Miksi miehet ovat sikoja?

Painaako joku mieltä? Haluatko purkaa sydäntäsi? Jos ei apu löydy, niin ainakin kuuntelevia korvia.
VAIN ASIALLISET KOMMENTIT! Kuri on kova.
Avatar
KuumaKissa
Kitinäaddikti
Viestit: 61
Liittynyt: 12.05.2006 21:39

Re: Miksi miehet ovat sikoja?

Viesti Kirjoittaja KuumaKissa »

Mylwin kirjoitti: Ei missään? Mutta jos etsii miehestä juuri noita ominaisuuksia ja se kunnollisuus tulee sitten pinnallisten asioiden jälkeen niin saattaa olla vaikeuksia löytää niitä kunnollisia miehiä.
Voi olla. Itse en suosittele kellekään, että etsisi ihmisestä pelkkiä pinnallisia piirteitä/asioita. Onhan se tietenkin varmaan kivaa jos on kaikkea maallista mammonaa, mutta pitemmän päälle se kyllästyttää jos (ylä)pään sisällä ei ole muuta kuin kastuineita sahanpuruja.
Mylwin kirjoitti:Kuka täällä on pinnallinen? Mie, kun kritisoin pinnallisuutta?
Paha sanoa kun en sinua henkilökohtaisesti tunne.
Mylwin kirjoitti:Millä tavalla ylläolevat ominaisuudet liittyvät millään tapaa älykkyyteen? Ai että jos on iso auto ja iso muna niin sitten täytyy olla älykäskin, eiks je?
Ei välttämättä millään tavalla. Saattaahan se toki olla jos oikein hyvä tuuri käy, että samassa paketissa on sekä iso muna ja iso auto.
segma kirjoitti:Ihan sen enemmittä muihin pointteihin puuttumatta (ja koska mulla on pohjattoman tylsää): Voi jumalauta, kylläpä on taas naista huumorintajulla lahjottu oikein soppakauhalla ominaisuuksia jaettaessa.

Kukas sun muroihin on kussut? Vai etkö saanut?
Ilman kovaa ei oo elämää!
segma

Re: Miksi miehet ovat sikoja?

Viesti Kirjoittaja segma »

KuumaKissa kirjoitti:Kukas sun muroihin on kussut? Vai etkö saanut?
Eipäs sohita sillä kepakolla! En syö muroja ja sain tänään ruokaa. Kohta saan sitä lisää.
-Superior-
Kitisijä
Viestit: 1234
Liittynyt: 07.04.2006 0:01

Re: Miksi miehet ovat sikoja?

Viesti Kirjoittaja -Superior- »

...
Viimeksi muokannut -Superior-, 08.12.2006 1:20. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Sinkkumatti

Re: Miksi miehet ovat sikoja?

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

-Superior- kirjoitti:Naiset eivät petä. Naiset eivät yritä manipuloida miehiä. Naiset eivät valehtele.
Eivätkä miehet kaiva munia. Kyllä jämtti on näin.
-Superior-
Kitisijä
Viestit: 1234
Liittynyt: 07.04.2006 0:01

Re: Miksi miehet ovat sikoja?

Viesti Kirjoittaja -Superior- »

...
Viimeksi muokannut -Superior-, 08.12.2006 1:17. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
WanhaPervo

Re: Miksi miehet ovat sikoja?

Viesti Kirjoittaja WanhaPervo »

triplaviesti poistettu
Viimeksi muokannut WanhaPervo, 12.06.2006 9:49. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
WanhaPervo

Re: Miksi miehet ovat sikoja?

Viesti Kirjoittaja WanhaPervo »

triplaviesti poistettu
Viimeksi muokannut WanhaPervo, 12.06.2006 9:49. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
WanhaPervo

Re: Miksi miehet ovat sikoja?

Viesti Kirjoittaja WanhaPervo »

Olisiko tässä selitys:
Noriyumi kirjoitti:
LillyMunster kirjoitti:Tuttavani kerran lähetti tyttöystävälleen tekstiviestin, kun oli tietenkin lähtenyt ryyppäämään kevereiden kanssa kotiin tulemisen sijaan:

"Pojat on poikia
Ne lupaa, muttei palaa
Mutta minä olen sika
Kyllä routa porsaan aina kotiin ajaa"
Ihana runo! :)
.
tonttu kirjoitti:
LillyMunster kirjoitti: "Pojat on poikia
Ne lupaa, muttei palaa
Mutta minä olen sika
Kyllä routa porsaan aina kotiin ajaa"
Siis aevan ehana!

Jotkut naiset tykkäävät sioista?
Avatar
ak
Kitinän uhri
Viestit: 593
Liittynyt: 14.08.2005 21:20

Re: Miksi miehet ovat sikoja?

Viesti Kirjoittaja ak »

WanhaPervo kirjoitti:...
Toistosta tehoa?
Turbohaltija

Re: Miksi miehet ovat sikoja?

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Mun mielestä miehet ovat sikoja. Siis tuossa toissapäivänäkin juttelin baarissa näpsäkän neitosen kanssa ja joku mies kiilasi siihen ja sanoi, että hän haluaa jutella sen neitosen kanssa. Siis vittu! Sika! - En antanut sen jutella neitosen kanssa vaan jatkoin kylmästi.
Elukka

Re: Miksi miehet ovat sikoja?

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Turbohaltija kirjoitti:Mun mielestä miehet ovat sikoja. Siis tuossa toissapäivänäkin juttelin baarissa näpsäkän neitosen kanssa ja joku mies kiilasi siihen ja sanoi, että hän haluaa jutella sen neitosen kanssa. Siis vittu! Sika! - En antanut sen jutella neitosen kanssa vaan jatkoin kylmästi.
:jee: Hyvä hyvä! Rispekt. Älä anna niiden sovinistisikojen sortaa itseäsi! :cheer:
Noriyumi

Re: Miksi miehet ovat sikoja?

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

Elukka kirjoitti:
Turbohaltija kirjoitti:Mun mielestä miehet ovat sikoja. Siis tuossa toissapäivänäkin juttelin baarissa näpsäkän neitosen kanssa ja joku mies kiilasi siihen ja sanoi, että hän haluaa jutella sen neitosen kanssa. Siis vittu! Sika! - En antanut sen jutella neitosen kanssa vaan jatkoin kylmästi.
:jee: Hyvä hyvä! Rispekt. Älä anna niiden sovinistisikojen sortaa itseäsi! :cheer:
Jee!!


Sain taas viikonloppuna lisätodistetta siihen että miehet on sikoja. Hyi yäkkkk!!! :evil: :roll:
Viimeksi muokannut Noriyumi, 12.06.2006 14:15. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
WanhaPervo

Re: Miksi miehet ovat sikoja?

Viesti Kirjoittaja WanhaPervo »

ak kirjoitti:
WanhaPervo kirjoitti:...
Toistosta tehoa?
Öh.. kirjoittelin ilmeisesti niin pitkien piuhojen takaa (citrix-yhteteys), että näytti, että viesti ei mene läpi, vaikka näköjään menikin.
Pehmis

Re: Miksi miehet ovat sikoja?

Viesti Kirjoittaja Pehmis »

Noriyumi kirjoitti:Jee!! Sain taas viikonloppuna lisätodistetta siihen että miehet on sikoja. Hyi yäkkkk!!!

Sika (Sus scrofa tai S. domesticus) on yleisesti lihan tuotantoon kohdistettu kotieläin, joka teurastetaan teuraspainon saavutettuaan. Sikalajeja tavataan myös luonnonvaraisina, mm. villisika. Sian uskotaan olevan koiraa älykkäämpi eläin, ja joitakin sikoja pidetään lemmikkieläiminä (ks. minisika).

Sika on hyvin sosiaalinen eläin ja se viihtyy laumassa. Sian poikanen on nimeltään porsas. Puhekielessä porsasta käytetään usein sian synonyyminä. Porsaat voidaan vieroittaa emästään eli emakosta 21 päivän ikäisenä mikäli siihen on tarvetta, kuitenkin mieluiten vasta 28 päivän ikäisenä.


Koskas ajattelit muuttua porsaasta emakoksi?
Noriyumi

Re: Miksi miehet ovat sikoja?

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

Pehmis kirjoitti:Koskas ajattelit muuttua porsaasta emakoksi?
Sit kun synnytän possuja, eli en koskaan. Sika.
AarneAnkka

Re: Miksi miehet ovat sikoja?

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Noriyumi kirjoitti:Jee!! Sain taas viikonloppuna lisätodistetta siihen että miehet on sikoja.
Miksi olet iloinen siitä? :?
Elukka

Re: Miksi miehet ovat sikoja?

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Noriyumi kirjoitti:
Elukka kirjoitti:
Jee!! Sain taas viikonloppuna lisätodistetta siihen että miehet on sikoja. Hyi yäkkkk!!!
Ei kai toi mun kirjoitus ollut se todiste? :oops:
AarneAnkka kirjoitti:Miksi olet iloinen siitä? :?
Samaa määki ihmettelen. :shock:
Bliss

Re: Miksi miehet ovat sikoja?

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Mä olen edelleen sitä mieltä, että miesten sikamaisuus on naisten asenteissa... Kuka estää olemasta "sika" takaisin päin??? Ei tartte ottaa palkokasvia nenukkaan jokaikisestä sikamaisuudesta, muuten saa itkeä ja parkua koko loppuelämänsä :P
Sinkkumatti

Re: Miksi miehet ovat sikoja?

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

Bliss kirjoitti:Ei tartte ottaa palkokasvia nenukkaan jokaikisestä sikamaisuudesta, muuten saa itkeä ja parkua koko loppuelämänsä
Tässähän se ongelman ydin Noriymin tapauksessa onkin.
Noriyumi

Re: Miksi miehet ovat sikoja?

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

AarneAnkka kirjoitti:
Noriyumi kirjoitti:Jee!! Sain taas viikonloppuna lisätodistetta siihen että miehet on sikoja.
Miksi olet iloinen siitä? :?
Hupsan. Piti laittaa kappalejako sanan "jee" ja seuraavan lauseen väliin. Merkitys muuttuisi siten. Korjaanpa saman tien.
Noriyumi

Re: Miksi miehet ovat sikoja?

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

Bliss kirjoitti:Mä olen edelleen sitä mieltä, että miesten sikamaisuus on naisten asenteissa...
Eli jos joku vittuilee, se on kohteen syy? Hmpf.
Bliss kirjoitti:Kuka estää olemasta "sika" takaisin päin???
Kaikki eivät viitsi alentua samalle tasolle kuin millä siat ovat. Siksi mieluummin tiuskaisee "hyi yääk, sovinistisika!".
Bliss kirjoitti:Ei tartte ottaa palkokasvia nenukkaan jokaikisestä sikamaisuudesta, muuten saa itkeä ja parkua koko loppuelämänsä :P
No onhan tuokin totta... Rennommin monen asian voisi ottaa, mutta joistakin asioista on aivan oikein kilahtaa. Muuten mies tottuu että saa heittää paskaa toisen niskaan koska toinen sallii sen. Sama toisin päin kans. Olen nähnyt naisia jotka kohtelevat miestä kuin paskaa, ja mies voisi sanoa siihen että "eläpäs kohtele miuu tollee", mutta jotkut eivät vain sano.
Viimeksi muokannut Noriyumi, 12.06.2006 14:37. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Noriyumi

Re: Miksi miehet ovat sikoja?

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

Sinkkumatti kirjoitti:
Bliss kirjoitti:Ei tartte ottaa palkokasvia nenukkaan jokaikisestä sikamaisuudesta, muuten saa itkeä ja parkua koko loppuelämänsä
Tässähän se ongelman ydin Noriymin tapauksessa onkin.
Koska sä ryhdyit purkkapsykologiksi? Huono idea.

Jos joku ystäväni kuten esim. mustis sanoisi mulle tuon, voisin ottaa tuon tosissani. Mutta koska olet vain ollut v-mäinen ja haukkunut ihmisiä, sanasi ei ole mulle minkään arvoinen ja unohdan koko jutun heti kun olen painanut lähetä-nappia. Tämäkin viesti oli siksi jo liikaa.
Viimeksi muokannut Noriyumi, 12.06.2006 14:25. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Sinkkumatti

Re: Miksi miehet ovat sikoja?

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

Noriyumi kirjoitti:Koska sä ryhdyit purkkapsykologiksi?
Ei se ole mikään analyysi, vaan kirjoituksiesi perusteella syntynyt johtopäätös.
Noriyumi

Re: Miksi miehet ovat sikoja?

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

McJanne kirjoitti:
Bliss kirjoitti:...palkokasvia...
Ei herneksiä. Keilapallo on paljon nohevampi.
Saisiko olla keilapallo arslokkiisi? :D
Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Miksi miehet ovat sikoja?

Viesti Kirjoittaja nexie »

Noriyumi kirjoitti:
Kaikki eivät alentua samalle tasolle kuin millä siat ovat. Siksi mieluummin tiuskaisee "hyi yääk, sovinistisika!".
Kuis tuollainen tiuskaisu nyt sen rakentavampaa tahi parempaa käyttäytymistä olisi kuin alkuperäinen sikailu..?
Don't Panic!
Vastaa Viestiin