Stressiä vai mitä vittua?

Painaako joku mieltä? Haluatko purkaa sydäntäsi? Jos ei apu löydy, niin ainakin kuuntelevia korvia.
VAIN ASIALLISET KOMMENTIT! Kuri on kova.
RuNkkuTonttu

Re: Stressiä vai mitä vittua?

Viesti Kirjoittaja RuNkkuTonttu »

Pehmovanukas kirjoitti:
Kyllä se libraxin kolmio on siinä ihan sitä varten, ettei tartte samaan aikaan alkkoholia ottaa. Itse olen syönyt vuosien saatossa joitakin satoja kappaleita ko. lääkettä, ja minkäänlaista säännöllisen käytön tarvetta ei ole, vaikka joskus on viikossa syönyt 20 kappalettakin. Ihan hyvänä vinkkinä - tarkkaile .
Ihan uteliaisuudesta. Ei VOI ottaa vai ei tarvi ottaa? Kun on toi juhannus tulossa. Kolmiolääkkeidenhän kanssa ei ole hvä nauttia alkoholia, mutta onko se tämän lääkkeen kanssa vaarallista? Vaiko vaan ei suotavaa?
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Stressiä vai mitä vittua?

Viesti Kirjoittaja Lolita »

RuNkkuTonttu kirjoitti:Ei VOI ottaa vai ei tarvi ottaa? Kun on toi juhannus tulossa. Kolmiolääkkeidenhän kanssa ei ole hvä nauttia alkoholia, mutta onko se tämän lääkkeen kanssa vaarallista? Vaiko vaan ei suotavaa?
Lääkelaitos sanoo:

Bentsodiatsepiinit lisäävät pääsääntöisesti alkoholin vaikutusta. Bentsodiatsepiinien ja alkoholin yhteiskäytöllä voi olla odottamattoman voimakas vaikutus tarkkuutta vaativiin tehtäviin kuten ajokykyyn ja koneiden käyttökykyyn. (....)
Alkoholin samanaikaisesta käytöstä tulee pidättäytyä, sillä aineet saattavat voimistaa toistensa vaikutuksia. Libraxin käyttöön voi mahdollisesti tottua etenkin, jos samanaikaisesti käytetään alkoholia tai muita keskushermostoon vaikuttavia lääkkeitä
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Pehmis

Re: Stressiä vai mitä vittua?

Viesti Kirjoittaja Pehmis »

RuNkkuTonttu kirjoitti:Ihan uteliaisuudesta. Ei VOI ottaa vai ei tarvi ottaa? Kun on toi juhannus tulossa. Kolmiolääkkeidenhän kanssa ei ole hvä nauttia alkoholia, mutta onko se tämän lääkkeen kanssa vaarallista? Vaiko vaan ei suotavaa?
No en lähtis nappaamaan kolmionappia ja känniä samaan aikaan. Pari olutta + librax ei ainakaan oo muhun tehnyt mitään sivuvaikutuksia, mutta kaippa se on korkeamman yksilöllistä.

Kuitenkin, jos oikeasti kännäät, ota Imodium/Imocur jos vatsa menee sekaisin. Se nyt toimii vaikka Serbialaiseen sarjaripuliin ja estää kummasti kaikenlaisia oireita. Libraxin voi säästää sitten krapulapäiväksi, jos tarvista on.
killkill

Re: Stressiä vai mitä vittua?

Viesti Kirjoittaja killkill »

Lolita kirjoitti:Bentsodiatsepiinien ja alkoholin yhteiskäytöllä voi olla odottamattoman voimakas vaikutus tarkkuutta vaativiin tehtäviin kuten ajokykyyn ja koneiden käyttökykyyn. (....)
Molemmilla kyvyillä onkin juhannuksena paljon käyttöä :D
Ebola

Re: Stressiä vai mitä vittua?

Viesti Kirjoittaja Ebola »

Mä olen jo vuoden verran epäillyt että itselläkin ois tuo ärtynyt paksusuoli. On todella ikävää elää vessan vankina ja stressata matkustelua, juhlia ja ehtiikö aamusin liNkkaan, jos sattuu olemaan huono päivä ---> vessan vanki.
Onneksi on paljon parempi kuin esimerkiksi vuosi sitten.
Maitohappobakteerit on jonkin verran auttaneet, ruokavalio on tarkka eli syö semmosta mikä ei pahempia istuntoja ainakaan jatkuvasti aiheuta, eli juhlien ym. jälkeen aina tiedossa ikävät pari päivää kun syönyt normaalista poiketen.
Keliakian, laktoosin, colitikset sun muut voin ehkä laskuista jättää, kun oireisto ei niiden mukaan mene.
Nyt kokis lakossa, koska olen jostain lukenut että silläkin pilaa pitkän päälle mahansa, olin/olen siis suur kuluttaja, josko vaiva helpottaisi. Tai sitten vaan pitää kiltisti raahautua lekurille.
Vastaa Viestiin