on halvat huvit. Meinasin kuolla nauruun, vaikka itse viestistä en tajunnut sanaakaan. Tai no joo, pääosan sanoista tajusin, mutta niiden yhdistelmä oli käsittämättömämpi kuin minkään satunnaiskieligeneraattorin aikaansaannos.
Yksi kaveri ymmärtäisi tuon täysin, mutta en usko että kovinkaan moni muu... :lol:

"Liutin sivulaikalla reiliä" - kärjellä ajaa reiliä pitkin
"annoin laikan laulaa" - toteamus hyvän trikin jälkeen
"vedä perseet" - yritä uutta temppua ja kaadu takapuolelle

"taidan kiertää kakkosen reilille" -keksin just :D (eli 270 spinni)
Vastaa Viestiin