Omissa oloissa olo?

Painaako joku mieltä? Haluatko purkaa sydäntäsi? Jos ei apu löydy, niin ainakin kuuntelevia korvia.
VAIN ASIALLISET KOMMENTIT! Kuri on kova.
slam

Omissa oloissa olo?

Viesti Kirjoittaja slam »

Makoilen taas paljon omissa oloissani ja yhteisössäkin ollessani aivot syytää sellaista outoutta toisinaan, jonka takaa näen myös sen "todellisuuden".

Liikuskelen ja käyttäydyn siinä sitten kohtalaisen normaalisti kaiken tämän "keskellä". Joskus joudun hieman väkisin jaksamaan iloisia ihmisiä, mutta monesti myös onneksi olen hieman virkeempi ja puheliaampi.
ninnithequeen

Re: Omissa oloissa olo?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Joskus sitä todella kaipaa.
Harvemmin sitä ihan omissa oloissaan saa olla. Onneksi olen sosiaalinen tapaus.
AarneAnkka

Re: Omissa oloissa olo?

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Erakoidun himassani kyllä välillä vähän liikaakin. Eli omissa oloissani on minulle hyvin tuttu olotila. Liian tuttu. Pitäis olla niiq sosiaaliseNpi ja sillai.

Kuten Slam mainitsi, keskenään alkaa tulla höperöksi. Muut ihmiset ovat ikään kuin ankkuri todellisuuteen. Tai ainakin ihmistodellisuuteen.
slam

Re: Omissa oloissa olo?

Viesti Kirjoittaja slam »

mäkikuisman haittavaikutukset on levottomuus... vetelen ajan kuluksi moista :D
isohaara

Re: Omissa oloissa olo?

Viesti Kirjoittaja isohaara »

Olen pitänyt itseäni omissa oloissa olemisen mestarina aikoinaan - viihdyn vallan mainiosti yksikseni ja jopa ärsyynnyn kun ihmiset pukkaavat liian likelle. Nykyisessä asuinkommuunissani taas on niin jumalaton trafiikki ettei omiin oloihin pääse käytännössä lainkaan. Varsin mukavaa tällainen sosiaalisuus, mutta välillä kyllä kaiholla muistelee omien olojen harrastuksia yms. omia kivoja. Kohta ei osaa olla yksin lainkaan. :shock:
Vastaa Viestiin