Miksi miehet ovat sikoja?

Painaako joku mieltä? Haluatko purkaa sydäntäsi? Jos ei apu löydy, niin ainakin kuuntelevia korvia.
VAIN ASIALLISET KOMMENTIT! Kuri on kova.
mustanikki

Miksi miehet ovat sikoja?

Viesti Kirjoittaja mustanikki »

Miksi miehet ovat sikoja? Itkettää vaan niin pirusti. Miksen mä ikinä tapaa ketään kunnollista miestä? En osaa edes ihastua muihin kuin paskiaisiin. En jaksa enää.
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Miksi miehet ovat sikoja?

Viesti Kirjoittaja Melnais »

mustanikki kirjoitti:Miksi miehet ovat sikoja? Itkettää vaan niin pirusti. Miksen mä ikinä tapaa ketään kunnollista miestä? En osaa edes ihastua muihin kuin paskiaisiin. En jaksa enää.
Eli miksi miehet joita tapaat ja joihin ihastut ovat sikoja. Hmm. Ehkä etsit väärästä paikasta, ehkä ihastut piirteisiin jotka eivät kerro mitään siitä millainen ihminen on.

Muistan itse joskus ihastuneeni valtoimenaan miehiin/poikiin joissa oli ns. statusarvoa. Ei niinkään peruskomeaa ulkonäköä mutta draivia, aina tapahtui jotain, aina oltiin ajan hermolla osallistumassa niihin tapahtumiin jotka olivat sitä jotain, sitä mitä pidettiin muodikkaan ja tiedostavan elämän edellytyksenä. Tai sitten oli miehiä joiden viinisivistys haki vertaistaan, hallussa olivat myös oikeaoppinen hummerinsyöntitapa ja tilanteet joissa käyttää rusettia kravatin sijaan. Yksi yhteiskunnallisesti suuresti arvostettu korkea sotaherra. Ja mitä nuo seikat kertoivat siitä miten tuo ihminen minua tulisi kohtelemaan, eivät paljoakaan. Vääriä huomioita ja johtopäätöksiä ihmisistä, olisi pitänyt katsoa kuinka he kohtelevat äitiään, kuuntelevatko ystäviään, antavatko anteeksi sen sijaan että olisin kiinnittänyt huomiota muodikkuuteen, pöytätapoihin tai ammattiin. Taaksepäin katsoen tuntuu etten ole oppinut mitään kuin tekemällä ensin väärin, hyvänä voi pitää sitä että oppimista ja kehittymistä on kuitenkin tapahtunut.

Vielä yksi juttu, huomioitava on myös se mitä kokee ansaitsevansa. Koetko että paskiainen riittää sinulle? Sitten se riittää. Arvostus lähtee useimmiten sisältäpäin, lähinnä saduissa löydetään sitkeydellä sielunkauneutta ennen kuin sitä tehdään näkyväksi omilla teoilla. Hyvä kiertää aina takaisin tekijänsä luokse.
Elämä kantaa, jos sen antaa
Starflare

Re: Miksi miehet ovat sikoja?

Viesti Kirjoittaja Starflare »

mustanikki kirjoitti:Miksi miehet ovat sikoja? Itkettää vaan niin pirusti. Miksen mä ikinä tapaa ketään kunnollista miestä? En osaa edes ihastua muihin kuin paskiaisiin. En jaksa enää.
Empä tiijä, mulla tuntuu käyvän sama juttu naisten kanssa. Veikkaan huonoa tuuria, tai sitten......
segma

Re: Miksi miehet ovat sikoja?

Viesti Kirjoittaja segma »

mustanikki kirjoitti:Miksi miehet ovat sikoja?
Olen todennut, että "miksi" on varmaan hyödyttömin kysymyslauseen aloittava sana, mitä voi mitään inhimillistä tarkastellessa käyttää. Mutta ei hätää, kyllä sinä tästä kuopasta pois pääset. Seinät loivenevat ylöspäin mentäessä.

Minä jään tänne vartioimaan pohjaa.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Miksi miehet ovat sikoja?

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Vastausta kysymykseen voi etsiä miettimällä, mikä näille kaikille tapaamillesi miehille on yhteistä. Ja vastaus on tietysti sinä. Sinussa on vikaa, olet ehkä geneettisesti epäkelpo, ehkä pääsi on (kuvainnollisesti) päin persettä. Vaihtoehtoina vanhapiikuus, monikymmenvuotinen terapia yhdistettynä psyykelääkkeisiin tai siirtyminen Nooraksi Nooran paikalla Noora menee naimisiin -ohjelmaan.
Paras päivä ikinä.
Avatar
JoeB
Kitinän uhri
Viestit: 776
Liittynyt: 22.02.2006 18:06
Paikkakunta: ~ 60°N 25°E

Re: Miksi miehet ovat sikoja?

Viesti Kirjoittaja JoeB »

mustanikki kirjoitti:Miksi miehet ovat sikoja? Itkettää vaan niin pirusti. Miksen mä ikinä tapaa ketään kunnollista miestä? En osaa edes ihastua muihin kuin paskiaisiin. En jaksa enää.
Emme me varsinaisesti sikoja ole... luulisin, vaikka valitettavan paljon sellaisiksi luokiteltavia löytyy kyllä sekä miehistä että naisista (Suidae perheeseen aidosti kuluville anteeksipyynto heidan nimensa vaarinkaytosta).

Samaa kysymysta mietin tässä jokin aika sitten itsekkin, tosin naisista. Siihen ei auttanut muu kuin pitkallinen tutkiskelu niihin asioihin joihin aluksi olin kiinittänyt huomiota jos vaikka olisi ominaisuuksien muutos ajankohtainen.
Eipä siitä juuri kyllä enempaa iloa irronut ehka hieman vihjeitä milla perustein pitää karsia enemmän, joten varsinaista vastausta etsin vieläkin.

Ehkä sinä haet jotakin "paskiais" ominaisuutta johon ihastut joten tunnista se ja vaikka tyyppi muuten näyttää loistavalta ja ihanalta etsi onko siinä se "paskiais" ominaisuuden tunnusmerkit ja mikali on niin jatka matkaa alaka missaan nimessa ajattele "kylla mina sen pystyn muuttamaan" silla loppujen lopuksi harvoin (ei koskaan?) toisen voi muuttaa.

Jos et osaa ihastua muihin niin sitten loytamista suurempi ongelma onkin juuri tuo ihastumisen puute.
Avatar
ak
Kitinän uhri
Viestit: 593
Liittynyt: 14.08.2005 21:20

Re: Miksi miehet ovat sikoja?

Viesti Kirjoittaja ak »

mustanikki kirjoitti:Miksi miehet ovat sikoja?

Meissä kaikissa asuu pieni porsas ;)
mustanikki kirjoitti:Itkettää vaan niin pirusti. Miksen mä ikinä tapaa ketään kunnollista miestä? En osaa edes ihastua muihin kuin paskiaisiin. En jaksa enää.
Etköhän sinäkin tapaa niitä kunnollisia ties kuinka usein. Jostain syystä sinä vaan et ihastu juuri heihin. Tai te toisiinne. Silmät auki niin kyllä se joskus osuu kohdalle.

Hitto.. vähän kyllä häiritsee itseäkin tämä yllättävä positiivisuus. Ei ne vappubileet niin paskat olleetkaan ja ihan hyvä ettei lähtenytkään alkuillasta kotiin vaikka se kävi mielessä. *elättelee toiveita* Oikeesti ois kiva, jos ei lähitulevaisuudessa tulisi tarvetta aloittaa vastaavaa ketjua naisista korvaten "sika" jollain sopivalla termillä.
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Miksi miehet ovat sikoja?

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

mustanikki kirjoitti:Miksi miehet ovat sikoja?
Koska me naiset vaa ollaa niiqu eläinrakkait ja possut on kummiski aikas sulosia.

Sekä miehet että naiset osaa kyllä halutessaan käyttäytyä varsin typerästi, vaikka kukaan ei olekaan typerä. Mutta että miksi, piru yksin tietää, mutta eipä oo ainaskaa mulle kertonu.
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Amorosa

Re: Miksi miehet ovat sikoja?

Viesti Kirjoittaja Amorosa »

Jaa-a... miksi moni ihminen on toiselle paska. Eikä tosiaankaan vaan miehet. Sen kun tietäis. Onneks ei tartte kaikkee tietää, pää halkeis. 8)
Noriyumi

Re: Miksi miehet ovat sikoja?

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

Tapailin minäkin sikoja tahtomattani ja katkeroiduin hitosti. Olen ollut tossa tilanteessa, eikä se ole helppoa. Mutta sitten vain rimaa roimasti korkeammalle, ja kandee miettiä mikä se yhteinen tekijä sioille on (ja Riemumieli, ei se ole se jota kohdellaan paskasti koska ei se ole loukatun syy että loukataan). Se ei välttis ole itsestäänselvä jutska, mutta kun se löytyy, sitten vain alkaa välttämään sellaisia miehiä. Sitten listaat tekijöitä mitä TAHDOT mieheltä (esim kiltteys, hyvät käytöstavat, kuuntelutaito, iloisuus, elämänkokemus jne) ja alat tutkailemaan sellaisia. Parempia ukkeleita odotellessa tee jotain kivaa; käy punttiksella, mene lähiräkälään tapaamaan ihmisiä (on kansanpaikoissakin jopa fiksuakin väkeä, uso vain), kirjoita runoja italiaksi, sylje bestiksen kanssa kilpaa jne. Saat suruja unohdettua ja otettua aikalisää miehistä. Sitten on taas hyvä mennä deittaamaan. Mutta onhan se deittimaailma aikamoinen viidakko, ja moni meistä on polttanut näppinsä pahasti: niin naiset kuin miehetkin!!!
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Miksi miehet ovat sikoja?

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Tuttavani kerran lähetti tyttöystävälleen tekstiviestin, kun oli tietenkin lähtenyt ryyppäämään kevereiden kanssa kotiin tulemisen sijaan:

"Pojat on poikia
Ne lupaa, muttei palaa
Mutta minä olen sika
Kyllä routa porsaan aina kotiin ajaa"

Ei kaikki miehet ole sikoja. Se vain välillä tuntuu siltä.
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Noriyumi

Re: Miksi miehet ovat sikoja?

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

LillyMunster kirjoitti:Tuttavani kerran lähetti tyttöystävälleen tekstiviestin, kun oli tietenkin lähtenyt ryyppäämään kevereiden kanssa kotiin tulemisen sijaan:

"Pojat on poikia
Ne lupaa, muttei palaa
Mutta minä olen sika
Kyllä routa porsaan aina kotiin ajaa"
Ihana runo! :)
LillyMunster kirjoitti: Ei kaikki miehet ole sikoja. Se vain välillä tuntuu siltä.
Jeh.
tonttu

Re: Miksi miehet ovat sikoja?

Viesti Kirjoittaja tonttu »

LillyMunster kirjoitti: "Pojat on poikia
Ne lupaa, muttei palaa
Mutta minä olen sika
Kyllä routa porsaan aina kotiin ajaa"
Siis aevan ehana!
Edith

Re: Miksi miehet ovat sikoja?

Viesti Kirjoittaja Edith »

Hei, lapset! Kai tiedätte, että tuo lorun alkuosa on peräisin iki-ihanan Tavaramarkkinat-yhtyeen hitistä "Kevät"?

"On siis kevät/ uskoin vakavaan valaan/ pojat on poikia/ ne lupaa muttei palaa."

Tuolta löytyy koko mestariteos kirjallisessa muodossa: http://makaveli.nwps.ws/tavaramarkkinat_-_kevat.txt

LillyMunster kirjoitti:
"Pojat on poikia
Ne lupaa, muttei palaa
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Miksi miehet ovat sikoja?

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Edith kirjoitti:Hei, lapset! Kai tiedätte, että tuo lorun alkuosa on peräisin iki-ihanan Tavaramarkkinat-yhtyeen hitistä "Kevät"?
Karaokesuosikkini!
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Faghag

Re: Miksi miehet ovat sikoja?

Viesti Kirjoittaja Faghag »

mustanikki kirjoitti:Miksi miehet ovat sikoja? Itkettää vaan niin pirusti. Miksen mä ikinä tapaa ketään kunnollista miestä? En osaa edes ihastua muihin kuin paskiaisiin. En jaksa enää.
Oletko varma, että edes huomaat kunnollista miestä, jos sellainen tulee vastaan? Useinhan ns. kunnollinen mies voi olla ulkoisesti hiljainen ja hyväkäytöksinen, eikä käyttäytyä muka-alfauroon tavalla, kuten örvelöimmät ja kovaäänisimmät lajitoverinsa.

Ja miksi valittaa sitä, että miehet ovat sikamaisia. Eikö joku viisas joskus sanonut, että jos haluat unelmiesi ystävän/rakastajan ole ensin itse sellainen. Sitä yleensä saa, mitä ympärilleen heijastaa.
mölli
Kitinän uhri
Viestit: 663
Liittynyt: 04.09.2005 4:09

Re: Miksi miehet ovat sikoja?

Viesti Kirjoittaja mölli »

Taisit mulle sanoa kerran et ihmiset saavat omansa tyylistä seuraa, eli oot vaan swine.
Kingi I
Noriyumi

Re: Miksi miehet ovat sikoja?

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

Faghag kirjoitti: Eikö joku viisas joskus sanonut, että jos haluat unelmiesi ystävän/rakastajan ole ensin itse sellainen. Sitä yleensä saa, mitä ympärilleen heijastaa.
Positiivinen energia tuo samanlaista energiaa luokseen... Mutta tietty jos on pettynyt, voi olla hankalaa löytää itsestään sitä positiivisuutta. Mutta ajan kera...
prosessi

Re: Miksi miehet ovat sikoja?

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Miehet ovat sikoja, koska he ovat syntyneet emakoista.
Turbohaltija

Re: Miksi miehet ovat sikoja?

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

En minä ole sika... *selittää*
hebuli

Re: Miksi miehet ovat sikoja?

Viesti Kirjoittaja hebuli »

Olette te kanssa... Luuletteko että aloittaja halusi oikeasti tietää vastauksen noinkin epäselvään kysymykseen, kun ei edes kerro taustoista sen enempää?

Sympatiaa ja empatiaa tässä oikeasti kaivataan:

:paijaa: :boohoo:

Allekirjoitukseni ei liity tähän asiaan mitenkään.
segma

Re: Miksi miehet ovat sikoja?

Viesti Kirjoittaja segma »

hebuli kirjoitti:Olette te kanssa... Luuletteko että aloittaja halusi oikeasti tietää vastauksen noinkin epäselvään kysymykseen, kun ei edes kerro taustoista sen enempää?

Sympatiaa ja empatiaa tässä oikeasti kaivataan:

:paijaa: :boohoo:

Allekirjoitukseni ei liity tähän asiaan mitenkään.
Syytä muuten itseäsi, mitäs menit lanseeraamaan nämä kaksi hymiötä "merkityksineen" takaraivooni, mutta kyllä varmaan kovasti helpottavat nuo "ota poskeen" ja "oksenna pois vaan" -hymiöt tilannetta. (Puhu kapula kieli suomi minä kyllä)
Tiikeriankka

Re: Miksi miehet ovat sikoja?

Viesti Kirjoittaja Tiikeriankka »

mustanikki kirjoitti:Miksi miehet ovat sikoja? Itkettää vaan niin pirusti. Miksen mä ikinä tapaa ketään kunnollista miestä? En osaa edes ihastua muihin kuin paskiaisiin. En jaksa enää.
En tiedä. Miksi naiset sitten on sikoja? Ehkä samasta syystä..?
Avatar
HotPants
Elämätön Kitisijä
Viestit: 444
Liittynyt: 05.09.2005 2:24

Re: Miksi miehet ovat sikoja?

Viesti Kirjoittaja HotPants »

Tiikeriankka kirjoitti:
mustanikki kirjoitti:Miksi miehet ovat sikoja?
En tiedä. Miksi naiset sitten on sikoja? Ehkä samasta syystä..?
Kevään trendi!

Sitä paitti: Jos ei koskaan olis mitään iksua, ei osais pitää ihqua niin ihquna. Maaailma tarttee kontrasteja ja kaikkee.
<3
Tiikeriankka

Re: Miksi miehet ovat sikoja?

Viesti Kirjoittaja Tiikeriankka »

HotPants kirjoitti:
Tiikeriankka kirjoitti:
mustanikki kirjoitti:Miksi miehet ovat sikoja?
En tiedä. Miksi naiset sitten on sikoja? Ehkä samasta syystä..?
Kevään trendi!

Sitä paitti: Jos ei koskaan olis mitään iksua, ei osais pitää ihqua niin ihquna. Maaailma tarttee kontrasteja ja kaikkee.
Mikään ei ole ihqua, kaikki on paskaa.
Vastaa Viestiin