Anteeksipyyntö

Painaako joku mieltä? Haluatko purkaa sydäntäsi? Jos ei apu löydy, niin ainakin kuuntelevia korvia.
VAIN ASIALLISET KOMMENTIT! Kuri on kova.
slama

Anteeksipyyntö

Viesti Kirjoittaja slama »

Saamari, että minua haukuttiin ("marttyyrisoin", mutta kerron ny kuitenkin) lähes monta kuukautta jokaisena iltana. Ei se ollut mitään herkkua. Jos tämä asia on tosiaan ollut sellainen huumorin ylittävä juttu, jota olen myös itse kokenut, niin en voi olla kuin pahoillani.

Anteeksi nöyrimmin erehdykseni, ei tule toistumaan.

ps. Ja Antakaa! tämän asian olla esillä, saamari! eli älkää poistako tätä julkista anteeksipyyntöä, sillä nämä ovat viimeiset sanat asian suhteen. Lisää kuraa saatte heittää sähköpostiin ja mahdolliset syyteharkintavaatimukset...

Itsekkin olisin haastanut minua haukkuvan porukan oikeuteen, mutta pomokin nauroi vain asialle hieman, joten annoin olla... siedin sitä ja monet kuskit saavat sietää sellaista edelleen ja haukkuvat räyhkäämmin takaisin. Sanaseppoja monet rekkamiehet...

Ok, sorruin samaan. Anteeksi siitä.
Lilo

Re: Anteeksipyyntö

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Kun banni on ohi, asia on puolestani kunnossa. Turha tästä on jauhaa tippaakaan enempää kun on jo jauhettu tai luoda tapahtuneesta sen isompaa draamaa.
Vastaa Viestiin